Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Nagyvasutak
Nagyvasutak
Témaindító: etwg, idő: Jan 18, 2017
Témakörök:

Lapozás       21/21
(#70739) etwg válasza róbertke hozzászólására (#70738) Válasz 4:50
Nézd ha Dr. Malatinszky ur egy alig 20 perces TV müsor alapján beszélhet, holott egészen biztosan kaphat elsö kézböl is informáciot, akkor mi itt miért ne mérlegelhetnénk a megoldásokat meg a lehetöségeket azon informáciok alapján amihez sikerült hozzájutnunk?
Én kaptam egy elég vaskos dokumentumot a japán ATS rendszerekröl, még nem volt idöm átnézni. A japán barátom aki ezt beszerezte megjegyezte, hogy nem biztos hogy minden rendben van a dokumentumban, mert angol forditása az eredetinek nem biztos, hogy jo ( pedig a JNR adta ki), mert a wikipédiàn is fogalomzavarba keveredtek a szerzök. Az ATS tul széles fogalom arra ami a vasutakon jelenleg történik ilyen szempontbol.
(#70741) etwg hozzászólása Válasz 6:59
Igy néz ki a Tokaido pálya teljes hosszában. ( legalábbis Tokio meg Kyoto között). A két sin egy speciális sinpapucsba van szerelve. A belsö fejreállitott sin belülröl még meg is van támasztva.
Más Shinkanzen pályán ilyesmit nem láttam. Nem tudom mi a funkcioja, de már elkezdtem kérdezösködni. Képek is lesznek.
A belsö sin valamivel kisebb meretü mint a futosin, igy jobban szerelhetö a papucsban. A lényeg, hogy a talp egyszintben van a másik sin koronájával.

Collage_2024...jpeg
 
(#70744) acszoli válasza etwg hozzászólására (#70741) Válasz 8:14
Na engem még mindig a nem Shinkanzen érdekel. Szóval a keskeny nyomtávú átlag vasúti járművek befogadó méretek kb akkorák mint az európai vasúton, vagy azért kisebbek? Pl Blue Train szemelykocsikban hogy van az ülés elosztása?
Lapozás       21/21
Frissek
  2024. Nov, 23. Szo
10:07:57
  Jelenleg 24 fő olvassa az oldalt
Hirdetés