|
Keskeny nyomközű modellezés
|
Témaindító: Fordítókorongos, idő: Dec 30, 2014
Témakörök:
|
|
(#43480) etwg válasza lakonti hozzászólására (#43477)
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Nagyon nem idevalo a téma. Volt egy kis cég ( sajnos kihalt) ahonnan pontosan erre az Unimatra szabott CNC kitet fejlesztettek ki, ( 3 motorral) és ezt épitettem be a szoftwarrel együtt. Csak annyit értek a dologhoz, hogy be tudom programozni és leesztergálni amit akarok - semmi mást. Ha más kell meghagyom a profiknak, akik amugy is mindig mindent jobban tudnak. |
(#43481) etwg válasza lakonti hozzászólására (#43479)
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Lehet te igy látod, a csigáink meg müködnek. Jobban, mint a Kleinbahn drotcsigái ennyi nekünk böven elég volt. |
(#43482) etwg válasza etwg hozzászólására (#43481)
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Bezárva ezt a témát, tudok neked ettöl ( gépeszeti szempntból) hajmeresztöbb csigahajtást is mutatni ( több könyvben is publikálva volt), és egy idöben árulták is a korabeli modellek - a már emlitett Kleinbahn, de sok más modellhez is, mit tunning kitet. ( akkoriban sok profi modellben csapnivalo mechanika volt, és igy probáltak javitani a hajtáson).
Ezeknél a csiga vagy egy M4-s / M5-s csavar volt vagy ha angolszász országbol jött azok 1/4"-s csavart használtak. A könyv szerint egy menetfurot fogtak az esztergapadba, és egy forgo müanyagtárcsát nyomtak a forgo menetfurohoz, és igy készitették a csigakereket.
Soha nem probátam, de láttam több modellt, ami ilyen hajtással müködött ( jobban mint az eredeti gumihajtás meg egyébb megoldás). |
(#43483) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Sziasztok!
Összeraktam a gépet!!!
Rövidebb lett a ledkerék,könnyebb is,viszont 0,5mm-rel nagyobb átmérőjű!
Megszűnt a fullgáz - zajos menet párosa!!!
Most pont olyan,mint a lendítősúly nélküli állapotában!
Ezek után biztos vagyok benne,hogy a Lendkerék furat pontatlansága,nagy,1+ átmérője okozta a problémát,ahogy Lakonti tippelte!(Többet vitt a fúró,nem lett központos felragasztás után.)
Ezúttal előfúrtam neki 0,8-al és csak azután toltam bele az 1-est.
Húzós nem lett,de azért cuppanósra sikerült,magától nem esik le a tengelyről.Biztos ami biztos azért kapott egy csepp ragasztót is!
Érdekes,de most megint csak 2,8-3V-tól üzemel biztosan,pedig még Váltógyártó Laci egyéniségét is belevittem a "tengelyágy" kialakításába!
Kicsit járatom,hátha javul a helyzet,viszont a motor most sem melegszik,ezért elfogadhatónak nyilvánítom!
Szerintem maradhatott volna a nagyobb lendkerék is,csak egy pontos furattal!
(Az előzményekben olvasott hozzászólásokhoz megjegyezném,hogy ez a csiga 0,3-mas modulú!)
Ilyen lett: |
|
(#43484) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43483)
|
Válasz •
|
Márc 20, 2015 |
|
Jol néz ki.
Azt, hogy érted, hogy 2,8-3V tol üzemel megbizhatoan ( a sinröl vagy direkt a motorra kötve a tápot?). Sinröl nem rossz 3V-s start, és ez még javulhat ( sokat számit az áramszedök nyomása, belefurtál a csapágyágyba is - sorja stb szintén még zavarhat).
Járasd be. |
(#43485) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Kösz!
Sínen járatom,természetesen kisorjáztam a furatot és azóta már javulóban van.
Legutóbb ~2,5V ról működött stabilan,még az irányváltásokat is állta,PWM tápegységről még vékonyan 1V alatt is üzemelt!
Biztos valamelyik fogaskereket nem ugyanúgy tehettem vissza...
Marad így,majd bekopik. |
(#43486) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43485)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Csak egy kis jo tanács. Ilyen fázisban ( amikor az uj modellt bejáratod, hangolod) ne használj PWM jelet, mert az sok mindent elfed, nem mérhetö (mit jelent, hogy 1 V alatt indul?) és könnyen tönkreteheti a motort. Szoval addig, amig sima ( ha lehet szürt) egyenáramon nem vagyok elégedett a mechanizmus müködésével, addig nem kapcsolom PWM áramforrásra. |
(#43497) lakonti válasza etwg hozzászólására (#43482)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Már csináltam ilyet...
Kérdés: Milyen járműhöz csináltál 1000Db egyforma lendkereket? |
(#43498) etwg válasza lakonti hozzászólására (#43497)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Volt egy nagy terv, de sajnos a politika betett neki, igy a tervet nem tudtuk befejezni. A motorokat lendkerékkel együtt két kisszériás gyár szerencsére megvette ( fogaskerékböl még maradt néhány ezer). De az egész már nagyon régi ügy (1990-91). |
(#43499) lakonti válasza etwg hozzászólására (#43498)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Ez kifejtenéd bővebben? Mit kellett volna gyártani? Mi volt a terv? Miért szólt közbe a politika? Milyen motorok voltak? |
(#43501) etwg válasza lakonti hozzászólására (#43499)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Egy motorkocsi. A motorokat a Mabuchi szállitotta a többi alkatrészt meg több gyártól szedtük össze. ( villanyora, magnogyár, fegyvergyár stb.)
Többet erröl nem kivánok beszélni, eléggé nagy balhé volt és sok munka ment veszendöbe. |
(#43502) lakonti válasza etwg hozzászólására (#43501)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Tiszteletben tartom, hogy ami neked rossz vagy nem szívesen akarsz róla beszélni arról nem faggatlak. |
(#43503) etwg válasza lakonti hozzászólására (#43502)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Akkoriban még igen mások voltak a viszonyok. A fröccsöntödét privatizálták, a kész formákat szétlopták (eltüntek - sokan még ma is abbol élnek) stb. Szoval nem volt egyszerü kor. A meglevö alkatrészeket ugy, ahogy sikerült eladni, de a mai napig nem fejezte be senki sem a modellt. |
(#43504) lakonti válasza etwg hozzászólására (#43503)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Milyen típusú motorkocsiról van szó? |
(#43505) etwg válasza lakonti hozzászólására (#43504)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Elég ismerös, de többet valoban nem akarok erröl beszélni. |
(#43511) Fordítókorongos válasza etwg hozzászólására (#43486)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2015 |
|
Sziasztok!
Bejárattam a Kicsit!
15-15 percet köröztem vele és valóban javult a helyzet
Járatható a sínen már ~2,3-2,5V feszültségtől, szűrt egyenárammal,magabiztosan üzemel!
Idézet: „( amikor az uj modellt bejáratod, hangolod) ne használj PWM jelet, mert az sok mindent elfed, nem mérhetö (mit jelent, hogy 1 V alatt indul?)”
-Ezúttal már meggyőzően működött mikor rákapcsoltam a PWM-re!
Simán tudtam mérni,volt olyan hogy ~0,8-0,9V-ot mutatott a műszer működés közben.
Meg akartam mutatni,de nem sikerült,most csak ~1,2-1,3V-ról megy PWM tápról ezzel a kisebb lendkerékkel,úgy néz ki hogy csak a nagyobb lendkerékkel tudta az alacsony feszültségről járatást...
Tudom,hogy a PWM-mel óvatosan kell bánni,figyelni kell a motor melegedését,mert könnyen úgy járhat a motor,mint az elöző 11-106-os.
Az áramfelvétele is egy árnyalattal visszaesett!
Azelőtt középsebességen 53-55mA vett fel, most ~45-48mA-rel is beéri!
Egyenlőre kifogytak a motorok a kezem alól,de még közel sem végeztem a c50-es hajtásokkal,van még kipróbálni való!!!
Na, jó Modellezést!
|
(#43515) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43511)
|
Válasz •
|
Márc 22, 2015 |
|
Remek! Lassan eljutsz a célhoz.
Csak egy apro megjegyzés a tipikus rossz mérési eljárásra:
Idézet: „
Simán tudtam mérni,volt olyan hogy ~0,8-0,9V-ot mutatott a műszer működés közben.”
0,8V - rol semilyen modellmotor nem indul ( ennek több oka van, ne menjünk bele - utánna olvashato pl. a Halmai fivérek könyvében), azaz amit a müszered mutat nem felel meg a valoságnak, igy az ebböl levont következtetések sem....
PWM jellel hajtott motort igy nem lehet mérni, legfeljebb csak arra jo, ha két ( vagy több) modellt hasonlitasz össze azonos tápnál, azonos müszerrel. |
(#43519) maTTato válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43483)
|
Válasz •
|
Márc 22, 2015 |
|
Lehet buta a kérdés és a hozzáértő szakemberek megcáfolnak, vagy megerősítenek. Az áramszedést a kerékről bronz lemezzel nem lett volna szerencsésebb kialakítani? Nem látszik számomra világosan a huzal anyaga miből van. Használat közben elképzelhető, hogy belerághat a kerék futófelületébe. Mellesleg remek kis ékszert hoztál össze. Minden elismerésem!! |
(#43523) Fordítókorongos válasza etwg hozzászólására (#43515)
|
Válasz •
|
Márc 22, 2015 |
|
Oké,elfogadom,nem értek hozzá, mértem,legközelebb nem fogom,de a sima tápegység feszültségének mérése azért "hivatalos" volt??
maTTato:
Rozsdamentes drótsodrony középső 0,3mm-es vezérszála.
Biztos jobb volna,de sajnos még nem sikerült ~0,3-0,5 -ös átmérős
rugóbronz anyagot szereznem hozzá.
Finom felülete van,nincs túlságosan nekifeszítve,a vágott végét nem látja a kerék,csak az oldalával ér hozzá.
Szerintem jó néhány Km-ert bele kéne pumpálni,hogy kettévágja a kereket.
Köszönöm. |
(#43524) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43523)
|
Válasz •
|
Márc 22, 2015 |
|
Nehogy ebböl valami gondot csinálj. , szinte mindennapos a dolog.
A DC mérésed természetesen teljesen rendben van és az eredmény is jo.
Az acéldrot áramszedövel sem lesz gondod, az elég hosszu arra, hogy a kerék mozgassa, igy szinte kizárt, hogy egy helyen marad menet közben. A kerék maga többet fog kopni a sintöl, mint az áramszedötöl... |
(#43550) HOTotya válasza etwg hozzászólására (#43524)
|
Válasz •
|
Márc 23, 2015 |
|
Régi mozdonyoknál is használtak érintkezőnek rugóacélt...pl V118 |
(#43553) etwg válasza HOTotya hozzászólására (#43550)
|
Válasz •
|
Márc 23, 2015 |
|
Meg minden Gützold TT modellnél. Érdekes modon mindig az acél rugo kopott el, nem a kerék....... |
(#43556) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#43550)
|
Válasz •
|
Márc 23, 2015 |
|
Khmmm...
Ha V, akkor 180 = V180
Ha 118, akkor BR = BR118
|
(#43558) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#43556)
|
Válasz •
|
Márc 23, 2015 |
|
|
(#43687) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 27, 2015 |
|
Sziasztok!
Kifogytak a motorok a kezem alól,ezért még a régit tuningoltam.
Csináltam egy fogaskerék deknit,hogy ne tudja összeszedni a szöszöket a pályáról.
Nagyon hasznos dolog lenne,csak hülyén néz ki rajta.
Ezek a 0,3-mas fogaskerekek nagyon érzékenyek a szennyeződésekre,
jó volna leburkolni,talán ha letöröm az éleit valamit javít a látványon.
"Megfenekleni" nem fog,mert néhány tizeddel a sínkorona felett van.
Szerintetek rátegyem?
Így néz ki: |
|
(#43688) Milos Grimasz válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43687)
|
Válasz •
|
Márc 27, 2015 |
|
Sínen hogy néz ki? |
(#43689) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43687)
|
Válasz •
|
Márc 27, 2015 |
|
Szerintem sem rossz. A sinen aligha látszik. A többi meg nem fontos.
|
(#43697) reszelozsir válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43687)
|
Válasz •
|
Márc 27, 2015 |
|
Ha kell a fogaskerekek miatt, akkor szerintem (innen a pálya széléről ) nem kérdés. |
(#43710) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 27, 2015 |
|
Sziasztok!
Felszereltem,lepróbáltam,működik,jól takar,nem is túlságosan feltűnő,de nekem azért szúrja a szemem....
Az biztos,hogy terepasztalon nagy szükség lenne rá!!
Nem kell neki túl sok szöszt feltekernie ahhoz,hogy megérezze a hajtás,nekem még a próbapályámon is sikerült egy kicsit "lekorlátozni".
Azt mondták rá,hogy jó súlyban van,így egy kicsit tovább hízott!
(Ez a része nagyon tetszik a dolognak!!)
Sikerült olyan képeket csinálni,ahol jól látható:
|
|
(#43711) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43710)
|
Válasz •
|
Márc 27, 2015 |
|
2 dolgot tehetsz javitando a fizimiskát.
Ott ahol a csavarok vannak leveszel a lapbol ~0,5 mm-t, azaz ott lesz egy - egy lépcsö amit a kerék eltakar.
Utánna fesd be az egészet sötét szinüre, ami optikailag eltünteti.
|
(#43712) Fordítókorongos válasza etwg hozzászólására (#43711)
|
Válasz •
|
Márc 27, 2015 |
|
Nem rossz ötlet!
Egyik végén ~8mm hosszban,másik végén viszont, csak 3mm hosszban lehet lekönnyíteni,hogy ne szakadjon bele a fészekbe.
~0,5mm-t tényleg enged,de akkor a csavarfejekből is le kell venni,hogy ne lógjanak túl.
Holnap megoldom,kösz a tippet!
Kinézetileg elmegy?? |
(#43713) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43712)
|
Válasz •
|
Márc 28, 2015 |
|
Kinézetileg nem gond ( a muszáj az muszáj ).
Lehet, hogy ha finomabb csavarokat használsz ( M1, M1,4, M1.6) akkor oldalt csavarhatod a tengelyek között, igy a végét teljesen elhagyhatod. |
(#43717) DZolTTán válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43710)
|
Válasz •
|
Márc 28, 2015 |
|
Én letörném az éleit 45 fokban, és kész lenne a "gyári olajteknő"
A feketére festés valóban sokat fog javítani.
Amúgy meg, nagyon kafa! |
(#43729) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 28, 2015 |
|
Sziasztok!
Lefaragtam a takarólemezből amennyit csak engedett.
Ezenkívül sikerült Kato 104-es motorokat szereznem és ebből a most használt motorból is várok még,úgyhogy tovább tudom fejleszteni a c50 hajtás témát.
A következő (ha sikerül) még finomabb lesz!
A lényeg,hogy javult valamennyit a hajtástakaró dekni látványa,
így néz ki:
|
|
(#43731) DZolTTán válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43729)
|
Válasz •
|
Márc 28, 2015 |
|
Klassz!
Mikor indul a széria gyártás? |
(#43754) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 29, 2015 |
|
Sziasztok!
Bekötöttem a Csepel lámpákat,megkapta az előző hajtás viessmann dekóderét és ezután lepróbáltam digitálisan.
Ez a motor nem szereti annyira a digitális üzemet,mint az előző Kato,de azért össze lehetett hangolni vele.
A dekóder gyári beállításaival nagyon reszketős volt a lassú menete,
ugrándozva gyorsított-lassított,de a végére jó lett:
2.Vált.Digitális próbája!
A lámpák 2kilós ellenállást kaptak és teljesen vissza lettek dimmerelve!Élőben jól mutatnak,de a felvételen valamiért nagyon durván vakítanak...
Így néznek ki:
|
|
(#43755) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43754)
|
Válasz •
|
Márc 29, 2015 |
|
Jo lett. Azok a LED-k meg talán csak 5 mA-sak, a 2k ellenállás meg ~7mA-t küld ki.
|
(#43757) Milos Grimasz válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43754)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2015 |
|
Nagyon csecse! |
(#43761) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 30, 2015 |
|
C50-ről keresek olyan jellegrajzot, amin a lehető legtöbb méret van. Egy ilyet már találtam, de elég kicsi a kép mérete és nem tudom leolvasni a számokat. Főként a mozdonyszekrény és az alváz részletes méretei érdekelnek. Ha esetleg valakinek lenne és elküldené, nagyon megköszönném. |
|
(#43763) etwg válasza reszelozsir hozzászólására (#43761)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2015 |
|
Ettöl többet aligha fogsz találni. Ilyen részeletekért már elö kell venni a collstokot és kiszállni a helyszinre...
Én is tegnaap egy másik mozdonyt másztam meg fényképezögéppel méröszalaggal meg a fiammal akinél a jegyzettömb vala..
|
(#43765) sunocske válasza reszelozsir hozzászólására (#43761)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2015 |
|
kisvasut.hu?
A KBK-nak csak van valami ennél is jobb... ;) |
(#43770) Fordítókorongos válasza reszelozsir hozzászólására (#43761)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2015 |
|
Szia Reszelőzsír!
Nekem ezek a rajzok vannak:
(A LÁEV oldaláról származnak)
Biztos hiányos lesz,én csak a belsőcsapágyas tengelytávjára és tengelyének magasságára voltam kíváncsi,meg egy kicsit leellenőriztem a Csehmodellesek kaszniját... |
|
(#43772) Fordítókorongos válasza etwg hozzászólására (#43755)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2015 |
|
Kösz!
Elfogadom,viszont akkor mekkorát javasolsz??
Ezen felül vannak még:
2,2k 2,7k 3,3k 3,9k 5,6kilós ellenállásaim.
Általában 1kilósat szoktam használni világításhoz,vagy vezérálláshoz előtétnek.
Most fordult elő,hogy visszadimmerelve is elégé erős maradt,tompítás nélkül még a mozdonyt is eltakarta ...
c50:
Biztos vannak rajzok róla,szerintem a legutolsó csavarig be volt méretezve,tűrve minden....
Esetleg nem tették elérhetővé,de valahol,vagy valakinél megvannak. |
(#43773) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43772)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2015 |
|
A dekoder dimmelés csaloka. A szem ugyanis integrálja a fényt (összegzi) a fotokamera viszont nem, az azt a pillanatot örökiti meg ami a felvétel 1/50-1/500 másodpercében történik. A dimmelés meg csak ki-, bekapcsolja a LED-t igy a szem gyengébb fényt lát mig a kamera, ha szerencséd van akkor a teljes fényt, de lehet, hogy a következö pillanatban meg semmit!
Ezért a szemre döntsd el a fényeröt, ne a kamerára.
Semmi nem történik, ha akár 3k9 -s 5k6 ellenállást kötsz oda. A dimmelést meg kapcsold ki vagy redukáld, ugy, hogy szemre jo legyen. Ha dimmelés frekije ~1 kHz felett van, akkor a kamera mindig a max. fényt fogja hozni - az nem látja a dimmelést.
(1/100 sec alatt is 10x ad a LED max fényt). |
(#43787) reszelozsir válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43770)
|
Válasz •
|
Márc 31, 2015 |
|
Szia!
Köszi, ezeket én is megtaláltam. Még több adat van azon, amit beszúrtam, csak egy része elég nehezen olvasható.
No majd meglátom mi lesz |
(#43803) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2015 |
|
Sziasztok!
Már a következő hajtásomon dolgozom!
Ha összejön,további - 25%-os sebességcsökkenést érhetek el vele!
Úgy nézem elfér,viszont + egy lassító (dupla)fogaskereket kell beiktatni!
Jó dolog,hogy az áttétel (csigakerék alatt) ezzel visszaáll középre.
Szerintem így már nem lesz gond az analóg üzem maxi sebességével sem.
Így fog kinézni a Hajtás: |
|
(#43806) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43803)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2015 |
|
Jol néz ki!
Nem tudom, hogy hogyan állsz a hellyel, de a bal oldali elsö fogaskereket ( felülröl a 2. sor a piros és a fehér között) jobb volna befelé vinni ( ugyanazon két fogaskerék másik oldalára). Ha az a vonal ott a keret határait jelzi, akkor ez a fogaskerék nagyon közel van a homlokoldalhoz. ( oda gyakran kell ezt az furni, elhelyezni olyankor nagyon utban lesz. ( meg talán egyszerübb marni is a tömböt, ha a fogaskerekek össze vannak nyomva.) |
(#43816) Fordítókorongos válasza etwg hozzászólására (#43806)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2015 |
|
Szia!
Sajnos a másik oldalon sehogy sem fér el!!!
Ezzel a fogaskerékkel beleverne a motor hasába,kisebb fogaskereket meg nem használhatok,mert annak már szűk lenne a tengelytávja és akkor pedig a tengelyt darálná a lépcsős nagyobbik kereke....
Szóval nem engedi magát áttenni a másik oldalra.
Azt jól látod,hogy így közel kerül a végéhez,de amíg nem darálja a műgyantát,addig nincs gond belőle,egyébként az üreg nem fogja áttörni az oldalát!
Nekem csak az nem tetszik ebben a kiosztásban,hogy így a fogaskerék takaróját nehezebb lesz felfúrni.
Úgy nézem valami bonyolultabb elemet kell majd csinálnom fogaskeréktakaró dekninek.
Más hátrányát egyenlőre nem látom.
A sebességét viszont jó volna még lejjebb vinni!!
A mozdony legnagyobb sebessége 30Km/h ,az enyémet még nem mértem,de mehet vagy ~70-nel,vagy még többel.
Úgy tudom,modellben 30%-os sebességtúllépést engednek meg,úgyhogy vissza kellene venni ~40-45Km/h környékére,hogy hivatalos legyen.
Megpróbálom,ha nem sikerül,akkor marad ez,így sem túl gyors,de azért a tűrésen kívül van...
Jó Modellezést! |
(#43823) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#43816)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2015 |
|
Ha jol látom, ez csak egy sima pozicios kerék - 1:1-ben kapcsolja felsö piros kisebbik fokozatát a fehér nagyobbik kerekével. Ha ez igy van, akkor lehet kisebbet is használni ( pl. mint a sárga kerekek). Az igaz, hogy a tengely nem mehet át a másik oldalra, de az ilyen áttételhez a féltengely is elég, föleg ilyen massziv anyagban, mint a rézblokk. Azaz ott csat egy tengelycsink lesz, rajta a sárga fogaskerékkel.
Végignéztem valamennyi eddig berakott képedet, én nem egészen látom, hogy hol akadna a motorba, ha belülre teszed. Eddig a motorokon a csiga eléggé ki volt tolva ( messze a motorháztol), nekem az elégségesnek látszik, persze te ezt jobban Látod. |
|
|
2024. Nov, 26. Kedd 17:13:51 |
|
Jelenleg 12 fő olvassa az oldalt |
|
|