|
Közlekedési kirándulások!
|
Témaindító: Csukló, idő: Aug 3, 2010
Témakörök:
|
|
(#32469) JZoli válasza jumo31 hozzászólására (#32435)
|
Válasz •
|
Ápr 22, 2014 |
|
Nos elmentünk! Nem bántam meg! Természetesen nyitva volt a vasútmodell és a vadászati kiállítás is!Kétszer is végigmentem a terepasztalos termen.Nagyon tetszett, bár a tigrisek sem kutyák! Még a szeles Balatonra is ránéztünk! Jó kis nap lett ez! |
(#32779) reszelozsir válasza reszelozsir hozzászólására (#30919)
|
Válasz •
|
Ápr 30, 2014 |
|
Az előzményben szereplő járművek közlekednek május 1-én és 2-án. A menetrendről érdeklődjetek valamelyik cégnél. Úgy tűnik utast senki sem akar látni rajta, mert nincs még meghirdetve, csak a parancskönyvünkbe tették bele tegnap...
Most csak a földről fogok integetni a vonatnak a vonal tetején |
(#32790) reszelozsir válasza reszelozsir hozzászólására (#32779)
|
Válasz •
|
Ápr 30, 2014 |
|
|
(#32971) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Sziasztok!
Május elsején kipróbáltuk a Királyréti kisvasút nosztalgia járatát.
Az eső a vonaton ülve ért el,de szerencsére mire odaértünk Királyrétre,már szép idő fogadott minket.
Látvány egy utas szemével :
Kisvasút,nosztalgia járat Gőzössel
Ő húzott minket: |
|
(#33098) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 6, 2014 |
|
|
(#33679) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 23, 2014 |
|
Már két hete Csíkostown-ban dekkolok mindenféle szolgálati elfoglaltságból kifolyólag. Gondoltam, lövök nektek pár képet a szolnoki pályaudvarról, úgy, ahogyan kevesen láthattátok! |
|
(#33727) SzerNoh válasza Váltógyártó hozzászólására (#33679)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2014 |
|
Nagyon jó képek lettek! |
(#33982) tt73 válasza Váltógyártó hozzászólására (#33679)
|
Válasz •
|
Jún 4, 2014 |
|
Jó sokáig tart azt a rengeteg kitérőt vágni, forrasztani és festeni ami ott van... |
(#33983) csíkosháTTú válasza Váltógyártó hozzászólására (#33679)
|
Válasz •
|
Jún 4, 2014 |
|
AN-2? |
(#33984) tt73 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 4, 2014 |
|
Semmering ügyben kérek szépen segítséget tőletek:
Októberben tervezünk Mürzzsuchlag felé menni. Gondoltam felülünk az első vonatra Gloggnitz felé.
Aki már járt arra: ha jól láttam nagyjából óránként van vonat oda és vissza és úgy 20-25 euró környékén van a jegy egy főre retúr, igaz ez?
Gloggnitzban a Lindt gyáron kívül van valami látnivaló?
Előre is köszönöm! |
(#34002) etwg válasza tt73 hozzászólására (#33984)
|
Válasz •
|
Jún 4, 2014 |
|
az árakat megtalálod az oebb.at honlapon (ugyanugy a menetrendet is. A Semmeringen át nem annyira gyakran járnak át a személyvonatok, föleg nem azok amik megállnak Gloggnizban. Azok többnyire végeznek a következö állomáson Payerbach Reichenau... (az emeltes szerelvények nem járnak át, mert a hágo másik fele már Stájerországban van, a vonatok meg a VORhoz tartoznak (Bécs, Also Ausztria és Burgenland).
Gloggnitzban van egy szép vár is - kellemes bevásárlo utca meg egy ROCO gyár..... |
(#34003) Váltógyártó válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33983)
|
Válasz •
|
Jún 4, 2014 |
|
|
(#34005) csíkosháTTú válasza Váltógyártó hozzászólására (#34003)
|
Válasz •
|
Jún 4, 2014 |
|
Egy régi kép, valahol Alsónémedi környékén.
Szomorú a kép kapcsán, hogy az elől ülő régen látott barátomat itt a földön már nem fogom viszont látni... |
|
(#34008) reszelozsir válasza tt73 hozzászólására (#33984)
|
Válasz •
|
Jún 4, 2014 |
|
Nem tudom honnan indulnátok (meg MÁV szabadjegy van-e), de Semmeringre érdemes lehet EZT igénybe venni. Én három éve mentem így és jó volt. Több helyen le lehet szállni, szerintem elég idő van a csavargásra is. Akkor Semmeringen néztünk szét. Mürzsuchlagban két hete jártam, de a vasúti múzeum nem nem kötött le igazán, Strasshof jobban tetszett. |
(#34009) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 4, 2014 |
|
|
|
(#34044) tt73 válasza reszelozsir hozzászólására (#34008)
|
Válasz •
|
Jún 5, 2014 |
|
Köszönöm a választ etwg-nek is! Igazából Murauba tartunk, ott táborozunk le, de mivel átmegyünk Mürzzuschlagon, ezért gondoltam, hogy nem hagyom ki.
Én ezt a menetrendet néztem:
Bővebben: Link
Lehet, hogy rosszul kerestem, de az oebb.at mindig Bécsen keresztül szállítana Mürzzuschlagból Gloggnitzba. |
(#34046) tt73 válasza tt73 hozzászólására (#34044)
|
Válasz •
|
Jún 5, 2014 |
|
No, mégis sikerült. A földrajzi ismereteimet is fejlesztettem menet közben.
Egyik sem közvetlen, egyszer vagy kétszer át kell szállni vagy Payerbachban vagy Semmeringben és gloggnitzi indulással meg érkezéssel számoltam.
Az ár kettőnknek szól.
|
|
(#34051) etwg válasza tt73 hozzászólására (#34046)
|
Válasz •
|
Jún 5, 2014 |
|
Az oebb.at is ad jo vonatot, söt félárért. ( egy ut kb 9,00 €). Általában azonban csak hétköznap tudsz eljutni Gloggnitzböl eljutni Mürzuschlagba.
|
(#34055) etwg válasza etwg hozzászólására (#34051)
|
Válasz •
|
Jún 5, 2014 |
|
Mármint direkt vonattal. Munkaszüneti napokon egyenes vonat nincs ( csak éjfél körül egy a többi nem áll meg Gloggnitzban), ezért ad mindenféle találatot 1-2-3 átszállással meg busszal. |
(#34071) jumo31 válasza Csukló hozzászólására (#34009)
|
Válasz •
|
Jún 6, 2014 |
|
Köszi a tippet!
|
(#34185) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 10, 2014 |
|
Vasárnap egy "kicsit" vonatoztunk.....
|
|
(#34256) jumo31 válasza etwg hozzászólására (#34185)
|
Válasz •
|
Jún 11, 2014 |
|
etwg, melyik vagy te?
a masiniszta, vagy az utas? |
(#34270) etwg válasza jumo31 hozzászólására (#34256)
|
Válasz •
|
Jún 11, 2014 |
|
Az öregebb utas a kamerával..... |
(#34304) etwg válasza Váltógyártó hozzászólására (#34295)
|
Válasz •
|
Jún 12, 2014 |
|
Én ebben sok évvel ezelött egy marha nagy különlkeges teherautot szállittattam Kazahsztánba.... az sem volt egyszerü dolog.... szerencsére nem kellett vele utaznom...
|
(#34305) csíkosháTTú válasza Váltógyártó hozzászólására (#34295)
|
Válasz •
|
Jún 12, 2014 |
|
C-17A?
Hogy nektek mekkora ejtőernyő kell már (második kép előtere)
A beszúrt képemhez a magyarázat:
Mit lehet tenni a bemutató repülés előtt, ha valaki becsapta a vezérgép ajtaját Dunakeszin, a gép kulcsa viszont Alsónémediben maradt... |
|
(#34307) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#34305)
|
Válasz •
|
Jún 12, 2014 |
|
Most nézem, hogy ennek vészesen kevés kereke van a hajdanihoz viszonyitva.. (AN...) |
(#34308) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#34307)
|
Válasz •
|
Jún 12, 2014 |
|
Nem is visz el annyi terhet!
(Váltógyártót is csak úgy tudja a fedélzetre venni, ha csak félig tankol kerozinnal, és a másodpilóta is kiszáll... ) |
(#34310) sunocske válasza Váltógyártó hozzászólására (#34295)
|
Válasz •
|
Jún 12, 2014 |
|
Hiába, no! Nagy ember, nagy géppel jár! |
(#34311) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#34308)
|
Válasz •
|
Jún 12, 2014 |
|
Egyszer én is majdnem megilyedtem, amikor Amerikába beültettek a pilota mellé (botkormánnyal meg mindennel felszerelve), mert valamilyen balfácán elszámolta a helyeket, és mindenkit el kellett vinni (valamivel kisebb masina volt).
Többször firtattam, hogy komolyan gondolják-e, hogy én ott ülök.......de utánna elég sima volt a repülés... |
(#34312) etwg válasza etwg hozzászólására (#34311)
|
Válasz •
|
Jún 12, 2014 |
|
"megilyedtem" - szándékos volt.... |
(#34315) Csukló válasza csíkosháTTú hozzászólására (#34305)
|
Válasz •
|
Jún 12, 2014 |
|
Az a "nagy" ernyő rám várt! |
(#34341) reszelozsir válasza Váltógyártó hozzászólására (#34322)
|
Válasz •
|
Jún 12, 2014 |
|
Én eddig mindig megvártam, hogy földet érjen, mert bíztam a pilótában. Látom Ti nem |
(#34346) zsolesz74 válasza jumo31 hozzászólására (#34336)
|
Válasz •
|
Jún 13, 2014 |
|
|
(#34347) kaTTonai válasza Váltógyártó hozzászólására (#34322)
|
Válasz •
|
Jún 13, 2014 |
|
No fene!
Nem is tudtam,hogy HT katona vagy...
Ilyen csodagéphez nem volt szerencsém 12 éves katonai pályafutásom alatt...De helikopterrel sokat vittek. SFOR-ban meg itthon is.Főleg árvíz idején!Ural-lal már tudtuk a kaját kivinni a gáton dolgozóknak...
Ej de szép is volt...Sajnos a haderőreformnak nevezett "VALAMI"-nek köszönhetően 2006-ban sok társammal együtt fájó szívvel elhagytam a katonai pályát. |
(#34395) Frankye moderátori
hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 14, 2014 |
|
Két hozzászólás az írója kérésére eltávolítva. |
(#34404) jumo31 válasza Frankye hozzászólására (#34395)
|
Válasz •
|
Jún 14, 2014 |
|
Oké, főnök, de mégis melyik? |
(#34405) Váltógyártó válasza jumo31 hozzászólására (#34404)
|
Válasz •
|
Jún 14, 2014 |
|
Az én két C-17-es hozzászólásomat. A képekre meg kell szereznem az engedélyeket, utána majd felrakom újra. |
(#34406) Váltógyártó válasza kaTTonai hozzászólására (#34347)
|
Válasz •
|
Jún 14, 2014 |
|
Hi!
97-02-ig szerződéses, onnantól hivatásos katona vagyok. Nagyrészt logisztikával foglalkozom, de - mint a központi ejtőernyő raktár szakmai vezetője - van ejtőernyős oktató-beugró szakszolgálati engedélyem is, ezért "kell" ejtőernyős ugrásokon is részt vennem. |
(#34698) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 19, 2014 |
|
Egy szomoru hirem van. Ma reggel felrobbant a Feketebalogi kisvasut konyhája. 2 ember égési sebeket szenvedett a konyha meg az étterem összedölt, ami sajnos a fö épület része volt, igy most annak is meg kell vizsgálni a statikai állapotát. A kár több mint 100 ezer €
|
(#34704) zsolesz74 válasza etwg hozzászólására (#34698)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2014 |
|
Szomorú minden ilyen baleset.
Van róla már újság cikk? Tudsz olvasnivalót?
Azt írták róla, hogy Szlovákia leghosszabb erdei kisvasútja manapság! |
(#34714) etwg válasza zsolesz74 hozzászólására (#34704)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2014 |
|
Magyar cikkröl nem tudok.
Cierny Balog
Itt egy szlovák beszámolo.
Valoban a feketebalogi erdei vasut a kegnagyobb talán egész Középeuropában és kimagaslo gyüjteményük van mükldö mozdonyokbol is. ( köztük sok magyar raritás is). A CHZ ahigy a vasutat hivják májustol oktoberig menetrendszerüen müködik, és mostanában tervezték az egész évi menetrend bevezetését egy vonalon, ahova ut sem vezet, viszont a település annak idején a vasut mellett nöt ki. Ezek a hegyi faluk ( Fekete Balog ma vagy 17 korábbi település gyüjtöneve - amik sok km-re vannak egymástol. Ebböl terveznek összekötni 2-t. Higy a lakosságnak ne kelljen Balogbol Balogba sok km-t gyalogolni.
Az idén vették át a Tiszolc-i fogaskereküt is, ami " a hegy másik oldalán van". Reméljük, hogy ez a robbanás nem okoz tul nagy felfordulást és az üzemet sikerül fenntartani.
|
(#34750) jumo31 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 20, 2014 |
|
|
(#34769) Frankye válasza jumo31 hozzászólására (#34750)
|
Válasz •
|
Jún 21, 2014 |
|
Szívesen mennék, csak ne lenne annyira messze... |
(#37647) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 20, 2014 |
|
Elnézéseteket kérem, de a gépem egy hétig táppénzen volt, este kaptam meg gyógyultan. A lényeg: -Tegnap kaptam a hírt, hogy ma azaz szombaton a Vasúttörténeti Parkban gőzmozdony verseny lesz, valamint a 411 -es is gőz alatt lesz, de csak ma. Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok! |
(#37680) Fordítókorongos válasza róbertke hozzászólására (#37647)
|
Válasz •
|
Szept 21, 2014 |
|
Sziasztok!
Ott voltam a Gőzmozdony G.P.-n!
Jó volt látni a gőzösöket beüzemelve ,
de múlt évben nagyobb banzáj volt....
Csináltam telefonos felvételeket,amíg bírta az akksi,nézzétek: Gőzmozdony Grand Prix , 2014.
Jó volt a hangulat,de nem mutattak semmi újat a múltkori rendezvényhez képest.
(El tudnék képzelni valami Dízelmozdonyos rendezvényt is...
kíváncsi lennék rá,ha lenne olyan. )
Mindenkinek ajánlom az ilyen rendezvényeket,élmény volt! |
|
(#37693) reszelozsir válasza Fordítókorongos hozzászólására (#37680)
|
Válasz •
|
Szept 22, 2014 |
|
Húúú, képzelj el egy M61 vs M62, vagy M40 vs M41 gyorsulást. Micsoda hangok lennének. |
(#37708) Frankye válasza reszelozsir hozzászólására (#37693)
|
Válasz •
|
Szept 22, 2014 |
|
... és micsoda füst! |
(#37720) Fordítókorongos válasza reszelozsir hozzászólására (#37693)
|
Válasz •
|
Szept 22, 2014 |
|
Pontosan rájuk gondoltam!
Egy kis dízelfüst engem nem zavarna....
a gőzösök szénpor darabkáit is szembe szokta fújni a szél,de ennyi áldozatot szerintem megér ez a kis "Mozdonytisztelet".
A Dízelfüst,az meg semmiség! |
(#37740) sunocske válasza reszelozsir hozzászólására (#37693)
|
Válasz •
|
Szept 23, 2014 |
|
A26 vs. M28? |
|
|
2024. Nov, 25. Hé 21:07:20 |
|
Jelenleg 20 fő olvassa az oldalt |
|
|