|
Nagyvasutak
|
Témaindító: etwg, idő: Jan 18, 2017
Témakörök:
|
|
(#70739) etwg válasza róbertke hozzászólására (#70738)
|
Válasz •
|
4:50 |
|
Nézd ha Dr. Malatinszky ur egy alig 20 perces TV müsor alapján beszélhet, holott egészen biztosan kaphat elsö kézböl is informáciot, akkor mi itt miért ne mérlegelhetnénk a megoldásokat meg a lehetöségeket azon informáciok alapján amihez sikerült hozzájutnunk?
Én kaptam egy elég vaskos dokumentumot a japán ATS rendszerekröl, még nem volt idöm átnézni. A japán barátom aki ezt beszerezte megjegyezte, hogy nem biztos hogy minden rendben van a dokumentumban, mert angol forditása az eredetinek nem biztos, hogy jo ( pedig a JNR adta ki), mert a wikipédiàn is fogalomzavarba keveredtek a szerzök. Az ATS tul széles fogalom arra ami a vasutakon jelenleg történik ilyen szempontbol.
|
(#70741) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
6:59 |
|
Igy néz ki a Tokaido pálya teljes hosszában. ( legalábbis Tokio meg Kyoto között). A két sin egy speciális sinpapucsba van szerelve. A belsö fejreállitott sin belülröl még meg is van támasztva.
Más Shinkanzen pályán ilyesmit nem láttam. Nem tudom mi a funkcioja, de már elkezdtem kérdezösködni. Képek is lesznek.
A belsö sin valamivel kisebb meretü mint a futosin, igy jobban szerelhetö a papucsban. A lényeg, hogy a talp egyszintben van a másik sin koronájával. |
|
(#70744) acszoli válasza etwg hozzászólására (#70741)
|
Válasz •
|
8:14 |
|
Na engem még mindig a nem Shinkanzen érdekel. Szóval a keskeny nyomtávú átlag vasúti járművek befogadó méretek kb akkorák mint az európai vasúton, vagy azért kisebbek? Pl Blue Train szemelykocsikban hogy van az ülés elosztása? |
(#70745) róbertke válasza etwg hozzászólására (#70741)
|
Válasz •
|
10:19 |
|
Tokaido/Sanyo Shinkansen - N700S sorozatú vonat normál belső
Tokaido/Sanyo Shinkansen - N700S
Amikor kint volt két éve a főnököm, videóra vette a peronról ahogy a végállomáson automatikusan megfordulnak az üléssorok. Mindenki menetiránnyal szemben utazik. |
(#70746) róbertke válasza acszoli hozzászólására (#70744)
|
Válasz •
|
10:46 |
|
Blue Train Japán az alábbi járművekből áll
EF 66 mozdony -- 3.9 MW (5,200 hp)
Oshi 24 tipusu étkezőkocsi
Ohanefu 25 tipusú hálókocsi
További jó keresgélést! |
|
|
|
2024. Nov, 23. Szo 12:40:47 |
|
Jelenleg 5 fő olvassa az oldalt |
|
|