Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Modell bemutató - Kinek, milyen van?
Modell bemutató - Kinek, milyen van?
Témaindító: SzerNoh, idő: Júl 4, 2010
Témakörök:

Lapozás       28/46    
(#10661) Csukló válasza BR01TT hozzászólására (#10658) Válasz Nov 10, 2012
Szép kis "páros"

Hol vetted, ki gyártotta, mibe került?
(#10662) BR01TT válasza Csukló hozzászólására (#10661) Válasz Nov 10, 2012
A kis kíváncsi.
De sorjában: ToyTrain 94259
Veres Pistától származik
És kicsivel több mint 10
Tehát autó +vagon az gyári összerakás nem én raktam őket a fénykép kedvért össze.
A vagonkán semmi extra nincs, az autó kedviért vettem meg inkább. Mert 1/22,5 autómodell nem igen van.
A legközelebbi méretet használja szinte mindenki 1/24.
(#10664) Csukló válasza BR01TT hozzászólására (#10662) Válasz Nov 11, 2012
Köszi az infót.

Azon méláztam el, hogy ebben a méretben könnyebb lenne megoldani a sínen járó UNIMOGot mint nekem az 1/87 ben.........
(#10666) nohab 74 válasza Csukló hozzászólására (#10664) Válasz Nov 11, 2012
Szia! Nem lehetetlen meg oldani H0-is az UNIMOGot mozgniBővebben: Link.
(#10673) balatonperes válasza nohab 74 hozzászólására (#10666) Válasz Nov 11, 2012
(#10674) nohab 74 válasza balatonperes hozzászólására (#10673) Válasz Nov 11, 2012
Szia! Meg is írtam a Jézuskának biztos olyan jó voltam hogy nekem is meg hozza a fa alá.
(#10675) BR01TT válasza Csukló hozzászólására (#10664) Válasz Nov 11, 2012
Azt hiszem nem lenne gond megoldani, de én most nem tervezem..
Ha Ho-ba remekül megoldották, itt csak foglalkozni kéne vele.
Viszont a szállító vagon átavanzsált fa szállítóvá.

Fuvar fa 003.jpg

Fuvar fa 006.jpg

Fuvar fa 008.jpg
 
(#10748) róbertke hozzászólása Válasz Nov 14, 2012
Készülök a télre ....
SBB C5/6 Elefánt tolja majd, viszont a szerkocsi még nem készült el hozzá.

SBB 1.jpg
 
(#10749) róbertke hozzászólása Válasz Nov 14, 2012
Bővült a speciális kocsi csapat is.
ÖBB Tbis 571

ÖBB 1.jpg
 
(#10753) hoTTo válasza BR01TT hozzászólására (#10675) Válasz Nov 14, 2012
OTTOkám jól bírja az emelkedőt?
(#10758) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10748) Válasz Nov 15, 2012
Már most is nagyon pipec!
(#10759) BR01TT válasza hoTTo hozzászólására (#10753) Válasz Nov 15, 2012
Hát érdekes kis jószág! (név- rokon)
Nem lehet (nem hagyja magát) túl pakolni. De amióta átépítettem a leejtőt azóta a neki szánt 2-3 vagonnal vígan gond nélkül hasít felfelé a dombon. Még bírna többet is de nem gyötröm fölöslegesen. Könnyű tolató szolgálat a reszortja.
Meg egy kis különvonat a kirándulóknak.
(#10760) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10748) Válasz Nov 15, 2012
.........ja tél!

Kész a hóeke világítása. Guruló budit még úgy se láttál így kivilágítva.

Eke az éjsza...jpg

Eke az éjsza...jpg

Eke az éjsza...jpg
 
(#10761) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10760) Válasz Nov 15, 2012
Eszméletlen jó!!
(#10769) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10761) Válasz Nov 15, 2012
Köszönöm! Hát fura szerkezet sikeredett egy délelőtti elmebajból, de semmi gond..
Arra azért kíváncsi leszek , hogy fogja a havat tolni?
Pontosabban az a része az ekének ami a havat vissza lefordítani hivatott, lehet kicsit jobban vissza kellett volna hajtani?!
Nem várom a havat , nem is szeretem, de ez most kivétel.
(#10780) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10748) Válasz Nov 15, 2012
Hali!

Egy kérdés róbertke, ez ügye ha jól nézem H0 ?
Nincs mihez viszonyítani így nem tudom igazán megítélni.
A másik képen lévő vagon kapcsoló szerkezetéből gondolom.
De változatlanul tetszik!
(#10785) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10780) Válasz Nov 15, 2012
Mindkettő kocsi Kleinbahn, és H0 -ás.
(#10786) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10785) Válasz Nov 15, 2012
Csak a kíváncsiság kedviért . Kösz!
(#10787) BR01TT válasza hoTTo hozzászólására (#10753) Válasz Nov 15, 2012
Láttam a honlapon az "erőgépet" .
Az viszont tény, legközelebb portalanítanom kell a masinát mielőtt ki rakom. Fegyelmit adok a gépésznek!
(#10800) BR01TT hozzászólása Válasz Nov 16, 2012
Hali Urak!

Sikeresen gyarapodott az R.K.V.t. egy tartályvagonnal.(zöld)

Új tartályva...jpg

Új tartályva...jpg
 
(#10803) sunocske válasza BR01TT hozzászólására (#10800) Válasz Nov 16, 2012
Jó színe van, sötétben is könnyű megtalálni...

(Bocs.)
(#10812) BR01TT válasza sunocske hozzászólására (#10803) Válasz Nov 17, 2012
Igazad van! Elég jellegzetes.
A valóságba nem foszforeszkál ennyire, a gép be kapcsolta a vakuját, mert elég borús volt az idő.
Talán ezért tűnik ennyire rikítónak. ??
(#10838) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10758) Válasz Nov 18, 2012
Tegnap hosszú idő kihagyása után elmentem a Láng börzére. Pár perc alatt összefutottam egy Piko BR55 -ös SNCF mozdony szerkocsijával, aminek a küllős kerekétől kezdve minden fekete. C-rugó ki, Piko kapcsoló az elejére, és már passzol a hómaró és az SBB mozdony közé.
Ütközőket nem raktam rá, mert minek.
(#10840) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10838) Válasz Nov 18, 2012
Egy képecskét ha lehetne!
(#10847) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10840) Válasz Nov 18, 2012
SBB hómaró

Kleinmodell ...jpg

Kleinmodell ...jpg
 
(#10848) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10840) Válasz Nov 18, 2012
Így néz ki belülről
Német honlapról
(#10853) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10840) Válasz Nov 18, 2012
SBB hómaró

Kleinmodell ...jpg

Kleinmodell ...jpg

Kleinmodell ...jpg
 
(#10870) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10853) Válasz Nov 19, 2012
Jó!
De nem kéne kicsit közelebb hozni a szerkocsit a maróhoz.?
Valami fíx kapcsolatot létesíteni, de úgy hogy az ívbeállást ne akadályozza.
Nekem egy lapos lemez köti össze a két részt.
Igaz egybe kell őket mozgatni.

Érdekes hajtásmódja van a szerkezetednek.

TT Hómaró el...jpg
 
(#10886) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10870) Válasz Nov 20, 2012
A szerkocsi kuplungját rövidre vettem, de a Kleinbahn kocsiknak az egyedi kapcsolója miatt van egy határ, aminél lejjebb menni nem ajánlott. Nézd meg jobban a baloldalt Link
(#10921) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10886) Válasz Nov 21, 2012
Na így már érthető a dolog.
Én persze nem ismertem a kocsi szerkezetét, hogy mik a lehetőségek.
De nincs evvel gond,.....ez ilyen!
(#10925) BR01TT hozzászólása Válasz Nov 22, 2012
Hali!

Most lehet , hogy rossz helyre tetem a képet, mert ez a két mozdony nem az enyém. Csak vendégségbe járt nálam.

De az Unimog az már igen.
A kis T Ford , azt pedig most kaptam a barátomtól.
Az biztos a két autó között majd egy évszázad a különbség.

A II. Kerti ...jpg

A II. Kerti ...jpg

A II. Kerti ...jpg
 
(#10944) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10925) Válasz Nov 23, 2012
T-Ford mellett mi az a szépség? Bugatti?
(#10946) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10925) Válasz Nov 23, 2012
A hír igaz: 2002-ben Ford legyártott egy utolsó fél tucat T-modellt a 2003-as századik évfordulójára. (1903-ban alapította Henry Ford a gyárát) Ezeket az autókat megmaradt új, vagy az eredeti tervrajzok alapján legyártott alkatrészekből állították össze. >>>> Nehogy az Unimogod legyen az öregebb !!
(#10950) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10946) Válasz Nov 23, 2012
Hát ebben a megvilágításban , még igazad is lehet!
Nem néztem utána a dátumoknak, csak úgy hasra ütöttem. De nem tévedtem sokat.
(#10951) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10944) Válasz Nov 23, 2012
Egész pontosan ezek vannak az aljára írva: burágo

Bugatti Atlantic 1936 , Made in Italy , 1/24 .

Tényleg szép kis autó. ez volt az első autóm ami a kerti vasúthoz jött.
Jellegét tekintve nagyon főnöki autó!
De nálam a bakter is Herly Davidson-on jár.

A II. Kerti ...jpg
 
(#10957) hoTTo válasza BR01TT hozzászólására (#10951) Válasz Nov 23, 2012
Hmmm, jól keresnek arrafelé a kerti-vasutasok!
(#10964) Frankye válasza BR01TT hozzászólására (#10951) Válasz Nov 23, 2012
Megyek Hozzád "bakternak"!
(#10966) róbertke válasza Frankye hozzászólására (#10964) Válasz Nov 23, 2012
Azért gondolj bele, ha a forgalmista ilyen jól keres akkor a mozdonyvezető nem a Bugattival jár?
(#10979) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10966) Válasz Nov 23, 2012
Majd kíváncsi leszek a bakter szájára, ha le cserélem a motorját Pannóniára?

Nem vagyok jártas az autómodellek terén, de sport gépet meg különleges gépet azt bár mikor lehet kapni.
Mezei Trabit kevésbé. Ha bár van már 1/24 is.
Vagy lesz?

Szerintem nehéz korhű autókat össze válogatni. Pontosabban haszon jármű van kevesebb.
De nem is aggódom rajta.
(#10993) róbertke hozzászólása Válasz Nov 24, 2012
Dietzel kocsikkal egyidős Rivarossi kocsik

H0 Kocsik 00...jpg

H0 Kocsik 00...jpg

H0 Kocsik 00...jpg
 
(#10996) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10870) Válasz Nov 25, 2012
Olasz honlapon találtam egy H0-ás SBB hómarót.
Az eredetije is megvan egy svájci múzeumban.
Kattints ide
...és ide is
(#10997) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#10996) Válasz Nov 25, 2012
Hali!

Nagyon szép darab!
Amikor szöszmötöltem az enyémmel, nagyon sok képet videót megnéztem előtte.
Már csak azért, hogy kb. legyen valami hómaró formája annak amit csinálok, vagy inkább a meglévő anyagokból ki tudok hozni.
Ilyen gyári darabra nem is gondoltam. Mert egyébként van TT-be is. Csak az ár elriasztott. Ezért lett belőle csináld magad.
(#11000) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#10997) Válasz Nov 25, 2012
Jó megvicceltél! Én meg egyfolytában a modelled eredetijét kerestem ...
Egy észrevétel: a hátsó forgóvázat vigyed hátrébb, akár forgóváz cserét is végezhetnél a Märklin gép alapján, mert nagyon instabilnak tűnik a hómaród (talán az alul kikandikáló hamuláda miatt)
(#11006) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#11000) Válasz Nov 26, 2012
Hát érdekes helyen van az egyik forgóváz , ezeken a marókon. Jóval beljebb az alváz szélétől a marófej oldalihoz képest.
De nem mindegyiken.
A hamuládát nagyobbra kellett volna csinálnom.

És hát az egyik forgóváz leg többnél három tengelyes.
A harmadik kép volt az amiről , vagy amihez leginkább hasonlít.
Igazándiból semelyikhez se.

hómaró01.jpg

hómaró16.JPG

hómaró19.jpg
 
(#11007) róbertke válasza BR01TT hozzászólására (#11006) Válasz Nov 26, 2012
A kazán súlya a kocsi hosszában egyenletesen oszlik el, míg a marófejé a kocsi egyik végére nehezedik. Ezért is kellett a forgóvázakat aszimmetrikusan elhelyezni.
(#11014) BR01TT válasza róbertke hozzászólására (#11007) Válasz Nov 26, 2012
Ezek a dolgok nyilvánvalók.
De vannak kisebb szerkezetek is. A szükségletnek megfelelően.

Ezt a TT-s marót már nem bütykölöm tovább, marad ahogy van. Tervbe van majd a G- maró. Persze dolgoznia is kell majd. De az még odébb van.
(#11053) etwg hozzászólása Válasz Nov 26, 2012
Szombaton évzárót tartottunk.
Egész szép számmal jöttek a modellezök modelljeikkel. Ime néhány kép (1:32-s modellek).

Csináltunk egy jubileumi filmet is(20+1 év ).


SP1_9039.jpg

SP77.jpg

Sp91.jpg
 
(#11055) BR01TT válasza etwg hozzászólására (#11053) Válasz Nov 27, 2012
Hú-ha........! Nagyba nyomjátok!

És hol is lehet azt a filmecskét majd megnézni?

Azért szép nagy csapat vagytok, rendszeres a csapatösszevonás?
Itt gondolom mindenki gőzben utazik? És 1/32-ben.
Persze nem, mert a tied is egyedi.

Ha van még kép és időd tehetnél még!


Egyébként mi 4-5 -en vagyunk cimborák, de sokszor lehetetlen feladat össze hangolni a társulatot. Pl. egy kirándulásra (vasúti)
Vonatozni még csak könnyeben össze futunk.
(#11056) etwg válasza BR01TT hozzászólására (#11055) Válasz Nov 27, 2012
Idézet:
„És hol is lehet azt a filmecskét majd megnézni?


Természetesen nálam meg néhány klubtagnál. A további helyeket majd még meglátjuk.

Hát sajnos a nagy csapat már nem igen nagy, az utobbi 2 évben vagy 4-5 klubtársnak ment el az utolsó vonata.

Havonta egyszer jövünk össze, meg az év végén egy különleges talira (forralt bor és egyébb jo dolgok társaságában).

Rengeteg modell van a tagok raktárában, vasútjain, csakhát ezek tudvalevöleg nem kicsik, igy egy-egy alkalomra 3-4 modellt tudnak csak el és felcipelni (a klub az emeleten van). Régebben csináltunk kerti talikat is, akkor sokan utánfutokkal hozták a modelleket - sajnos már ez is a multté. (Az utánpotlás nagyon hiányzik)

Nemcsak göz-, de van sok klasszikus, villannyal hajtott modell is - amerika meg europai.

A sinekbe bármilyen áramnemet be tudunk táplálni (DC, AC, MM és DCC), persze egyszerre csak egyfajtát.

A belsö kör áramtalan - ezen a gözre müködö modellek járnak. (Ez késöbb alakult ki, mert a gözvontatás rengeteg konfliktussal jár. Sok korai modell még szigetelt kerekekkel sem rendelkezett igy rövidzárt okozott. A mozdonyok többsége komoly olajmennyiséget köp a sinekre/pályára - amit meg a villanymodellek nem szeretnek.
A modellek többsége 1:32-ben van (néhány elfuserált kinai/amerikai modell 1:29-ben).
Ezek közül az egyik barátunk sok modellt "méretre szabott". (kisebb kerekeket esztergát, 5-10 mm-re lejjebb vitte a felfüggesztést. Sok modellböl hosszában kivágott 10-15 mm-t - igy az keskenyebb is lett. A gözmozdonyokat is átszabta (keskenyebbre és alacsonyabbra). Igy a jármüpark eléggé egységes a méretek szempontjából.

Amugy egy korábbi V&M-ben rengeteg képpel tarkitott beszámolót is olvashatsz a tavalyi jubileumi taliról.


SP4535.jpg

SP9010.jpg

SP9064.jpg
 
(#11057) BR01TT válasza etwg hozzászólására (#11056) Válasz Nov 27, 2012
Kösz!

Az viszont szomorú tény , hogy lassan a mi jegyünket is elkezdik kinyomtatni az utolsó vonatra. Az én jegyem papírja lehet már a nyomdába van.

Na de addig is vonatozni kell. Én még bővíteni szeretném a pályát (persze nehezen megy).
Meg még sok csapat összevonást megcsinálni . Persze a vendég művészeknek a hossz mérete korlátozott az R1 ívek miatt. De azért van rá példa, hogy más mozdonyok is jönnek. A képen egy vendégművész zakatol.
Arra kezdek rá jönni, hogy sokkal többen foglalkoznak evvel a mérettel mint gondoltam volna.
Nekem is hamarabb kellett volna bele másznom.
Azt nem bánom, hogy a keskeny nyomközűt választottam, ha bár fáj a szíven néha a nagy gépek látványakor. Mint a képeiden is vannak.

Igen az olaj , meg az áram nem annyira barátok.
Nálam még soká lesz befűtve az első gőzmozdony , addig nem is kell gondolkoznom rajta, hogy melyik üzemel?

R.K.V.t. II...jpg
 
Lapozás       28/46    
Frissek
  2024. Nov, 28. Csü
14:41:33
  Jelenleg 21 fő olvassa az oldalt
Hirdetés