|
Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
|
Témaindító: Csukló, idő: Aug 5, 2010
Témakörök:
|
|
(#16355) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#16308)
|
Válasz •
|
Ápr 20, 2013 |
|
Ami még vékonyabb a nagykerben az olyan, mint a szivárvány...
Gondoltam, inkább a szürke...
DE majd valamit kitalálok, mert nem vettem észre, hogy rosszul hajlott be. Elvileg az ablakszint alatt kéne legyen. |
(#16357) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#16355)
|
Válasz •
|
Ápr 20, 2013 |
|
Nem lehet befesteni feketére? |
(#16361) róbertke válasza FriTTz hozzászólására (#16357)
|
Válasz •
|
Ápr 21, 2013 |
|
Max. a szélvédőt belülről |
(#16362) róbertke válasza FriTTz hozzászólására (#16307)
|
Válasz •
|
Ápr 21, 2013 |
|
Éppen készül a Tisza-tóra |
(#16374) jumo31 válasza FriTTz hozzászólására (#16154)
|
Válasz •
|
Ápr 21, 2013 |
|
|
(#16375) FriTTz válasza jumo31 hozzászólására (#16374)
|
Válasz •
|
Ápr 21, 2013 |
|
Köszi, írtam neki! |
(#16380) HOTotya hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 22, 2013 |
|
Sziasztok! A legújabb agymenésem...
remélem felismerhetők!!!! |
|
(#16381) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#16380)
|
Válasz •
|
Ápr 22, 2013 |
|
Miután láttam őket natúrban is, csak annyit mondok, hogy ! |
(#16382) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#16381)
|
Válasz •
|
Ápr 22, 2013 |
|
Képzeld még működnek is
|
|
(#16387) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#16382)
|
Válasz •
|
Ápr 22, 2013 |
|
Meg sem merem kérdezni, hogy mi ez! |
(#16389) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#16388)
|
Válasz •
|
Ápr 22, 2013 |
|
Azt kell mondjam, hogy jó lett!
Látszik, hogy nem barkácsolva van! |
(#16443) etwg válasza HOTotya hozzászólására (#16380)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2013 |
|
|
(#16452) Antal Miklós válasza HOTotya hozzászólására (#16382)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2013 |
|
Lehet Nálad rendelni ilyen forgóvázat? |
(#16462) HOTotya válasza etwg hozzászólására (#16443)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2013 |
|
Köszi !! Volt velük melóm rendesen és még most jön a beépítés!! Csak a cégem miatt olyan sok melót kaptam,hogy nincs időm rá a folytatásra...... |
(#16463) HOTotya válasza Antal Miklós hozzászólására (#16452)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2013 |
|
Nézd rendelni lehet,de számolj utána,hogy megéri vagy sem!!!! Ezeket kimondottan a régi Piko mozdonyok cseréjére készítettem!!! Nem kis meló egy ilyen forgóváz ill. hajtány megmunkálása! Magamnak "minden pénzt" megér......,de másnak lehet,hogy túl drága és olcsóbb megvenni egy új Piko mozdonyt!!! Ha ezek után is érdekel keress meg privátban! |
(#16558) HOTotya hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2013 |
|
Sziasztok!
Meglett a nagy mű
Egy kis retro V100-s forgóváz átalakítása+ egy BR 52-s átalakítása!!Még nem teljesen kész,de....a mozdonyoknak 200-250mA áram felvételük van és sokkal halkabbak..... |
|
(#16559) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#16558)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2013 |
|
A BR 52-s
|
|
(#16642) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 3, 2013 |
|
Régi ROCO (43380) BR151 átalakítás. NEM652 DCC előkészítés, LED világítás, külön kapcsolható zárfények. |
|
(#16646) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#16642)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2013 |
|
A "hármas" vakdugó a felsővezetékes üzem választó?? |
(#16647) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#16646)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2013 |
|
Igen. Már írom használati utasítását is, mert kapható lesz a műhelyben. Csak képek kellettek, most majd azokat szerkesztem be a megírt szövegbe. |
(#16650) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#16647)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2013 |
|
Csak azért kérdeztem, mert van egy "ősrégi" Roco ÖBB 1670-es gépem, és abba pontosan passzolt az elsőgenerációs Ludmilla vezérlő panelja, ami szintén csak három ponton kell rögzíteni. De abban a felsővezetékes betáplálás kapcsolója meg van szüntetve, gondolom a Digit rendszer miatt |
(#16656) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#16642)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2013 |
|
|
(#16657) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#16656)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2013 |
|
Jöhetsz érte. |
(#16812) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 8, 2013 |
|
Elméletileg van két azonos pályaszámú (az egyik itthon van a másik javítóban ezért csak elméletileg) BR 86-osom!
Br 86 1615-3
Van esetleg valakinek más pályaszámú kasznija cserébe vagy át tudja nekem valaki számozni?
Tisztelettel FritTTz |
(#16831) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#16812)
|
Válasz •
|
Máj 9, 2013 |
|
|
(#16832) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#16831)
|
Válasz •
|
Máj 9, 2013 |
|
Krétával kéne mert az legalább fehér! |
(#16845) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 10, 2013 |
|
Uraim!
A meghírdetetthez képest kicsit csúszik a Gützold, kb. június 2. hetében kezdik el a kiszállításokat!
Úgy látszik nem egyszerű odaát sem újra beindítani egy céget. Mindenesetre akivel kapcsolatban vagyok, az ugyanaz a hölgy, aki korábban is volt. |
(#16884) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 12, 2013 |
|
üdv
Véleményeket kérek (ha van, ha nincs ) néhány mozdony szembetűnő hasonlóságáról:
villanymozdony:
V44 - E18
dízelmozdony:
GySEV LM 1 - valaki gyárt ilyet modellben csak nem tudom ki
kép róla
gőzmozdony:
MÁV 318 - BR 80
Az oka ennek, hogy megpróbálok olyan modelleket beszerezni amelyek (másnak nincsenek meg ) a hazai járműállományban is fellelhetőek voltak és ritkaságok viszont gyártja ezeket (vagy nagyon hasonlóakat) valamelyik modellgyártó manufaktúra!
Fő információ forrásom egy könyv (1985-ös kiadás) amit Édesanyámtól kaptam a 13. születésnapomra (vagy karácsonyra ) és melynek a címe "Nagyvasúti vontatójárművek Magyarországon" és a gogle! |
(#17408) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#16884)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2013 |
|
Szia!Frittz + amolyan szolgálati közlemény!!!
HA még érdekel most vettem kis 50-s satut a Proxxontól!!! 10.500Ft+áfa!!! Nagyon pöpec egy kis darab!! kimondottan modellezőknek!! Még valami ez a közlemény
Amennyiben kis M2,M2.5-s kis csavarra volna szüksége bárkinek (pl.én vettem 2x4 sülyésztett csavart) az a Nagy és Nagy boltban megveheti fillérekért árulják. A fenti csavart 1.5.-Ft/db-ért és a szép benne,hogy rozsdamentes!!!!!!
A címet megnéztem
Bővebben: Link |
(#17411) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#17408)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2013 |
|
Köszi, a satut már megvettem és kifizettem csak még nem jött meg!
Állítólag rendelés alatt van pedig már marhára kéne! |
(#17424) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#17408)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2013 |
|
Budapesti Conrad-ba én is láttam szombaton párat ... nemrég jött nekik árú. |
(#17428) HOTotya válasza róbertke hozzászólására (#17424)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2013 |
|
Igen az amire utaltál kis aranyos és szép kivitel
Én nem ott vettem,mert drágák...... |
(#17430) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#17428)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2013 |
|
Nekem strapabíró kivitel kell kizárólag vasból!
(acél vagy öntött vas, aluminium és műanyag kizárva)
Fémipari alapképzést kaptam középiskolában, dolgoztam kovácsműhelyben is, szeretem a masszív dolgokat! |
(#17433) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#17430)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2013 |
|
|
(#17437) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#17433)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2013 |
|
Attól függ mekkora alkatrész kell! |
(#17606) blackfalcon hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 31, 2013 |
|
***
A másik topicban leírtam, miért került törlésre a hozzászólásod! A több topicba feltett hozzászólások amúgy is tiltottak.
Frankye |
|
(#17640) HOTotya hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 2, 2013 |
|
Ide is beteszem,mert ide is aktuális
Nos elkészült a flotta........ A jövő héten már "rendelhető" és 20db áll a rendelkezésre!! Analóg kivitel az "alap"és Csíkosnál (vagy saját magad) digitalizálhatod!! Akár egy kis DCX75-s dekóder elbírja!!!
A régi Piko H0-s BR-01, BR-03, BR-41-s mozdony hajtás cseréhez jók! Úgy van kialakítva,hogy minél kevesebb "munkával" lehessen kicserélni a régi motor hajtást az újjal!! Ez a német PMT cég hajtásával(mivel kis motort már nem gyártják),ha nem is azonos,de sokkal erősebb,mint az "eredeti",mivel a nagyobb Bühler motor lett beépítve! A Régi Piko hajtással szemben ez sokkal,de sokkal csendesebb és megbízhatóbb,erősebb és biztosan elhúz vagy 15-20 kocsit is!!! Az ára 16.000.-Ft!!!(az eredeti PMT hajtás ára 22.000Ft és jelen pillanatban nem kapható) Amennyiben valaki nem tudja otthon megoldani a cserét annak nagyon szívesen megcsinálom!! |
(#17641) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#17640)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2013 |
|
Egy két kép a két hajtásról.. |
|
(#17642) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#17641)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2013 |
|
még ezek vannak hozzá
|
|
(#17643) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#17642)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2013 |
|
A fotótárba feltettem a fotókat!!A szerelésről is!
Egy fontos dolgot nem írtam még!
A kuplunghoz fúrni kell,mert másképp nem lehetett megoldani.. 1,7-s fúróval kell megfúrni a műanyagot. |
(#17644) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#17643)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2013 |
|
Úgy látom, megint megspóroltam neked egy csomó időt és anyagot! Majd az ötleteimmel kapcsolatos liszenszdíjakat szép lassan ledolgozod! |
(#17645) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#17644)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2013 |
|
|
(#17650) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#17643)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2013 |
|
1)A régi szétkapott alvázról buharáljuk át a fogaskerék védő burkolatot?
2) Az ólomsúlyt rakjuk vissza a szerkocsiba? |
(#17652) HOTotya válasza róbertke hozzászólására (#17650)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2013 |
|
Nem azt "csak" ki kell vágni!!!! ahogy a képeken is látod!!(galéria)
Igen a súlyt vissza kell tenni!! Azért próbáltam így megoldani,hogy ne keljen egy műhely az átépítéshez
Összesen két új csavarral rögzíted az alvázhoz a műanyagot(oda kell az 1,7mm-s furat!! Hozd el és kb. fél óra sem kell és megcsinálom!!! |
(#17740) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 4, 2013 |
|
|
(#17742) HOTotya válasza róbertke hozzászólására (#17740)
|
Válasz •
|
Jún 4, 2013 |
|
Köszi az oldalt,de már ismertem.. valami újat kéne találnod amit még nem láttam Nem válaszoltál még!!! a H0 topikban |
(#17745) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#17742)
|
Válasz •
|
Jún 5, 2013 |
|
|
(#17746) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#17745)
|
Válasz •
|
Jún 5, 2013 |
|
Azért némethonban is dívik a "sufnityúning", a szó pejoratív értelmében...
Ad1: nem PIKO motor, a BR75.5 az Gützold volt mindig is, és a motorja is Gützold, nem PIKO.
Ad2: a beépített motor annyiban jogos, hogy csak egy kicsit rosszabb, mint az eredeti.
Ad3: ha az átépítés azért történt (nem olvastam végig), mert az eredeti motor tönkre ment, akkor jogos. Ugyanis ilyen motor már sajnos nincs a Gützoldnál.
Én az ilyen átépítéseket nem szoktam preferálni a kuncsaftoknál, inkább arr szoktam rábeszélni őket, hogy igyekezzünk megőrizni az eredeti gyári állapotokat. (De lehet, hogy ez csak az én heppem...)
Szerintem egy képen látható állapotú régi Gützold BR75.5 sokkal többet ér gyári állapotban. |
|
(#17748) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#17746)
|
Válasz •
|
Jún 5, 2013 |
|
1)Mester, én is Gützold nevet írtam a kép címének.
2)Guggolós fordítása szerint is az általad feltételezett hiba adott okot erre a cserére.
3)Ha nálam is ilyetén helyzet állna elő, akkor "tuningnak" Mashima, Nagy-Bühler lenne a sorrend ....persze a rendelkezésre álló tartalékok kimerülése esetén ... |
|
|
2024. Dec, 23. Hé 11:39:09 |
|
Jelenleg 8 fő olvassa az oldalt |
|
|