Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       103/437    
(#19259) Gashpy válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19249) Válasz Júl 15, 2013
OFF
Csíkos mester!

Ha a DZ rendelésedre gondolsz, akkor igen. Bevéstem a táblázatomba. Ha nem jeleztem vissza, akkor valami elvonta a figyelmemet... Bocs

ON

A DZ rendelésre eddig neveztek:
BR95
DiniTT
CsíkosháTTú
Majthényi Tamás


Ha valaki még szeretne csatlakozni, ma még megteheti!
(#19260) csíkosháTTú válasza Gashpy hozzászólására (#19259) Válasz Júl 15, 2013
Nem. Ment egy másik is. Kunyerálni szeretnék.
(#19261) Gashpy válasza kaTTonai hozzászólására (#19251) Válasz Júl 15, 2013
Sajnos a GAZ 51/ Lublinnal kapcsolatosan én sem rendelkezem több infóval, de talán az importtal üzleti szinten foglalkozó kollegák több kapcsolattal rendelkeznek Ukrajnában...
Engem is érdekelne ugyanis ebből 2 jármű...
(#19262) masTTertape válasza Gashpy hozzászólására (#19261) Válasz Júl 15, 2013
Jah, akkor felejtős. Azt hittem, hogy van kapcsolatod a gyártóhoz.
Az ukrán ember rendkívül esetlegesen állt kapcsolatban azzal az egyetlen szaküzlettel, ahol forgalmazták ezeket és sajnos már bezárt.

Egyébként ezek az RK Modell teherautók igen szépek, lásd Zil, Ural és társait. Az áruk nem olyan vészes, 3500-5500 ft között mozogtak, tehát ez sem lehet sokkal elvetemültebb.

Ha netán valahol felbukkan ez a kontakt, akkor kéretik jelezni, mert én is elkezdek után érdeklődni.
(#19268) kombi válasza DinoTT hozzászólására (#19256) Válasz Júl 15, 2013
Az alap MÁV Lgs az gyakorlatilag olyan, mint a Ks kocsi, csak lehajtható konténer rögzítőkörmöket építettek be az egyébként deszkapadozatú kocsiba. Tehát van neki alacsony oldalfala, valamint oldal - és valamivel alacsonyabb homlokrakoncája is. Ezek a homlokrakoncák az idők során szépen lassan elfogyatkoztak a kocsikról.

Anno a 90-es évek közepe-végefelé volt az Lgs-nek egy vadhajtása, amikor kísérletképpen -- a tömegcsökkenés és ezáltal a hasznos teher megnövelésének érdekében -- a rakoncákat,. a homlok és oldalfalakat és magát a padozatot is, kiszerelték a kocsiból.
Ezeket a kocsikat (10 vagy 20 darab volt összesen) a 441 9000-es pályaszámcsoportba számozták át.
(#19277) sunocske válasza kombi hozzászólására (#19268) Válasz Júl 15, 2013
Akkor amit a második bekezdésben írtál, na az zavart be nekem!

Így van az, ha az ember fia abszolút amatőr a témában, és felületesen vizsgálódik... Ja, magamra gondoltam!
(#19282) help-ez válasza kombi hozzászólására (#19268) Válasz Júl 15, 2013
Nem akarok okosabbnak látszani a kelleténél,(lehet nem is sikerülne)és nem is vagyok otthon a vagonok rövidítésében,de nekem az az érzésem(nem néztem utána,de a képek alapján ez az érzésem),hogy az egész Lg -s,-ss,-aas stb rövidítésű átalakított forgalomban már nem túl hasznos tehervagonok átépítéséből keletkezett kisebb szériákból áll.

Pl:A már említett debreceni vagongyár oldaláról:
2 tengelyes Gcga hűtő kocsi átalakítása Lgs konténerszállító kocsivá.

lgs 01.jpg
 
(#19290) masTTertape hozzászólása Válasz Júl 15, 2013
Elkészültem az eladó Kühn mozdonyok fotózásával.
A hirdetés az APRÓN olvasható.
Bővebben: Link
(#19293) Gashpy válasza help-ez hozzászólására (#19282) Válasz Júl 15, 2013
Az s és az ss véletlenül nem a max. sebesség megjelölésére való az UIC rendszerben?
(#19297) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#19290) Válasz Júl 15, 2013
Egy BR 151-es nekem is kell, de nem gyűjtői modell mert V63 lenne belőle!
Ha esetleg belefutsz ilyesmibe vagy van otthon füttyents egyet!
Vagy bárki más!
(#19299) róbertke válasza kombi hozzászólására (#19268) Válasz Júl 16, 2013
A homlokrakoncák mindegyik Lgs 441 kocsin megvannak. Talán a Ks kocsikkal téveszted össze.
(#19300) sunocske válasza Gashpy hozzászólására (#19293) Válasz Júl 16, 2013
De.
(#19301) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#19297) Válasz Júl 16, 2013
Keresd meg Ottóékat, háTTha van nekik PIKO BR151-esük. V63 alap donornak az is jó. De, ha precízebb akarsz lenni, akkor Tillig BR250, az fényévekkel jobb.

(Fél OFF: most agyalok egy Expert lkiadású H0-áa PIKO BR228-on, mert szépen gyorsít, lassít, de közepes tempónál rángatva meg, szinte mindegy milyen dekóderrel. Már próbáltunk mindenféle CV-ket, mert egy kicsit megvariáltam az elkefélt PIKO motorszűrést is, de még nem az igazi... A PIKO Mabuchi motorjai sajnos nagyon-nagyon szoárék...)
(#19305) hoTTo válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19301) Válasz Júl 16, 2013
Most nincs Piko BR151-ünk, de ha kell intézkedem, csak várni kell rá 2 hetet.
(#19310) Gashpy válasza masTTertape hozzászólására (#19262) Válasz Júl 16, 2013
Most néztem, hogy a sebnitzi boltban 21 vasnyi áron lehet kapni, különböző színkombinációkban.
hoTTo mester, nálatok voltak egy időben ZILek. Mi a véleményetek a GAZ 51-ről?
(#19312) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19297) Válasz Júl 16, 2013
Az eladó modellek folyamatosan kerülnek fel a honlapomra.
Érdemes minden nap megnézni, mert van (volt) 151-es éppen donor célra. Ez már elkelt. Viszont van speciel BR155-ös, ami egy fokkal jobb donor a V63 alá.

HA meglátsz valamit, azonnal írj, ne itt üzenj, mert csak úgy garantálható, hogy el is csíped.
(#19313) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Júl 16, 2013
Szolgálati Közlemény FriTTz kollégának!

Készen vannak a mozdonyok, a V36 meggyógyult, a BR86 is megkapta a világításának "ránc felvarrását".
(#19314) hoTTo válasza Gashpy hozzászólására (#19310) Válasz Júl 16, 2013
Húde meg lettem szólítva

ZIL-ből van több gyártó is - szerintem - mert a kezemben volt már kétféle is és teljesen más technikával készültek látszólag. A fehér hűtőrácsos fajta olcsóbb, ezt ha jól tudom a Big-Boyban is árulták anno és volt nekünk is régebben, de hogy milyen gyártmány, azt nem tudom. Egy ukrán fickótól, aki Kiev modell néven lépett kapcsolatba velünk, vettünk évekkel ez előtt (5-6 éve) Kamaz, Ural és ZIL maketteket. Ez a GAZ51 inkább ez utóbbira hasonlít a képek alapján. RK-Modell gyártói néven lehet itt-ott összefutni ezekkel a teherautókkal - vagy ezek utángyártásával. Írtam a blogunkba egy cikket erről, közel 5 éve.
De visszatérve a GAZ51-re, ha ez kis szériás (30db) műgyanta öntés, akkor drága lesz és már jó eséllyel el is fogyott...
(#19323) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19313) Válasz Júl 16, 2013
Jipijájé!

(#19324) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#19312) Válasz Júl 16, 2013
A BR 155-öt nem találom a hirdetett mozdonyok között!
Meg sehol!
(#19325) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19301) Válasz Júl 16, 2013

Sajnos a Tilliget nem engedhetem meg magamnak!
Így sem olcsó V63-as, de hát kultikus mozdony így "kénytelen" vagyok beszerezni egyet!
A következő egy M63 lesz amint találok egyet valahol!
(#19328) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19324) Válasz Júl 16, 2013
Ja, bocs, az még nem lett élesítve.
Így jártam. Egyébként 33 ezer pénz, DB Cargo festésben. Cikkszám 02336.
(#19329) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19325) Válasz Júl 16, 2013
Kint a Parkban találhatsz egyet 1:1-ben. Amúgy TT-ben nem igazán. Akad pár nagyon kisszériás, melyek közül talán a fél kezemen meg merem számolni, ami vállalható is.
Van most nálam gyanta öntet Gyíkhoz, de ... hmm... szóval, khmm.
Ha jössz a 81-esedért, akkor megvizsgálhatod.
(#19331) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#19329) Válasz Júl 16, 2013

Ja azért mikor lehet menni?
Feltételezem lehet tuningolni az öntetet?
(#19333) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19331) Válasz Júl 16, 2013
Reményeim szerint a héten vagyok, de ha nem, akkor nem.
Holnap még eldől, hogy mikor nem vagyok.

Azt tuningolni? Hova? Bár ha mazochista vagy, akkor viheted.
(#19334) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#19333) Válasz Júl 16, 2013
Úgy értem ha esetleg valahol nem egészen olyan amilyen akkor esetleg lehet rajta még barkácsolni, felrakni rá apróságokat, stb.
Jó lenne úgy logisztikáznom, hogy egyből vinném a gőzöst a konkurenciához (CsíkosháTTú úrhoz) világítás tuningra!
De ez csak holnap lehetséges mert eltávozom betegszállítónak és csak pénteken délután kerülök elő.
(#19335) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19334) Válasz Júl 16, 2013
A Mester nem konkurencia.
Ha tudnád...
Hívj fel valamikor, mert még nem tudom, hogy mi lesz a holnapi beosztásom.
Kora du. itthon vagyok biztosan.
(#19336) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#19335) Válasz Júl 16, 2013

Akkor közlöm holnap a diszpécserrel, hogy mikor merre van dolgom!
Mondjuk holnap elég sok helyre kéne elmennem munkaidőben, lehet nem lesz időm dolgozni sem!
(#19337) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#19336) Válasz Júl 16, 2013
Ok...
(#19343) róbertke hozzászólása Válasz Júl 17, 2013
csíkosháTTú nem konkurencia??? Csak nem tőle tanulsz masTTertape???
(#19348) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#19343) Válasz Júl 17, 2013
Szerintem ezen a területen nem érdemes konkurálni. Annyira kicsi ez a kör, hogy sokkal hatékonyabb az összetartás és az együttgondolkodás, mint a rivalizálás. A '70-es, '80-as évek vasútmodellezős reflexei fölött már eljárt az idő, érdemes és hasznos a másiktól tanulni, hisz ma már napról napra változik a technológia és ezer féle modell van a piacon.
Sok dolgot kérdezek Csíkostól, meg is kapom a választ, folyamatosan tanulok tőle és megtiszteltetésnek érzem azt is, hogy időnként én segíthetek neki.
(#19352) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#19348) Válasz Júl 17, 2013
...én inkább a "student" kategória vagyok, de néha átmegyek a "stupid" osztályba ....
(#19353) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#19343) Válasz Júl 17, 2013
Szia róbertke!

Miért is lennék én konkurrencia? Eléggé nagy a piac, elférünk, ez az egyik. A másik az, hogy egyedül azért régóta nem győzöm a munkát, és vannak olyanok, amiket nem is tudnék megcsinálni, vagy csak hosszabb idő alatt. Így vannak már, akik a "kezem alá" dolgoznak, csak sajnos nincsnek sokan. Viszont értük tűzbe teszem a kezem, mert olyan munkát adnak ki a kezükből, mintha én csináltam volna meg. Tettem én is felesleges köröket már ez ügyben, kevés ilyen ember van. De ez nem csak Magyarországra érvényes, sajnos német és osztrák szervízek után is kellett már dolgoznom. Egy német szervízben úgy tettek be egy ESU hangdekódert egy Kühn Herculesbe, hogy komplett vázat kellett cserélni a mozdonyon...
(#19355) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19353) Válasz Júl 17, 2013
Még ha oly kicsiny ország lennénk mint az USA, akkor sem tudnál megszervezni egy teljes technológiai folyamatot úgy, hogy ne kelljen államhatáron túlra menned. De itt egy friss példa: -Szomszédos országban gyártott modellhez csak a "Nagy vízen" túlról tudnék alkatrészt szerezni ...
(#19373) zsolesz74 válasza róbertke hozzászólására (#19355) Válasz Júl 17, 2013
Idézet:
„Szomszédos országban gyártott modellhez csak a "Nagy vízen" túlról tudnék alkatrészt szerezni ”

Valószínűleg ők is azokból az alapanyagokból dolgoznak, és csak összeszerelnek. Nem?
Ez ma már sok területen van így.
(#19379) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#19355) Válasz Júl 17, 2013
Gyártásnál ez így is van, de itt szervízről beszélünk.
Én, mint szervízes, nem alapozhatom a tevékenységemet másodkézbőli forrásokra, meg használt, donormozdonyokra, modellekre. Ezért erőltetem a gyártókkal a közvetlen kapcsolatot. Hála istennek több gyárnál felismerték azt, hogy, aki megvette a modelleiket, azt érdemes támogatni az üzemeltetés során is, akár szervízeken kereszül is. Mert a már nem garos hibák esetén is a kuncsaft azt fogja mondni, ha elromlik a modell, hogy "gyári alkatrésszel lett javítva, most is jó, ennyi belefér, jövőre is ettől a gyártól veszek mozdonyt." Márpedig a legjobb vevő a visszatérő vevő. Ezért sem értem pár gyártó üzletpolitikáját, de biztos én vagyok a buta...
(#19382) FriTTz hozzászólása Válasz Júl 17, 2013
A Csíkos műhelyből a honosított állomásra visszaérkezett járművek a tökéletesnél egy kicsit jobban üzemelnek!
(#19385) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#19382) Válasz Júl 17, 2013

Kössz!
Én vagyok a sietős indián: Igyek Szem
(#19387) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#19382) Válasz Júl 17, 2013
Ne nyomd fel az egóját,mert így is fent van
(#19389) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#19387) Válasz Júl 17, 2013
Most árazom be a BR01 hajtás DCC paneljét...
(#19391) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19389) Válasz Júl 17, 2013
Ajaj akkor meakulpa... akkor nagyon szép és ügyes vagy csak így tovább.......
(#19392) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19389) Válasz Júl 17, 2013
A jövő héten csütörtökön tudok csak menni érte,mert még a hétvégén is melózni fogunk annyi jött össze!!!!
(#19393) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#19391) Válasz Júl 17, 2013
Na azé'...!
(#19394) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19389) Válasz Júl 17, 2013
(#19395) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#19392) Válasz Júl 17, 2013
Nem leszel egyedül a melóval, nyugi!
Shabbat Shalom!
(#19423) masTTertape hozzászólása Válasz Júl 17, 2013
(#19428) teaház hozzászólása Válasz Júl 18, 2013
Üdv!

Október-November táján eladó sorba fog kerülni egy GANZ Bbmot.

Az alvázon még agyalok ,vagy " cseh réz hajtás ,vagy BTTB Nohab (Ludmilla)lesz az alap.( Nohab esetén akár 10 pénzel is kevesebb a zár)
Érdeklődni emilben is ,de a telefont karmolom. Telsz: ***

5612387002_8...jpg

8112455896_d...jpg

bbmot_640_kt...jpg
 
(#19429) teaház hozzászólása Válasz Júl 18, 2013
.....

IMG_2052.JPG

IMG_2055.JPG

IMG_2056.JPG
 
(#19430) teaház hozzászólása Válasz Júl 18, 2013
.....

IMG_2051.JPG

vegyes 052.jpg

vegyes 053.jpg
 
(#19431) teaház hozzászólása Válasz Júl 18, 2013
.....

P9270027.siz...jpg

P9270028.siz...jpg

vegyes 049.jpg
 
Lapozás       103/437    
Frissek
  2024. Dec, 27. Pé
23:51:58
  Jelenleg 7 fő olvassa az oldalt
Hirdetés