|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#34672) Gashpy válasza Gashpy hozzászólására (#34651)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2014 |
|
|
(#34686) Luciferike hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 19, 2014 |
|
A TT vonatokhoz az N-es villamosok passzolnak méretileg? |
(#34687) csíkosháTTú válasza Luciferike hozzászólására (#34686)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2014 |
|
Nem. |
(#34711) M298 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 20, 2014 |
|
Már a Keleti Kocsiműhely 8. vágányán van a 80 56 09 20307-2 psz. révkomáromi kocsi, amely gyönyörű 1:120-as minivilágot rejt. 21-én 13 órától megtekinthető. |
(#34715) sunocske válasza Luciferike hozzászólására (#34686)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2014 |
|
Nagyon nem! Ha megnézed az 1:1-es "modelleket", láthatod, hogy a villamosokhoz képest a vonatok milyen nagyok! Ha lekicsinyíted őket 1:120-ra, ez a kisebb-nagyobb arány megmarad. Ha a TT-s vonatod mellé teszel egy N-es villamost, akkor megbomlik az arány.
Érzékletesebben: Megáll egymás mellett a RÁBA kamion és az 1200-as Lada 1:1-ben. Eltérő a méretük, de a "méretarányuk" attól még ugyanaz. Ha a méretbeli eltérést TT:N arányban képzeljük el, a kamion mellé egy pedálos Moszkvicsot, de legalábbis egy dodzsemet állítanánk, ami bután néz ki. |
(#34725) masTTertape válasza Luciferike hozzászólására (#34686)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2014 |
|
A félreértés abból adódhat, hogy keverednek a nyomtávok.
Ugyanis, ha a TT-ből indulunk ki, akkor az 1:120-as méretarányról beszélünk, ahol a normál, tehát a legtöbb esetben a nagyvasútnál használatos nyomtáv 12 mm. Viszont Európában elég gyakori a "meterspur", azaz a méteres nyomtávon közlekedő villamos, ami pedig 1:120-ban a 9 mm-es nyomtávú, tehát az N-es mérethez használatos sínen modellezhető. Ebből fakadhat, hogy pl. licitálós felületeken, a figyelmetlenül megfogalmazott termékleírás megvezetheti az érdeklődőt.
Magyarán, ha "Spur N" a kategória, az ugyan a 9 mm-re utal elsődlegesen, de sokan az 1:160-hoz kötik. Ezzel szemben pl. a "Maßstab TT (1:120)" megjelölés utal a tényleges méretarányra.
És sajnos ez "fölfele" is így van, ugyanis nem egyszer találkozik az ember TT méretarányban a H0m-es modellekkel, sőt a Tillig "Tillig TT Bahnen" feliratú dobozba csomagolja a legfrissebb szériás, H0m-es vagonjait. |
(#34733) terkoz válasza Luciferike hozzászólására (#34686)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2014 |
|
|
(#34756) Luciferike válasza sunocske hozzászólására (#34715)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2014 |
|
Értem én ezt amit leírtál meg később írtak, de egy két helyen néztem a TT-s vagonok mellett állitólag "N-es" villamosokat és méretileg nem volt kamion és pedálos moszkvics szindróma! |
(#34763) róbertke válasza Luciferike hozzászólására (#34756)
|
Válasz •
|
Jún 21, 2014 |
|
Ha te úgy gondolod, hogy az otthoni terepasztalodon elfér, akkor használd, játsszál vele nyugodtan. Amúgy egy Kato "N" villamos nem az olcsó áruk kategória ..... ))) |
(#34807) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Sziasztok,
Egy nagyon rövid képriport a tegnapi Múzeumok éjszakája programból, ahol a modulszakosztály is jelen volt: ITT |
(#34808) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#34807)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Örülök, hogy jól sikerült a hétvégétek! Sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni, de segítenem kellett kb. 300 db cserép helyváltoztatásában egyik tetőről a másikra, így az én derekam is fáj, csak nem a modul alatt bújkálástól... |
(#34809) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Üdv a szolgálati szakasznak!
Ha esetleg talált valaki a modulrendszer bontása közben egy sárga kindertojásbelsőbe csomagolt ejtőhorgos kuplungokat akkor kérem vágja már a fejemhez egy klubnapon amit előre köszönök.
Amennyiben nem úgy nem kell hozzám vágni semmit! |
(#34810) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#34809)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Nálam van. |
(#34812) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#34811)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Ez így van: Laci nálad kereste a váltóját, te nem nála kerested a tojásodat, pedig mindkettő nálam volt. (mármint nem a két tojásod, csak egy, meg a váltó... nna mindegy úgyis tudod.) |
(#34813) Váltógyártó válasza FriTTz hozzászólására (#34811)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Tanúsítom egy ott felejtett váltó kapcsán! |
(#34814) Váltógyártó válasza masTTertape hozzászólására (#34812)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
|
(#34815) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#34807)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Érdekes telefonbeszélgetések zajlottak le az "állomásfőnökök" között!
A menet"rend" is jó volt és tanulságos a többfajta időszorzó miatt!
Az élmény amit nyújtott mindenféleképpen kedvcsináló, ösztönző volt bár Ottó rekonstruált egy súlyos vasúti katasztrófát és többen nehezményezték, hogy az általam vezetett (és V63-asom által vontatott) üres és végtelen hosszú ércvonat elsőbbséget élvezett a nemzetközi személyvonatokkal szemben is azért az arcokon látszott a jókedv!
Én köszönöm, hogy ott lehettem és segíthettem!
|
(#34817) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#34815)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Ezek mindenképp hasznos tapasztalatok. Gyuri javaslata, hogy legyen egy kiértékelő összejövetel a közeljövőben, ahol átbeszélhetnénk a változtatandókat.
Bár a téma a modulozókra vonatkozna, mégis szívesen büszkélkedem azzal, hogy a klub modulszakosztálya közel másfél év alatt eljutott arra a szintre, hogy egy megfelelő (nem tökéletes, de használható) üzembiztonságú, 35 méteres pályát tud összeépíteni, amin azért igen látványos forgalmat tudtunk generálni annak ellenére, hogy csak egyvágányos fővonalról beszélünk. Az újítások közé tartozik Vándorffy Jóska elektronikájával vezérelt, két hurokmodul, ahol gondtalanul forogtak a vonatok. De végre van a csapatnak saját digitális vezérlése, kellő mennyiségű booster-e, órája, telefonközpontja és ügyes menetrendi szakemberei, akik jó kis kottát raknak össze egy-egy ilyen bulira.
A járművek száma szinte korlátlan, még kézivezérlőből férne el legalább ugyanennyi.
Úgyhogy őszintén javaslom a hezitálóknak, hogy ha töprengenek a modulozáson, akkor szálljanak be, építsenek, vezessen vonatot, kezeljenek állomást, mert nagyon jó csapatépítő tréning. Jó lenne egy év múlva az 50. métert megünnepelnünk.
Itt köszönöm meg Lipák Zolinak és Szabadkai Sanyinak, hogy olyan kitartóan kezelték Gabi-tó rendezőt, hogy tényleg pörgős volt a forgalma. |
(#34818) hoTTo válasza FriTTz hozzászólására (#34815)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Hát tehetek én róla, hogy alámváltottak???
Tehervonat érkezik a 2. és a 3. vágányra.
Én is jól éreztem magam, a vonatforgalom szerintem minden látogatónak tetszett.
(Aki nem volt ott, annak elárulom, FriTTz által említett végtelen tehervonatot utálta mindenki, mert nem fért el egy állomáson sem, a tárolókon is csak útban volt, ezért volt elsőbbsége mindenhol ) |
(#34819) masTTertape válasza hoTTo hozzászólására (#34818)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Ezt visszautasítom!
Egyrészt, mert a kocsik 99%-a nálatok lett vásárolva.
Másrészt nálam a második legrövidebb vágányon lett összeállítva, hogy "BTTB-modul-konform" legyen.
Harmadrészt minden hurkon elfért, tehát max csak Szilason kellett körüljárni.
Negyedrészt szerették a népek, mert jó hosszú volt.
...
|
(#34820) hoTTo válasza masTTertape hozzászólására (#34819)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
A népek szerették, az állomás kezelők nem
Egyébként tényleg mutatós volt!! |
(#34821) M298 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Örülök, hogy sikerült az éjszakánk, egy jó gyakorlati csapatmunka volt. Számomra külön élmény, hogy a gördülő révkomáromi és a modulos modellvasúti világ is a Mi 1:120-as méretünkben üzemel. Látogatóink két csapattal találkozhattak és volt, aki Szolnokról szakmai tanácsért érkezett a Keletibe. Köszönet a tervezését, építésért, az éjszakai együttműködésért. - Talán a tagok egyneműsége kissé unalmas. - |
(#34822) terkoz hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 22, 2014 |
|
Sziasztok!
Köszönöm, hogy részese lehettem, ennek a mind végig jó hangulatú, látványos bemutatónak.
Részemrő, nagyon jól szórakoztam. Remélem nem mentünk túlságosan az idegeitekre, a Pecze* Petivel folytatott féke vesztett jókedvünkkel.
A Balatonalmádiban töltött néhány óra nagyon sok új élménnyel és ismerettel töltött fel. Jobban látom most már mi a fontos és mi a halasztható az építésben.
Az idő mulásával persze én is fáradtam és komoly dillemma elé állított, hogy Ottót a 3-4, vagy az 1-2. vágányra fgadjam.
A hosszú Eas szerelvény, lehet sokunknak okozott műszaki nehézséget, de tagadhatattlanul az egyik fontos látványelem volt az asztalon.
Szívesen maradtam volna még egy pár óra örömvonatozásra.
22 db Eas
személy
üdvgyuri
* A nevet javítottam. Frankye |
(#34828) maTTato válasza masTTertape hozzászólására (#34807)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Sajnálom hogy nem lehettem ott egyéb elfoglaltság miatt. Ellenben szeretnék mindenkinek gratulálni, aki bármily módon részt vett ezen éjszakai bemutató megszervezésében, lebonyolításában! |
(#34832) csíkosháTTú válasza hoTTo hozzászólására (#34820)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Ez márcsak így van a cirkus világában: amit a nézők szívesen néznek, azzal az előadó vért izzad... |
(#34835) john07_doki hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Kedves Modulosok, Tisztelt Mindenki!
Ezúton gratulálok minden résztvevőnek, közreműködőnek! Sajnos csak elég rövid időt tudtam a modul körül tölteni, de amit láttam, az meghatározó volt.
Büszke vagyok rátok!! |
(#34836) terkoz válasza hoTTo hozzászólására (#34820)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Nem is értem a problémát?!
Hiszen, néhány egyszerű tologatással megoldható a hosszú vonat keresztezés::
üdvgyuri |
|
(#34837) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Én is megköszönöm, hogy Veletek tölthettem ezt a másfél napot. Vannak újabb ötleteim, látom hogy mennyi mindenben kell fejlődnöm, és ilyen hosszú vonatokkal itthon nem játszhatok
Talán az egyik legfontosabb tanulság számomra a menetrend. Legközelebb, ha lehetőséget kapok, legfeljebb 60km/h lesz a legnagyobb sebesség aztán legfeljebb gyorshajtotok, ha kell, illetve kicsit sűrűbbre kell venni a látvány miatt. Jó volt hallani az emberek reakcióit is (főleg amikor kitekerte az ember a menetszabályozót és meglódult a vonat ).
Ugyan még mindig fáradt vagyok, de nagyon várom a következő alkalmat, remélem ott lehetek Veletek! |
(#34838) TTzozo hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Sziasztok!
Mindenek előtt én is köszönetet mondanék Márta Istvánnak és stábjának a szervezéshez, a hozzáálláshoz, az ellátáshoz! Ezen a területen minden tökéletes volt! Köszönjük!
Én is köszönöm, hogy ott lehettem ezen a találkozón. Gabi-tó kezelése nagyon sok pozitív tapasztalatot adott. Ezekre szükségem is van, mivel állomási modul építése előtt (vagyis inkább már közben) vagyok, így hasznosítani tudom a tapasztaltakat.
Egy értékelő összejövetelen én is részt vennék, ha a beosztásom engedi.
További kellemes napot, hetet, modellezést kívánok mindenkinek!
Üdv. LZ |
(#34840) róbertke válasza TTzozo hozzászólására (#34838)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
|
(#34844) help-ez hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Üdv !
Szeretném megköszönni Pistának,és minden MÁV dolgozónak a szombati nagyon magasszintű,és udvarias vendéglátást.és Dénes minden re kiterjedő figyelmét.Remélem jövőre ismét találkozunk !
Minden játszótársnak és klubtagnak köszönöm a részvételt,akik most már igen jó őszhangban tudnak együtt dolgozni és játszani.Aki nem volt ott,az a következőre biztosan el fog jönni,mert a modulozás nem ördögtől való dolog.Ha valaki ráérez a dologra,akkor nemigen tud szabadulni a varázsa alól.Nem kell feltétlenül százezres nagyságrendben gondolkodni(elsőre ). Egy értékelést szükségesnek tartanék,néhány dolog átbeszélésére.
Ha jól emlékszem még lenne egy összeröffenés a TEMOfeszt előtt??
Köszönöm,hogy ott lehettem ,és elviseltetek....
Laci/Helpez |
(#34846) help-ez válasza help-ez hozzászólására (#34844)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
|
(#34847) GABA TT válasza masTTertape hozzászólására (#34807)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Gratulálok a csapatnak! Szép számmal voltak érdeklődők is. Örülök, hogy egy nagyon ici picit mi is hozzá tettünk, így részesei lehettünk Laciva ennek a rendezvénynek!
Köszönöm!!
|
(#34851) TTfan hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Szervusztok!
Szerintem is szuper volt a modulszakosztály kiállítása. Köszönöm a szervezőknek is a programokat!
Megkérdezhetem, hogy milyen hosszú volt a legrövidebb állomási (illetve tároló-) vágány hossza? (Tudom, a szabvány szerint legalább 2m kell legyen a hasznos vágányhossz)
A szakosztálynak van 2 vágányos modulja is? Illetve 50mm-nél szélesebb modul is építhető-e állomási (illetve tárolóvágányi) célra? |
(#34853) help-ez válasza TTfan hozzászólására (#34851)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Szia !
Ha jól tudom Dorkafalva rövidebb vágánya 2 m.Nem tudom Gabitó hurokba torkolló vágánya milyen hosszú,de kb. mint Szilas leghosszabb vágánya 3,4m.Szilas legrövidebb 7.vágánya,mely megkerülésre szolgál(általában,ha nem dugul be).2,4m.
50 cm nél szélesebb modul lehet,de szállítás szempontjából nem tanácsolnám.Inkább úgy építenem,hogy 50cm nél szélesebb részt oldal irányból csavaroznám hozzá a szabvány méretűhőz.
2 vágányú modul talán készül,de pl.Nekem van szabvány 80*50 cm es 2 vágányú modulkertem...csak igény egyenlőre nincs rá.
Ha tároló állomás építésén gondolkodsz,akkor 1 vágányúból van 2 db.és Józsi készíti a 3.at,ami akár 2 vágányú modulhoz is csatlakoztatható lesz,de ettől még készíthetsz természetesen,nem vagyok Én senki,hogy megmondjam mit készíts el .
L. |
(#34855) masTTertape válasza TTfan hozzászólására (#34851)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Szia,
Tudomásom szerint minden vágányhossz követi a szabványt, tehát min. 2 m-es.
A kétvágányos modulok igénye napirenden van (én speciel a következőt így építem), de jelenleg talán csak pár ilyen van.
50mm-nél azért kicsit szélesebbek a modulok, mintegy 450 mm-nyivel. Tehát az 50 cm-es modulok 500 mm-esek.
A szélesítés lehetősége adott, de a szabványos modulméret 50 cm. Meg aztán a szállítási és tárolási szempontok miatt is ez a legjobb szélesség. A bővítés nem tiltott, ilyenkor akár újabb 50 centikkel növelhető a szélesség, de figyelembe kell venni a rajta levő vonatok kényelemes elérhetőségét is. |
(#34856) masTTertape válasza help-ez hozzászólására (#34853)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Ez milyen szöveg, hogy nem vagy te senki!!!
De igen, te valaki vagy Laci, aki elég sokat tesz a modulszakosztályért, úgyhogy máris húzd le a klotyón a kishitűséget!!!
Egyébként pedig hallgatólagos megállapodás, hogy bárki, aki állomást épít, legyen oly kedves és legalább két méternyi nyílt vonali szakaszt is rakjon össze, mert rövidesen csak állomásokból fog állni a B.TT.B. modulrendszere és alig lesz köztük bevonatozható vonalrész.
Gabi-tó átmenő vágánya a rendező szakaszon 4 m, de a hurokig további egy méter lett megépítve. Elviekben ez a 4 m rövidíthető, mert a vágányok pontosan lettek lerakva, de nincs rá szükség, mert így is eléggé tele volt. |
(#34858) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
Úgy látom fellelkesült a két vágányos téma, ideje hát nekifognom nekem is az építésnek! |
(#34859) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#34858)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2014 |
|
A hétvégén nekem is be kellett ugrani egy Fremo talira - végül még mozdonyvezetöket is kerestek. Egy turnusz jo 2 ora volt ( több mint 100 m volt a pálya). A posztot átadtam a fiamnak, aki szépen elvitt 3 vonatot végállomástol végállomásig. |
(#34871) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#34855)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2014 |
|
Egy közepesebb méretű állomás (5-7 vágány, minimum 2 méter fővágányhosszal) már nagyon elkélne szerintem. Most épp átszervez(őd)és van a cégnél, ami engem anyagilag úgy tűnik, kicsit kedvezőbben fog érinteni, terveim szerint a Temofeszt után elkezdek gyűjtögetni, és talán-talán néhány éven belül meg tudok építeni egy ekkora állomást. Per pillanat Uzsabánya a kiszemeltem, igaz, annak csak teherforgalma van. Az viszont jó nagy! |
(#34872) help-ez válasza masTTertape hozzászólására (#34856)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2014 |
|
Ott volt a nevető ,de inkább arra gondoltam,hogy nincs kinevezett vezetőség,aki megmondja mit kell építeni.Való igaz,hogy született olyan irányelv,hogy aki állomást épít az 2 m nyiltvonalat is készítsen.Ezt talán érdemes lenne a BTTB lapján is érdemes lenne feltüntetni...
Amit Én hallottam a lengyel túrával kapcsolatban,hogy íves modulból van hiány.ill.nálunk is elférne pár íves elem,és ha elég sok nyíltvonal jön össze,akkor jelzőmodulra lenne igény,ami lehet akár 10 cm es is.
További szép feladat lenne egy delta megépítése,ami megsokszorozná lehetőségeket,nem beszélve a 2 vágányos modulszakaszok létrejöttéről...
L. |
(#34873) masTTertape válasza help-ez hozzászólására (#34872)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2014 |
|
Nem vagyunk mi szláv népek, hogy csakis vezetővel tudjunk létezni.
A közösen elfogadott irányelvek mentén haladunk, ami eddig - úgy tűnik - működni látszik. Szerintem mindenki számára elfogadható, ha az új csatlakozókkal együtt születik meg a döntés a megépítendő modulokról.
A deltát egyébként a mostani elágazás bevonásával simán meg lehetne építeni. |
(#34874) masTTertape válasza sunocske hozzászólására (#34871)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2014 |
|
Igen, ezt annyiban támasztom alá, hogy Gabi-tó esetében is óriási igény mutatkozott a kijárati líra megépítésére úgy, hogy már sikeresen működött a fordító hurok, amitől a rendező pu. átmenővé vált. |
(#34878) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#34874)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2014 |
|
Így-így. Viszont egy tároló mégse olyan látványos egy szépen kidolgozott modulkígyó közepén, mint egy rendesen megépített "reguláris" állomás
Mondjuk Uzsabánya az pont kapufa, mert fejállomás |
(#34880) Gashpy válasza TTfan hozzászólására (#34851)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2014 |
|
Szia!
Az 50 cm csak a csatlakozó fej méretére vonatkozik. Két fej között olyan szélesre (és hosszúra) építesz, amilyenre tehetséged bírja. Lehet 30 cm, de akár 300 is...
Az állomási vágány hossza csak abban az esetben nincs alulról korlátozva, ha egy valós állomást modellezel, ami ennél rövidebb.
De a sugarak sincsenek lerögzítve 1000 mm-nél. Attól több lehet, csak alá ne nagyon menj...
|
(#34881) Gashpy hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 24, 2014 |
|
|
(#34882) Gashpy válasza help-ez hozzászólására (#34872)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2014 |
|
A Temofesztes pálya tervezésénél is kijött, hogy a vonali modulokra igen nagy szükség van... És nem csak egyenesre, hanem ívesekre is. És ívesekből sem mindig a 45°-osra, hanem kisebbekre is, mint pl. 22.5/30...
Az állomások számának gyarapodása biztos elhozza azt is, hogy épülnek a vonali modulok is. Ugyanis egy rendszerbe csak bizonyos számú állomást lehet beépíteni, megfelelő közökkel.
Ha több az állomás, akkor a tervező válogathat, hogy melyik állomást rakja be -> a tulaj viszont nem lesz olyan boldog, mert esetleg az ő műve nem kerül beépítésre...
A jelzőmodulokra (helyett) pedig javaslom a jelzőaknák beépítését, mint ahogy a szabvány ajánlásában is található! (ha már itt tartunk, az első 10 db elkészült ) Ha az egyeneseken 1 db, az íveseken pedig 2 db van, akkor nincs olyan megkötés a tervezéskor, hogy melyik modult hová kell beépíteni.
Ráadásul a jelzők is cserélhetők (alak-fény-magyar-külföldi...) |
(#34884) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 24, 2014 |
|
Ahogy olvastam a beszámolókat megütötte egy közös pont a szemem. Sokan érdeklődnek a látogatók közül, hogy mi ez, hogy lehet csinálni, stb. Az az ötletem/kérdésem, hogy a következő kiállítástól kezdve nem lehetne-e valamilyen formátumban (szórólap/névjegykártya) iránymutatást adni az embereknek, hogy hol találhatnak bővebb információt a klubról, a szabványról, vagy akár erről az oldalról? Így talán egy kis részüknek a kiállítás után is megmaradna az érdeklődése és bővülhetne a TT-sek köre. |
|
|
2024. Nov, 25. Hé 3:33:54 |
|
Jelenleg 3 fő olvassa az oldalt |
|
|