|
Modell bemutató - Kinek, milyen van?
|
Témaindító: SzerNoh, idő: Júl 4, 2010
Témakörök:
|
|
(#1066) lidi válasza herla hozzászólására (#1062)
|
Válasz •
|
Júl 25, 2010 |
|
Hú, nem tudom, hogy a valóságban is így néznek-e ki ezek a szerencsétlen vagonok, de ez borzalom. Nem látnám szívesen a nemlétező asztalomon. A megvalósítás pazar, csak nem bírom a grafitit. |
(#1067) herla válasza lidi hozzászólására (#1066)
|
Válasz •
|
Júl 25, 2010 |
|
Hát igen,_jól elbántak velük,_de anno ilyenek voltak a lajosmizsei ingák, sőt, amik erre, Dunaharaszti felé_jártak V43-asal ingák, azok szinte pont így néztek_ki._Most is van még egy pár kocsi ami így le_van ápolva.
Én sem csipázom,_de a Bhv-kon szerintem jól mutat, meg a teherkocsikon is elmegy.
Figyelj légy szíves a helyesírásodra, mert így nagyon nem leszünk jóban!
Frankye |
(#1075) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Sziasztok!
Készítettem egy fotótárat a makettjeimről.
makettek
Szép napot mindenkinek!
üdv
SzerNoh |
(#1076) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1075)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Jópofák!
Ha meg nem sértelek: A munkagépek általában sárgák, nem kékek. Szerintem jobban néznének ki, ha a kék gépeket átfestenéd sárgára. (És az első képen miért "siklott ki" szegény Eas kocsi? )
Szerk.: A ...21-es képen látszik egy lánckorlát. Az miből van? Nagyon tetszetős! |
(#1077) Frankye válasza herla hozzászólására (#1063)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Jók a festések, (sajnos) nagyon élethűek... |
(#1078) SzerNoh válasza Frankye hozzászólására (#1076)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Szia!
Köszi szépen, ezek 2008 as képek akkor kezdtem komolyabb szinten foglalkozni a modellezéssel, és ez egy Német THW markoló készlet volt (Kibri).
Azóta már magyarosítva lett....
A lánc pedig egyszerű bokalánc volt, utcán találtam és felvettem. |
|
(#1079) SzerNoh válasza SzerNoh hozzászólására (#1078)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Az ördög pedig a részletekben rejtőzik!
Csináltam a ROCO-ORLEN gáztartályos kocsimról pár részletes képet.
A legkisebb felirat jól olvasható rajta. |
|
(#1080) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1078)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Aha, na így már egészen más!
Bokalánc: Gondolom, megnézted, hogy nem arany... De ötletes! |
(#1081) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1079)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Hú, ez nagyon pöpec! Tényleg gondos a festése, gondolom, szitanyomással, vagy még inkább tamponnyomással készülhetett. Hatalmas érték egy ilyen szépen feliratozott kocsi. (Nekem nem lenne szívem futtatni egy ilyen kocsit, biztosan vitrinben állna.) |
(#1082) SzerNoh válasza Frankye hozzászólására (#1081)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Nekem is a vitrinemben pihenek napközben, aztán ha van egy kiállítás amin tudom futtatni egy-egy kört akkor felteszem. Mert akkor szép ha megy, és környezettel együtt látod.
A feliratok tamponnyomással vannak készítve, a másik témába mindjárt be is linkelem (Netes videók) a ROCO gyár tevékenységét.. |
(#1084) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1082)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Köszi, mindjárt nézem is. |
(#1091) herla válasza herla hozzászólására (#1090)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Szia elnézést a helyesírásom miatt, csak diszlexiás vagyok , de mostantól úgy fogom írni a szövegeket,hogy előtte helyesírás-ellenőrzővel ellenőrzöm.
Üdv:herla |
(#1093) SzerNoh válasza herla hozzászólására (#1062)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Azért ezeknek a kocsiknak is megvan a maga szépségük, gratulálok hozzá, ilyet aztán boltban nem lehet kapni... és erről szól a modellezés.. élethű mása az igazinak. Meg a rozsdafoltok is jól néznek ki!
Saját kezűleg csináltad ? vagy segítettek?
SzerNoh |
(#1094) herla válasza SzerNoh hozzászólására (#1093)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Szia a graffitik nagyrészt az én művem (bűnöm,meg egy volt osztálytársamé), a lépcsőket, korlátokat is én festetem ki meg én tetem rá tükröket is.De a koszolás az Szállító fórum társunk munkája.
Üdv:herla |
(#1095) herla hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Sziasztok ma a Gysev szerelvényemet mutatnám be nektek, a vonóerőt szolgáltatja egy Roco típusú GYSEV 902-ess Szergej, a kocsik pedig Fugerth típusú Bh-k és Bdt-k, még a régebbi szintervüek. A kocsik fel vannak javítva pl.:a kapaszkodok ki festve és a lépcsők is kivannak húzva fehérel plusz koszolva vannak a forgó vázak meg a tetők. Szerintem így sokkal élethűbbek, remélem nektek is tetszenek.
Üdv:herla |
|
(#1096) Frankye moderátori
válasza herla hozzászólására (#1091)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Köszönöm a megértésedet! |
(#1097) lidi válasza herla hozzászólására (#1095)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Ennyi kosz még belefér, na ezek már tetszenek. A Bh és Bdt minek a rövidítése ? Hol lehet ezeknek utánanézni ? |
(#1099) Frankye válasza lidi hozzászólására (#1097)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Egy rövid áttekintés "elsősegélynek":
A vasúti kocsik betűjelzése szigorú szabványoknak, nemzetközi előírásoknak felel meg. Minden ilyen jelzés két, fő részből áll: A fősorozatból, és a melléksorozatból. A fősorozatot minden esetben nagybetűk, a melléksorozatot kisbetűk jelölik. A személyszállító kocsik alapvetően két fősorozatot foglalnak le, az "A", és a "B" betűt. Az "A" az első kocsiosztály, a "B" a második kocsiosztály jele. (A "C" fősorozat - állítólag - régen a harmadosztályé volt.) A "D" a poggyászkocsik jelölése. "E"-vel a nyitott kocsikat jelölik, és így tovább. (Érdekességként: A vasúti szolgálati célú kocsik jelölése pl. "Y".)
A melléksorozat betűi is fontos információkat hordoznak, de ezek kifejtése bővebb magyarázatot igényelne. Megkísérelek egy táblázatot összeszedni (vagy, ha megtalálom a korábbi, e témájú könyvemet, akkor azt beszkennelni), és felteszem ide valahová. |
(#1100) Frankye válasza Frankye hozzászólására (#1099)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Meg is leltem egy MÁV szakjegyzetet. (A BGOK-azaz a Baross Gábor Oktatási Központ, népszerű nevén a "Tisztképző", ahol én is tanítok, ebből oktatja a hallgatóit.)
Szerintem hasznos kiadmány, azt hiszem, le fogom szedni, és készítek belőle egy djvu-t. Addig is: böngésszétek haszonnal!
Szerk: 18-as képen van az, amit Te kértél! |
(#1102) Frankye válasza Frankye hozzászólására (#1100)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Még egy, ami talán egyszerűbb: ez az. |
(#1106) lidi válasza Frankye hozzászólására (#1102)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
|
(#1108) herla válasza lidi hozzászólására (#1097)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Szia a Bh annyiban tér el a Bhv-től, hogy nincs benne táv vezérlési vezeték (nem tudják vezérlő kocsival használni).
De ezt Frankye táblázatán jól le lehet olvasni.
Ja és örülök, hogy tetszik a Gysev szerelvényem.
Üdv.herla |
(#1110) herla válasza Frankye hozzászólására (#1102)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Szia nekem is tetszik ez a táblázat, jó hogy belinkelted nekünk.
Üdv:herla |
(#1113) herla hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Sziasztok a mai napon a BDt-imet szeretném bemutatni nektek. Két típusa van, van a 100-as sorozat ezek az M41-ess mozdonyokhoz készültek (Czörgő,Hörgő), és a 300-as sorozat ezek pedig a V43-mas mozdonyokhoz készültek (Szili).
Ezeket gyártja a Fugerth. Nekem összesen 4db BDt-m van 3db BDt 82-27 113-4, és 1db BDt 80-21 375-1.
A későbbiekben majd a Bdv 113-as vezérlőből kettőt át szeretnék pálya számoztatni más pályaszára.
De mint látszik, a vezérlő kocsikon sok mindenben másak mint a gyáriak pl.: a korlátok át vannak festve, a lépcsők ki vannak húzva fehérel, van a melyiken tükör is van, és az oldalukon a csapok is ki vannak festve, meg persze a csatolási imitációk, stb.
Üdv:herla |
|
(#1114) herla hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Van még egy kép. |
|
(#1119) Frankye válasza herla hozzászólására (#1110)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Na, akkor még egy "apró ajándék", tőlem, Nektek. Hogy ne csak "onlány" tudjátok nézegetni, íme (ígéretemhez híven), djvu-ban is. |
|
(#1120) Frankye válasza herla hozzászólására (#1114)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Szép kivitelűek a festések, gratulálok! |
(#1123) herla válasza Frankye hozzászólására (#1120)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Köszönöm szépen, és örülök, hogy tetszenek.
Üdv:herla |
(#1125) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#1119)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
És ezt mivel lehet megnyitni?? |
(#1126) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#1125)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
|
(#1128) HungaryFox hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Nekem csak egy nagyon régi modellvasútam van egy körpályával, amit félkörönként megbont 1-1 egyenes szakasz.
A mozdony motorja sajnos teljesen beadta az unalmast és pár alkatrész illesztése is eleresztett már.
A sinek kartonra vannak rakva.
Mindig is szerettem volna mai modellvasútakkal foglalkozni. Főképp egy V43 által vontotatott 2 By vagon és egy BDt vezérlőkocsi
Az XD, és hasonlók használatát - légy szíves - mellőzd! Köszi!
Frankye |
|
(#1130) lidi válasza HungaryFox hozzászólására (#1128)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Hát akkor itt az ideje belekezdeni. Egy "dilikör" -nyi új Piko vágány nem egy vagyon, a régi modelljeid is szebben futnak rajta. Azután nekiállhatsz beszerezni az áhított dolgokat. Persze ha pénztárcád engedi megvehetsz egyből mindent |
(#1131) NegyKerekes válasza SzerNoh hozzászólására (#1079)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Nagyon jók a képeid. Ezek gyári fotók? Vagy milyen géppel csináltad? |
(#1139) Csukló válasza SzervízMacska hozzászólására (#1126)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Köszi
De inkább tedd fel valami "emberi" formátumban! |
(#1140) balatonperes hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Terepasztal kiegészítő, 1:87es méretben.
Mai beszerzés.
(mert hát, nem csak vonatok+vagonok kellenek egy terepasztalra)
|
|
(#1142) Csukló válasza balatonperes hozzászólására (#1140)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Tessék mondani a villógó villog? a lámpák világítanak? az index is működik? |
(#1143) balatonperes válasza Csukló hozzászólására (#1142)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Hááát, ha veszi a fáradságot, és elkészíti,átalakítja, akkor,lehet,hogy fog ilyen funkciókkal rendelkezni.
De a minap sikerült -a Car systemhez is- használható 1,5Vos izzót 'az örök fényesség felé' elküldenem.
Úgy látom, sajnos,hogy a fülke ragasztva van az alvázhoz. Tehát nehezebb lesz a lámpa átalakítása. |
(#1144) Csukló válasza balatonperes hozzászólására (#1143)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Kalapács mindig van! |
(#1147) SzerNoh válasza NegyKerekes hozzászólására (#1131)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Szia
Köszönöm szépen, ezek saját kezűleg készült fotók.
Egy FUJIFILM S7000 fényképezővel készítettem, és makró módban. |
(#1150) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1147)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Nem sz*r gép
(de használni is tudni kell)
Persze sz**bbal is lehet jó képet csinálni ha az ember tudja a módját |
(#1152) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#1150)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
pontosan!
én olympus géppel fotóztam ~ 4 évet... gyakorolni kell sokat, meg ki kell várni néha a pillanatot |
(#1156) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1152)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Na akkor bemutatom az én kicsikémet is
H0e-s Roco mozdony egy széles és keskeny nyomközű derékszögű keresteződés készülő minidiorámáján
(Olympus c-370 géppel) |
|
(#1158) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#1156)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
és mi lesz a témája a diorámának? |
(#1162) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1158)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Maga a kereszteződés házilagos elkészítése. |
(#1165) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#1162)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
jó de valami környezet hozzá? valami +élet? |
(#1167) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1165)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Az majd építés közben jön Össz-vissz 15X15 centi az egész |
|
(#1168) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#1167)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
ötletes |
(#1171) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#1139)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Sajnos, nem megy, mert pdf-ben 8,5 mega. |
(#1172) SzervízMacska válasza Frankye hozzászólására (#1119)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Ferikém! Nem lehetne egy kicsit jobb minőségben? Némely része - finoman szólva - nehezen olvasható. |
(#1178) Frankye válasza SzervízMacska hozzászólására (#1172)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Majd megpróbálom kicsit nagyobb felbontással. |
|
|
2024. Nov, 27. Sze 18:03:27 |
|
Jelenleg 11 fő olvassa az oldalt |
|
|