|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#32828) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 1, 2014 |
|
|
|
(#32829) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#32817)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2014 |
|
Nekem ezekkel a fotókkal csupán az a bajom, hogy az igazán Zugbildung-ra alkalmatlanok. Szép dolog a mozdony aspektusából fotózni, de szinte mindegyik arról szól, hogy XY mozdony húzza a Z vonatot. A kocsik azonosítása nehézkes, a harmadikat már jószerivel nem is látni. Persze ez egységes, DB IV. korszakos, főként m-kocsikból álló szerelvény szép, de a III. korszak sokfélesége nem jön át. Akkor, amikor egy személyvonatban akár három, négy féle kocsitípus is futott, izgalmas egy jó fotóról felismerni a korai m-eket, Eilzug-gal, silberling-gel. |
(#32831) RoninTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 1, 2014 |
|
Köszönöm a segítségeket!
|
(#32832) Lezlinilzen hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 1, 2014 |
|
Szép estét Uraim!
Az Apróban frissítettem, és egy RTS Herkulest is tettem fel.
|
(#32834) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#32829)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2014 |
|
|
(#32850) Lezlinilzen válasza etwg hozzászólására (#32668)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
Szia!
Nos, valahogy így gondoltad? |
|
(#32854) TT Putz válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32850)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
Szuper lett!!!
Egy kis Amerika ötvözve a magyar valósággal...
Már alig várom, hogy a vasutmodelltv.hu stábjával felkeressük a Terepasztalt!!!
Szólj még ha szükséged van matricára, szerintem elférne egy-egy BUSZESZ és Budapesti Likőripari Vállalat IFA is az asztalodon!
TT Putz |
(#32855) Lezlinilzen válasza TT Putz hozzászólására (#32854)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
Közös a siker! Szebb lett, mint amire számítottam.
Hogy hogyan fér össze a Pepsi a szocializmussal, már más is kérdezte.
Nos, gyerekkorom óta minden nyarat és tavasztól őszig sok hétvégét töltök Badacsonyörsön. Ott működött a Badacsonyörsi Állami Borkombinát. ( most Varga Pincészet )
A badacsonyi borok mellett nagyon sok üdítőitalt is ők palackoztak, a strandra gyalogolva - vietnámi papucsban - sokszor beláttam a csarnok nyitott kapuin, és láttam, ahogyan az üvegek hangosan csörömpölve "meneteltek" a szállítószalagokon.
Nos, ott palackoztak Pepsit is, még a csavart másfél literes kivitelben festéknyomott feliratokkal. Az üzletekbe, áruházakba ehhez hasonló teherautókkal vitték az árut.
Innen az ötlet is. Szép emlék. |
(#32856) Lezlinilzen válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32855)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
|
|
(#32857) Lezlinilzen hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
Ismét tehervonatoztam : Képek itt
Jó nézelődést! |
(#32858) TT Putz válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32855)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
Pepsi és a szocializmus
Pepsi dal a hetvenes évekből.
Bővebben: Link
Nos, így fér össze...
Akkortájt meg pont ez a logo volt.
Szóval ott a helye az asztalodon...
üdv
TT Putz |
(#32864) Lezlinilzen válasza etwg hozzászólására (#32861)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
|
(#32867) GcarTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
Sziasztok!
KaTTonai pőre kocsijai az általa elkövetett átalakítás után átmázolva.
|
|
(#32868) GcarTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
Nagyjából így néznek ki némi átmosás, wathering és antikolás után.
Üdv:G'carTT |
|
(#32870) kaTTonai válasza GcarTT hozzászólására (#32868)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
Ejnye a nagyközönség előbb látja a végeredményt,mint én?
Mikor mehetek értük?
Miki |
(#32876) Gashpy hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
T. Kollégák!
Egy kérdés:
A MÁV mikor állt át a távolsági kocsiknál (széles szürke csík) a fehér pályaszámról a kékre?
Gpy |
(#32877) etwg válasza Gashpy hozzászólására (#32876)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
|
(#32878) Gashpy válasza etwg hozzászólására (#32877)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
Más megfejtés?
(egyébként már a 75-76 körüli bevezetés után is született javaslat, hogy hagyják el a szürke csíkot, mert rosszul olvasható a szürkén a fehér...) |
(#32879) Lezlinilzen válasza Gashpy hozzászólására (#32878)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2014 |
|
...és így született meg a kocsimosó... |
(#32885) GcarTT válasza kaTTonai hozzászólására (#32870)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2014 |
|
Majd megbeszéljük. Ma még lehet, hogy kapnak egy diszkrét por réteget.
(wathering -> helyesen weathering, elgépeltem.)
G'carTT |
(#32900) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 3, 2014 |
|
TT-s bocik magasságát és hosszát meg tudja mérni nekem valaki? |
(#32903) Lezlinilzen válasza reszelozsir hozzászólására (#32900)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2014 |
|
22 * 12.5 |
(#32908) tumikas hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 3, 2014 |
|
Sziasztok!
A segitségeteket kérném ugyanis az egyik ismerősőm szeretné eladni a TT-s gyűjteményét. Én H0-sal foglalkozok így az árakkal nem vagyok tisztában. Az érdekelne hogy átlagban a sínek és a kocsik mennyit érhetnek? Szinte az összes hibátlan gyári csomagolásban van.
A mozdonyok sajnos müködésképtelenek hála annak hogy kb 25-30 éve állnak.
A személykocsik közt kb 25 db Y a többi 30 db pedig Reko és Donnerbüchse vegyesen. A tehervagonok pedig mindenfélék ömlesztve egy-egy típusból akár 4-5 darabbal.
A sínek közt minden van kb 100 Db egyenes és íves sín pluszban 30 db váltóval ami mind müködőképes.
Segítségeteket előre is köszönöm. |
(#32926) masTTertape válasza tumikas hozzászólására (#32908)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2014 |
|
Szia,
Az, hogy mennyit érnek és mennyiért lehet eladni, két külön tétel.
Másrészt pedig az is sokban befolyásolja az árat, hogy hol és mennyi idő alatt akarod eladni. Gyors pénzé tétel=alacsony, sokszor arcpirítóan alulárazott végösszeg.
Okos beárazás=hozzáértő eladás, megbecsült vásárlás.
A sínek ára ma már indifferens. 20-30 ft-tól 100-120-ig tejedhet. A Zeuke váltók nagyon jók, sokan szeretik, 1000-1500 közé belőhető. Bttb váltók már kényesebbek, de hasonló áron lehet velük próbálkozni.
Kocsik. Dobozban, vagy anélkül. Nekem speciel sokat ér a dobozos modell, de sokan ezt nem veszik szempontnak.
2 tg-es kocsi 600-1800 típustól, minőségtől, évjárattól függően.
Y-ok 1500-3500 szintén kiviteltől és állapottól függően.
A mozdonyokat akár a MasTTertape műhely is bevizsgálhatja és eladhatóvá teheti.
Ha nincs kedved az eladással bíbelődni, akkor keress meg, már sok hasonló gyűjtemény kelt el tőlem, nem anyagi haszonszerzés okán, hanem a minőségi használt modell választék bővítése céljából. |
(#32928) TT Putz válasza tumikas hozzászólására (#32908)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2014 |
|
Szia tumikas!
Kérheték egy listát a kocsikról?
Engem a 3tg-es REKO kocsik valamint a kéttengelyes hűtőkocsik érdekelnek.
Köszönöm!!!
attila.putzKUKACgmail.com
+36 30 9707 529 |
(#32934) Luciferike válasza tumikas hozzászólására (#32908)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2014 |
|
Szia!
Engem is érdekelne egy lista!
|
(#32936) reszelozsir válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32903)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Köszönöm szépen! |
(#32937) reszelozsir válasza tumikas hozzászólására (#32908)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Szia!
Egy lista engem is érdekelne. siposi82kukacgmailpontcom
Előre is köszönöm! |
(#32942) kaTTonai válasza tumikas hozzászólására (#32908)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Fényképekkel együtt küldhetnél egy listát...
Miki |
(#32951) Frankye moderátori
hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Uraik!
Mindenkinek van adatlapja, azon ott az e-mail címe, felesleges - még rejtetten is - kiírni. Akinek kell, ott megtalálja. |
(#32954) FriTTz válasza reszelozsir hozzászólására (#32900)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Milkásról már hallottam, de TT-sről ... |
(#32960) tumikas hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Köszönöm szépen mindenkinek az érdeklődéseket és a segitséget. Egyenlőre még nem bólintottak rá a kedves örökösök de amint megtörténik mindenkinek küldök e-mailt és egy pontos listát. |
(#32965) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
|
(#32968) etwg válasza róbertke hozzászólására (#32965)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Ezt valamikor egy füzetben lehetett kapni- a lengyel oldalon is ezt szkennelték be.
|
(#32969) reszelozsir válasza FriTTz hozzászólására (#32954)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Lesznek majd, de előbb meg kellett csinálnom a "lakásukat". |
|
(#32975) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#32965)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Igen: ITT
csak erről lecsípték a fejlécet és ráhekkeltek egy piros sorozatszámot. |
(#32977) róbertke válasza etwg hozzászólására (#32968)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
etwg és masTTertape : Van ennek a hekkelt gyűjteménynek H0 -ás testvére - Piko, Gützold, - na azt honnan szedhették össze?? |
(#32978) etwg válasza róbertke hozzászólására (#32977)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Tudtommal a H0-ban nem volt ilyen kiadvány. Volt amikor volt egy ilyen lap a mozdonyok csomagolásában, de nem mindig. Ha most van akkor szerintem azt a hajdani szervizek belsö informácioibol meritették.
Csak a Roco-nak volt egy ilyen ( gyakorlatilag 2) kiadványa. Egy kisméretü fehér zsebkönyv, meg adatlap gyüjteményt (gyürüs irattartoban egyedi alkatrészlapok).
Az amerikai gyárak majd késöbb a Bachmann is ezt a rendszert vezette be. |
(#32989) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#32977)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Gondolom onnan, ahonnan Csikós Pista bácsi a börzén.
Kapcsolat a gyárral anno, majd amikor volt rá affinitás, beszkennelték az egészet.
Manapság irigykedve hallgatom azokat a történeteket, amikor X, vagy Y gyűjtőtárs még a '80-as évek derekán, vagy éppen a falomlás körül bejuthatott valamelyik gyárba és bespájzolhatott mindenféle javakból. |
(#32999) róbertke válasza etwg hozzászólására (#32978)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
|
(#33003) etwg válasza róbertke hozzászólására (#32999)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Ilyenek a modellekban voltak, meg a hajdani Modelleisenbahnerben, amikor bemutatták az uj modelleket. Az ujságban soha nem volt alkatrészlista. |
(#33025) BR95 hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 5, 2014 |
|
Magyar vasútban járatost, tájékozottat szólítanék meg a kérdésemmel:
Az expressz vonatok (szerelvények) kocsijainak oldalán feltüntetik az expressz nevét? Gondolok itt olyasmire mint az InterCity felirat, de XY Expressz formában... Ja, Ep3-Ep4 korszak... Voltak akkor ilyen "reklám" feliratok? |
(#33026) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#32977)
|
Válasz •
|
Máj 5, 2014 |
|
OFF
A PIKO-nak nem volt, a Gützold-ét, ha akarod kölcsönadom Neked lefénymásolni. |
(#33027) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#32965)
|
Válasz •
|
Máj 5, 2014 |
|
Fizikailag nem. A nem "hekkelt" változat itt figyel a műhelyben, mármint a TT-s. |
(#33029) sunocske válasza BR95 hozzászólására (#33025)
|
Válasz •
|
Máj 5, 2014 |
|
Szerintem csak az iránytáblára volt kiírva a feljáróajtó mellett. Így nem volt az, hogy mondjuk egy javításos kocsi miatt a Mecsek Expressz kocsijai közé a Göcsej Expressz kocsijait sorozták be (különben is, hogy nézne már ki az?) |
(#33031) BR95 válasza sunocske hozzászólására (#33029)
|
Válasz •
|
Máj 5, 2014 |
|
Jogos... Köszönöm! |
(#33032) Frankye válasza sunocske hozzászólására (#33029)
|
Válasz •
|
Máj 5, 2014 |
|
Bizony, hogy nem. Éppen sunocske által leírtak okán, valamint azért, mert ezek a járművek "beforogtak" más vonatnemekbe is, sőt, egy nap több fordulót is megtettek. Reggel elment - mondjuk - Baranya-expressznek, visszajött Göcsej-expressznek, majd visszament Göcsejnek, és végül Baranyaként végzett az adott napon. Esetleg másnap meg már "sima" gyorsvonatként közlekedett.
Az IC szerelvényeken sincs egyébként kiírva (fix feliratként), hogy melyik IC, csak - legfeljebb - az InterCity felirat fix. A többi az iránytáblán van. |
(#33036) TT Putz hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 5, 2014 |
|
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni!
Mennék a festőhöz, szükségem lenne a "MÁV barna" RAL kódjára!!!
KöszöneTTel:
TT Putz |
(#33037) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33026)
|
Válasz •
|
Máj 5, 2014 |
|
Dehogynem volt, hisz mondom!
Csikós Pista bá is ebből dolgozik. |
|
|
2024. Dec, 28. Szo 9:11:50 |
|
Jelenleg 2 fő olvassa az oldalt |
|
|