|
Mit láttam ma!
|
Témaindító: Csukló, idő: Ápr 11, 2011
Témakörök:
|
|
(#40252) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 13, 2014 |
|
Amikor a selejtet munkát is eléri a selejtezés: |
|
(#40427) Luciferike hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 18, 2014 |
|
Sziasztok!
Bár nem csak ma láttam, hanem majdnem minden nap látom!
3 darab 3 tengelyes REKO kocsikból kialakított söröző és étterem egyben.
Találó a neve is: Alter Bahnhof
Mannheimben megtalálható.
Nyáron kicsit szebb látvány volt, de majd a következő nyárra pótolom. |
|
(#40470) Luciferike hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 20, 2014 |
|
Ma ezt a videót láttam ami karácsony alkalmával aktuális.
A helyi közlekedési társaság készítette.
RNV |
(#40481) Csukló válasza Luciferike hozzászólására (#40470)
|
Válasz •
|
Dec 21, 2014 |
|
Ez nagyon jó! |
(#40482) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#40481)
|
Válasz •
|
Dec 21, 2014 |
|
Ti is csinálhatnátok hasonlót. Az eszközpark megvan, ha kell, a kottát megírom. |
(#40490) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#40482)
|
Válasz •
|
Dec 22, 2014 |
|
Hát ahány muki annyiféle síp hangunk az van
majd keresek embert aki össze szervezi! |
(#40509) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#40490)
|
Válasz •
|
Dec 22, 2014 |
|
Nekem van egy tippem, ki legyen az! Kitalálod? |
(#40523) Luciferike válasza Csukló hozzászólására (#40490)
|
Válasz •
|
Dec 22, 2014 |
|
Ha sikerül akkor létszíves örökítsd meg, és meg szeretném nézni.
Aztán ha jól sikerül válaszba küldjük az RNV-s filmre |
(#40547) csTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 23, 2014 |
|
Pár érdekesség amit az elmúlt fél évben láttam. |
|
(#40548) csTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 23, 2014 |
|
még pár kép... |
|
(#40549) csTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 23, 2014 |
|
és még mindig én!
Jó fórumozást és Kellemes Karácsonyi Ünnepeket mindenkinek! |
|
(#40564) Frankye válasza csTT hozzászólására (#40549)
|
Válasz •
|
Dec 23, 2014 |
|
Ezek a vagonbuktatók nem Záhonyban (vagy környékén) vannak? Ott jártam egyszer (na jó, többször is), és az átrakóban láttam ilyeneket. |
(#40727) csTT válasza Frankye hozzászólására (#40564)
|
Válasz •
|
Dec 29, 2014 |
|
Nem, az ajkai erőműben láttam. A #40547-es képek meg Vértesen készültek, de az a borító nem működőképes. |
(#41454) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 17, 2015 |
|
|
(#41471) vasútőrült válasza csTT hozzászólására (#40549)
|
Válasz •
|
Jan 17, 2015 |
|
Vagonbuktató volt Tatabányán is. Ráadásul olyan amilyen az országban sehol máshol Megépítettük és próba után használat nélkül széntbontották... |
(#41522) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 19, 2015 |
|
A csehek üzembe helyezték elsö süritett földgázra (CNG) müködö mozdonyukat. A mozdony megfelelt minden követelménynek igy 2015 jan. 15-étöl rendszeres üzemben van. A mozdony uj száma 714.010, ( egy öreg 735-s lett átépitve).
Sajnálatos modon a motor teljesitménye elég kicsi - 520kW, igy a vonatfütést nem tudja ellátni. |
(#41941) sunocske hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 30, 2015 |
|
Ma Almásfüzitőre vetett a sors. Nem bántam meg. Bár lehetne kisebb szél, mert nagyon hideg van |
|
(#41942) reszelozsir válasza sunocske hozzászólására (#41941)
|
Válasz •
|
Jan 30, 2015 |
|
Irigyellek, hogy láthattad és hallhattad. |
(#41944) sunocske válasza reszelozsir hozzászólására (#41942)
|
Válasz •
|
Jan 30, 2015 |
|
Mákom volt, mert a fotó elkészülte után azonnal beszaladt a telepre, biztos szégyellős |
(#42056) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 2, 2015 |
|
Tud valaki valamit az új (román-magyar) villanymozdonyról?
A múltheti metróban volt egy kép róla ami a Füstiben készült! |
(#42057) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#42056)
|
Válasz •
|
Feb 2, 2015 |
|
Állitolag ezzel akarják ujraalapozni a hazai mozdonygyártást. Évi 50 darabot terveznek. |
(#42065) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#42057)
|
Válasz •
|
Feb 3, 2015 |
|
Ennyi volt a cikkben is, de a mozdony valami licencia vagy új tervezés vagy valami régi kipofozása? |
(#42067) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#42065)
|
Válasz •
|
Feb 3, 2015 |
|
Szerintem ez az egyik alapvetö rossz rögeszméje sok alulfinanszirozott vasutnak ( már máshol is probálkoztak), hogy olcson meg tudnak épiteni egy régi/létezö technologiáju mozdonyt.
Voltam egy mozdonygyárban ahol egyenáramu motorokat ( váltoáramu a hálozat) akartak beépiteni mint 50 évvel ezelött ( mert akkor más nem volt) és erösen beszéltek az ellenállás vezérlésröl, csak a teljesitményreléket akarták elektronikával helyettesiteni. ( az aszinkron hajtást drágállták).
Gyakorlatilag a Bombi is ezt tette a Traxx esetében egy elavult gépészeti megoldást alkalmazott uj köntösben, igaz, hogy ott legalább a motorok meg az elektronika modern.
Itt is majd akkor fognak kiderülni a turpisságok, amikor nekifognak az elsö mozdonynak, hogy ez nem lesz olcsobb sem, meg jobb sem, mint a többi ismert konstrukcio. Föleg nem, ha a szabad piacra kerül, és ott meg kell verekednie a konkurenciával.
Rengeteg részlet egy sereg szabadalommal van levédve, és még a nagyok is, vagy hozott anyagbol dolgoznak ( és emiatt nem tudnak tovább lépni), vagy végtelen perekben védik meg az igazukat ( vagy nem). |
(#42070) sunocske válasza FriTTz hozzászólására (#42065)
|
Válasz •
|
Feb 3, 2015 |
|
ASEA licencia alapján gyártott Electroputere mozdony upgrade-elt verziója. |
(#42146) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 5, 2015 |
|
Magyarán sufnituning? |
(#42151) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#42146)
|
Válasz •
|
Feb 5, 2015 |
|
Annál azért több. Az eredeti svéd licensz mozdony bele azért átalakult, elvileg a modernizált "Csauruszok" már képesek visszatáplálásra is (MMV, a DB Schenker román gépei). Beszéltem mozdonyvezetőkkel nem rossz gépek, de pl. nem lehet olyan könnyen áramnemet váltani velük, mint egy Taurus-on, vagy TRAXX-on. Szóval, csodák nincsenek, csak a munkabéren nem lehet annyit spórolni, hogy nagyon olcsóbb legyen egy kész mozdony. Ha ennyivel rövidebb az ára, akkor a műszaki tartalma is kevesebb, arányosan. |
(#42495) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 16, 2015 |
|
Már kész a 114 púpos |
|
(#42496) nohab 74 válasza nohab 74 hozzászólására (#42495)
|
Válasz •
|
Feb 16, 2015 |
|
|
|
(#42551) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 18, 2015 |
|
19 Nohab járt Miskolcon. |
|
(#42567) FriTTz válasza nohab 74 hozzászólására (#42551)
|
Válasz •
|
Feb 19, 2015 |
|
Jó, csak a kép kicsi!
|
(#42568) nohab 74 válasza FriTTz hozzászólására (#42567)
|
Válasz •
|
Feb 19, 2015 |
|
Sajna csak mobil volt nálam |
(#42572) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 19, 2015 |
|
|
|
(#43134) Luciferike hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 12, 2015 |
|
Sajnos nem tudtam lefotózni, de ma Schifferstadt-nál (Németország) láttam a GYSEV Cargo Taurus mozdonyát sok sok autószállító vagont húzva maga után üresen. |
(#43328) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 18, 2015 |
|
Ma reggel Szolnokon egy erősen zúgó masina. |
|
(#43358) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#43328)
|
Válasz •
|
Márc 18, 2015 |
|
Még van működő mozdony???????? Azt hittem ezek már mind a "süllyesztőben" vannak...... |
(#43361) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#43358)
|
Válasz •
|
Márc 18, 2015 |
|
Van. A "nosztalicskácsoké". |
(#43432) sunocske válasza csíkosháTTú hozzászólására (#43361)
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Sőt, ha igaz a hír, akkor hosszú távon a V41-est is fel akarják támasztani. |
(#43438) Milos Grimasz válasza HOTotya hozzászólására (#43358)
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Én tegnap előtt délután 5 fele láttam Gárdonyban félreállítva egy felső vezetékes szerelvény előtt. Gumidani le is fotózta aznap Kelenföldön.
Kép |
(#43440) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Szerdán Veresen a macifarmnál túl alacsonyan volt a felső vezeték ahhoz, hogy nyitott billenccsel átférjen alatta a teherautó. Mondjuk a verestransznak van már ebben rutinja, pár éve Árpádföldön a HÉV vezetékét rendezte meg egy autójuk... |
|
(#43441) Frankye válasza reszelozsir hozzászólására (#43440)
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Nem jön ez össze nekik... |
(#43442) reszelozsir válasza reszelozsir hozzászólására (#43440)
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Még annyit érdemes megnézni, hogy a tartóvezeték (ami a munkavezetéket tartja, tehát a felső) hová került. |
(#43445) sunocske válasza reszelozsir hozzászólására (#43442)
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Korrekt munka
Nálunk is az a jelszó, hogy ha már elb..., akkor legalább rendesen |
(#43451) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Schlierene magas lesből .Képek mobillal készültek . |
|
(#43557) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 23, 2015 |
|
Miket lát az ember néha hazai síneken újabban...
|
|
(#43559) sunocske válasza csíkosháTTú hozzászólására (#43557)
|
Válasz •
|
Márc 23, 2015 |
|
Emeletes mozdonyt? |
(#43563) csíkosháTTú válasza sunocske hozzászólására (#43559)
|
Válasz •
|
Márc 23, 2015 |
|
Sajnos nem volt időm közelebb menni a magánvasúti mozdonyhoz, és csak egy kis kompakt Canon gépem van. Cserébe bevártam, amíg a magasfogadóra tartó remot Dácsia beér a képbe... |
(#43842) Luciferike hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2015 |
|
Sziasztok!
Ma láttam a BR232-es mozdonyt a mannheim Neckar hídon ahol épp vágányt cserélnek, és ez a mozdony húzza az új és régi síneket szállító vagonokat.
A pálya számát nem tudtam leolvasni mert messze van de ha közelebb ér a lakáshoz akkor pótlom azt is. |
|
(#43844) Luciferike hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2015 |
|
És végre közelebb ért a szerelvény.
BR 232 088-5 egy grafitivel az oldalán. |
|
(#43846) csíkosháTTú válasza Luciferike hozzászólására (#43844)
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2015 |
|
A mozdony szép...
A garffiti viszont undorító! Mindegyik ilyen alaknak helyben törném le a kezét... |
(#43851) Luciferike válasza csíkosháTTú hozzászólására (#43846)
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2015 |
|
Ha jól láttam ennek a mozdonynak ez a sokadik színe.
BR 232 088-5 életképei
És volt már Grafiti is rajta nem egyszer.
Ahogy duruzsolt benne a motor az nagyon jó volt hallani.
A kisfiam és a párom is elkísért a fotózásra.
Amúgy Mannheim Neckarstadt-West Bahnhof állomáson készültek a képek. |
|
|
2024. Nov, 20. Sze 16:27:36 |
|
Jelenleg 17 fő olvassa az oldalt |
|
|