|
Fejlesztési ötletek
|
Témaindító: Topi, idő: Jún 28, 2010
Témakörök:
|
|
(#435) Frankye válasza Topi hozzászólására (#434)
|
Válasz •
|
Júl 6, 2010 |
|
Ebben van igazság, bár csodálkoznék, ha másnak nem jutna eszébe az ötlet... Esetleg moderátori segítségkérés, ha valaki "rossz fát tesz a tűzre"?
(Azért említettem meg, mert nekem pl. volt néhány kép, amelyen egy-két részlt megragadott, szívesen kérdezte volna a szerzőtől, vagy írtam volna néhány szót hozzá... De megértem az érveidet.) |
(#440) SzerNoh válasza Frankye hozzászólására (#435)
|
Válasz •
|
Júl 6, 2010 |
|
Szia itt is
de látod a galériát kihozta létre, és privát üzit tudsz írni neki nem?
|
(#455) SzervízMacska hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 6, 2010 |
|
Üdv. Olvasom ezt a hozzászólást. VJSZ. Villamos Járművezetők SZövetsége? Gőzöm nincs, mit jelent. Egy szóval, talán érdemes lenne egy vasutas szakzsargont, rövidítéseket magyarázó lexikon szerű szekciót létrehozni. Hab lenne a tortán, ha ezeket a kifejezéseket a későbbiekben fel is ismerné a rendszer a fórumban, és rá klikkelve el lehetne olvasni a megfejtést. |
(#456) Topi válasza SzervízMacska hozzászólására (#455)
|
Válasz •
|
Júl 6, 2010 |
|
Lexikont ide is? Támogatom maximálisan. Egyébként mivel magam inkább a vasútmodellezés műszaki részét viszem, így be kell valljam, én sem tudom.
Talán JSZ = Javító Szolgálat... Vagy nem is tudom
Kérdezd meg a totyikban "Csuklót". |
(#457) SzervízMacska válasza Topi hozzászólására (#456)
|
Válasz •
|
Júl 6, 2010 |
|
Azt hittem, csak én vagyok tudatlan, mert a beszélgetés folytatásából arra következtettem, ez itt rajtam kívül mindenki más számára evidens. |
(#492) Frankye válasza SzervízMacska hozzászólására (#457)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Nekem sem volt az, pedig "majdnem-berkeken-belüli" vagyok.
A szakzsargonnal kapcsolatban szívesen segítek összehozni néhány dolgot, hiszen vasúti szakvégzettségű vagyok, és ott is dolgozom. Természetesen a BKV-s szakzsargonban inkább Csukló fórumtárs van otthon, így ott Neki kellene elkészíteni ezeket a címszavakat.
(Természetesen ebből adódik, hogy egy ilyen "Lexikon" létrehozását én is üdvözölném.) |
(#493) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#440)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Köszönöm a fogadtatást.
Azért gondoltam a kép alatti hozzászólásra, mert pl. felfedezek egy apró részletet, ami különösen lrdekes, humoros, etc. Ha erre a kép "gazdájának" a figyelmét hívom fel (privát üzenet), akkor a többi fórumozó nem fogja látni, így nem tudok kiemelni egy ilyen részletet, nyilvánosan. Ezért gondoltam a pár soros hozzásfűzésre, bár abban Topinak teljes mértékben igaza volt, hogy ezeknek a moderálása nem kis feladat... |
(#494) SzerNoh válasza Frankye hozzászólására (#493)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Igaz, mondasz valamit |
(#496) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#494)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Kösz. Mindenesetre nagy dilemma. |
(#497) Topi válasza Frankye hozzászólására (#492)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Ó kolléga, felajánlásodat szívesen veszem.
Bárki, akinek van kedve szómagyarázatot, szócikket létrehozni, azt szívesen venném, ha ezt valamilyen formában fájlba írva megtenné.
Amiben a következők szerepelnek:
- Címszó
- Magyarázat
- Hivatkozás, esetleg másik már lexikonban lévő címszóra
Mivel a lexikon már kész van (ezt átemeltem a HE-ről), csak tartalom problémák vannak, így amíg legalább 40-50 kifejezés nincs, addig nem nagyon van értelme megnyitni.
Bárki, aki szívesen segítene a lexikonban, annak várom a külön fájlba összegyűjtött munkáját.
Köszi! |
(#498) Frankye válasza Topi hozzászólására (#497)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
OK, Nagy Fehér Hittérítő, akkor nekilátok, elkezdem megírogatni. Ha valakinek van ötlete, mi kerüljön bele, nyugodtan jelezze, nem sértődöm meg. (Már csak azért is, mert nekem, mint "berken belülinek", vannak dolgok, amik evidensek, de másnak esetleg nem azok.) |
(#503) Laikus hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Első belépés után kiírta, hogy túl rövid a felhasználónevem. Regisztrációnál nem volt semmi baja.
Másik, ahogy a nevem is mutatja Laikus vagyok kvázi most kezdem vén fejjel. Repülőmodelleztem eddig, de az nem vált be mivel itt állandóan fúj a szél...
A videót megnézve nagy kedvet kaptam az építéshez, de nem találtam infót arról, hogy milyen anyagokat használt a videó készítője. Párat felismertem természetesen, de jó lenne, ha vagy lenne egy ilyen Topic, hogy hogyan kezdjem el, vagy a videókhoz fel lehetne tölteni, hogy mi kell hozzá.
|
(#505) Topi válasza Laikus hozzászólására (#503)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
|
(#506) Laikus válasza Topi hozzászólására (#505)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Ahaaa, köszi én csak a videót néztem meg és túl lelkes lettem ahhoz, hogy olvassak is (következésképpen jó az oldal!).
Most már értem mi kell hozzá és mit hogyan csináljunk. Azt hittem az a folyékony "izé" valami spec anyag, de látom csak ragasztó higítva.
El is kezdem összeszedni.
|
(#507) Frankye válasza Frankye hozzászólására (#498)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
No kérem!
Elkészült az első, néhány szavas fogalomtár. Természetesen lehet még bővíteni; ha valami nem lenne világos, szóljatok. Azt is jelezzétek, ha van olyan fogalom, amit bele kellene írni.
Remélem, hogy ez a könyvjelzős-hiperlinkes megoldás jó így. |
|
(#509) Topi válasza Frankye hozzászólására (#507)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Tökéletes! Elkezdem feltölteni!
Köszi! |
(#516) Topi hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Frankye barátunk jóvoltából már címszóval feltöltve elindult a lexikon részleg.
http://www.hobbivasut.hu/lexikon/
Mostantól lehet könnyen címszót beküldeni, az alul lévő gomb segítségével. Ezek csak átolvasás és külön engedélyezés után jelennek majd meg! |
(#517) SzervízMacska válasza Frankye hozzászólására (#507)
|
Válasz •
|
Júl 7, 2010 |
|
Ferikém, ez már döfi! Köszönjük Neked, és Topinak is a gyors és igényes megvalósítást. |
(#544) Frankye válasza SzervízMacska hozzászólására (#517)
|
Válasz •
|
Júl 8, 2010 |
|
A fő "köszönet" Topit illeti, az én részem volt ebben a legkevesebb. Csak néhány címszó, és azok leírása származik tőlem. |
(#572) Abs hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 8, 2010 |
|
Jó estét,
Látom, jó helyen járok A kislexikonhoz lenne néhány kiegészítésem:
Állomás
Látom, nagyjából az F.2.-ből lett átvéve a szöveg, kár, hogy ott is egy baromság szerepel. Sőt, még itt szerepel helyesebben. Vonattalálkozás ugyanis (elsősorban) kétvágányú vonalon, a nyílt pályán jön létre, ahol két vonat találkozik, de ez semmilyen hatással nincs a másik vonat közlekedésére.
Tehát állomás: Bejárati jelzőkkel fedezett, személy- és/vagy áruforgalomra berendezett szolgálati hely, ahol vonatkeresztezés (és ebből adódóan előztetés) lehetséges.
A bejárati jelző elsősorban a vonatok továbbhaladását tiltja vagy engedi meg, viszont megállóhely előtt nincs bejárati jelző felállítva.
A biztosított állomás címszava is messze áll a valóságtól, de ebben mondjuk hiba nincsen.
A biztosított főjelző címszavának második mondata, azon kívül, hogy nem is feltétlenül igaz, pont a biztosítottság elvének fordítottját írja le. A biztosított jelző azt jelenti, hogy a jelzőn csak akkor jelenhet meg továbbhaladást engedélyező jelzés, ha a fedezett szerkezeti elem (pl. váltó) a megfelelő állásban van.
Amit ott a második mondat leír, az a biztosítottságnak a fordítottja, azaz a fedezettség. Ugyanis a vágány egyes szerkezeti elemei akkor fedezettek, hogyha a velük szerkezeti függésben lévő főjelzőkön továbbhaladást engedélyező jelzés megléte esetén a vágányúti szerkezeti elemek nem állíthatóak.
Csonkavágány: a "vagy más, vágányzáró szerkezet"-et ki kéne törölni, akkor egész jó lenne. Vágányzáró szerkezet a vágányzáró sorompó, a siklasztósaru, de a fordítókorongokon alkalmazott vágányzáró-jelző is.
Egyszerű váltó, egyszerű kitérő:
Ne keverjük! A váltó a kitérő része! Így is hosszú lesz ez a hozzászólás, ezt a témát a következőben részletezem inkább.
Fedezőjelző
Jó lenne, de minek kell bonyolítani? A V-betűs jelző se nem fényjelző, se nem alakjelző, és mégis fedezőjelző.
Ingavonat:
Jó, csak, kiegészíteném: ~ és ilyenkor a mozdony vezérlése a szerelvény elején lévő vezérlőkocsiból történik. (Ha csak simán hátul van a mozdony, akkor az tolt vonat )
Jelzés
Helyes, ebbe csak akkor tudnék belekötni, ha nagyon akarnék
Jelzőárboc
Huh, hát, igaznak igaz, de ettől a blokkos dobna egy hátast
Kitérő, váltó
Lásd fentebb, két külön dolog! Az itt leírtak tökéletesek a kitérő definíciójaként, azonban a váltó definíciójaként nem, mivel a váltó a kitérő része!
Motorvonat
kieg.: ... és vezérlőpótkocsiból ...
Mozdony
Jó is lenne, és értem én, hogy mit akar jelenteni, csak nem azt jelenti. Alany, állítmány, a tagmondat tárgya, ugye... |
(#573) Abs válasza Abs hozzászólására (#572)
|
Válasz •
|
Júl 8, 2010 |
|
Szóval, mielőtt elfelejtem:
Az egyszerű kitérő fő részei:
1) a váltó, mely a járműveket egyik vagy másik vágányra tereli
2) a keresztezés (keresztezési közép, szívdarab), ahol a két vágány sínszálai egymást keresztezik; metszik.
3) a közbenső vágányrész, a váltó (gyökkötés, heggesztési pont, heveder) és a keresztezés közötti vágányrész
4) a keresztezés utáni szakasz, mely lehetőséget biztosít a kitérő folyóvágányba történő illesztésére
Az egyszerű váltó általában négy sínszálból áll. A két szélső, nem mozgatható sínszálból; ezeket nevezzük tősíneknek. És a két belső, vízszintes síkban mozgatható sínszálból; ezeket nevezzük csúcssíneknek. Ezen sínek profiljának speciális kialakítása lehetővé teszi, hogy a csúcssín a külső oldalával a hozzá közelebb eső tősín belső oldalához simuljon, ezáltal a járműveket az egyik vagy másik vágányra terelje. A csúcssínek vízszintes síkban történő mozgatását az állítókészülék teszi lehetővé.
Abs |
(#575) Topi válasza Abs hozzászólására (#573)
|
Válasz •
|
Júl 8, 2010 |
|
Köszi az észrevételeket, javítottam a lexikont.
Némely címszót ketté bontottam, némelyiket csak átneveztem. |
(#622) kocsgab002 hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Sziasztok.
Miért nem tudok képeket feltölteni a fotóalbumomba?
A csatolt képen látszik a hiba, a tallózás gomb megjelenik, de más nem..
Egyébként más bajok is vannak a fotóalbummal, pl képre nem tudok nagyítani, ha rákattintok nem történik semmi...Ez csak nálam rosszalkodik?
üdv.
kocsgab002 |
|
(#623) Frankye válasza Abs hozzászólására (#573)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Látom, biztberes vagy.
A köznapi életben a vasúti szakzsargon - jól vagy rosszul, ezt ne ragozzuk! - a váltó és kitérő szavakat ekvivalensen alkalmazza.
A többi szócikk megfogalmazásakor az lebegett a szemem előtt, hogy a nem-vasutasok is megértsék, de mégse legyen több oldal hosszú egy-egy szócikk.
Egyetlen dologra hadd térjek még ki: A "V"-betűs jelző nem helyhez kötött jelző, hanem jelző eszköz, így nem lehet a fedezőjelzővel egy kalap alá venni.
A vonattalálkozás pedig, mint címszó, külön ki is van fejtve, ezáltal ugyan azt értjük rajta mindenhol. (Ezzel együtt igaz az is, hogy az is vonattalálkozás, ha a nyílt pályán, két vágányon egy időben közlekedő vonatok elhaladnak egymás mellett, ha a szó szoros értelmében nézzük a "vonattalálkozás"-t, de mégsem ugyan az...)
De szerintem ne nyissunk szakmai vitát ezekről, nem is ennek az oldalnak a körébe tartozik, és nem is hiszem, hogy minden fórumozót érdekel.
Ezzel együtt köszönöm a kiegészítést. |
(#625) Topi válasza kocsgab002 hozzászólására (#622)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Ez Javascript és Flash teljes hiányát jelenti.
Valószínűleg másnál széleskörben ez a hiba nem jelentkezik, mert mint látod vannak fotók a fotótárban.
De ha adsz nekem egy konkrét oprendszer - böngésző párost, akkor leteszetelem. |
(#626) Topi válasza Frankye hozzászólására (#623)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Mivel nekem célom a bizber, a jelzésképek és a Dominó teljes megismerése és megértése - a jelenleginél még magasabb szinten - így én szívesen vennék erről akár egy topikot is.
Megmondom őszintén, hogy mivel Frankye barátom a kifejezéseket a munkából és a való életből veszi, Balázs pedig részint rengeteg utánaolvasás és kérdezésből, így kíváncsi vagyok hogy mi az amiben különbözések vannak. ... Nem vitára gondolok, hanem értelmezésre. Azt már tudom, hogy villamos üzem kifejezései sokszor gyökeresen mások mint a nagyvasútnál. |
(#627) hodbond válasza Topi hozzászólására (#626)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Hmm a domino megismerése engem is erősen érdekel, nem tudna valaki egy kapcsolási rajzot feltenni? Vagy akár nyithatnánk egy dominós topicot, ahogy Topi is mondta.
ABS: Csak annyit észrevételként a váltó részeihez, hogy én régen, mikor kisvasutaztam Nagycenken akkor mi az F3-as könyvből tanultunk, és ott még a kézi állítású váltók vannak, tök érdekes, hogy amit megismertem belőlük az a gyökkötés mindennek más neve lett vagy eltűnt a nagyvasútról.
Sajnos mostmár amit én tanultam nem tudnám felsorolni, mert régen volt, de jó volt. |
(#628) Abs válasza Frankye hozzászólására (#623)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Biztberes? Áh, nagyon nem. Szeretem-tanulom-csinálom (mert besegítek, ha kell), de azért ez túlzás.
Nos, a PFT. (és Bizt.ber.) szakágaknál fontos, hogy az e két fogalom (váltó és kitérő) által takart tárgyak egymástól jól elkülönüljenek. Nem mindegy, hogy a teljes váltót, vagy a csak a kitérőt kell kicserélni.
Értem én, hogy mire törekedtél, de - szerintem! - a közérthetőség oltárán nem áldozhatjuk fel a szakmai precizitást. (Az más, mikor ma a Füstiben az érdekődő (kb. hét éves) kislányak elmeséltem a csörgő működését )
A "V"-betűs jelző az F.1. jelenlegi meghatározása szerint az 5. ponthoz azaz az "Egyéb jelzők és jelzéseik" címhez tartozik. És az F.2. szerint nem helyhezkötött jelzőnek kell tekinteni azokat a jelzőket és figyelmeztető jeleket, (hülyeség! az nem is jelző...) melyek ideiglenes jelleggel lettek kihelyezve, eltávolításukról az azt kihelyező szakszolgálat saját hatáskörben dönthet, és kihelyezéséről a vonatszemélyzetet legalább egy héten át foylamatosan Írásbeli Rendelkezéssel értesíteni kell. (Ez is baromság, ha csak két napig van kint?)
Namármost, a "V"-t a Forg. teszi ki, és hogy levehesse, ahhoz a Biztber. PFT. és VezIg. együttes engedélye kell. Funkciója pedig a bejárati jelzővel nem rendelkező állomás (forgalmi kitérő) első bejárati váltójának fedezése...
Vonattalálkozás: Valóban. Én a "klasszikus" fogalmat értem alatta, a jelenlegi F.2. fogalommagyarázata már más értelemben használja ezt a szót. (Szerintem hibásan, de hát szakszónak adhatnak új definíciót, mégha így mást is jelent...)
Vitától szerintem messze vagyunk,én szívesen elbeszélgetek ezekről.
Üdv,
Abs |
(#629) Abs válasza Topi hozzászólására (#626)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
A "rengeteg utánaolvasás és kérdezésből" rész igaz, de, hogy korrekt legyen, kérném kiegészíteni a gyakorlati tapasztalat és kísérletezés címszavakkal is.
Az "Áramszedő" címszónál megrökönyödtem... aztán nézem, ja persze, villamos Méghogy a vitorlával vágányutat oldok és váltótállítok Áhh... (Remélem, Csukló érti a viccet! )
Abs |
(#630) Abs válasza hodbond hozzászólására (#627)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Kár, hogy már alig van gyökös váltó! Jó, azért kisvasúton még szép számmal akad. Ilyenek nem rémlenek, hogy kampózár, sínszék?
Megnézem, de attól tartok, D55-ösöm nincs digitális formában. KA69 van, ha megfelel.
Abs |
(#631) kisKirály válasza Topi hozzászólására (#626)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Ha visszakapom, és természetesen ha a 4.-es bizt.ber. könyvemet is megtalálom, akkor szívesen kölcsönadom mind a három tankönyvemet.
Sőt! Talán még a táv.köz. könyveimet sem égettem el látványosan, pedig anno megfogadtam, hogy érettségi után a suli aulájában szalonnát sütögetünk fölötte!
Rég volt.... |
(#632) kocsgab002 válasza Topi hozzászólására (#625)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Szia.
A gépemen: XP professional, sp2
Inetnet explorer 7.0.5730.13
Nem tudom mi lehet a baj, többi kép mind megjelenik. Megpróbálkozom valami flash playerrel...
Előre is köszi a segítséget.
üdv |
(#633) kocsgab002 válasza kocsgab002 hozzászólására (#632)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Szia.
Telepítettem flashplayert,
java fenn volt, de még mindíg nem jó..de az egyéb, fórumban lévő képek jól megjelennek...
vajon mi lehet a baj? |
(#634) Topi válasza kocsgab002 hozzászólására (#633)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Javascript! Nem Java! |
(#637) kocsgab002 válasza Topi hozzászólására (#634)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Javascriptet hogy lehet telepíteni? Engedélyezni tudtam a biztonsági beállításokon belül, de a helyzet változatlan.. |
(#638) Topi válasza kocsgab002 hozzászólására (#637)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Adsz egy böngésző, oprendszer és Flash verzió infót? |
(#639) kocsgab002 válasza Topi hozzászólására (#638)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Szia
Java installed (Version 6 Update 20)
A gépemen: XP professional, sp2
Inetnet explorer 7.0.5730.13
Adobe Flash Player (for IE) 10.0.45.2 |
(#640) Topi válasza kocsgab002 hozzászólására (#639)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Flash? Java nem kell hozzá! |
(#641) kocsgab002 válasza Topi hozzászólására (#640)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Adobe Flash Player (for IE) 10.0.45.2 |
(#642) Topi válasza kocsgab002 hozzászólására (#641)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2010 |
|
Köszi, megnézem! |
(#644) hodbond válasza Abs hozzászólására (#630)
|
Válasz •
|
Júl 12, 2010 |
|
Ááá már ott sem kompózáros, Én majd most akarok elkezdeni asztalt építeni, és ahhoz kéne de analóg rendszert építek. |
(#646) Abs válasza hodbond hozzászólására (#644)
|
Válasz •
|
Júl 12, 2010 |
|
Nos, igazából csak rajtad, azaz igényeiden és pénztárcádon múlik, hogy a terepasztalra milyen szinten ülteted át a nagyvasúti biztosítóberendezést. Vannak, akiknek otthonra, játszani bőven elég az, hogy ha megnyomja a gombot, akkor vörösből zöldre vált a jelző, és már mehet is a vonat. Nincs is ezzel semmi probléma, hisz a terepasztal elsősorban játék - oda ez bőven elég. Engem érdekel a nagyvasúti bizt.ber, és a szakkörünk is próbálja a FREMO igényei szerint tenni a dolgát, azaz igyekszünk a vasútüzem minél precízebb lebonyolítására. Ebből következik, hogy nálunk komoly biztosítóberendezés készül, foglaltságellenőrzéssel, a váltók végállásának figyelésével, stb.-stb. Ehhez egyrészről kell sok pénz, ami sajnos klubszinten sincs, másrészről pedig legalább egy olyan ember, aki ismeri a nagyvasúti rendszert, és szívesen elszórakozik vele (szerencsére ez megvan ).
A lényeg, hogy a vonat biztonsággal fusson a sínen. A többi már csak azon múlik, mennyire elvetemült valaki
Abs |
(#648) hodbond válasza Abs hozzászólására (#646)
|
Válasz •
|
Júl 12, 2010 |
|
Mivel modtam , hogy kisvasutaztam és ugye ismerősök révén rengeteget jártam a Sopronban nagyvasuti toronyban és ott dominóztam, meg Pesten agyermekvasúton is kezeltem a dominót, ezért szertetnék egy leegyszerűsített de ahoz hasonló redszert szép lassan kiépíteni.
Először én is az egygombos variácóval fogom kezdeni mer nincs pénzem, de szép lassan fejlesztgetem.
Te melyik klubbnál tevékenykedsz? |
(#652) Abs válasza hodbond hozzászólására (#648)
|
Válasz •
|
Júl 12, 2010 |
|
Hát, néhai Ságvári liget állomás D55-öse nem egy bonyolult dolog, a soproni annál inkább! Pultról kezelhető motoros, de kulcsfüggéses vágányzáró sorompó a raktári csonkán Plusz mellette a KÖFI.
A legegyszerűbb talán a Domino kezelési elvét követő, de a biztonsági függésektől mentes berendezés megépítése lenne. Én a LAGYESZ csapatában tevékenykedek.
Abs |
(#721) Frankye hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 15, 2010 |
|
Topi!
A Lexikonban van több dolog, amit valami módon "össze kellene kötni", mint pl. a "Hasítható váltó" a villamosnál megfelel a nagyvasút "Rugós váltó"-jának. Ezt hogyan lehetne megtenni? (Már úgy értem: technikailag, mert nyilván a szócikkbe kellene tenni pl egy olyat, hogy "Lásd még: ..." Kereszthivatkozás?) |
(#722) Topi válasza Frankye hozzászólására (#721)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2010 |
|
A HE-n van ilyen, ide nem írtam bele. De beleírom! |
(#723) Frankye válasza Topi hozzászólására (#722)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2010 |
|
Köszi. Találtam még néhány ilyen címszót, esetleg utólag is be lehetne állítani az ilyesmit... |
(#728) Laikus hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 15, 2010 |
|
Hogyan tudok képet törölni a fotóim közül?
Feltöltöttem párat és hát nem igazán ide illenek
|
(#729) Topi válasza Laikus hozzászólására (#728)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2010 |
|
Folyamatban a teljes album és fotó szerkesztés. Addig türelmet kérnék.
Fotóid töröltem. |
(#730) Laikus válasza Topi hozzászólására (#729)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2010 |
|
Köszönöm, akkor addig jól megnézem mit töltök fel.
|
|
|
2024. Nov, 26. Kedd 11:15:13 |
|
Jelenleg 11 fő olvassa az oldalt |
|
|