|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#19259) Gashpy válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19249)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2013 |
|
OFF
Csíkos mester!
Ha a DZ rendelésedre gondolsz, akkor igen. Bevéstem a táblázatomba. Ha nem jeleztem vissza, akkor valami elvonta a figyelmemet... Bocs
ON
A DZ rendelésre eddig neveztek:
BR95
DiniTT
CsíkosháTTú
Majthényi Tamás
Ha valaki még szeretne csatlakozni, ma még megteheti! |
(#19260) csíkosháTTú válasza Gashpy hozzászólására (#19259)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2013 |
|
Nem. Ment egy másik is. Kunyerálni szeretnék. |
(#19261) Gashpy válasza kaTTonai hozzászólására (#19251)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2013 |
|
Sajnos a GAZ 51/ Lublinnal kapcsolatosan én sem rendelkezem több infóval, de talán az importtal üzleti szinten foglalkozó kollegák több kapcsolattal rendelkeznek Ukrajnában...
Engem is érdekelne ugyanis ebből 2 jármű... |
(#19262) masTTertape válasza Gashpy hozzászólására (#19261)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2013 |
|
Jah, akkor felejtős. Azt hittem, hogy van kapcsolatod a gyártóhoz.
Az ukrán ember rendkívül esetlegesen állt kapcsolatban azzal az egyetlen szaküzlettel, ahol forgalmazták ezeket és sajnos már bezárt.
Egyébként ezek az RK Modell teherautók igen szépek, lásd Zil, Ural és társait. Az áruk nem olyan vészes, 3500-5500 ft között mozogtak, tehát ez sem lehet sokkal elvetemültebb.
Ha netán valahol felbukkan ez a kontakt, akkor kéretik jelezni, mert én is elkezdek után érdeklődni. |
(#19268) kombi válasza DinoTT hozzászólására (#19256)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2013 |
|
Az alap MÁV Lgs az gyakorlatilag olyan, mint a Ks kocsi, csak lehajtható konténer rögzítőkörmöket építettek be az egyébként deszkapadozatú kocsiba. Tehát van neki alacsony oldalfala, valamint oldal - és valamivel alacsonyabb homlokrakoncája is. Ezek a homlokrakoncák az idők során szépen lassan elfogyatkoztak a kocsikról.
Anno a 90-es évek közepe-végefelé volt az Lgs-nek egy vadhajtása, amikor kísérletképpen -- a tömegcsökkenés és ezáltal a hasznos teher megnövelésének érdekében -- a rakoncákat,. a homlok és oldalfalakat és magát a padozatot is, kiszerelték a kocsiból.
Ezeket a kocsikat (10 vagy 20 darab volt összesen) a 441 9000-es pályaszámcsoportba számozták át. |
(#19277) sunocske válasza kombi hozzászólására (#19268)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2013 |
|
Akkor amit a második bekezdésben írtál, na az zavart be nekem!
Így van az, ha az ember fia abszolút amatőr a témában, és felületesen vizsgálódik... Ja, magamra gondoltam! |
(#19282) help-ez válasza kombi hozzászólására (#19268)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2013 |
|
Nem akarok okosabbnak látszani a kelleténél,(lehet nem is sikerülne )és nem is vagyok otthon a vagonok rövidítésében,de nekem az az érzésem(nem néztem utána,de a képek alapján ez az érzésem),hogy az egész Lg -s,-ss,-aas stb rövidítésű átalakított forgalomban már nem túl hasznos tehervagonok átépítéséből keletkezett kisebb szériákból áll.
Pl:A már említett debreceni vagongyár oldaláról:
2 tengelyes Gcga hűtő kocsi átalakítása Lgs konténerszállító kocsivá.
|
|
(#19290) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 15, 2013 |
|
Elkészültem az eladó Kühn mozdonyok fotózásával.
A hirdetés az APRÓN olvasható.
Bővebben: Link |
(#19293) Gashpy válasza help-ez hozzászólására (#19282)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2013 |
|
Az s és az ss véletlenül nem a max. sebesség megjelölésére való az UIC rendszerben? |
(#19297) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#19290)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2013 |
|
Egy BR 151-es nekem is kell, de nem gyűjtői modell mert V63 lenne belőle!
Ha esetleg belefutsz ilyesmibe vagy van otthon füttyents egyet!
Vagy bárki más! |
(#19299) róbertke válasza kombi hozzászólására (#19268)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
A homlokrakoncák mindegyik Lgs 441 kocsin megvannak. Talán a Ks kocsikkal téveszted össze. |
(#19300) sunocske válasza Gashpy hozzászólására (#19293)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
De. |
(#19301) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#19297)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Keresd meg Ottóékat, háTTha van nekik PIKO BR151-esük. V63 alap donornak az is jó. De, ha precízebb akarsz lenni, akkor Tillig BR250, az fényévekkel jobb.
(Fél OFF: most agyalok egy Expert lkiadású H0-áa PIKO BR228-on, mert szépen gyorsít, lassít, de közepes tempónál rángatva meg, szinte mindegy milyen dekóderrel. Már próbáltunk mindenféle CV-ket, mert egy kicsit megvariáltam az elkefélt PIKO motorszűrést is, de még nem az igazi... A PIKO Mabuchi motorjai sajnos nagyon-nagyon szoárék...) |
(#19305) hoTTo válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19301)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Most nincs Piko BR151-ünk, de ha kell intézkedem, csak várni kell rá 2 hetet. |
(#19310) Gashpy válasza masTTertape hozzászólására (#19262)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Most néztem, hogy a sebnitzi boltban 21 vasnyi áron lehet kapni, különböző színkombinációkban.
hoTTo mester, nálatok voltak egy időben ZILek. Mi a véleményetek a GAZ 51-ről?
|
(#19312) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19297)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Az eladó modellek folyamatosan kerülnek fel a honlapomra.
Érdemes minden nap megnézni, mert van (volt) 151-es éppen donor célra. Ez már elkelt. Viszont van speciel BR155-ös, ami egy fokkal jobb donor a V63 alá.
HA meglátsz valamit, azonnal írj, ne itt üzenj, mert csak úgy garantálható, hogy el is csíped. |
(#19313) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Szolgálati Közlemény FriTTz kollégának!
Készen vannak a mozdonyok, a V36 meggyógyult, a BR86 is megkapta a világításának "ránc felvarrását". |
(#19314) hoTTo válasza Gashpy hozzászólására (#19310)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Húde meg lettem szólítva
ZIL-ből van több gyártó is - szerintem - mert a kezemben volt már kétféle is és teljesen más technikával készültek látszólag. A fehér hűtőrácsos fajta olcsóbb, ezt ha jól tudom a Big-Boyban is árulták anno és volt nekünk is régebben, de hogy milyen gyártmány, azt nem tudom. Egy ukrán fickótól, aki Kiev modell néven lépett kapcsolatba velünk, vettünk évekkel ez előtt (5-6 éve) Kamaz, Ural és ZIL maketteket. Ez a GAZ51 inkább ez utóbbira hasonlít a képek alapján. RK-Modell gyártói néven lehet itt-ott összefutni ezekkel a teherautókkal - vagy ezek utángyártásával. Írtam a blogunkba egy cikket erről, közel 5 éve.
De visszatérve a GAZ51-re, ha ez kis szériás (30db) műgyanta öntés, akkor drága lesz és már jó eséllyel el is fogyott... |
(#19324) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#19312)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
A BR 155-öt nem találom a hirdetett mozdonyok között!
Meg sehol! |
(#19328) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19324)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Ja, bocs, az még nem lett élesítve.
Így jártam. Egyébként 33 ezer pénz, DB Cargo festésben. Cikkszám 02336. |
(#19329) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19325)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Kint a Parkban találhatsz egyet 1:1-ben. Amúgy TT-ben nem igazán. Akad pár nagyon kisszériás, melyek közül talán a fél kezemen meg merem számolni, ami vállalható is.
Van most nálam gyanta öntet Gyíkhoz, de ... hmm... szóval, khmm.
Ha jössz a 81-esedért, akkor megvizsgálhatod. |
(#19331) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#19329)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Ja azért mikor lehet menni?
Feltételezem lehet tuningolni az öntetet? |
(#19333) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19331)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Reményeim szerint a héten vagyok, de ha nem, akkor nem.
Holnap még eldől, hogy mikor nem vagyok.
Azt tuningolni? Hova? Bár ha mazochista vagy, akkor viheted. |
(#19334) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#19333)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Úgy értem ha esetleg valahol nem egészen olyan amilyen akkor esetleg lehet rajta még barkácsolni, felrakni rá apróságokat, stb.
Jó lenne úgy logisztikáznom, hogy egyből vinném a gőzöst a konkurenciához (CsíkosháTTú úrhoz) világítás tuningra!
De ez csak holnap lehetséges mert eltávozom betegszállítónak és csak pénteken délután kerülök elő. |
(#19335) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19334)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
A Mester nem konkurencia.
Ha tudnád...
Hívj fel valamikor, mert még nem tudom, hogy mi lesz a holnapi beosztásom.
Kora du. itthon vagyok biztosan. |
(#19337) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19336)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2013 |
|
Ok... |
(#19343) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
|
(#19348) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#19343)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
Szerintem ezen a területen nem érdemes konkurálni. Annyira kicsi ez a kör, hogy sokkal hatékonyabb az összetartás és az együttgondolkodás, mint a rivalizálás. A '70-es, '80-as évek vasútmodellezős reflexei fölött már eljárt az idő, érdemes és hasznos a másiktól tanulni, hisz ma már napról napra változik a technológia és ezer féle modell van a piacon.
Sok dolgot kérdezek Csíkostól, meg is kapom a választ, folyamatosan tanulok tőle és megtiszteltetésnek érzem azt is, hogy időnként én segíthetek neki. |
(#19352) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#19348)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
...én inkább a "student" kategória vagyok, de néha átmegyek a "stupid" osztályba .... |
(#19353) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#19343)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
Szia róbertke!
Miért is lennék én konkurrencia? Eléggé nagy a piac, elférünk, ez az egyik. A másik az, hogy egyedül azért régóta nem győzöm a munkát, és vannak olyanok, amiket nem is tudnék megcsinálni, vagy csak hosszabb idő alatt. Így vannak már, akik a "kezem alá" dolgoznak, csak sajnos nincsnek sokan. Viszont értük tűzbe teszem a kezem, mert olyan munkát adnak ki a kezükből, mintha én csináltam volna meg. Tettem én is felesleges köröket már ez ügyben, kevés ilyen ember van. De ez nem csak Magyarországra érvényes, sajnos német és osztrák szervízek után is kellett már dolgoznom. Egy német szervízben úgy tettek be egy ESU hangdekódert egy Kühn Herculesbe, hogy komplett vázat kellett cserélni a mozdonyon... |
(#19355) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19353)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
Még ha oly kicsiny ország lennénk mint az USA, akkor sem tudnál megszervezni egy teljes technológiai folyamatot úgy, hogy ne kelljen államhatáron túlra menned. De itt egy friss példa: -Szomszédos országban gyártott modellhez csak a "Nagy vízen" túlról tudnék alkatrészt szerezni ... |
(#19373) zsolesz74 válasza róbertke hozzászólására (#19355)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
Idézet: „Szomszédos országban gyártott modellhez csak a "Nagy vízen" túlról tudnék alkatrészt szerezni ”
Valószínűleg ők is azokból az alapanyagokból dolgoznak, és csak összeszerelnek. Nem?
Ez ma már sok területen van így. |
(#19379) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#19355)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
Gyártásnál ez így is van, de itt szervízről beszélünk.
Én, mint szervízes, nem alapozhatom a tevékenységemet másodkézbőli forrásokra, meg használt, donormozdonyokra, modellekre. Ezért erőltetem a gyártókkal a közvetlen kapcsolatot. Hála istennek több gyárnál felismerték azt, hogy, aki megvette a modelleiket, azt érdemes támogatni az üzemeltetés során is, akár szervízeken kereszül is. Mert a már nem garos hibák esetén is a kuncsaft azt fogja mondni, ha elromlik a modell, hogy " gyári alkatrésszel lett javítva, most is jó, ennyi belefér, jövőre is ettől a gyártól veszek mozdonyt." Márpedig a legjobb vevő a visszatérő vevő. Ezért sem értem pár gyártó üzletpolitikáját, de biztos én vagyok a buta... |
(#19385) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#19382)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
Kössz!
Én vagyok a sietős indián: Igyek Szem |
(#19387) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#19382)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
|
(#19389) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#19387)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
Most árazom be a BR01 hajtás DCC paneljét... |
(#19391) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19389)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
|
(#19392) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19389)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
A jövő héten csütörtökön tudok csak menni érte,mert még a hétvégén is melózni fogunk annyi jött össze!!!! |
(#19393) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#19391)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
Na azé'...! |
(#19394) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19389)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
|
(#19395) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#19392)
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
Nem leszel egyedül a melóval, nyugi!
Shabbat Shalom! |
(#19423) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 17, 2013 |
|
|
(#19428) teaház hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 18, 2013 |
|
Üdv!
Október-November táján eladó sorba fog kerülni egy GANZ Bbmot.
Az alvázon még agyalok ,vagy " cseh réz hajtás ,vagy BTTB Nohab (Ludmilla)lesz az alap.( Nohab esetén akár 10 pénzel is kevesebb a zár)
Érdeklődni emilben is ,de a telefont karmolom. Telsz: *** |
|
(#19429) teaház hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 18, 2013 |
|
..... |
|
(#19430) teaház hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 18, 2013 |
|
..... |
|
(#19431) teaház hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 18, 2013 |
|
..... |
|
|
|
2024. Nov, 24. Vas 0:48:01 |
|
Jelenleg 3 fő olvassa az oldalt |
|
|