|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#42183) róbertke válasza TTKacsa hozzászólására (#42173)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Nagyrészt zúzottkővel rakják meg, de láttam már homokkal rakottat is, évekkel ezelőtt próbálkoztak cukorrépát is szállítani vele ...... de csak egyszer |
(#42185) V43-1182 válasza TTKacsa hozzászólására (#42173)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Dunaújvárosba a mangánt mindig Eas kocsikba hozzák. Általában péntek éjjel/szombaton érkezik 5 kocsi , ami ürítés után vasárnap éjjel/hétfőn nappal távozik. |
(#42187) sunocske válasza TTKacsa hozzászólására (#42186)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
|
(#42188) sunocske válasza TTKacsa hozzászólására (#42173)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Szenes Faccpp (illetve ott Faccs) kocsit eddig csak a cseheknél láttam. |
(#42189) TTKacsa válasza sunocske hozzászólására (#42187)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Ezt nagyon csúnyán elkerülte a figyelmem
Köszönöm szépen! És ez elmegy Mávosnak is IV. korszakban? Természetesen olyan feliratokkal... |
(#42190) Lezlinilzen válasza TTKacsa hozzászólására (#42189)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Jó lenne az annak is. A VMC-vel meg lehetne feliratokat készíttetni.
Mennyi ez így forintban szakértő Urak? |
(#42191) TTKacsa válasza Lezlinilzen hozzászólására (#42190)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Nekem saccra 4000 HUF + posta. Elég baráti szerintem. |
(#42192) kombi válasza róbertke hozzászólására (#42143)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Ökombis festéssel járt nálatok?
Attól kérnék ám egy képet. ha lehet |
(#42193) sunocske válasza TTKacsa hozzászólására (#42191)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Kb. A posta nekem legutóbb 150 korona volt, azaz egy fél kit ára. Érdemes egyszerre több dolgot venni, úgy fajlagosan olcsóbb. Jó sok cucc van ebben a webshopban! A csomagolás meg atombiztos, a sérülés szinte kizárt. |
(#42194) hoTTo válasza TTKacsa hozzászólására (#42191)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Baráti? Fémkerékkel adják? Ha nem, akkor az plusz közel 800Ft. Kurz kinematikával? Ha nem, akkor az is plusz 1500Ft körül. Plusz a festés, plusz a matrica. A csehektől a postaköltség húzós (drágább mint a németektől) ha csak 7eur, az máris 2200Ft plusz. Ha utalással fizetsz utalási díj is van. Persze kellő darabszámmal ki lehet hozni tényleg barátira... |
(#42195) hoTTo válasza sunocske hozzászólására (#42193)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Pont ezt mondom
|
(#42196) TTKacsa válasza hoTTo hozzászólására (#42194)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
A postát nem tudtam, hogy ilyen húzós. Viszont ahogy néztem KKK van benne, csak a kapcsolófej nincs. Persze már így is egy nagy lapáttal több az ára...köszönöm, hogy szóltál. |
(#42197) róbertke válasza kombi hozzászólására (#42192)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
Arra, hogy pontosan milyen céges matrica volt rajta, nem emlékszem. De talán kérdezd meg Ákost. |
(#42199) róbertke válasza kombi hozzászólására (#42192)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
|
(#42206) reszelozsir válasza TTKacsa hozzászólására (#42196)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Vaaagy... Megint összeállunk jó sokan, mint néhány éve a Bz és önürítős kit rendelésnél, és úgy már nem is gáz. (Mondjuk még azok sincsenek teljesen készen ) |
(#42208) TTKacsa válasza reszelozsir hozzászólására (#42206)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Ez is jó ötlet. Nem tudtam, hogy szoktatok ilyet. Nálam kimaradt pár év a terepasztal építésében, azóta pedig egy arculatváltás miatt (édesapám legnagyobb "örömére") az egész asztal átalakításába fogtam. Úgyhogy újra föl kell vennem a pár éve valahol elhagyott fonalat. |
(#42209) róbertke válasza róbertke hozzászólására (#42199)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Kombi, masTTertape és a többi "gyengélkedő" javulást kívánok, Q-ráljátok magatokat ki, holnapra meg jó szórakozást kívánok mindenkinek aki az összeröffenésen részt vesz! |
(#42210) sikumegalifter válasza reszelozsir hozzászólására (#42206)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Mit is rendelünk?
Lehet hogy én is társulnék ha összejön a dolog. |
(#42212) sikumegalifter hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Tillig íves váltókról milyen tapasztalataitok vannak? Vagy a tervezésnél inkább a sima váltókat részesítsem előnyben?
Állítóműről már sok helyen olvastam és már az sem tudom merre induljak el
Van aki a conradra esküszik,van aki szerint nem a legjobb választás
Van a tillig padlóalatti az kicsit drágább,de lehet hogy az az igazi?
És olvastam még valami szervoról,na azt meg végképp nem tudom mi |
(#42215) sikumegalifter válasza angyal.marci hozzászólására (#42214)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
itt nem látok semmi honlapot,de találtam máshol leírásokat De még mindig nem tudom melyikben gondolkozzak,bár nyárig még van idő |
(#42216) sikumegalifter hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Urak! Mi a baj ezzel a tervvel várom a kritikákat,javaslatokat. Tudom ez csak egy dilikör jelleg,de ezt is szépen ki lehet vitelezni szerintem. Az egész asztal valami ipari dolog lenne telephelyek raktárak stb |
|
(#42217) etwg válasza sikumegalifter hozzászólására (#42216)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Ezzel alapjában nincs sok baj, azonkivül, hogy igen mulatságos ilyen kivitelben a kétvágányu pálya.
Miért nem lehet a belsö kört lefokozni egy vicinálisra, kanyarokkal kis állomással., attol még egy egy darabig párhuzamosan a külsö körrel, csak ne nézzen ki mint egy luxuskivutelü kétvágányu fövonal railjettel meg hasonlo vonatokkal.
A rajzbol nem derül ki, hogy sikban van vagy lehetnek emelkedök, mert akkor egy 8-s kivitel több pályát adna ugyanekkora felületen.
|
(#42218) jenicel válasza sikumegalifter hozzászólására (#42212)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Nekem jók a tapasztalataim, de itt az oldalon korábban volt róla szó, hogy bizonyos háromtengelyes forgóvázak (ha jól emlékszem pl Roco Ludmilla) szeretnek kilépni rajta.
Viszont ha magad építed EW2 flexi készletből, akkor az már üzembiztosabb, szebb (és olcsóbb?) lesz. Mérete, geometriája ugyanaz, mint az íves kitérőnek (Tillig 83361-83362). Mondjuk a flexi kitérőhöz tényleg csak az alaplemez alatti állítási lehetőségek működnek. Gyárilag.
Ha a flexi mellett döntesz, érdemes elolvasni az építési segédletet, mert ilyet is írt itt valaki szépen képekkel illusztrálva, csak nem emlékszem az elkövető nevére. |
(#42220) Csupaszem60 válasza sikumegalifter hozzászólására (#42216)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Szia!
A "Cikkek" fül alatt megtalálod a conrad és aTillig leírását is és egyéb nagyon hasznos dolgot is! |
(#42221) jenicel válasza sikumegalifter hozzászólására (#42216)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Én legalább az állomás bal oldalára, legkívülre mindenképpen beépítenék egy másik irányú vágánykapcsolatot is (állomás felől nézve a belső ívről a külsőre vivőt), különben elég sokat kellene tolatgatni a nyílt vonalon.
Ha a dupla vágányhoz ragaszkodnék, elgondolkodnék az elrejtésén (nem feltétlen tereppel, hanem akár háttérposzterrel), így a néző figyelme az ipar felé fordul, ami az eredeti cél, ráadásul nem látszik a dilikör jelleg. |
(#42222) sikumegalifter válasza Csupaszem60 hozzászólására (#42220)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Köszönöm átolvasom |
(#42223) sikumegalifter válasza jenicel hozzászólására (#42221)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Marad a sima 166 mm hosszú váltó,sokat nem nyernék vele állomás hosszban ha íveseket raknék főleg ha én építeném nem biztos hogy menne
Ezt az állomás vágány dolgot nem értem mit hova? Bocs de még csak most tanulom a szakmát |
(#42224) jenicel válasza sikumegalifter hozzászólására (#42223)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Csak nem sikerült érthetően fogalmazni.
Erre gondoltam (bocs a reszketős vonalért):
|
|
(#42225) reszelozsir válasza sikumegalifter hozzászólására (#42223)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Nem bonyolult összerakni azt a váltót, nekem is sikerült két darabot |
(#42226) BR95 válasza sikumegalifter hozzászólására (#42216)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Én ennyit szólnék hozzá...
|
|
(#42227) DZolTTán válasza jenicel hozzászólására (#42224)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Vagy egy (két) íves hózentróger ugyanoda?
Szia Peti, ezer éve nem láttalak erre!
Vagy csak nem olvasok figyelmesen? |
(#42228) TTomasz válasza jenicel hozzászólására (#42218)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Mostanában nem sok időm van netezni az igaz
DE remélem azért nem megyek feledésbe ( én volnék az)
|
(#42229) TTomasz válasza sikumegalifter hozzászólására (#42212)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Ebben rengeteg infóval rendelkezem Mivel a legújabb fejlesztésű gördülő állományban gondolkodol, a Tillig gyári IBW elnevezésű válóját nem javaslom.Nem csak a 3 tengelyes mozdonyok nem bírják. Flex EW2 elnevezésű építőkészletes váltó a megfelelő a gyári újabb Tillig padló alatti állító művel. Órákig lehetne gépelni, hogy miért . Ezen én már túl vagyok Írtam egy cikket erről csak éppen a mérete miatt nem tudtam közzé tenni Pendrive-on nálam elérhető. |
(#42230) TTomasz válasza sikumegalifter hozzászólására (#42223)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Szerintem , te is össze tudod rakni! Kell némi szerszám hozzá, de ha asztalt építesz azok kelleni fognak oda is. Ha szép asztalt szeretnél építeni akkor az EW1-es mágneses állítóműves váltót hagyd ki. EW2 gyárilag összerakva is kapható. |
(#42238) sikumegalifter hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Köszönet a sok segítségért,javaslatért
Értem ezt az átmenés dolgot külsőről belsőre most már átlátom a dolgot.
Viszont én ezt a dolgot fent valósítanám meg fő oka az hogy tervezgettem én az általatok rajzolt variációkat,de akkor szélesedne az asztal.
A hely ahova ez be lesz majd zsúfolva 1,1 X 3 Méter és mivel nem körbejárható az esetleges benyúlások miatt sem akarok szélesíteni.
Most eddig jutottam így is megfelel a dolog szerintem,szerintetek is? |
|
(#42240) Lezlinilzen hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Kellemes vasárnap délutánt Uraim!
Elkészült a terepasztalról készített videósoroztat 3.része is, fogadjátok szeretettel!
Bővebben: Link |
(#42241) etwg válasza Lezlinilzen hozzászólására (#42240)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Remek, gratula!
|
(#42242) Lezlinilzen válasza etwg hozzászólására (#42241)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Köszönjük!
|
(#42243) vanhensing válasza Lezlinilzen hozzászólására (#42240)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Lenyűgöző ez a bő hat perc!Le a kalapot!! |
(#42244) Lezlinilzen válasza vanhensing hozzászólására (#42243)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Köszönjük! |
(#42247) jenicel válasza sikumegalifter hozzászólására (#42238)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Az állomás legszélső vágányánál (képen a legalsó) mintha nem lenne meg a minimális vágánytengely-távolság. Ez Tillig rendszernél 43mm. De lehet tévedek. |
(#42249) sikumegalifter válasza Lezlinilzen hozzászólására (#42240)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Üdv! Erre nincsenek szavak meseszép Már régen nézem a munkásságod és mindig lenyűgöz
Battka megálló ő az ugye aki a fákat készíti? |
(#42251) sikumegalifter válasza jenicel hozzászólására (#42247)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Igazad van ezt nem tudtam hogy ennyinek kell lennie mértem csak 36mm.
Mindjárt javítom |
(#42252) sikumegalifter válasza jenicel hozzászólására (#42247)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Így már megvan |
|
(#42258) Lezlinilzen válasza sikumegalifter hozzászólására (#42249)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Köszönjük! Battka, azaz Bató Zsolt, igen, aki a fákat készíti.
|
(#42260) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Elkészült a 12 fokos 34mm-es kapcsolat. Hamarosan lesz még három angol is. Több kép a váltós topikban. |
|
(#42264) sunocske hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Jó estét az ápolTTársaknak!
Lezajlott a BMRG '15 modultalálkozó első napja. Bár az összeszerelés elhúzódott, egy üzemnapot majdnem végig le tudtunk játszani. A menetrendben komolyabb fennakadást nem tapasztaltunk, és egy-egy menetrenden felüli vonat is bőven belefért a pályakapacitásba.
Az árufuvarozás szépen kezd kibontakozni, a kis állomások ellenére is sikerült egy-két "combosabb" tehervonatot leközlekedtetni. A hangulat szerintem nagyon jó volt, bár a menetrend néha kicsit "lyukas", azaz hosszú percekig nem történik semmi, de szép lassan kezdjük (kezdem) megtalálni az egyensúlyt. |
|
|
2025. Jan, 21. Kedd 5:14:22 |
|
Jelenleg 7 fő olvassa az oldalt |
|
|