|
TT pálya az ágy alatt
|
Témaindító: HarciSün, idő: Dec 16, 2012
Témakörök:
|
|
(#30816) BR95 válasza HarciSün hozzászólására (#30815)
|
Válasz •
|
Márc 10, 2014 |
|
Jó! Most nem fogok belekötni. (talán majd otthonról... ) |
(#30817) HarciSün válasza BR95 hozzászólására (#30816)
|
Válasz •
|
Márc 10, 2014 |
|
Csak hajrá!
Azon filózom még, hogy a kereszteződés helyett ha egy átszeléses kitérőt használnék akkor a jobb felső szakasz (és annak két váltója) felesleges lenne.
Semmi tapasztalatom az átszeléses kitérővel ("angolváltó") hogy az mennyire megbízható/siklásbiztos - főleg így rejtve használva. |
(#30823) Váltógyártó válasza HarciSün hozzászólására (#30817)
|
Válasz •
|
Márc 10, 2014 |
|
Ott túl nagy az átszelés szöge egy kitérőhöz. Sz.tem még ha tudnál is az íven változtatni, akkor is inkább azt a megoldást válaszd, amit rajzoltál.
(Hú, de szép mondat lett!!! ) |
(#30826) BR95 válasza HarciSün hozzászólására (#30817)
|
Válasz •
|
Márc 10, 2014 |
|
Nem nyúlok bele, nem tudok rajta jobbítani, tehát így lesz jó. Jó építést! Szerintem, ahol lehet használj flexit, szebb jobb, mint a standard ívek. Szerintem.
Józsi |
(#30829) HarciSün válasza BR95 hozzászólására (#30826)
|
Válasz •
|
Márc 10, 2014 |
|
Váltógyártó:
Elfogadom a véleményed, nem kísérletezem az átszeléses kitérővel.
BR95:
Lehet, hogy szebb de könnyebb vele "elmászni" a tervezett ívhez képest.
Az egyeneseknél mindenhol a méteres szálakból összerakott szakaszokat szeretném használni de tényleg tartok tőle, hogy az íveknél nem lesz tökéletes...
Biztosan van rá valami "trükk" vagy mesterfogás - ha megosztjátok velem annak nagyon örülni fogok.
Az építés előtt még jön a meglévő sínanyag leltára és a beszerzés ami azért nem fog egyszerre történni - egyszerű anyagi okokból. |
(#30835) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 10, 2014 |
|
Folytattam a "normalizálást", hogy minél kevesebb típusú ív kelljen. Az alsó delta forma ami még nem akar normálisan kijönni sehogyan sem... |
|
(#30845) BR95 válasza HarciSün hozzászólására (#30829)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2014 |
|
Kirakod az ívet a fix elemekkel, beállítod a pontos helyére, körberajzolod mint D. Péter az elhunytat, felszeded és mehet a helyére a flexi... Én így csinálnám.
Ráadásul így nem kell annyi fix elemet venni, hisz minden ívben ugyan azokat az elemeket tudod mintának használni...
Józsi |
(#30848) HarciSün válasza BR95 hozzászólására (#30845)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2014 |
|
És mi a különbség a flexi sín és az általam használt talpfarács + méteres sínszálak között? Annak a sínszála ruganyosabb?
Végre kijött az alsó delta is normál elemekből, úgy néz ki tényleg összeállt a végleges forma.
A pirossal kijelölt szakasz lenne az aminek a polaritása felcserélhető lenne, azaz itt kellene "forgalmi okból" megállnia a vonatnak ha hurokként balra vissza akarom fordítani. Elvileg elég lenne a kis, két váltó közötti rész is, de a vagonjaim többsége fémkerekes, így félek hogy ott, ahol a két vágánynak eltérő a polaritása rövidre zárhatná a szigetelést, így akkora hely kell ahova biztosan befér a leghosszabb szerelvény is... |
|
(#31125) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 21, 2014 |
|
Saját kérdésemet megválaszolva: Flexi talpfa + sima méteres sínszálból összerakott vágánymező meghajlítható akár 83109-esnek megfelelő ívben is.
Tegnap lebontottam az eddig elkészült vágányokat és elkezdtem felpróbálni az új tervnek megfelelőt. Ekkor jött a kisördög amit BR95 mondott és kipróbáltam a "hajtogatást".
A megfelelő ívek megtartásához azt találtam ki, hogy nekem festett hungarocell a töltés (szélei rézsűre vágva), erre feltettem a fix vágányelemből az ívet, körberajzoltam, kivágtam így megvan a terv szerinti ív amire rámehet a hajtogatott vágánymező.
Azt tervezem, hogy kétoldalas ragasztóval fixálom amíg rá nem kerül a kavics.
A hajtogatásnál újra kell szabni a méreteket mert az ív miatt a belső sínszálból vágni kell - szóval szöszölős de legalább nincsenek az ívekben toldások. (elvben) |
(#31133) reszelozsir válasza HarciSün hozzászólására (#31125)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2014 |
|
Én nem vágtam le a hosszabb szálat, csak ott ahol már tényleg muszáj volt (pl váltó előtt). Ívben pályás szempontból talán még jó is, hogy nem egymás mellett lesznek az illesztések, hanem kicsit eltolva.
A kétoldalas elég erős lesz, hogy megfogja az ívet? (én nem próbáltam, csak csavart használtam, ezért is kérdezem). |
(#31138) HarciSün válasza reszelozsir hozzászólására (#31133)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2014 |
|
Őszintén szólva nem tudom, hogy elég erős lesz-e. Jobb ötletem nem volt, max annyi hogy először az ív egyik felét rögzítem faragasztóval, majd ha az megkötött akkor megyek tovább... Vagy esetleg normál facsavarral megtámasztom kívülről a sínt amíg meg nem köt a ragasztó...
Milyen csavart használtál a sínek rögzítéséhez? Vettél hozzá talpfarács közé való leszorítót is vagy csak a csavar feje támaszkodik a talpfára? |
(#31144) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#31138)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2014 |
|
Szerezz be modellgombostüt (nagy müanyag feje van és nagyon hegyes - minden repülö-/hajomodell boltban alapkellék. Ezkkel rögzitsd a sint száradásig.
Ha ilyen nincs a környéken, akkor szinte minden papirbboltban, barkácsboltba kapni pin board gombostüt. Az hasonlit a modellgombostühöz csak otrombább a hegye.(parafába bemegy!) |
(#31147) HarciSün válasza etwg hozzászólására (#31144)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2014 |
|
Ilyen PinBoard tű van itt az irodában - akkor ez is megoldódott!
(nem mellékesen a fix vágányelemek helyett az összerakósból a beszerzendő vágányanyag mennyiség is csökkent - és költséghatékonyabb is lett!)
Ha van valakinek úgy 4db EW2 jobbos váltója elfekvőben és meg akar tőle szabadulni szóljon Meg egy kereszteződés...
Köszi! |
(#31150) reszelozsir válasza HarciSün hozzászólására (#31138)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2014 |
|
2,5x10-es facsavart használtam. Miután megszáradt az ágyazat, kiszedtem, és a helyét is pótoltam kővel. |
(#31285) HarciSün válasza reszelozsir hozzászólására (#31150)
|
Válasz •
|
Márc 24, 2014 |
|
A hétvégén szerencsére volt egy kis időm, úgyhogy lefektettem a külső vágányzat egy részét.
Az ívet sikerült szépen meghajlítanom és a rögzítést végül úgy oldottam meg, hogy a váltót amihez az ív egyik fele csatlakozik lecsavaroztam és onnan indultam el kétoldalas ragasztóra fektetve az ívet. (előbb még meg-megtámasztva tűvel)
Az eredmény nagyon stabil lett még így, ágyazat nélkül is.
Csináltam egy kis futáspróbát is, és nagy megelégedéssel tapasztaltam, hogy a több mint 3,5 méternyi vágány két végén betáplálva a PWM biztosította vontatófeszültséget tökéletesen biztosította az áramvezetést. Nagy újdonság és fellélegzés ez a BTTB sínekhez képest! |
(#31286) BR95 válasza HarciSün hozzászólására (#31285)
|
Válasz •
|
Márc 24, 2014 |
|
Várjuk a fotókat! |
(#31325) HarciSün válasza BR95 hozzászólására (#31286)
|
Válasz •
|
Márc 24, 2014 |
|
A segítőim kérése számomra parancs
|
|
(#31326) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 24, 2014 |
|
Még egy adag... |
|
(#31340) reszelozsir válasza HarciSün hozzászólására (#31326)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
A tó vizéhez végül mit használtál? |
(#31341) HarciSün válasza reszelozsir hozzászólására (#31340)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
Plexi lap és arra több réteg műgyanta.
Az albumodban láttam az asztalodat (amihez ezúton gratula!) Te hogy csináltad az alagútbejáratokat? |
(#31342) reszelozsir válasza HarciSün hozzászólására (#31341)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
Köszi. A műgyanta nálam nem jöhet szóba, mert már akkor is megy a fújolás, amikor festek Az alagútkapukat gipszkartonból vágtam és faragtam. Egyenes támfalhoz is érdemes használni. Csak arra kell vigyázni, hogy a kapu felső széle fölött könnyen végigrepedhet. |
(#31343) Csupaszem60 válasza HarciSün hozzászólására (#31341)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
Szia!
Én hőre (levegőre) száradó gyurmából készítem, száradás után festem, koszolom. Lehet kapni fehéret is, és olyat mint a képen. Szerintem nagyon jól lehet vele dolgozni, a maradékot jól vissza kell csomagolni, hogy ne száradjon ki.
TTibi |
|
(#31346) HarciSün válasza reszelozsir hozzászólására (#31342)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
A műgyanta pedig büdös - nagyon... Én ezért is (meg a kupi miatt is) költöztem le az építés idejére a garázsba. Még szerencse, hogy jó idő van mert a kocsi azóta kint áll a szabadban
A tó széle még nincs kész, a növényzet és homok majd "kitömíti" a víztükör és a part szélét. A felszínt egyébként száradás közben folyamatosan meg-megvagdostam, hogy ne legyen sima, inkább hullámos mintha fújná a szél.
Csupaszem: Ennek a gyurmának utánanézek. Nagyon szépek a bejárataid! |
(#31349) Frankye válasza HarciSün hozzászólására (#31326)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
Jó lett a vízfelszín kialakítása! (Nekem elsőre az jutott eszembe, hogy hajszárítóval/hőlégfúvóval fújnám, de persze attól - valószínűleg - túl gyorsan száradna, és nem biztos, hogy a hullámosodás megfelelő lenne, tekintve, hogy a műgyanta viszkozitása igen eltérő a vízétől. De ez a "vagdalás" jópofa ötlet!) |
(#31356) HarciSün válasza Frankye hozzászólására (#31349)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
Az biztos, hogy a műgyanta nagyon kényes anyag. Korábban sokat ecseteltem, hogy milyen nehezen sikerült eltalálni a megfelelő keverési arányt. Büdös, nyúlik, mászik - szóval nagyon szöszölős, de még évekkel ezelőtt eldöntöttem, hogy nekem kell egy tó így hát végre lett
Szerintem felesleges hajszárítózni. Ha eltalálod a keverési arányt pár perc alatt képes megkötni, ha pedig nem akkor meg úgyis napok kellenek neki. Kísérletezni kell aztán valami majd lesz belőle
Nekem ezen a képen tetszik a legjobban: |
|
(#31366) HarciSün válasza Csupaszem60 hozzászólására (#31343)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
Csupaszem!
És az alagútbejárat formáját mi alapján csináltad? Használtál valami mintát vagy csak szemre?
Próbaképp már vettem is egy ilyen kis csomag "száradós gyurmát" - kíváncsi leszek az én (bal)kezem alatt hogyan fog viselkedni |
(#31367) csíkosháTTú válasza HarciSün hozzászólására (#31366)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
|
(#31373) sunocske válasza csíkosháTTú hozzászólására (#31367)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
44 mm vágánytengelytávolság?! A TGV-nél van akkora |
(#31374) Csupaszem60 válasza HarciSün hozzászólására (#31366)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
Szia!
Nekem van egy darab ronda műanyag egy vágányos, annak a segítségével készítettem egy sablont. Az oldalakat megrajzoltam, majd a tetejét hozzáigazítottam. Ne félj az anyagtól, jól alakítható. Én 3-4 mm vastagra szoktam nyújtani, majd szikével berajzolom a köveket. Ahol a kiemelkedő vastag kövek vannak az ív környékén, azt külön készítem vékonyabbra gyúrva és frissen ráragasztom.
TTibi |
(#31376) HarciSün válasza csíkosháTTú hozzászólására (#31367)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
Csíkos:
A világért se vitatkoznék az alapmű állításaival, de nekem kicsit kicsinek tűnik a 45mm-es magasság (még dízel üzemnél is) és a 32mm szélesség... Aztán persze lehet, hogy csak a szemmértékem csal. Összehasonlítom egy modellel... (illetve még a töltés is belezavarhat a magasságba)
Csupaszem: És valamire ráragasztottad ezt a gyurmát (pl műanyag lapra) vagy megvártad míg megszáradt és utána már elég mereven tartja magát? |
(#31378) Csupaszem60 válasza HarciSün hozzászólására (#31376)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
Szia!
Utána olyan merev mint a virágcserép, kb 24 óra alatt szárad ki teljesen. a sima fele legyen mindig lefele (amíg szárad egy vízszintes felületen), mert egy picit görbül különben. Ha száraz, akkor reszelővel, fűrésszel jól alakítható.
TTibi |
(#31379) kombi válasza HarciSün hozzászólására (#31376)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
A méretek a sínkoronátol számolandók
Egyébként igazad van, tényleg nem stimmel: azóta alacsonyabb lett az űrszelvény
NEM szabvány |
(#31390) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#31376)
|
Válasz •
|
Márc 25, 2014 |
|
A NEM 43 ill 36 mm-t ir elö, lehet, hogy elirták, de az is lehet, hogy akkoriban a Zeuke ( egyeduralkodo volt a piacon) elfért ebben a profilban is. |
(#31398) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 26, 2014 |
|
Kipróbáltam, egyenesben valóban jók a méretek. Az ívekben lévő alagutaknál kell majd figyelni.
A száradós gyurma nagyon jó! Nekem még ügyesednem kell de az első próbák nagyon bíztatóak.
Más:
Tegnap újraleltároztam a készleteimet, egyeztettem a tervekkel és kiderült, hogy van egy vadonat új, bontatlan felesleges EW2 balos kitérőm (83332) Ha valakinek esetleg pont szüksége lenne egy ilyenre szívesen cserélném ugyanilyen jobbosra (83331) |
(#31407) reszelozsir válasza HarciSün hozzászólására (#31398)
|
Válasz •
|
Márc 26, 2014 |
|
Az ívekben a leghosszabb kocsival próbáld le, mert a végek is beleakadhatnak a kapuba, és a közepe is súrolhatja belül. Én erre kartonból vágtam ki mintát. |
(#31408) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 26, 2014 |
|
Ki fogom próbálni az alagutakat! Nekem sajna a Tillig féle Máv-os Y kocsi a leghosszabb ami van. A halberstadt-i lenne annál hosszabb csak nem?
Ha minden igaz ma hoz nekem a futár átszelést és két jobbos ew2 váltót. Azokkal, meg a meglévő anyagaimmal eddig tudnék eljutni (a két bekarikázott váltó változna az eredetihez képest) Rontana ez valamit az összképen?
|
|
(#31416) kombi válasza HarciSün hozzászólására (#31408)
|
Válasz •
|
Márc 26, 2014 |
|
Ívekben az űrszelvényt az ívpótlékkal meg kell növelni.
Az ívpótlék a modellvasúton függ az ív sugaráról és a közlekedtetett leghosszabb jármű hosszától, ill tengelycsap távolságától.
Részletesen a NEM 103 foglalkozik vele.
NEM 103 magyarul
NEM103 németül
Link javítva
Frankye |
(#31445) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 27, 2014 |
|
Áttanulmányozom a kapott dokumentációt, köszönöm!
Egy váltóval kapcsolatos kérdésem lenne...
EW 2 kitérőnél a csúcssíneket fixen lehet "polarizálni" hisz nincsenek egymással kapcsolatban és ez nagyon jó az áramellátás szempontjából.
És mi a helyzet a keresztezési részben a keresztezési csúcs körül? Azt írja a leírás, hogy ezt szigetelni kell a további résztől és polarizálni a kitérő állásának megfelelően. Ha ezt nem teszem akkor ezen a 4 cm hosszú részen vagy egyáltalán nem lesz áramellátás, vagy fixen köthetem rá valamelyik ágat és akkor az egyik irányban lesz, de a másikban nem...
Tudom, a megoldás a normális állítómű aminek beton stabil a polarizációja - na a Conrad-é nem feltétlenül az... (ki is hagynám teljesen a buliból)
Nem lehet a keresztezési csúcshoz közel, kb 1 cm-re elvágni a sínszálakat, hogy így csak az az 1 cm essen ki a tápellátásból?
Vagy (amin épp kísérletezem), a két csúcshoz menő sínszál közé egy vékony papírlapot beszorítani ami elszigeteli őket egymástól - és persze alul a polarizáláshoz való bekötési pontot is eltávolítani? |
(#31448) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#31445)
|
Válasz •
|
Márc 27, 2014 |
|
Fixen nem köthetsz rá semmit, mert egyszer ilyen egyszer olyan polaritás lesz ott. Azaz csakis kapcsolhatod!
Röviditeni lehetne, de avval vigyázni kell mert a kerekek vastagabbak mint a sin, igy hozzáérhetnek a másik sinhez, ami megint rövidzár. |
(#31462) HarciSün válasza etwg hozzászólására (#31448)
|
Válasz •
|
Márc 28, 2014 |
|
Értem, akkor csak az marad, hogy a csúcstól kb egy centire elvágom mindkét sínt, hogy ne legyen kapcsolata a további résszel és akkor az az 1 cm fog kiesni az áramvezetésből.
Ezt talán még a rövid 4 tengelyes gépek is tudják tolerálni (átéri az egyik tengelypár is - és persze még ott a másik pár akkor amin szedi az áramot)
Az LVT jellegű gépekkel lehet gond ha a másik kerékpár épp nem érintkezik egy pillanatra - de olyanom már nincs... |
(#31816) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 8, 2014 |
|
Jelentés az ágy alól. (mert a garázs ahol készül az asztal is pont a hálószoba alatt van)
Elértem az állomásig! Kész a teljes külső kör vágányzata és a felső általam csak katyvasznak nevezett keresztező-visszafordító rész. Ezek mindenhol kétoldalas ragasztóval vannak rögzítve a lefestett töltéshez.
Nem kis fejtörést okozott a bekötés az EW2-es váltók végein lévő közös rész miatt amiket rövidíteni és szigetelni kellett, és a hurokba kapcsolható rész csatlakozásai. A szakaszolást több helyen egyszerűen a sínszál átvágásával oldottam meg, azaz ott van egy ~1mm "rés". Az íves váltónál a próbafutásnál elő is jött a siklási hiba, így azzal is kellett szöszölni mire jó lett.
A képen az alagútként jelölt rész még nincs meg.
Most jön a már rögzített váltókhoz az állítóművek felszerelése és próbája... |
|
(#31817) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#31816)
|
Válasz •
|
Ápr 8, 2014 |
|
Az egy mm-es rés aligha okozhat galibát, ha leköszörülöd a sorját a sarkakról. |
(#31819) HarciSün válasza etwg hozzászólására (#31817)
|
Válasz •
|
Ápr 8, 2014 |
|
Eddig jónak is tűnik, aztán ha sikerül a váltók állítóműveit is beüzemelnem akkor jön egy kis játék - illetve nyúzópróba, és végleges, ágyazatos ragasztás csak akkor ha minden ok.
(a vágást eleve kis dremmellel csináltam ami mint "mini flex" üzemelt így nem lett sorjás)
Az EW2 váltókhoz: a csúcssín vágásánál vigyázni kell mert ha túl közel vágjuk át akkor nincs semmi ami tartaná (ill csak egy db leszorítófül) tehát a csúcssín szárainak kb a felénél lehet csak biztonságosan átvágni - és így leszigetelni.
Bár nem vagyok hozzáértő, de véleményem szerint elég buta ez a megoldás. Ha a csúcs maga műanyagból lenne akkor csak 1 cm (vagy kevesebb) esne ki az áramvezetésből és nem lenne ez a hajcihő a polarizálással/szigeteléssel... |
(#31884) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 10, 2014 |
|
A felső rész állítóművei bekötve, működik a teljes külső kör + a delta is, tehát Y-al meg lehet fordítani a szerelvényt.
Rendelés előtt állok és nem tudom eldönteni hogy az állomás bal oldalán az utolsó váltó (ami a kihúzóvágányhoz megy) egyenes EW2-es vagy íves kitérő legyen-e.
Tudom, nem tűnik nagynak a különbség de azért van. Vélemény?
|
|
(#31886) maTTato válasza HarciSün hozzászólására (#31884)
|
Válasz •
|
Ápr 10, 2014 |
|
Ahol csak lehet kerülném az ívest, ha lehet inkább az egyenest választanám! Utána az ív kialakítása is elegánsabb. |
(#31887) john07_doki válasza HarciSün hozzászólására (#31884)
|
Válasz •
|
Ápr 10, 2014 |
|
Nekem az íves váltóval tervezett megoldás jobban tetszik; van benne valami... Egyediség, kuriózum...?! Nem tudom mi, de szerintem vizuálisan többet mutat.
Én azzal csinálnám meg. |
(#31893) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 10, 2014 |
|
Na akkor 1:1, ugyan ott vagyok
Igazából építés szempontjából mindegy, mindkét kitérővel kell szöszölni, hogy jó legyen. Az egyenesnél a polarizálás/szigetelés, az ívesnél pedig összecsiszolni a siklásmentesítés miatt... |
(#31897) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 10, 2014 |
|
Nah, megrendeltem az íveset mert annak az áramvezetése legalább egyből jó és mivel tényleg 50%-50% volt az legalább picit olcsóbb (nem mintha ennyi számítana az eddig is már ráköltöttek mellett) |
(#31902) maTTato válasza HarciSün hozzászólására (#31893)
|
Válasz •
|
Ápr 10, 2014 |
|
De ha már úgyis megtervezted mindkét változatban, építsd meg mindkettőt, így kedved szerint cserélgetheted a pályát és lesz benne változatosság! |
(#32502) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 23, 2014 |
|
Kedves naplóm...
A csönd ellenére a munka gőzerővel folyik az "asztalon". Tegnap végre sikerült leszabni és a helyére tenni a középső merevítőt amire az ágyrács három hosszirányú tartója fog rácsukódni. A merevítő nem csak úgy rá van állítva az asztalra, hanem mindkét oldalt kivágtam az asztal tetejét és besüllyesztettem a bútorlapot úgy, hogy az majd a földig érjen. Középen pedig 90 fokban támaszkodik az asztal alatti merevítőbordán (ami szintén földig ér).
A vágányzat nagy része is a helyén van már és majdnem az összes szakasz is be van már kötve. Az állomási váltók állítóműveit kell még elhelyezni aminek a vonóvezetékeit több helyen be kell süllyeszteni a töltésbe.
A háromszög alakú kapcsolópultnak is neki kell lassan állni, hogy átlátható maradjon a rendszer, mert lassan úgy érzem magam mint K.Ábel a rengetegben |
|
|
|
2024. Nov, 23. Szo 16:19:59 |
|
Jelenleg 9 fő olvassa az oldalt |
|
|