Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Városi kötöttpályás közlekedés (villamos)
Városi kötöttpályás közlekedés (villamos)
Témaindító: Frankye, idő: Júl 26, 2010
Témakörök:

Lapozás   1/6    
(#1072) Frankye hozzászólása Válasz Júl 26, 2010
Ezt a hírt most olvastam a lapszemlében:
Idézet:
„Ahova még ember nem merészkedett - A BKV Zrt. folyamatosan teszteli a villamoshálózat “szűkebb keresztmetszetein” a 2300 milliméternél szélesebb járműveit, ezúttal a Siemens Combino volt a soros, a pesti Duna-parton. Július 17-én a Hannoverből használtan vásárolt TW6000 típusú villamosokat próbálták ki – vagy a Lánchíd aluljárójának próbája volt? – a budai oldalon, most a pesti hídfő és a Combino következett. A 2013-as pályaszámú kocsi nem sokkal éjfél után állt ki Hungária kocsiszínből, majd a Salgótarjáni utca–Fiumei út–Orczy út–Haller utca útvonalon közeledett a 2-es vonala felé. A Vágóhíd utcai visszafogást követően jött az igazi teszt. A végeredmény? A szintén 2400 milliméter széles hannoveri villamosokkal ellentétben a karosszéria oldalmozgása sokkal enyhébb, így könnyebben vette az akadályokat a kocsi.”

Forrás: iho.hu
(#1112) herla válasza Frankye hozzászólására (#1072) Válasz Júl 27, 2010
Jó kis teszt lehetett, szívesen ott lettem volna elnézve a képeket a meg a videót, de sajnos nem tudtam róla. ez van majd legközelebb.
Üdv:herla
(#1121) Frankye válasza herla hozzászólására (#1112) Válasz Júl 27, 2010
Hidd el, ha tudok róla, én is ott álltam volna szájtátinak.
De szerencsére van a csapatban BKV-s pilóta, (Csukló Mester), ha lesz ilyen, Ő biztos tudni fog róla, és remélhetőleg minket is tájékoztat majd.
(#1129) Abs hozzászólása Válasz Júl 28, 2010
Ha már erre vetett dolgom, fotóztam is...
Kamaraerdő:

kamaraerdo_1.jpg
 
(#1191) cs.csaby hozzászólása Válasz Júl 29, 2010
Feltöltöttem a fotótárba egy Ganz csuklós és egy Tátra villamos jellegrajzot, hátha valaki hasznát veszi.
(#1193) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#1191) Válasz Júl 29, 2010
Köszönjük!
(#1337) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#1072) Válasz Aug 3, 2010
Én munka időnem nem tesztelem hanem erősen használom a hálozatot. Igaz a főnökeim hátán fel áll a szőr mikor mondom, hogy mivel és merre megyek!
(#1347) Csukló hozzászólása Válasz Aug 3, 2010
Prágai villamos múzeumban.

Önjáró PFT kocsi!

Bővebben: Link

P1280006.jpg
 
(#1348) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1347) Válasz Aug 3, 2010
Nem pity-putty Alsó vezetésű az áramszedő?
(#1353) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#1348) Válasz Aug 3, 2010
Nem nem.
Akkumulátoros!
Féken visszatáplál!
(#1355) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1353) Válasz Aug 3, 2010
ja ééértem
(#1368) Topi hozzászólása Válasz Aug 4, 2010
Ide kapcsolódva egy vicc:

Idézet:
„- Képzeld, tegnap 20 percig ültem egy villamosszékben.
- Huhh, és hogy maradtál életben?
- Leszálltam a végállomáson.”
(#1370) cs.csaby válasza Topi hozzászólására (#1368) Válasz Aug 4, 2010
-.-'
De ötletes
(#1391) Csukló válasza Topi hozzászólására (#1368) Válasz Aug 5, 2010
Én a napi 8 órámat még élvezem is!
(#1398) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1391) Válasz Aug 5, 2010
Jó Neked, hogy a hobbid a munkád
(#2035) Csukló hozzászólása Válasz Aug 31, 2010
Combino első Pest méterek.
"de rég is volt."

P3140004.jpg

P3140023.jpg

P3140061.jpg
 
(#2036) Csukló válasza Csukló hozzászólására (#2035) Válasz Aug 31, 2010
És a földet érés:

P3140067.jpg
 
(#2089) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2036) Válasz Szept 2, 2010
Jól látom, hogy ezek a képek Fradiban készültek? (Szűkebb pátriádon...)
Érdekes, ahogy a pőrekocsiról a pályára gurul...
(#2155) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#2089) Válasz Szept 5, 2010
Fradi mellet a 020-ás raktárban volt ez az alkalom!

Egyszer járt ott egy Bécsi vendég is amit később megépítettünk modellben is!

P1280513.jpg

P14010028.jpg

P14010036.jpg
 
(#2156) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2155) Válasz Szept 5, 2010
Köszi!
Jó lett a modelles is!
(#2159) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#2156) Válasz Szept 5, 2010
MVIII barátom és az én közös alkotásom!
(#2174) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2159) Válasz Szept 6, 2010
Mindkettőtöknek gratuláok érte!
(#2187) Csukló hozzászólása Válasz Szept 7, 2010
Holnap érkezik Pestre az első Hágai Tw6000es villamos amit a BKV vásárolt!

Úgy tudom, hogy 16db jön heti bontásban!
(#2200) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2187) Válasz Szept 8, 2010
Lehet esetleg tudni már, hogy merre fognak járni? Már úgy értem, hogy a közforgalomban.
Erről jut eszembe: Hogyan jönnek be? Teherautón?
(#2205) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#2200) Válasz Szept 8, 2010
Még nem tudom, de szerintem Szávába kerülnek.

P1420292.jpg

P1420294.jpg
 
(#2208) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2205) Válasz Szept 9, 2010
Hmmm. "Érdekes" a festésük. Köszönjük a képeket!
(#2209) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#2205) Válasz Szept 9, 2010
Szomorú, hogy csak ilyen mások által lestrapált szerelvényeket tudunk venni... Eléggé hasonlóak a hannoveri tesókhoz.
Remélem, én is kipróbálhatom őket - hisz' épp most jelentkeztem villamos-masinisztának!
(#2215) Sorkapocs válasza SzervízMacska hozzászólására (#2209) Válasz Szept 10, 2010
Hajrá! Sok sikert! Tényleg érdekes ez a festés. Nekem bejön.
(#2217) cs.csaby válasza Sorkapocs hozzászólására (#2215) Válasz Szept 10, 2010
Nekem is tetszik!
(#2253) rockersrac válasza Csukló hozzászólására (#2187) Válasz Szept 12, 2010
Megsúgom, hogy egy már megérkezett belőle úgy egy hónapja! Itt található róla egy cikk
(#2255) cs.csaby hozzászólása Válasz Szept 12, 2010
Ez metró is meg villamos is, de a rockersrac által linkelt oldalon találtam, ezért ide teszem.
Mi a véleményetek? (szerintem érdekes ötlet, bár tekintve a hannóveriek extra kényelmetlenségét, nem biztos, hogy jó lenne)
(#2256) Csukló válasza rockersrac hozzászólására (#2253) Válasz Szept 12, 2010
Ne haragudj de kevered a dolgot!
Mert a VJSZ KFT vett 4db-ot Hannoverből az Üstrától és azok jöttek elsőre!
Én is fotóztam!
A BKV Hágából vette a 16 db-t!

P1410816.JPG
 
(#2618) Csukló hozzászólása Válasz Okt 4, 2010
Kis véletlen együttállás.

Kép011.jpg

Kép012.jpg

Kép013.jpg
 
(#2619) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#2618) Válasz Okt 4, 2010
A bal oldali (meg a tréleres, ha nem ugyan az) rendesen össze van firkálva
(#2620) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#2619) Válasz Okt 4, 2010
Ez egy másik kocsi.
4 zöld jött eddig a VJSZ részére.
(#2621) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#2620) Válasz Okt 4, 2010
Szép állapotban vannak :/
(#2625) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#2619) Válasz Okt 5, 2010
Azért ez elég szörnyű! Ezek a grafitisek nem kímélnek senkit, semmit. Ez ellen igazán kellene már tenni, mert ha így megy tovább, annak beláthatatlan következményei lesznek... Arról nem is beszélve, hogy ocsmányak ezek a tag-ek. Egy művészien kivitelezett, szép, szabad falfelületre felvitt grafitit még tudok is értkelni, de ez egyáltalán nem az.
(#2630) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#2625) Válasz Okt 5, 2010
Igen, pontosan. Itt nálunk a vasút egy mélyedésben fut, amit szürke betonfalak határolnak. Na ott például legalizálnám is a dolgot, mert jobban mutat, mint egy szürke fal. A tag-eknek viszont tényleg semmi értelme...
(#3007) Csukló hozzászólása Válasz Okt 29, 2010
Ma Száva kocsiszínbe vontattuk a 1576-os (ex6037-es) Hágai (Ex: Hannoveri) villamost.

Ott majd átalakítják Pesti tartalomra és mehet dolgozni!
(#3010) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#3007) Válasz Okt 29, 2010
Néhányan már járnak belőlük a 62, 62A és néha a 3-as viszonylaton. Megdöbbentő a kontraszt a régi és az új járművek állapota között. Szinte hihetetlen, hogy ezeket a gyönyörű járgányokat 32-35 éve gyártották. Fele királyságomat odaadnám, hogy vezethessem Őket!
(#3011) Csukló válasza SzervízMacska hozzászólására (#3010) Válasz Okt 29, 2010
Bocsi nem akarlak meg bántani!

De ezek még sehol nem járnak!
Az első széria 1500-1575 ig volt számozva!
Kb 9-10 éve érkeztek!
A kép a hivatalos átadón készült!

marketing 03...jpg
 
(#3014) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#3011) Válasz Okt 30, 2010
Én elhiszem, de akkor honnan vannak a Szávának ezek a csodaszép, újszerű villamosai? Belül a ráncajtók nincsenek arra a rusnya BKV zöldre lefestve, s az újfajta, TFT monitoros utastájékoztató berendezéssel is fel vannak szerelve. A vezetőfülkében is láttam néhány apró eltérést; pl. a digitális sebességmérő... Még a viszonylatjelzőjük sem a megszokott, átvilágított fajta.
(#3017) Csukló válasza SzervízMacska hozzászólására (#3014) Válasz Okt 30, 2010
A főműhely elkezdte a felújítási programot!
Az első ilyen kocsi a 1522 volt!

Száva kocsiszínben folyamatosan szerelik be a digitális kilométer órákat!
Nov 15-től pedig elvileg az össze kocsi automatikusan vissza csukja majd az ajtókat ha 2s ig nincs mozgás az ajtóban!
(#3026) Csukló hozzászólása Válasz Okt 31, 2010
Tátra kedvelőknek a Cseh fővárosból!

P5200638.jpg

P5221062.jpg

P5221118.jpg
 
(#3027) Csukló válasza Csukló hozzászólására (#3026) Válasz Okt 31, 2010
Képek a múlthétről a császári városból:

P1430422.jpg

P1430423.jpg

P1430424.jpg
 
(#3032) rockersrac hozzászólása Válasz Okt 31, 2010
Egy apró kérdés: ,,mit keresnek" IpariCsuklós vilik a 37-37/A vonalon? Nem azért, mert bajom van velük, sőt! Szerintem nagyon is jó hogy ilyenek járnak ezen a vonalon! Személy szerint én nagyon szeretem ezeket a viliket(meg a T5C5 viliket is) És örülök hogy végre a lakóhelyem közvetlen közelében is van fotózni való!
(#3040) Csukló válasza rockersrac hozzászólására (#3032) Válasz Okt 31, 2010
A dolog nem egyszerű!
Gondolom olvastad azt a hírt, hogy a 14-es villamosok megosztva közlekednek pálya felújítás miatt!

A dolgot a BKV úgy szervezte, hogy a 14-es Lehel téri felére eső kocsik Barosból, és Hungáriából lának ki, és az 1-re meg csal Barosból. Alap esetben BÚR telep is ad 1-es villamost...
És mivel nagy a hétvégén a forgalom a temetőben így Fradi és Száva adja a saját vonalain felül a 28, 28B 37-es viszonylatokat is!
(#3061) rockersrac válasza Csukló hozzászólására (#3040) Válasz Okt 31, 2010
Én úgy tudtam hogy csak a V1 jár hétvégente rödidítve! Hungáriában nem csak a Combinok vannak?
(#3062) egy útitárs válasza rockersrac hozzászólására (#3061) Válasz Okt 31, 2010
A Hungáriában ideglenesen tárolnak Tátra (T5C5) kocsikat. Csak így tudják a Barossban lévőket kiegészítve kiadni az 1-est 1A-t és a 14 - es rövidített felét a Lehel tér felé.
Két hétig tart, majd a felújítás a 14-es vonalon.
(#3063) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#3017) Válasz Nov 1, 2010
Most jött velünk szemben pont a 1522-es. Van részletesebb infód arról, hogy mire terjed ki ez a felújítás? Persze olyan dolgokra gondolok, ami kívülről nem látszik. Szerkezeti részek, villamos fő és segédberendezések, vezérlő elektronika stb.
Lapozás   1/6    
Frissek
  2024. Dec, 26. Csü
12:56:56
  Jelenleg 6 fő olvassa az oldalt
Hirdetés