Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       323/437    
(#47079) HarciSün válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#47075) Válasz Szept 29, 2015
Hát, sikeresen le lettem beszélve az M42-ről és a Piko gépről is! Nem marad más mint a gyűjtögetés és a várakozás.
Köszönöm a részletes beszámolót!
(#47085) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#47069) Válasz Szept 29, 2015
Jé!
Nagyon nem is kell a DG AG-s BR290-et átfesteni, vagy újra feliratozni, hazai pályához...

BR290_Szolno...jpg
 
(#47093) sikumegalifter válasza csíkosháTTú hozzászólására (#47085) Válasz Szept 29, 2015
Nálunk Kecskeméten mindennapos dolog

lead_560w.jpg
 
(#47094) rwirtz hozzászólása Válasz Szept 29, 2015
Sziasztok, jövő csütörtökön, okt.8-án lesz klub?
Kösz, Robi
(#47096) Gashpy válasza csíkosháTTú hozzászólására (#47071) Válasz Szept 29, 2015
Ív szempontjából pedig nem az EW1 a kritikus, mert abban R353mm (R22) van.
(#47098) M298 válasza rwirtz hozzászólására (#47094) Válasz Szept 29, 2015
Kellene, mert okt. 8. a második csütörtök.
(#47102) sunocske válasza sikumegalifter hozzászólására (#47093) Válasz Szept 29, 2015
Kiskőrös és Foktő között is, meg gyakorlatilag az 1-es vonalon szinte bárhol, amióta a DB-Schenker szolgáltatja a vonali tartalékot

Egyébként Győrben az Audinál van két vagy három ex-DB AG 346 (ex DR V60) is, bár ezek ritkábban mozognak.
(#47108) masTTertape válasza sikumegalifter hozzászólására (#47093) Válasz Szept 30, 2015
Sőt, még így is.

forg03.jpg
 
(#47109) masTTertape válasza sunocske hozzászólására (#47102) Válasz Szept 30, 2015
Tudtommal azok már lejátszottak. Mindenhol ezeket a 290-eseket használják. Jól bevált igáslovak.
Egész nyáron forgattam nekik az imázsfilmet és egyszer sem találkoztam régebbi gépekkel. Aztán persze lehet, hogy valahol pihennek a parajosban.
(#47115) masTTertape válasza masTTertape hozzászólására (#47109) Válasz Szept 30, 2015
Nem lenne nagy csalás, ha ez a modell kerülne egy pl Győr rendező modulra.
Bővebben: Link
(#47117) HarciSün válasza masTTertape hozzászólására (#47115) Válasz Szept 30, 2015
És ezek a gépek mióta teljesítenek nálunk szolgálatot? (a 90-es években is itt voltak már?)
(#47118) masTTertape válasza HarciSün hozzászólására (#47117) Válasz Szept 30, 2015
Korábban LCH néven toligáltak Győrben, akkor volt nekik pl DR BR110-es is nyugatiasítva. A DB SRH 2012 óta van így nevesítve, akkortól festődnek át a railion-os gépek folyamatosan.
A '90-es évekre nem látok most vissza.
(#47119) masTTertape hozzászólása Válasz Szept 30, 2015
A napokban megjelenő Indóházban egy rakás TT-s modellről lehet olvasni. Végre címlapra is került a téma.

borito.jpg
 
(#47120) angyal.marci válasza masTTertape hozzászólására (#47119) Válasz Szept 30, 2015
Végre jön a következő Indóház!
(#47121) saetta válasza csíkosháTTú hozzászólására (#47085) Válasz Szept 30, 2015
Hát erre próbáltam célozni...
(#47122) saetta válasza sikumegalifter hozzászólására (#47093) Válasz Szept 30, 2015
Még szerencse, hogy nem VW dízelekkel van tele...
(#47123) saetta válasza masTTertape hozzászólására (#47119) Válasz Szept 30, 2015
Ha sikerül egy színvonalas modulos találkát összehozni, arról is lehetne benne valami.


S.
(#47124) masTTertape válasza saetta hozzászólására (#47123) Válasz Szept 30, 2015
A következőben mindenképp.
(#47126) etwg hozzászólása Válasz Szept 30, 2015
Csak a teljesség érdekében, megjelent a V&M nyári száma is szintén TT sulyponttal.

image.jpeg
 
(#47128) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#47118) Válasz Szept 30, 2015
Az LCH is (Logistic Center Hungária Kft.) ha jól tudom, a Schenker leányvállalata volt. Pont a névváltozás időszakában volt egy ideig alvállalkozónk, de már jóval a névváltozás előtt is schenkeres e-mail címeken keresztül kommunikáltak
(#47144) jvnd válasza sunocske hozzászólására (#47128) Válasz Okt 1, 2015
Erről van szó???

LCH02D_1.jpg

LCH02D_2.jpg
 
(#47147) angyal.marci hozzászólása Válasz Okt 1, 2015
Kedves Olvtársak!
Régebben láttam, hogy valaki egy döglött kondérból nemes egyszerűséggel kukát csinált méretünkben. Szabad tudni annak a puffernek a paramétereit? Rám szakadt egy kiló, vegyesen nagy-kicsi, és ki szeretném próbálni.
Üdv
Marci
(#47157) reszelozsir válasza angyal.marci hozzászólására (#47147) Válasz Okt 1, 2015
Én inkább lemérném a kukákat az utcán, vagy akár egy barkácsboltban, szerintem egyszerűbb. 60-120l-ig több méret is van, háztartástól függően. A miénk 120l-es, 90cm magas és kb. 48cm az átmérője.
(#47158) GABA TT hozzászólása Válasz Okt 1, 2015
Sziasztok!

Nem éppen egy gőz lokomotív, de azért ez is hazai TT-és! A feliratok egyenlőre csak papír nyomtatással kerültek rá majd a társain vizesmatricázva lesz.

DSCF3907.JPG

DSCF3908.JPG
 
(#47159) angyal.marci válasza GABA TT hozzászólására (#47158) Válasz Okt 1, 2015
Ígéretes példány! Csak úgy csináltad, vagy valaki kérte?
(#47160) angyal.marci válasza reszelozsir hozzászólására (#47157) Válasz Okt 1, 2015
Van benne valami!
(#47161) GABA TT válasza angyal.marci hozzászólására (#47159) Válasz Okt 1, 2015
Csak én vágytam rá nosztalgiából, ifjú koromban még ilyennel dogoztam.. A Johan Deert pedig kis fiam elskubizta, nem kár érte mivel úgy sem passzol semmihez, túl korszerű volt. Az ekét megtarthattam.
(#47162) angyal.marci válasza GABA TT hozzászólására (#47161) Válasz Okt 1, 2015
A kerekét hogyan csináltad?
(#47165) GABA TT válasza angyal.marci hozzászólására (#47162) Válasz Okt 1, 2015
Kölcsön kértem, majd műgyanta öntés után vissza adom a gyermekemnek.
(#47166) angyal.marci válasza GABA TT hozzászólására (#47165) Válasz Okt 1, 2015
Elcseni a gyerek, apa elkéri a kerekét, majd visszaadja Ez tetszik!
(#47169) GABA TT válasza angyal.marci hozzászólására (#47166) Válasz Okt 1, 2015
Úgy is számon kéri és ha nem hát el cseni ebből, rosszabb esetben az egészet viszi.
(#47170) sikumegalifter hozzászólása Válasz Okt 1, 2015
Sziasztok!
Most találtam ezeket a Roco szetteket jó áron. Ezek még elférnek egy Magyar témában ugye mert hasonlókat szoktam látni itthon.
Ezeknek ki lehet cserélni a kuplungjukat olyanra mint a tilligé?

1b3eIl.jpg

roco-37617-t...jpg

roco-roco-37...jpg
 
(#47171) angyal.marci válasza sikumegalifter hozzászólására (#47170) Válasz Okt 1, 2015
Ki lehet természetesen.
(#47172) angyal.marci válasza GABA TT hozzászólására (#47169) Válasz Okt 1, 2015
Hozd el hozzám, én vigyázok rá! Vagy tedd be a kulcsos szekrénybe.
(#47174) sikumegalifter válasza angyal.marci hozzászólására (#47171) Válasz Okt 1, 2015

Akkor kell csak jövőhétvégéig jöjjön rendbe a kezem mert valahogy zsebbe kell nyúlnom
(#47175) angyal.marci válasza sikumegalifter hozzászólására (#47174) Válasz Okt 1, 2015
Másik kezeddel kotorászol az ötforintos után
(#47181) V43-1182 hozzászólása Válasz Okt 2, 2015
(#47182) saetta válasza V43-1182 hozzászólására (#47181) Válasz Okt 2, 2015
Nagyon komoly. Mindenki megy a DR téma után...
Azért donormozdonynak a TILLIG Start-os még (bár egyáltalán nem olcsó) kedvezőbb ajánlatnak tűnik...

Viszont a hangos verziók ára kedvezőbbnek tűnik.

----

Más:

Ha már V100. A múltkoriban beszélgettünk a modellsebességekről, és többen jelezték, hogy a fent említett V100 Start sebessége alacsony.
Elsőre nekem is így tűnt, egy ilyen hajtású M41-es modellel végzett tesztjeim alapján, tisztes bejáratás után 132 km/h arányos valós sebesség jött ki nálam, ami modulüzemben is elégséges lenne (ha nem sajnálnám oda ezeket a modelleket).

SAetta
(#47183) etwg válasza V43-1182 hozzászólására (#47181) Válasz Okt 2, 2015
Azért érdekes látni ezt az uj trendet. Valamikor szinte minden CSD dizel mozdonyt (természetesen a Csörgöt is) a néhai Piko/Gützold V100-s mozdonybol lehetett kialakitani - sajnos TT ben nem mert egyik (több volt) konstrukcio sem volt eget rengetö és igen nehezen volt adaptálhato más modellekhez. (Megnövelni a forgovázcsapok távolságát).
Manapság viszont megjelent szinte valamennyi hires CSD mozdonynak a modellje és ebböl az alapbol tértek vissza a V100-shoz.
(#47185) csíkosháTTú válasza jvnd hozzászólására (#47144) Válasz Okt 2, 2015
Lyessz!
(#47199) HarciSün hozzászólása Válasz Okt 2, 2015
Több helyen olvastam már, hogy "cd tokból kireszeltem". Mivel lehet szèpen vágni az átlátszó merev plexit, hogy ne repedjen vagy törjön. Reszelèshez milyen reszelőt használtok?
(#47201) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#47199) Válasz Okt 2, 2015
Az ilyen anyagokat megkarcolják majd egy vastag acélvonalzo alatt lenyomva törik.
Lombfürésszel szintén jol vághato.
Elvben bármivel lehet reszelni, pl. smirglit ráragasztva egy sima vékony rétegeltlemezre jo reszelöt kapsz.
(#47202) M298 hozzászólása Válasz Okt 2, 2015
2015.10.08-án 16.30-tól BTTB tali a szokott helyen a Nyugatiban. TEMOFESZT előkészítés, szervezés, részvétel jelentősen csökkentheti a várható létszámot, megjelenést?
(#47205) G.F. Rákoskeresztúr válasza M298 hozzászólására (#47202) Válasz Okt 2, 2015
Magam részéről részt vennék!
Úgy tudom, hogy most a modulosok nem szerepelnek a Temofeszten.
(#47206) sikumegalifter hozzászólása Válasz Okt 2, 2015
Jó estét uraim!
Üzletet nem írnék hogy ne legyen baj,de ma lett előjegyezhető ez a vagon hátha érdekel valakit. Különben nem is tudom ki lehet itt írni pl hogy ez melyik boltban van?

252005_b.jpg
 
(#47208) hoTTo válasza sikumegalifter hozzászólására (#47206) Válasz Okt 2, 2015
Ez csak egy bizonyos boltban mától előjegyezhető, ahol nem voltak lusták és nem várták, hogy előbb "az a másik" tegye fel és árazza be, ott már egy hónapja fent van. De nem csak ezt, hanem a Tillig teljes őszi újdonság kínálatát érdemes végig nézni.
(#47209) hoTTo válasza M298 hozzászólására (#47202) Válasz Okt 2, 2015
Idén nagyon kevesen lesznek a klubtagok közül temofeszt kiállítók, szerintem tartsuk meg a klubdélutánt.
(#47210) maTTato válasza HarciSün hozzászólására (#47199) Válasz Okt 2, 2015
Csatlakozva etwg gondolatmenetéhez...
Magam is lombfűrésszel vágtam, majd naggyázós reszelés után kb, 5 mm széles nyáklapcsíkra ragasztott vizes csiszolóval előbb szárazon, majd vizesen összecsiszoltam. Látszatra jó eredményt kaptam. De a plexi üvegszerű átlátszó és nem vettem észre, hol kellene még javítani. Festés után a hibák rögtön szembetűntek. Valamint még egy dolog kibukott: A kész modell kotrójának kerék felé eső íve a főkeret alatt megszakad. Mentségemre ez az első "komolyabb" átépítésem és dühöngött a rutin. A következő nohabnál már sztirolt használtam, a kotró ívét pótlással a főkerethez igazítottam. Ahol egyenletlenséget láttam, vagy tapintottam, ott cseppnyi gittel javítottam. Az átépítésre szánt gép mindkét forgóvázából hiányzott egy-egy jókora darab, amit kétkomponensű epokittal pótoltam. A hagyományos kuplung befogást megszüntettem. A valamikor elkészülő modell Peho kuplungot fog kapni, a kotróba a helyét kivágtam. A kaszniról érdemes eltüntetni az öntőszerszám illesztésének a nyomait. Ha már úgy is festve lesz...

P1120670.JPG

P1140698.JPG

P1150307.JPG
 
(#47211) maTTato válasza maTTato hozzászólására (#47210) Válasz Okt 2, 2015
Forgóvázak átépítés alatt.
Még annyit tennék hozzá a plexis hézagoláshoz, hogy keményebbnek találtatott, mint a modell saját anyaga. Sokat szenvedtem vele. A keretet meg a kotrót a reszelő és a csiszoló is jobban vitte. Ellenben a sztirollal könnyebb dolgozni, mert közel egyforma a két anyag. Az eredmény is sokkal meggyőzőbb.

P1160161.JPG
 
(#47212) sikumegalifter válasza hoTTo hozzászólására (#47208) Válasz Okt 2, 2015
Értem
Ti amúgy kint lesztek árúlni a Termofeszen? Ha igen kell valami,de azt majd privátban
Lapozás       323/437    
Frissek
  2025. Jan, 21. Kedd
8:22:48
  Jelenleg 25 fő olvassa az oldalt
Hirdetés