|
Mit láttam ma!
|
Témaindító: Csukló, idő: Ápr 11, 2011
Témakörök:
|
|
(#9598) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 11, 2012 |
|
Még ezeket is megmutatnám... |
|
(#9605) masTTertape válasza kaTTonai hozzászólására (#9598)
|
Válasz •
|
Okt 11, 2012 |
|
A 21. Nohabunk hétfőn hajnalban a Fradiban került a Metrans Herculese elé, mert ez utóbbi fekve maradt a konténervonata élén. Sajna fotózni nem tudtam, mert még bitang sötét volt. |
(#9610) kaTTonai válasza masTTertape hozzászólására (#9605)
|
Válasz •
|
Okt 11, 2012 |
|
Én majd besz...a gyönyörűségtől alig akartam hinni a szememnek.Lánykáim látták meg a kocsiból hazafelé...
Üdv:Miki |
(#9651) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 13, 2012 |
|
SziaszTTok!
Tegnapi élmény!
Üdv:Miki |
|
(#9798) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 18, 2012 |
|
SziaszTTok!
Mai termés...
Üdv:Miki |
|
(#9799) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 18, 2012 |
|
Sajnos a másik Gigant pályaszámát nem tudtam fotózni...
Üdv:Miki |
|
(#9830) TTomi válasza kaTTonai hozzászólására (#9598)
|
Válasz •
|
Okt 19, 2012 |
|
Én , Hatvanba jártam múlthét vasárnap, 14.-én. Ott láttam a drágaságot (459 021) . Talán akkor is ilyesmi szerelvényt húzott, de hát nem is az volt a fontos.
A 2761017-es (de nem biztos a száma), ő pedig egy pálya javító szerelvény elé volt befogva.
A képek nem ott készültek ! |
|
(#9850) BR01TT válasza TTomi hozzászólására (#9830)
|
Válasz •
|
Okt 20, 2012 |
|
A fénykép sarkán lévő napon mi is bele futottunk .
Emlékeim szerint Hatvan állomáson. De javítsatok ha nem . |
|
(#9851) balatonperes válasza BR01TT hozzászólására (#9850)
|
Válasz •
|
Okt 20, 2012 |
|
(...inkább Vámosgyörkön....., és nem 'javításképpen') |
(#9863) Pulyka hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 20, 2012 |
|
...megint voltunk itt-ott..
Lapozz tovább jobbra.
Hozzáteszem úgy ahogy ez is, az összes többi meló váratlanul van bejelentve, nincs heti beosztásunk, sőt még havi sincs, hogy ilyenkor odamegyünk, olyankor meg oda..
A soroksári P.U.-ra akkor mentünk, mikor már mentünk befelé a telephelyre, de szerencsére még útba esett.
A képeket ilyen nagy szörnyeteg legtetejéről készítettem.
|
(#9979) cs.csaby hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 23, 2012 |
|
Én is beállok a sorba
Kelenföld, 2012.10.15 |
|
(#10008) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 24, 2012 |
|
|
|
(#10066) cs.csaby válasza TTomi hozzászólására (#10008)
|
Válasz •
|
Okt 25, 2012 |
|
Nemsemmi!
Fáj belegondolni, hogy boldogabb országokban mire van pénz és energia |
(#10067) etwg válasza cs.csaby hozzászólására (#10066)
|
Válasz •
|
Okt 25, 2012 |
|
Azért ott sem kolbászból van a kerités, és a szegények eléggé megszivták az egészet. Már másodszor kellett a szerencsétlen mozdonyt átépíteni (kijavitani a tervezési hibákat).
(A befektetök nem igen fognak látni hasznot a pénzükböl - pedig sokan ezért is adtak rá)..... |
(#10073) sunocske válasza etwg hozzászólására (#10067)
|
Válasz •
|
Okt 25, 2012 |
|
Az semmi, a Looe-völgyi vasútvonalon novemberben kétszer is fog közlekedni a G.W.R. 93-as pályaszámú gőzmotorkocsija, amit élete során hagyományos személykocsivá alakítottak.
Láttam fotókat a munkákról, nem semmi (a kocsit alvázig lebontották, illetve az egyik futó forgóvázat ki kellett cserélni gőzmotorosra - múzeumból sikerült szerezniük egy üzemképtelent -, üléseket pedig egyenesen Ausztráliában sikerült bontani egy ottani kocsiból). |
(#10077) etwg válasza sunocske hozzászólására (#10073)
|
Válasz •
|
Okt 25, 2012 |
|
Ez a elönye meg a hátránya is a valamikori világbirodalomnak. Még Ausztráliában is sikerül ülléseket szerezni egy roncshoz. A hazai muzeumok messze nincsenek ilyen helyzetben, aligha lehet alkatrészt találni külföldön valamelyik hazai jármühöz. |
(#10081) sunocske válasza etwg hozzászólására (#10077)
|
Válasz •
|
Okt 26, 2012 |
|
Na jó, csak amennyibe egy AUS - UK szállítási költség kerül, szerintem annyiért legyártotta volna szerintem bármelyik angol iparos
Jó, tudom, az nem eredeti... |
(#10086) etwg válasza sunocske hozzászólására (#10081)
|
Válasz •
|
Okt 26, 2012 |
|
Pontosan ezért sántitanak az ilyen hirek.....
|
(#10094) sunocske válasza etwg hozzászólására (#10086)
|
Válasz •
|
Okt 26, 2012 |
|
|
(#10107) etwg válasza sunocske hozzászólására (#10094)
|
Válasz •
|
Okt 26, 2012 |
|
Én inkább arra gondoltam, hogy vajon mi késztette öket erre a tettre....
Elég sokat járok velük a nagyvilágba, és elképesztö hogy mit tudnak a néhai hazai iparukról - és mi mindent hajlandók erre áldozni. Ennek ellenére biztos volt valamilyen ok, hogy pont igy döntöttek s nem másképp.. |
(#10309) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 1, 2012 |
|
In Memoriam: Mészáros Sándor
Igaz, nem szorosan, de mégis van valami amiért ebben a témában teszem közzé az írásomat.
A TEMOFEST-en jártam, amikor az egyik gőzmozdony mellett sokkal több időt töltöttem el mint a többinél. Furcsa érzések kavarogtak bennem. Aztán megnéztem a kiállítást, és amikor indultam haza, újra elmentem ahhoz a gőzmozdonyhoz. Emlékek törtek fel bennem, gyerekkori emlékek, amikor még gőzmozdonyt vezetett édesapám. Oly sok történetet hallottam tőle, amit szájtátva figyeltem. Sajnos ezek az esték már nincsenek, mert elment közülünk.
Amikor haza értem a kiállításról, nem hagyott nyugodni az érzés, és elővettem a régi fotókat. Hát persze, Édesapám is egy 424-es gőzöst vezetett sokáig. Aztán tovább kutattam a Vasúttörténeti park és az IHO honlapján, amikor majdnem leesett az állam és alig akartam hinni a szememnek. Az a gőzmozdony van kiállítva a Vasúttörténeti parkban, amin éveken keresztül volt "vezér úr"!
Hála a véletlen szerencsének és azoknak az embereknek, akik megmentették az enyészet elől ezt a gőzöst. Köszönöm mindenkinek!
A kép 1970-ben készült, amin már én is utaztam 3 évesen.
|
|
(#10310) TTomi válasza TTomi hozzászólására (#10309)
|
Válasz •
|
Nov 1, 2012 |
|
Még 2 kép a parkból.
|
|
(#10343) Frankye válasza TTomi hozzászólására (#10309)
|
Válasz •
|
Nov 2, 2012 |
|
Nyugodjék békében! Nagy öröm egy ilyen, érzelmileg is fontos tárgyi emlék... |
(#10399) TTomi válasza Frankye hozzászólására (#10343)
|
Válasz •
|
Nov 3, 2012 |
|
Köszönöm. Igen ez így van. |
(#10515) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 6, 2012 |
|
Igaz, nem én fényképeztem, de nagyon jól sikerült kép. |
|
(#10558) mrbecherovka hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 7, 2012 |
|
Remélem az IHO munkatársai is nézik néha a fórumot
|
(#10719) tt73 hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 13, 2012 |
|
Nem én lőttem, hanem egy kollégám... |
|
(#10720) sunocske válasza tt73 hozzászólására (#10719)
|
Válasz •
|
Nov 13, 2012 |
|
Ahhoz képest, hogy "félhivatalos" közleményben a a WC égett, eléggé elterjedt az utastérben is... |
(#10725) Frankye válasza sunocske hozzászólására (#10720)
|
Válasz •
|
Nov 13, 2012 |
|
Nem csak "félhivatalos" közleményben. de a krízis SMS-ben is "csak" a WC égett. |
(#10729) sunocske válasza Frankye hozzászólására (#10725)
|
Válasz •
|
Nov 13, 2012 |
|
Érdekes módon nekünk erről nem érkezett semmi, a facebookról tudtam meg, hogy helyzet van. Pedig a hétvégén a három gázolásról mind kaptunk értesítőt (e-mailben, word doksiként). |
(#10730) reszelozsir válasza sunocske hozzászólására (#10720)
|
Válasz •
|
Nov 13, 2012 |
|
A Petőfin 14h-kor már azt mondták, hogy az egész kocsi égett. Remélem nincs igazam, hogy a dohányzás ennyire káros lehet... |
(#10731) sunocske válasza reszelozsir hozzászólására (#10730)
|
Válasz •
|
Nov 13, 2012 |
|
Igazából azt nem értem, hogy ha lokális tűz keletkezett, hogy tudott ennyire elterjedni? Mert ráfújtak néhány poroltót is, de kb. hatástalanul. |
(#10738) Frankye válasza sunocske hozzászólására (#10731)
|
Válasz •
|
Nov 14, 2012 |
|
|
(#10871) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 19, 2012 |
|
Ugyan nem ma, hanem szombat este láttam, de kihagytam volna:
Szóval!
Két kéregető egyén van Kőbánya-Kispest vaútállomás körül. Az egyik egy olyan stílusú fazon, akit talán legjobban P. László "művész úr" mutat be rap számaiban, meg kinézetében, és habitusában is, én ki nem állhatom ezeket a fazonokat, hogy finom legyek. Ez a kettő közül a vezéralak. Kb. 170cm magas, sötét nadrágot visel, bőr(nek látszó) dzsekit, alatta pedig kapucnis melegít felsőt, kapucni a fején. Winnetou nem hívná sápadt arcúnak, gondolom mindenki tudja mire gondolok. A másik tag kicsit magasabb, szőke, világos színű ruhában van (volt). Emberkéink tisztában vannak a jogaikkal, és a vezér ért jobban a joghoz, mert "Aggyá lecsót!" szavakkal szólitja meg az arra tévedőket. Érvei jogi alátámasztására egy cca. 15cm penge hosszúságú, fekete nyelű rugós kést tart magánál, úgy, hogy a kéregetés alá volt személy azt láthassa is.
Szombat este lekéstem Kispesten a vonatot, így rendes kocavasutasként gyalog indultam a debreceni sebeshez Köki-re, természetesen a vasútvonalon, az a legrövidebb út... Nagyjából a Köki 11. vágányának kijárati jelzőénél bonyolódtam rövid, de "épületes" szóváltásba a delikvensekkel. Fotózni nem tudtam, de simán felismerném a két jómadarat!
Vagyis!
Kedves vasútbarátok, vagy aki úgy gondolja, hogyha gyalog megy, akkor arra menne, amerre kiágazik a lajosmizsei vonal Kökin a 100-asból, az ne tegye, pláne ne sötétedés után. Engem valószínűleg az mentett meg, hogy nem vagyok az az andalgós tipus, ha megyek, akkor szedem a lában, és már kivilágított helyen értek utól.
csíkos
|
(#10872) balatonperes válasza csíkosháTTú hozzászólására (#10871)
|
Válasz •
|
Nov 19, 2012 |
|
"(......, vagy aki úgy gondolja, hogyha gyalog megy, akkor arra menne,............)"
Kedves Fórumozók! Vasúti pályán,pályatesten Idegenek Tartózkodása és Közlekedése TILOS! (a vágányokon átjárni TILOS),szabványtábla.
Mindenki a kijelölt megközelítési utakat használja,ha kérhetném,és ne az űrszelvényt, elsodrási határt!
Nyilván, rövidebb, gyorsabb, egyszerűbb.Azért mennek arra jó páran.
Had ne meséljek én is 'elrettentő példaként' sajnálatos balesetekről, amik ilyen közlekedésből eredtek.
(ha minket elkap a 'hatóság',nekünk papírunk van.....),Ti meg, fizethetitek a büntetést.
(öreg csóka kollégát, évekkel ezelőtt, a keletiben rendszeresen elkapták -volna- a rend őrei.a 3.,4. ilyen ellenőrzés után,már ismerte mindenki,hogy vasutas, és 'hivatalból' jár a vágányokon át.9 |
(#10873) csíkosháTTú válasza balatonperes hozzászólására (#10872)
|
Válasz •
|
Nov 19, 2012 |
|
Nem nagyon lehet helyismereted arrafelé
Nem szó szerint kéretik érteni a mondandómat, hogy a vasúti sínek között gyalogoltam be. Gyalogutak, utcák vannak arrafelé. |
(#10874) balatonperes válasza csíkosháTTú hozzászólására (#10873)
|
Válasz •
|
Nov 19, 2012 |
|
Bocsi! így van, arra nincs helyismeretem. (néha, amerre van, az is sokkkkk-oló) |
(#10875) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 19, 2012 |
|
Nem ma láttam, csak ma kaptam a képet pozsonyi barátomtól.
Egy ujabb magyar mozdony lett megmentve és müködöképes.
Nov. 15.-én kiállitották Pozsonyban a szinház elött, hogy onnan elvigyék Fekete Balogra.
Egy igen jelentös unikumról van szó, hiszen nagyon kevés MÁVAG mozdony készült Joy vezérmüvel.
(Foto: I. Wlachowsky) |
|
(#12798) cs.csaby hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 17, 2013 |
|
Mostanság érdekesebbnél érdekesebb járművek fordulnak meg a Tatabánya-Oroszlány vonalon |
|
(#12804) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#12798)
|
Válasz •
|
Jan 17, 2013 |
|
Érdekes? Egészen "hétköznapi" ez a "selyemhernyó"... Az új menetrend (tavaly december 8-a) óta jár arra. A FLIRT-ök helyett álltak szolgálatba. |
(#12813) reszelozsir válasza Frankye hozzászólására (#12804)
|
Válasz •
|
Jan 18, 2013 |
|
Nem szőrszálhasogatok, de Ő Samu. A BVh a Selyemhernyó. Amúgy kíváncsi éeszek, hogy medigg maradnak. Nem nekik való a hely, meg a személyzet sem igazán... |
(#12824) Frankye válasza reszelozsir hozzászólására (#12813)
|
Válasz •
|
Jan 18, 2013 |
|
Bocs, igazad van, hirtelen a képre nézve rávágtam, hogy selyemhernyó...
Hogy meddig maradnak, nem tudom, elvileg menetrendváltásig, hacsak a START-ra rá nem szakad idő közben a bankszektor, és nem tud új motorvonatokat beszerezni. (Erre pedig - valljuk meg őszintén - vajmi kevés a reális esély...) |
(#12828) reszelozsir válasza Frankye hozzászólására (#12824)
|
Válasz •
|
Jan 18, 2013 |
|
Húúúúú, most nézem itthonról, hogy elég "furán" gépeltem, elnézést. Szóval általában amikor kitalálják, hogy ne Istvántelek adja rá a személyzetet, hanem más, akkor pár hónap alatt rájönnek, hogy hülye ötlet volt (a Somogy IC-ben egy ideig dombóváriak ültek rajta, meg maradtak vele fekve...). Meg a viszonylag sűrű megállás sem tesz jót a hűtésének. |
(#12834) cs.csaby válasza reszelozsir hozzászólására (#12813)
|
Válasz •
|
Jan 18, 2013 |
|
Számomra váratlan és szokatlan látvány volt
Bár sejtettem, hogy készül valami, mert egy ideig a jó öreg bhv (talán by) kocsikkal jártak a V43-asok váltva a Flirt-ekkel |
(#12855) Frankye válasza reszelozsir hozzászólására (#12828)
|
Válasz •
|
Jan 19, 2013 |
|
OK, semmi gond. |
(#12856) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#12834)
|
Válasz •
|
Jan 19, 2013 |
|
Valószínűleg az átállomásítás (szerelvénycsere) idején találkozhattál azokkal a szerelvényekkel. |
(#12868) UWH hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 19, 2013 |
|
Tisztelt fórumozók!
Csak most találtam rá erre az oldalra, és igaz, nem ma láttam, de szeretném megosztani egyik kedvenc képemet, amit a Rákos-rendezőnél sikerült lekapni.
|
|
(#12905) Mk48 2024 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 20, 2013 |
|
|
(#12906) etwg válasza Mk48 2024 hozzászólására (#12905)
|
Válasz •
|
Jan 20, 2013 |
|
Nem tudnád feltenni normálisabb helyekre?
Sem a facebook, sem az indafoto stb. nem éppen a leg felhasználobarát oldalak, és mindenféle idiota feltételeknek kell megfelelni, hogy az ember megnézhessen néhány képet.... |
|
|
2024. Dec, 18. Sze 2:55:42 |
|
Jelenleg 15 fő olvassa az oldalt |
|
|