Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       182/436    
(#27796) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#27794) Válasz Jan 7, 2014
Az egyiken.
(#27797) Gashpy válasza FriTTz hozzászólására (#27794) Válasz Jan 7, 2014
Komolyan kérdezed, vagy bolondítasz...?

(#27798) etwg válasza wolfchild hozzászólására (#27792) Válasz Jan 7, 2014
Egy régebbi verzioját használtam, de kidobtam. Akkoriban tele volt mindenféle buggal ( ami a legzavarobb volt, hogy valamikor valamiért nem kötötte össze rendesen a pályát és ha beállt ez az állapot nem lehetett vele semmit kezdeni csak az egészet ujra épiteni).
Miután német eredeti, nem hiszem, hogy át lehet kapcsolni angolra.
(#27799) masTTertape hozzászólása Válasz Jan 7, 2014
Egy újabb "sosem volt vonat" a Tilligtől.

DB_versuchla...jpg
 
(#27800) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#27799) Válasz Jan 7, 2014
Szép, nekem kimondottan tetszik a szinterve. ( jobb mint sok nagyvasuté )
(#27801) FriTTz válasza wolfchild hozzászólására (#27785) Válasz Jan 7, 2014
Nna?

fej hurok.jpg
 
(#27802) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#27800) Válasz Jan 7, 2014
Hát a mai közlekedési vörös vasútjuk borzasztó unalmas. A 4. korszak viszont rendkívül színes és sokarcú volt náluk és ami szerencse, hogy a mi méretünkben is egyre több lehetőség mutatkozik e téren.
(#27803) FriTTz válasza wolfchild hozzászólására (#27785) Válasz Jan 7, 2014
Na?

fej hurok 2D.jpg

fej hurok 3D.jpg

fej hurok.jpg
 
(#27804) FriTTz hozzászólása Válasz Jan 7, 2014
Itt raktam még néhány kihúzó/tároló vágányt a megfelelő helyre hátha tele lesz a csarnok!

f h 3.jpg
 
(#27805) ZaGyu válasza masTTertape hozzászólására (#27744) Válasz Jan 7, 2014
Persze, előtte szóljak, hogy hova dobom

Még jó, hogy a polcok kb 13 centi szélesek és kb 12 centire vannak egymástól. Így egy 3 és egy 6 centi magas 4 centis szivaccsal majd három szerelvény is kerülhet egy polcra, ráadásul jobban is láthatóak lesznek. Majd egyszer.

(#27806) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#27804) Válasz Jan 7, 2014
A modul logisztikai partnere a Waberer's.
(#27807) masTTertape válasza ZaGyu hozzászólására (#27805) Válasz Jan 7, 2014
Még jó hogy...

Egyébként én is vitrinépítés előtt állok és gyűjtöm a tapasztalatokat.
Mindenesetre mostanában sok vitrinavató bulit lehetne tartani.
(#27809) zsolesz74 válasza masTTertape hozzászólására (#27806) Válasz Jan 7, 2014
FriTTz kamionos, csak haza beszél!
(#27810) masTTertape válasza zsolesz74 hozzászólására (#27809) Válasz Jan 7, 2014
Mire megépítené, úgyis kilép onnan.
(#27811) FriTTz hozzászólása Válasz Jan 7, 2014
Már nem vagyok ott!
Különben is nálam simán elférne a lakásban!
(#27812) zsolesz74 válasza FriTTz hozzászólására (#27811) Válasz Jan 8, 2014
Mi, egy kamion?

Vigyázz mert még beáll a nappaliba egy kolléga!
(#27813) V43-1182 válasza Gashpy hozzászólására (#27776) Válasz Jan 8, 2014
Na egy nyolc vágányos állomáson nem akarok feltétlenül réz csavarokkal pozicionálni, inkább megveszem ezt.
A H0e méretű Art.Nr.: 309003 amit használtok?
(#27814) róbertke hozzászólása Válasz Jan 8, 2014
DB S-Bahn

BIG_00103861...jpg
 
(#27816) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#27814) Válasz Jan 8, 2014
Igen köszönöm, időközben kiokosodtam a mindent tudó fb társadalom segítségével.
Tedd be oda is ezt a képet, hasznos!
Köszi.
(#27817) BR95 válasza V43-1182 hozzászólására (#27813) Válasz Jan 8, 2014
319000 TT
(#27818) wolfchild válasza FriTTz hozzászólására (#27804) Válasz Jan 8, 2014
Ez már tetszik, műszakilag is jobban kezelhető, mert a váltókörzetet nagyjából egy helyre lehet tenni.

Mellékelnéd a forrásfájlt.

Köszönöm.
(#27819) DZolTTán válasza FriTTz hozzászólására (#27804) Válasz Jan 8, 2014
Bocsánat, hogy bele okoskodok outsiderként, csak puszta kíváncsiságból kérdezem:
Mivel a modulokon elég nagy szerelvények közlekednek, amit nehéz a mozdonynak felhúzni egy emelkedőn, ezért célszerű a szintkülönbséget minél kisebbre venni. Ennek meghatározásakor modulos szemmel hogy számoltok, el kell férnie egy felnyitott áramszedőnek, vagy az eleve nem használatos dolog modulon?
(#27820) masTTertape válasza DZolTTán hozzászólására (#27819) Válasz Jan 8, 2014
A villamosított modul jelenleg nem tartozik bele a kitűzött célokba, de természetesen mindenki a saját elképzelése szerint épít pályarészt. Azaz nem szabad kizárni a felsővezeték lehetőségét sem.
A Temofeszten kényszerűségből volt egy kb. 4 cm-es emelkedő, ami 4-5 m-en oszlott el. Nagyjából 10 ezrelékes. Ezen gond nélkül közlekedtek a vonatok. Ezt érdemes figyelembe venni.
(#27821) Gashpy válasza masTTertape hozzászólására (#27820) Válasz Jan 8, 2014
Illetve azt is, hogy a modulozás alapelve, hogy a nagyvasutat minél hűebben adja vissza.

Léteznek már felsővezetékes modulok, a H0-ások is most próbálgatják itthon, de nem egyszerűsíti a helyzetet.

Természetesen nem kizárt, hogy villanygép vezeték nélküli pályán közlekedjen. Van, amikor a képzeletünket hívjuk segítségül...
Mint mindenre, erre is érvényes, hogy meg kell találni az arany középutat...
(#27822) Gashpy hozzászólása Válasz Jan 8, 2014
Tisztelt Modul után érdeklődő kollegák!
Szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy 2 nap múlva lezárjuk a fábruár 9-(10)-i modultalálkozóra való jelentkezést.
Ezért kérem, hogy aki tervezi, hogy modulját elhozza (nem feltétel a teljes kidolgozottság, csak az üzembiztonság és hogy a szerelvény ne tudjon leesni róla...), az jelezze számomra itt, vagy emilben!
Természetesen aki ezt már megtette, annak köszönjük!
Emlékeztetőként:
A találkozó helyszíne:
Baár-Madas Református Gimnázium
1022 Budapest, Lorántffy Zsuzsanna u. 3. (Körszálló mögött)
A "D2", 198 m2.es tornaterem rendelkezésünkre áll
2014. február 9. vasárnap reggel 7:00 órától február 10. hétfő este 22:00 óráig.
A vasútbarát vendégek látogatását vasárnap várjuk. Ez a nap a beüzemelés és a mi játékunk-tanulásunk napja. A terem korlátozott kapacitása miatt a látogatókat is kérjük, hogy regisztrálják magukat.
Hétfőn de. csak a bemutatásban részt vevő vasútmodellezőknek van lehetőség belépésére., 8:00-tól 13:00-ig rendelkezésre kell álljunk a gyerekeknek és az iskola dolgozóinak.
A TT modellezők jelentkezése modulméretekkel, járművekkel, technikával Bejczi Gábornál (Gashpy), január 10-ig.
Digitális rendszerben, lehetőség szerint menetrend alapú üzem és ÁFU.
A szerelési magasság 1 méter.
(#27823) DZolTTán válasza Gashpy hozzászólására (#27821) Válasz Jan 8, 2014
A felsővezeték csatlakozása a modulvégeknél hogy működik?
(#27826) masTTertape válasza DZolTTán hozzászólására (#27823) Válasz Jan 8, 2014
Én úgy oldanám meg, hogy a csatlakozó modulok utolsó oszlopai egy átkötő menetvezetékkel lenne összekötve. Ami természetesen építés és bontás során le lenne szedve.
Hasonlóképpen, mint az íves átmeneteknél, ahol bármennyire is ügyeskedik az ember, az ívbe hajlított flexi sín mindig kirúgná magát, így a modulátmeneteken szögbe áll a két sínszál, ezért ott egy 10-15 cm-es darabot külön fűznek be, hogy folyamatos legyen az ív.
Tehát így működne a felsővezeték is.
(#27827) FriTTz válasza DZolTTán hozzászólására (#27819) Válasz Jan 8, 2014
A felvetés jogos!
Nem kaptam meg paramétert illetve követelményt, hogy milyen előírásoknak kell megfelelnie az állomásnak!
Kérem a megbízót, hogy ezeket a hiányosságokat pótolja!
(#27828) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#27816) Válasz Jan 8, 2014
Ez lemaradt: DB 141 248-5 "Karlsruher Zug" Essen-West 1979.08. -hó
(#27829) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#27816) Válasz Jan 8, 2014
DB E41 383 "S-Bahn" 1966 körül Essen-Waldthausen/Germany

BIG_00103861...jpg
 
(#27830) Gashpy válasza masTTertape hozzászólására (#27826) Válasz Jan 8, 2014
Megnyugtatlak, más is így csinálja...
(#27843) stillll válasza Gashpy hozzászólására (#27822) Válasz Jan 8, 2014
Hol lehet regisztrálni, mint látogató?
(#27844) FriTTz válasza wolfchild hozzászólására (#27818) Válasz Jan 8, 2014
Forrás file Kölyökfarkasnak!

delta.scarm
 
(#27845) Gashpy válasza stillll hozzászólására (#27843) Válasz Jan 8, 2014
Vagy Térköz kollégánál, vagy nálam
(#27847) FriTTz válasza Gashpy hozzászólására (#27845) Válasz Jan 8, 2014
Én jelentkezem látni!
(#27849) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#27847) Válasz Jan 8, 2014
Én meg látlak jelentkezni.
(#27850) wolfchild válasza FriTTz hozzászólására (#27844) Válasz Jan 8, 2014
Köszöntem...
(#27851) wolfchild válasza Gashpy hozzászólására (#27845) Válasz Jan 8, 2014
Jelentkeztem
(#27853) Gashpy válasza FriTTz hozzászólására (#27847) Válasz Jan 8, 2014
Én meg jelentem, hogy láttam és jegyeztem a látni jelentkezésed

(A fórum rendje és átláthatósága végett kérem, hogy a jelentkezéseket Emilnek mondjátok, majd ő eljön személyesen és átadja...
(#27854) Gashpy válasza Gashpy hozzászólására (#27853) Válasz Jan 8, 2014
És még valami a látogatók regisztrációjához:
("...A vendégeknek előzetes regisztráció szükséges, 2014. február 4. 24h-ig, a terkoz4 k-u-k-a-c freemail p-o-n-t-y hu címre küldött jelentkezéssel. A jelentkezés tartalmazza a nevet, telefonszámot, e-mailt. A korlátozott férőhely miatt nem tudunk udvari parkolást biztosítani....")
Köszönjük...
(#27855) TT Putz válasza Gashpy hozzászólására (#27822) Válasz Jan 8, 2014
Jelentkezem.
Üdvözlettel:
TT Putz
(#27859) sunocske válasza Gashpy hozzászólására (#27853) Válasz Jan 9, 2014
És Emilnek angolul vagy bolgárul írjunk?
Vagy ez nagyon övön aluli volt így reggel, éhgyomorra?
(#27860) etwg válasza sunocske hozzászólására (#27859) Válasz Jan 9, 2014
Hogy valaki milyen friss igy késön este......
(#27862) sunocske hozzászólása Válasz Jan 9, 2014
Valamelyik nap teljesen véletlenül a kezembe akadt egy BTTB 2 tengelyes konténerszállító kocsi. Észre vettem rajta valamit, ami azóta sem hagyott nyugodni, így elkezdtem fényképeket nézegetni. És azt találtam, hogy a MÁV-nál futó Ks, Lgs kocsik alváza szinte egy-az-egyben megegyezik a BTTB kocsiéval, viszont a Tillig által most futó típusé nem (jó, ezt eddig is tudtam ). Vagy esetleg lehetett kétféle alvázzal a MÁV-nál? Esetleg más országokban is léteztek-e ezzel a másikfajta (BTTB) alvázzal?

BTTB kocsi

MÁV Ks

Tillig Ks
(#27863) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Jan 9, 2014
Ugyan a szabvány nem engedi meg PLUX12 esetén a hangos dekódert, de! TekinteTTel a Vasút&Modell aktuális számában található Tillig TRAXX cikkre, meg arra, hogy az SL76D hangdekóder elfér egy Tillig mozdonyban, így lett némi eredménye a tegnapi gyárlátogatásomnak. Lesz SL76-P12 hangdekóder a CT-Elektronik-nál! A Traxx hang első verziója meghallgatható itt a videók között, a V&M cikkben meg látható, hogyan kell beszerelni a sima drótos SL76D-t a PLUX12-es modellbe. Nos, ettől a közeli jövőben megszabadulunk, mert lesz direkt csatlakozós SL76-P12, így csak a hangszórót kell majd eldugni, az újságban leírt szereléssel nem kell bajlódni. Ellentétben a Tillig hang készletével (pl. a BR189-hez), ezek a dekóderek teljes értékű hangdekóderek.

Elég jól indul a 2014, nem?
(#27864) DinoTT hozzászólása Válasz Jan 9, 2014
Sziasztok!

Közzétettem némi modulos, FREMOs információs anyagot a modul szakosztály forumán. Kérek minden modulozót, modulozni vágyót, hogy azt a fórumot is nézegesse (lehet témakövetést is kérni így nem kell mindig nézegetni)

BTTB Modul szakosztály
(#27865) Gashpy válasza sunocske hozzászólására (#27859) Válasz Jan 9, 2014
Gonosz...
2 kávé után esett le...

De ő Emo, akire gondolsz, Emil meg a póóstás
(#27867) gmarc hozzászólása Válasz Jan 9, 2014
Sziasztok, beköszönök itt (is) vagyok.
(#27868) sunocske válasza Gashpy hozzászólására (#27865) Válasz Jan 9, 2014
Ezúton tolmácsold bocsánatkérésemet neki is!
(#27870) Lezlinilzen hozzászólása Válasz Jan 9, 2014
Tisztelt uraim!

A fotóalbumomba töltöttem fel pár képet, amelyek megtekinthetőek a Facebook oldalamon is.

Üdvözlettel : Balogh Laci
Lapozás       182/436    
Frissek
  2024. Nov, 26. Kedd
3:30:59
  Jelenleg 2 fő olvassa az oldalt
Hirdetés