Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Témaindító: Csukló, idő: Aug 5, 2010
Témakörök:

Lapozás       8/65    
(#8583) PikoDCC hozzászólása Válasz Jún 15, 2012
Köszi mindkettőtöknek. Igazából a hurok miatt kell, mert egy piko 119mm-es sínt elvágok középen és ott szigetelem majd a kis műanyag papucskákkal és ahoz hogy betudjam vezetni az áramot (nem a csatlakozókon keresztül) megbontom a műanyagot és ott próbálkozok meg vele.
(#8585) Csukló válasza PikoDCC hozzászólására (#8583) Válasz Jún 17, 2012
Azért majd szol, hogy hogyan sikerült!
(#8586) PikoDCC hozzászólása Válasz Jún 17, 2012
Tökéletes lett számomra. Összesen 4 vágányt vágtam el és szigeteltem de 2-be beforrasztottam a hurokmodult, amit tegnap sikerült beszereznem.
(#8587) PikoDCC hozzászólása Válasz Jún 17, 2012
A kepek lemaradtak bocsi.

2012-06-17 1...jpg

2012-06-17 1...jpg

2012-06-17 1...jpg
 
(#8591) nohab 74 hozzászólása Válasz Jún 19, 2012
Jó estét mindenkinek!



Jó hírem van azok számára akik a H0 Árpád sínbusz öntetre várnak. A mai nappal hozzáfogtunk a készítéshez./Végre valóra válik/További hír hogy fogunk készíteni kész modelleket is Szlovák és Magyar-verzióban is Roco alapú meghajtással /Digatalis előkészítéssel/. A kis pénzű modellezőkre is tekintettel leszünk nekik csinálunk egy Easy verziót, és az igényeseknek a már megszokott csúcsmodellt.

Érdeklődni a karpathiamodel@azet.sk címen lehet.

THM_00102103...jpg
 
(#8654) cs.csaby hozzászólása Válasz Júl 11, 2012
Üdvözletem mindenkinek!

Kis állóvíz felkavarás céljából megosztanám Veletek az új T5C5 terveimet, ma kezdtem neki. Fotomaratással szeretném kivitelezni

Kellemes délutánt mindnyájatoknak!

T5C5_minta.png
 
(#8655) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#8654) Válasz Júl 11, 2012
Érdekes!

Majd csinálj munka folyamatonként is fotókat.
(#8656) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#8655) Válasz Júl 12, 2012
Tervben van, de nincs sajnos túl sok időm rá :/
Úgy érzem lassan fog haladni, legalábbis egyelőre
(#8756) PikoDCC hozzászólása Válasz Aug 15, 2012
Sziasztok. Most nézegetem és tervezem (ha lesz pénzem) egy fuggerth V43-ast beszerezni plusz pár személykocsit meg egy vezérlőkocsit beszerezni. És az lenne a kérdés hogy a kuplungját lehet-e cserélni másra (mozdonynak meg a vagonoknak) és ha lehet akkor jó lenne e ez arra hogy közelebb legyenek a kocsik egymáshoz vagy összeérjenek. Ha van valakinek ilyen kuplungja és megtenné hogy felrak pár képet róla (akár fuggerth kocsikkal is) azt nagyon megköszönném. Pikodcc
(#8757) cs.csaby válasza PikoDCC hozzászólására (#8756) Válasz Aug 15, 2012
Én a Roco kurz kuplungját javaslom, az tök jó közel hozza a két kocsit egymáshoz, de az általad linkelt is kompatibilis a Fuggerth kocsikkal.

Üdv: Csabi
(#8760) PikoDCC válasza cs.csaby hozzászólására (#8757) Válasz Aug 16, 2012
Láttam már ezzel összekapcsolva fuggerth kocsit és tudom hogy jó csak sokkal drágább sajna azért keresek olcsóban közelkapcsolósat, meg engem egy picit zavar ha a mozdonyról ekkora kapcsoló lóg le. De köszi azért ha nem lesz jó a másik ez a B terv.
(#8761) PikoDCC hozzászólása Válasz Aug 16, 2012
Esetleg tudnál felrakni egy képet oldalnézetből 2 fuggerth kocsiról a roco kapcsolóval (mármint ha van ilyened), csak azért hogy milyen közel kerülnek egymáshoz. Mert nekem van még piko közelkapcsolóm de az fix nem lehet könnyen szétszedni ezért keresek egy jót ami szinte összeérinti a 2 kocsit.
PikoDCC
(#8763) cs.csaby válasza PikoDCC hozzászólására (#8761) Válasz Aug 17, 2012
Képet azt nem tudok Neked felrakni, de engem meggyőzött annó. Ha jól emlékszem majdnemhogy összeérintette az ütközőket. Amúgy engem is zavar a kapcsoló a mozdony elején és a szerelvény végén. Én ezt úgy oldottam meg (mivel pl a személyvagonok sorrendjét nem nagyon változtattam) hogy a mozdony "használatlan" elejéről és a vezérlőkocsiról levettem a kapcsolószerkezetet.

Üdv: Csabi
(#8764) PikoDCC válasza cs.csaby hozzászólására (#8763) Válasz Aug 17, 2012
Köszi, engem meggyőztél hogy a roco kapcsolót érdemes megvenni. Azért még rákerestem a neten hátha van valakinek és meg is lett az eredménye .
kép1
És a teljes cikk ahonnan vettem itt található.
Üdv: PikoDCC
(#8765) cs.csaby válasza PikoDCC hozzászólására (#8764) Válasz Aug 17, 2012
NincsSchmitt (haha )
Örülök, hogy segíthettem
(#8772) Zsiti4 válasza Balu002 hozzászólására (#1519) Válasz Aug 26, 2012
Sziasztok

"szuperkapacitás" szerintem nagyteljesitményü kondira gondoltál. Ilyet lehet kapni elektronikai üzletben vagy bányászni pl. az IKEA tekerös lámpából. (tekered a dinamót tölt egy nagy kapacitású kondit amivel három LED világit) Ez egy picurka LED-et kb. 5 percig ellátna energiával és kb. olyan nagy mint 5db 10Ft-os egymáson. Az elektronikai alkatrészek bányászatában nagyon otthon vagyok.
(#8777) Frankye válasza Zsiti4 hozzászólására (#8772) Válasz Aug 26, 2012
Egy két éves hozzászólásra sikerült válaszolnod...
(#9354) Taurus1047 hozzászólása Válasz Okt 8, 2012
Sziasztok! Mostanában nagyon felkapott lett az USA TC S160 as gőzmozdony ha így ismertebb akkor a MÁV 411-ese Íme a jellegrajza ha valakinek van kedve és érez magában annyit hogy megépítse. Üdv. USA TC S160 alias MAV 411 steam
(#9847) M298 hozzászólása Válasz Okt 20, 2012
Tisztelt Modellezők!
Szeretnék megépíteni TT-ben az 1980-as években közlekedő 661-es sorozatú (akkor jugoszláv Kennedi) mozdonyt. Jellegrajzot keresek, képeket már találtam. Az 1981-ben közlekedett Maestral a kedvencem, ehhez már szinte minden kocsi és az M61-019-es megvan, most a gyékényesi gépcserénél tartok, ide kéne a zöld 661-es. Köszönöm, ha segíteni tud Valaki.
(#9861) masTTertape hozzászólása Válasz Okt 20, 2012
Kedves Modellezők,

Kinek van ismerete PV modellek terén?
Szert tettem egyre és rendbe kellene hoznom.
Ha van ötletetek, akkor vagy PM, vagy mail is jöhet.
Köszi mindenkinék!
masTTertape
(#9862) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#9861) Válasz Okt 20, 2012
Részvétem
Jövő héten hozd ki, ha jössz a műhelybe!
(#9871) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#9862) Válasz Okt 20, 2012
Köszi!
Ezt nekem kell megoldanom, mert tanulni akarok belőle.
(#9904) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#9861) Válasz Okt 22, 2012
Egy-két alkatrészt még találsz hozzá János úrnál, tudod a címét. Néha szerelvény bővítéshez befut hozzá pár kocsi és mozdony is.
(#9921) BR01TT hozzászólása Válasz Okt 22, 2012
Felkészültem a télre! Igaz G méretben.

Hóeke R.K.V....jpg

Hóeke R.K.V....jpg
 
(#9922) balatonperes válasza BR01TT hozzászólására (#9921) Válasz Okt 22, 2012
Ja! Ma én is......, 'téli gumit' húztam az autóra.......
(#9923) SzerNoh válasza BR01TT hozzászólására (#9921) Válasz Okt 22, 2012
Nagyon ötletes
(#9927) BR01TT válasza balatonperes hozzászólására (#9922) Válasz Okt 22, 2012
.............hát. lehet az volt a hasznosabb tevékenység!
(#9928) BR01TT válasza SzerNoh hozzászólására (#9923) Válasz Okt 22, 2012
Kösz!
Már is egy kis módosítás. + fest , stb.

Hóeke R.K.V....jpg

Hóeke R.K.V....jpg
 
(#9931) Csukló válasza BR01TT hozzászólására (#9921) Válasz Okt 22, 2012
Tetszik!

Bár a fúl extra az lenne ha a tolólap fémből lenne és fűtőszál lenne benne amit a pálya feszből lehet fűteni
(#9937) BR01TT válasza Csukló hozzászólására (#9931) Válasz Okt 22, 2012
Az eke és az alja az fémből van.
A fülke most este hirtelen balsából készült.
De a fűtési dolog az eszembe nem jutott volna.
Ha bár kétlem hogy a valódinál fűtenék a lapot. De nem tudom. Nem hiszem.
Egyébként ez az egész, annak apropóján készült, hogy reggel olvastam "jön a hideg, akár havazás is lehet"
Festés pedig holnap.
(#9938) etwg válasza BR01TT hozzászólására (#9928) Válasz Okt 22, 2012
Egy kicsit furcsa a lapát formája. Eredeti utánépitetted vagy fejböl?
(#9942) BR01TT válasza etwg hozzászólására (#9938) Válasz Okt 23, 2012
Igazándiból "exhasibusz" .
De valahol a képek nézegetése közepette találtam hasonló formát. Ez a felső perem ívesen vissza hajtva forma.
Valami Ami szerkezet lehetett az emlékeim szerint.
Biztos nem így nézett ki valójában, de ezt irtó egyszerű volt megcsinálni. Mert valahogy az ék alaknak is kicsit íveltnek kéne lennie kifelé. De domborítgatni nem volt már hangulatom.
(#9943) BR01TT válasza etwg hozzászólására (#9938) Válasz Okt 23, 2012
Na hirtelen találtam, de ezek itt vannak nálunk a V.t.partban.
Főként a második képen vannak ívek a toló-lapban.

10210045.jpg

41308730(1).jpg

Hóeke R.K.V....jpg
 
(#9944) Csukló válasza BR01TT hozzászólására (#9937) Válasz Okt 23, 2012
Szerintem nem volt fűtve, de a használhatóság érdekében érdemes lehetne.
(#9946) BR01TT válasza Csukló hozzászólására (#9944) Válasz Okt 23, 2012
Használhatóság? Hát.......nem igazán van olyan mozdonyom ami tologatni tudná valós helyzetben.
Talán két Stanci csatolva, sőt biztos. De csak egy van.
A többiek alkalmatlanok a feladatra.
Marad a kézi besegítés. Vagy is tolom én.
(#9947) Csukló válasza BR01TT hozzászólására (#9946) Válasz Okt 23, 2012
(#9948) etwg válasza BR01TT hozzászólására (#9942) Válasz Okt 23, 2012
Csak azért mondtam, mert én rendesen megizzadtam, amig sikerült kialakitani azt az íves formát (hasonlo mint a te középsö képeden).
(#9966) GABA TT hozzászólása Válasz Okt 23, 2012

Sziasztok !

Készül a TT méretű 424-es sorozat, első próba darabja. Ugyan még sok minden hiányzik róla, de azért nagy vonalakban megmutatja magát.
Belülről, tömör fém hajtómű , digitálisan előkészített.
A külső polisztirol lemezből lett készítve és az erről készített műgyanta másolat lett véglegesen fel helyezve.

DSCF1994.JPG

DSCF1995.JPG

DSCF1997.JPG
 
(#9969) BR01TT válasza etwg hozzászólására (#9948) Válasz Okt 23, 2012
Nem volna gond megcsinálnom, ha volna itthon aparát és tudnék vékony lemezt hegeszteni. De ha nem is hegeszteni de legalább keményforrasztást csinálni.
Mert így egy darab lemezből macerás minden irányba ívelőt csinálni. Ez most ilyen, kíváncsi leszek mennyire túrja majd a havat? Így most remekül körbe tudta tolni OTTO a pályán.

Hóeke az R.K...jpg

Hóeke az R.K...jpg
 
(#9970) BR01TT válasza GABA TT hozzászólására (#9966) Válasz Okt 23, 2012
Hali!

Nagyon jó! Mekkora sorozatot tervezel készíteni belőle?
Nekem tetszik!
(#9971) BR01TT hozzászólása Válasz Okt 23, 2012
A sok G méret után némi TT.

Mikor készült a hómaró, valami okból késztetést éreztem bele rakni a kazánt. Nagy marhaság pedig nem is látszik, a kész szerkezeten.


Hómaró és be...jpg

Hómaró fojta...jpg

Hómaró proje...jpg
 
(#9974) nohab 74 válasza GABA TT hozzászólására (#9966) Válasz Okt 23, 2012
Szia! Hát ez csoda szép .H0-is lesz?
(#9991) etwg hozzászólása Válasz Okt 24, 2012
Tettem fel néhány képet egy modellemröl (egy amerikai Climax H0-ban). Majd lesz több is, csak most csapnivalo a kapcsolat)
Climax
(#9994) BR01TT válasza etwg hozzászólására (#9991) Válasz Okt 24, 2012
Valami miatt csak az első képet tudom megnézni, lehet valami egyéb trükk kell az elővarázslásához?
...........csak egyszerűen kérlek , mert nem igazán értek a szgéphez.
(#9995) csíkosháTTú válasza BR01TT hozzászólására (#9994) Válasz Okt 24, 2012
Nem az a baj, hogy nem értesz hozzá!
Csak etwg barátom jelenleg olyan helyen tartózkodik - önhibáján kívül - ahol a háborús károkat még nem állították helyre teljesen, így az internet is olyan, amilyen arrafelé.
(#9996) BR01TT válasza csíkosháTTú hozzászólására (#9995) Válasz Okt 24, 2012
Ok. Kösz !
Várunk türelemmel, a helyzet normalizálódásáig!
(#10005) csíkosháTTú válasza BR01TT hozzászólására (#9996) Válasz Okt 24, 2012
Azta azért ne! Szerintem hamarabb fog hazaérni!
(#10009) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#9995) Válasz Okt 24, 2012
Most javitani kell a kedves barátomat, mert Europa legujabb repülöterén volt ilyen csapnivalo a kapcsolat. Most már a frontvonal mogött vagyok, ahol még a telefon sem megy, de az internet annál jobban.

Már ujra felrekatam a képeket, és nálam láthatók.
(#10010) GABA TT válasza BR01TT hozzászólására (#9970) Válasz Okt 24, 2012
Nem tudom, max 20 a változatok, változtatásának meg felelően.

Köszönöm! Egyenlőre csak TT méretben , HO nincs be tervezve, de kizárva sincs.
(#10013) BR01TT válasza GABA TT hozzászólására (#10010) Válasz Okt 24, 2012
Komoly tervek!
Ne lesz kis munka!
Lapozás       8/65    
Frissek
  2024. Nov, 23. Szo
8:03:08
  Jelenleg 23 fő olvassa az oldalt
Hirdetés