|
Villamos Tehermozdony (Minden ami MUKI)
|
Témaindító: Csukló, idő: Jún 23, 2010
Témakörök:
|
|
(#253) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 23, 2010 |
|
Ide várunk mindenkit aki szeretne a címben szereplő dologgal foglalkozni, esetleg információkat megkapni, képet megosztani. |
|
(#254) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 23, 2010 |
|
Napi munkánkból: |
|
(#265) AlstomMetropolis hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 30, 2010 |
|
Bocsika
Érdeklődöm, hogy mukkancsal el lehet elhúzni a Combinot????? |
(#267) Csukló válasza AlstomMetropolis hozzászólására (#265)
|
Válasz •
|
Jún 30, 2010 |
|
Helló
Hivatalosan 5 MUKI kell egy Combiné elvontatásához.
Gyakorlatilag szerintem 2 is elég lenne, de még nem próbáltuk, és nem is fogjuk!
|
|
(#268) Topi válasza Csukló hozzászólására (#267)
|
Válasz •
|
Jún 30, 2010 |
|
Úgy nagyságrendileg mekkora motor hajtja egyébként a mukit? |
(#278) Csukló válasza Topi hozzászólására (#268)
|
Válasz •
|
Júl 3, 2010 |
|
Méretileg: Nagyok alig férek el alatta az aknában
De kérdésedre a lényegi válasz: össz. teljesítmény: 75LE (Más adatom nincs) |
(#292) bala10 válasza Csukló hozzászólására (#253)
|
Válasz •
|
Júl 3, 2010 |
|
Egy kép: |
|
(#303) Csukló válasza bala10 hozzászólására (#292)
|
Válasz •
|
Júl 3, 2010 |
|
Helló
Üdv itt.
Egy kérés, ha lehet legközelebb nagyobb méretbe tedd ide a képet és akkor jobban élvezhető! |
(#398) Pulyka válasza Csukló hozzászólására (#267)
|
Válasz •
|
Júl 5, 2010 |
|
Szia.
Szóval,akkor az a szürke gépezet meghibásodott villamosok pályáról való elvontatására "szakosodott?"
1x ,2x láttam már ilyet,épp elsuhant a villamos vágányon.
Akkor ő is egy meghibásodott villamos segítésére igyekezett?
...vagy csak átment pl. egyik "garázsból" a másikba?
Üdv.
Tomi |
(#405) Csukló válasza Pulyka hozzászólására (#398)
|
Válasz •
|
Júl 5, 2010 |
|
Hali
Ezek a járművek a hiba és forgalmi zavar elhárításban nem vesznek részt!
Ezek csak és kizárólag a kocsiszínek és vagy a VJSZ között szállítanánk egy előre tervezet ütemtervben! |
(#429) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#405)
|
Válasz •
|
Júl 6, 2010 |
|
Jól értem, hogy akkor ezek csak szállítást végeznek? Tehát nem segélyként közlekednek, hanem afféle "munkagépként"?
Amit leírtál, abból nekem az jött le, hogy ezek a "MUKI"-k valamilyen menetrend alapján járnak. Erről lehet valamiféle közelebbi információhoz jutni? |
(#441) Pulyka válasza Csukló hozzászólására (#405)
|
Válasz •
|
Júl 6, 2010 |
|
Szia.
Értem,köszönöm |
(#458) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#405)
|
Válasz •
|
Júl 6, 2010 |
|
Szia. Szeretném megkérdezni, mit jelent ez a VJSZ. Sajnos, rontja a műélvezetet, ha az ember gyakran belefut ismeretlen rövidítésekbe/szakzsargonba. A fejlesztési ötleteknél már javasoltam is Topinak egy idevágó szak-szótár létrehozását, de ehhez a Ti, mármint az adott szakterület mágusainak a segítő készségére is szükség lenne. |
(#482) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
A helyes válasz: BKV Vasúti Járműjavító Szolgáltató Kft.
1106 Budapest Fehér út 1/b.
Magyarul Örs Vezér tere
Bővebben: Link |
(#486) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#482)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Köszönöm szépen. Legendásan bő a szókincsem, még a szövegkörnyezet figyelembe vételével is rengeteg variációt tudtam volna kiagyalni, de ez biztosan sosem jutott volna eszembe... |
(#523) Csukló válasza SzervízMacska hozzászólására (#486)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Egyébként egy fogalom tárat én is szívesen támogatnék! |
(#526) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#523)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Már itt van, de a bővítéséhez a Te segítséged is jó lenne. |
(#683) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
Fotósok FIGYELEM!
Nálunk hiába van nyár nincs uborkaszezon!
Így a héten csütörtökön is fogunk dolgozni!
Fradi Ksz-> Szépilona Ksz
Szépilona Ksz 08:00->61V Moszkva Tér->18V Budafok Ksz->>18V Fehérvári út->4V Mester utca->21V Haller utca->24 Fiumei út->37V Éles sarok->3V VJSZ
Vjsz->Fradi Ksz
Muki+T5C5K+T5C5K+Muki
Más: hamarosan újra a saját (7040-es) gépemmel lehetek! |
(#685) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#683)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
Hálás köszönet a tippért!
Kb. mikor lesz(tek) várhatóak az Élessarok környékén? |
(#686) balatonperes válasza Csukló hozzászólására (#683)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
És ez kinek öröm? A 7040-esnek, vagy a METRÓsnak,hogy nem vele leszel!?
|
(#687) Frankye válasza balatonperes hozzászólására (#686)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
Juj, de gonooooooooosz! |
(#689) MUKI hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
Nah végre egy kis csemege! |
(#690) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#685)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
Isten és a villamos teherszállítás útjai kifürkészhetetlenek! |
(#691) Topi válasza Csukló hozzászólására (#690)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
Jujj! Ez erős volt |
(#692) Csukló válasza balatonperes hozzászólására (#686)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
Nekem, mert az a beosztott gépem!
|
(#693) Csukló válasza Topi hozzászólására (#691)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
De igaz! |
(#694) MUKI válasza Csukló hozzászólására (#690)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
Azt esetleg lehet tudni, hogy kis póttal mikor mentek legközelebb? |
(#696) balatonperes válasza Csukló hozzászólására (#690)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
"isten útja kifürkészhetetlenek! hát még a lovak".... Bud Spencer -és megint dühbe jövünk... kedves nővér jelenete |
(#697) Csukló válasza balatonperes hozzászólására (#696)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
Ezek szerint te vagy a kedves nővér???
JÁJ ezt inkább NEM képzelem el! |
(#698) Csukló válasza MUKI hozzászólására (#694)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2010 |
|
Azt nem tudom, 3 éve vagyok ott és eddig csak egy fotó kedvért vettem elő!
De pénteken sínt szállítunk a 8330-al! |
(#720) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#698)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2010 |
|
Napközben? Ekkora "cuccal" nem okoztok nagy forgalmi zavart? |
(#725) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#720)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2010 |
|
Nem szokásom feltartania forgalmat!
Kivéve ha széthullik a szállítani valónk!
Sőt általában a forgalom tart fel minket mert ugye mi nem állunk meg a megállókban és ezért jobb az átlag sebességünk! |
(#742) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#725)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2010 |
|
Jóvanna! Nehogymá megsértőggyé!
Nem tudtam, milyen sebességre képesek ezek a gépek, én olyan 20-25 km/ó-ra saccoltam. Ebből indultam ki, hogy a villamos ennél azért némileg sebesebb. Szó nem volt (nincs, nem is lehet!) arról, hogy lenézzelek akár Téged, akár a kollégáidat, akik ezekkel a járgányokkal járják a vaspályát, hogy feltartanátok (szándékkal, vagy a nélkül) a forgalmat.
Az pedig, hogy esetleg széthullik a rakomány, a nagyvasúton is előfordul. |
(#755) M.VIII hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 17, 2010 |
|
Sziasztok!
Ide is eljutottam...egy múltkori kúszóváltó-bontós képpel üdvözlök mindenkit! |
|
(#757) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 17, 2010 |
|
A 7040-es mozdony elkészült!
A futópróbára a hét elején kerítek sort, és utána újra csak azzal fogok járni |
(#767) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#757)
|
Válasz •
|
Júl 18, 2010 |
|
Akkor kiadjuk a jelszót: Reszkessetek közúti "zsiványok"? Örülök, hogy visszatérhetsz a "régire"! |
(#800) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 19, 2010 |
|
Ma túlestünk a futó próbán!
Jelentem kicsit szokatlan a javított lég-fék szelep de jól működik! |
(#817) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#800)
|
Válasz •
|
Júl 20, 2010 |
|
Örömmel olvasom! Akkor holnaptól már "éles üzem"-ben vagytok? |
(#818) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#817)
|
Válasz •
|
Júl 20, 2010 |
|
Nem ló ez hogy vágtasson!
Úgy tisztelem őket mint egy idős hölgyet, elvégre 1927-ben születtek!
És csak akkor vetem be élesbe, ha lesz fuvar és átpakoltam a felszereléseket! |
(#824) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 20, 2010 |
|
FIGYELEM!
A MUKI rekonstrukció keretében a 7033 és a 7038 újra szürke színűek lesznek, ha elkezdődik a program!
Tessék sokat fotózni a METRÓ újságos reklámmal amíg lehet |
(#834) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#818)
|
Válasz •
|
Júl 21, 2010 |
|
Idézet: „...elvégre 1927-ben születtek...”
Erre csak annyit mondhatok: Nem semmi! |
(#1200) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#834)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Hát igen. Tudott régen a magyar ipar. Kár, hogy semmi nem maradt belőle |
(#1360) cs.csaby hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Gyerekek... Meg kéne valahogy menteni azt a mukit a sörgyárral szemben. A minap jártam arra hosszú idő után újra és egyre romosabb állapotban van szegény |
(#1361) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#1360)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Azt már többen is próbálták meg szerzni (MAVITE, VTTE, VEKE, BKV) senkinek nem sikerrült mert a tulaj olyan .. |
(#1362) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1361)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Nem értem miért lehet érdeke hogy hagyja elrohadni ezt a "ritkaságot" |
(#1363) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#1362)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Nem tudom miért ilyen!
De Zugligetben is van két 1000*-es kocsi a tulaj nem adja oda a kapcsolókat semmiért sem!
Pedig mi a 1031-et újítjuk fel, és ahoz jó lett volna!
|
(#1364) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1363)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Hát nem értem. Azok a kocsik rohadnak amúgy vagy jobb állapotban vannak?
|
(#1476) Balu002 hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 9, 2010 |
|
Helló!
meg tudnátok nekem mondani a muki talajtól való magasságát? Előre is köszi!
Üdv.: Balázs |
|
|
2024. Dec, 26. Csü 12:34:33 |
|
Jelenleg 7 fő olvassa az oldalt |
|
|