|
Városi kötöttpályás közlekedés (villamos)
|
Témaindító: Frankye, idő: Júl 26, 2010
Témakörök:
|
|
(#1072) Frankye hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Ezt a hírt most olvastam a lapszemlében:
Idézet: „Ahova még ember nem merészkedett - A BKV Zrt. folyamatosan teszteli a villamoshálózat “szűkebb keresztmetszetein” a 2300 milliméternél szélesebb járműveit, ezúttal a Siemens Combino volt a soros, a pesti Duna-parton. Július 17-én a Hannoverből használtan vásárolt TW6000 típusú villamosokat próbálták ki – vagy a Lánchíd aluljárójának próbája volt? – a budai oldalon, most a pesti hídfő és a Combino következett. A 2013-as pályaszámú kocsi nem sokkal éjfél után állt ki Hungária kocsiszínből, majd a Salgótarjáni utca–Fiumei út–Orczy út–Haller utca útvonalon közeledett a 2-es vonala felé. A Vágóhíd utcai visszafogást követően jött az igazi teszt. A végeredmény? A szintén 2400 milliméter széles hannoveri villamosokkal ellentétben a karosszéria oldalmozgása sokkal enyhébb, így könnyebben vette az akadályokat a kocsi.”
Forrás: iho.hu |
(#1112) herla válasza Frankye hozzászólására (#1072)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Jó kis teszt lehetett, szívesen ott lettem volna elnézve a képeket a meg a videót, de sajnos nem tudtam róla. ez van majd legközelebb.
Üdv:herla |
(#1121) Frankye válasza herla hozzászólására (#1112)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Hidd el, ha tudok róla, én is ott álltam volna szájtátinak.
De szerencsére van a csapatban BKV-s pilóta, (Csukló Mester), ha lesz ilyen, Ő biztos tudni fog róla, és remélhetőleg minket is tájékoztat majd. |
(#1129) Abs hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Ha már erre vetett dolgom, fotóztam is...
Kamaraerdő: |
|
(#1191) cs.csaby hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Feltöltöttem a fotótárba egy Ganz csuklós és egy Tátra villamos jellegrajzot, hátha valaki hasznát veszi. |
(#1193) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#1191)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Köszönjük! |
(#1337) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#1072)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Én munka időnem nem tesztelem hanem erősen használom a hálozatot. Igaz a főnökeim hátán fel áll a szőr mikor mondom, hogy mivel és merre megyek!
|
(#1347) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
|
|
(#1348) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1347)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Nem pity-putty Alsó vezetésű az áramszedő? |
(#1353) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#1348)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Nem nem.
Akkumulátoros!
Féken visszatáplál! |
(#1355) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1353)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
ja ééértem |
(#1368) Topi hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 4, 2010 |
|
Ide kapcsolódva egy vicc:
Idézet: „- Képzeld, tegnap 20 percig ültem egy villamosszékben.
- Huhh, és hogy maradtál életben?
- Leszálltam a végállomáson.” |
(#1370) cs.csaby válasza Topi hozzászólására (#1368)
|
Válasz •
|
Aug 4, 2010 |
|
-.-'
De ötletes |
(#1391) Csukló válasza Topi hozzászólására (#1368)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2010 |
|
Én a napi 8 órámat még élvezem is! |
(#1398) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1391)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2010 |
|
Jó Neked, hogy a hobbid a munkád |
(#2035) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 31, 2010 |
|
Combino első Pest méterek.
"de rég is volt." |
|
(#2036) Csukló válasza Csukló hozzászólására (#2035)
|
Válasz •
|
Aug 31, 2010 |
|
És a földet érés:
|
|
(#2089) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2036)
|
Válasz •
|
Szept 2, 2010 |
|
Jól látom, hogy ezek a képek Fradiban készültek? (Szűkebb pátriádon... )
Érdekes, ahogy a pőrekocsiról a pályára gurul... |
(#2155) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#2089)
|
Válasz •
|
Szept 5, 2010 |
|
Fradi mellet a 020-ás raktárban volt ez az alkalom!
Egyszer járt ott egy Bécsi vendég is amit később megépítettünk modellben is!
|
|
(#2156) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2155)
|
Válasz •
|
Szept 5, 2010 |
|
Köszi!
Jó lett a modelles is! |
(#2159) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#2156)
|
Válasz •
|
Szept 5, 2010 |
|
MVIII barátom és az én közös alkotásom! |
(#2174) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2159)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2010 |
|
Mindkettőtöknek gratuláok érte! |
(#2187) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 7, 2010 |
|
Holnap érkezik Pestre az első Hágai Tw6000es villamos amit a BKV vásárolt!
Úgy tudom, hogy 16db jön heti bontásban! |
(#2200) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2187)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2010 |
|
Lehet esetleg tudni már, hogy merre fognak járni? Már úgy értem, hogy a közforgalomban.
Erről jut eszembe: Hogyan jönnek be? Teherautón? |
(#2205) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#2200)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2010 |
|
Még nem tudom, de szerintem Szávába kerülnek. |
|
(#2208) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2205)
|
Válasz •
|
Szept 9, 2010 |
|
Hmmm. "Érdekes" a festésük. Köszönjük a képeket! |
(#2209) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#2205)
|
Válasz •
|
Szept 9, 2010 |
|
Szomorú, hogy csak ilyen mások által lestrapált szerelvényeket tudunk venni... Eléggé hasonlóak a hannoveri tesókhoz.
Remélem, én is kipróbálhatom őket - hisz' épp most jelentkeztem villamos-masinisztának! |
(#2215) Sorkapocs válasza SzervízMacska hozzászólására (#2209)
|
Válasz •
|
Szept 10, 2010 |
|
Hajrá! Sok sikert! Tényleg érdekes ez a festés. Nekem bejön. |
(#2217) cs.csaby válasza Sorkapocs hozzászólására (#2215)
|
Válasz •
|
Szept 10, 2010 |
|
Nekem is tetszik! |
(#2255) cs.csaby hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 12, 2010 |
|
Ez metró is meg villamos is, de a rockersrac által linkelt oldalon találtam, ezért ide teszem.
Mi a véleményetek? (szerintem érdekes ötlet, bár tekintve a hannóveriek extra kényelmetlenségét, nem biztos, hogy jó lenne) |
(#2256) Csukló válasza rockersrac hozzászólására (#2253)
|
Válasz •
|
Szept 12, 2010 |
|
Ne haragudj de kevered a dolgot!
Mert a VJSZ KFT vett 4db-ot Hannoverből az Üstrától és azok jöttek elsőre!
Én is fotóztam!
A BKV Hágából vette a 16 db-t!
|
|
(#2618) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 4, 2010 |
|
Kis véletlen együttállás.
|
|
(#2619) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#2618)
|
Válasz •
|
Okt 4, 2010 |
|
A bal oldali (meg a tréleres, ha nem ugyan az) rendesen össze van firkálva |
(#2620) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#2619)
|
Válasz •
|
Okt 4, 2010 |
|
Ez egy másik kocsi.
4 zöld jött eddig a VJSZ részére. |
(#2621) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#2620)
|
Válasz •
|
Okt 4, 2010 |
|
Szép állapotban vannak :/ |
(#2625) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#2619)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2010 |
|
Azért ez elég szörnyű! Ezek a grafitisek nem kímélnek senkit, semmit. Ez ellen igazán kellene már tenni, mert ha így megy tovább, annak beláthatatlan következményei lesznek... Arról nem is beszélve, hogy ocsmányak ezek a tag-ek. Egy művészien kivitelezett, szép, szabad falfelületre felvitt grafitit még tudok is értkelni, de ez egyáltalán nem az. |
(#2630) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#2625)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2010 |
|
Igen, pontosan. Itt nálunk a vasút egy mélyedésben fut, amit szürke betonfalak határolnak. Na ott például legalizálnám is a dolgot, mert jobban mutat, mint egy szürke fal. A tag-eknek viszont tényleg semmi értelme... |
(#3007) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 29, 2010 |
|
Ma Száva kocsiszínbe vontattuk a 1576-os (ex6037-es) Hágai (Ex: Hannoveri) villamost.
Ott majd átalakítják Pesti tartalomra és mehet dolgozni! |
(#3010) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#3007)
|
Válasz •
|
Okt 29, 2010 |
|
Néhányan már járnak belőlük a 62, 62A és néha a 3-as viszonylaton. Megdöbbentő a kontraszt a régi és az új járművek állapota között. Szinte hihetetlen, hogy ezeket a gyönyörű járgányokat 32-35 éve gyártották. Fele királyságomat odaadnám, hogy vezethessem Őket! |
(#3011) Csukló válasza SzervízMacska hozzászólására (#3010)
|
Válasz •
|
Okt 29, 2010 |
|
Bocsi nem akarlak meg bántani!
De ezek még sehol nem járnak!
Az első széria 1500-1575 ig volt számozva!
Kb 9-10 éve érkeztek!
A kép a hivatalos átadón készült!
|
|
(#3014) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#3011)
|
Válasz •
|
Okt 30, 2010 |
|
Én elhiszem, de akkor honnan vannak a Szávának ezek a csodaszép, újszerű villamosai? Belül a ráncajtók nincsenek arra a rusnya BKV zöldre lefestve, s az újfajta, TFT monitoros utastájékoztató berendezéssel is fel vannak szerelve. A vezetőfülkében is láttam néhány apró eltérést; pl. a digitális sebességmérő... Még a viszonylatjelzőjük sem a megszokott, átvilágított fajta. |
(#3017) Csukló válasza SzervízMacska hozzászólására (#3014)
|
Válasz •
|
Okt 30, 2010 |
|
A főműhely elkezdte a felújítási programot!
Az első ilyen kocsi a 1522 volt!
Száva kocsiszínben folyamatosan szerelik be a digitális kilométer órákat!
Nov 15-től pedig elvileg az össze kocsi automatikusan vissza csukja majd az ajtókat ha 2s ig nincs mozgás az ajtóban! |
(#3026) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
Tátra kedvelőknek a Cseh fővárosból!
|
|
(#3027) Csukló válasza Csukló hozzászólására (#3026)
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
Képek a múlthétről a császári városból:
|
|
(#3040) Csukló válasza rockersrac hozzászólására (#3032)
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
A dolog nem egyszerű!
Gondolom olvastad azt a hírt, hogy a 14-es villamosok megosztva közlekednek pálya felújítás miatt!
A dolgot a BKV úgy szervezte, hogy a 14-es Lehel téri felére eső kocsik Barosból, és Hungáriából lának ki, és az 1-re meg csal Barosból. Alap esetben BÚR telep is ad 1-es villamost...
És mivel nagy a hétvégén a forgalom a temetőben így Fradi és Száva adja a saját vonalain felül a 28, 28B 37-es viszonylatokat is! |
(#3061) rockersrac válasza Csukló hozzászólására (#3040)
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
Én úgy tudtam hogy csak a V1 jár hétvégente rödidítve! Hungáriában nem csak a Combinok vannak? |
(#3062) egy útitárs válasza rockersrac hozzászólására (#3061)
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
A Hungáriában ideglenesen tárolnak Tátra (T5C5) kocsikat. Csak így tudják a Barossban lévőket kiegészítve kiadni az 1-est 1A-t és a 14 - es rövidített felét a Lehel tér felé.
Két hétig tart, majd a felújítás a 14-es vonalon. |
(#3063) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#3017)
|
Válasz •
|
Nov 1, 2010 |
|
Most jött velünk szemben pont a 1522-es. Van részletesebb infód arról, hogy mire terjed ki ez a felújítás? Persze olyan dolgokra gondolok, ami kívülről nem látszik. Szerkezeti részek, villamos fő és segédberendezések, vezérlő elektronika stb. |
|
|
2024. Dec, 26. Csü 13:34:06 |
|
Jelenleg 10 fő olvassa az oldalt |
|
|