|
Váltók, vágányzat készítése házilag
|
Témaindító: Váltógyártó, idő: Márc 15, 2013
Témakörök:
|
|
(#28735) Csukló válasza Váltógyártó hozzászólására (#28732)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
|
(#28741) róbertke válasza Frankye hozzászólására (#28724)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Láttál már csiszolatlan gyémántot, amit a Dél-Afrikai bányákban kitermelnek? Úgy néz ki mint egy közönséges kavics, amit folytonos csiszolással, megmunkálással tesznek eladható darabbá. Na, hát ez pont ilyen ....még csiszolni kell egy kicsit rajta .... |
(#28749) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#28743)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Csukló kb.: egy hete ..... |
(#28750) Csukló válasza HOTotya hozzászólására (#28743)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
És amilyen szép nagy "gyerek" vagyok ez eltart pár évezredig! |
(#28751) róbertke válasza Csukló hozzászólására (#28750)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Rajtad nincs mit csiszolni |
(#28757) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Abbahagyni!!! |
(#28761) Frankye moderátori
hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Valóban abbahagyni! |
(#28782) baker6600 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Üdv!
Váltógyártó, ezekről a képekről megvan a pdf fájl esetleg?
Illetve ha megvan, a kitérés tükrözve kellene. Segítenél vele?
Előre is köszi. |
|
(#28811) Váltógyártó válasza baker6600 hozzászólására (#28782)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Bocs, de ezeket nem tudom odaadni, nem lenne korrekt a gazdájukkal szemben.
De ha ügyes vagy, egy grafikai programmal ki tudod nyerni a megfelelő infót a képekből! |
(#28812) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
H0 12°-os vágányfonódás, és 1,2m egyenes vágány: |
|
(#28813) baker6600 válasza Váltógyártó hozzászólására (#28811)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Hát akkor kreatív leszek |
(#28814) FriTTz válasza Váltógyártó hozzászólására (#28812)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Itt valamit nem értek!
H0 fonódik H0-val a kép alapján? |
(#28815) reszelozsir válasza FriTTz hozzászólására (#28814)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Úgy tűnik, mint a leendő villamos Budán a Margit-híd alatt.
(basszus, éjszakás voltál? ) |
(#28816) róbertke válasza FriTTz hozzászólására (#28814)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Létezik ilyen a valóságban is, hogy két normál nyomtáv fonódik egymással, pld: - Városi villamos vasút a főutcán v. keskeny utcán így megy keresztül, két drága váltó kihagyása nélkül. Itt ez ha jól tudom hídon fog keresztül menni. Most hirtelen csak a Lisszaboni villamost találtam: Bővebben: Link |
(#28827) Váltógyártó válasza FriTTz hozzászólására (#28814)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Róbertke megadta a választ. |
|
(#28828) FriTTz válasza reszelozsir hozzászólására (#28815)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Elvállaltam egy kis mellékest mert veszítettem a tipmixen! |
(#28830) FriTTz válasza róbertke hozzászólására (#28816)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Az a baj, hogy ezzel Váltógyártó maga alatt vágja a fát mert ilyet is fogok tőle kérni még a végén! |
(#28835) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Melyik a legalacsonyabb profilú sín, amit itthon be lehet szerezni? A code 55 a maga 1,4mm-vel a legkisebb? Ezen még elfutnak a régi N-es kerekek "döcögés nélkül, vagy inkább a 75?
Váltógyártó elszúrta ezt a fonódást, mert így megint elkezdtem agyalni. |
(#28837) Váltógyártó válasza reszelozsir hozzászólására (#28835)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Te ne agyalj, mert abból nem szoktam jól kijönni!
Amúgy CODE 55 profilt nem lehet itthon kapni. PECO CODE 60 a legkisebb, de k*rva drága! |
(#28844) reszelozsir válasza Váltógyártó hozzászólására (#28837)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Az emberek egy idő után beletörődnek a sorsukba, Neked sem ártana már. Kb. TTe-hez kellene megfelelő magasságú sínt találnom és mivel nincs benne (ebben sem...) tapasztalatom, inkább kérdeztem. Szóval 9kg/fm sínt mivel is lehet modellezni? Na jó, lehet 23kg-os is. Forgalom nem lenne rajta, csak a látvány... |
(#28846) reszelozsir válasza reszelozsir hozzászólására (#28844)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
|
(#28847) róbertke válasza reszelozsir hozzászólására (#28844)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Märklin "Z" méret, minden második talpfát levágod. |
(#28848) róbertke válasza Váltógyártó hozzászólására (#28827)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Ez nem a Záhonyi átrakókörzetben van?? |
(#28850) FriTTz válasza reszelozsir hozzászólására (#28844)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Miért ne lehetne rajta forgalom?
Na szedd össze magad! |
(#28857) Váltógyártó válasza reszelozsir hozzászólására (#28844)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Semmivel...
Itthon a legkisebb kapható méret a CODE 60, de oda meg CODE 40 kéne. |
(#28858) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#28402)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Elkészültek az angolok... |
|
(#28859) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#28858)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Még... |
|
(#28860) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#28501)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
A H0e váltók is... |
|
(#28861) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#28595)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Az N-es XIII-as váltó is... |
|
(#28863) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#28812)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
És felkerültek a talpfák a H0 fonódásra... |
|
(#28864) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
A hét végén nagyüzem volt! |
|
(#28893) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#28864)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2014 |
|
|
(#28941) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 28, 2014 |
|
Pilz típusú angol váltóhoz jutottam, mit lehet ebből kihozni?
Meg lehet nyújtani? |
(#28943) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#28941)
|
Válasz •
|
Jan 28, 2014 |
|
Igen,de előtte melegítsd fel,hogy jól nyúljon.... |
(#28945) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#28943)
|
Válasz •
|
Jan 28, 2014 |
|
Ragadjon bele a papucsod nyáron a forró aszfaltba! |
(#28947) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#28946)
|
Válasz •
|
Jan 28, 2014 |
|
Na akkor rá sem bízok ilyesmit! |
(#28966) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#28893)
|
Válasz •
|
Jan 29, 2014 |
|
Meg, de minek!
Ezt FriTTznek szántam! |
(#29619) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#28863)
|
Válasz •
|
Feb 11, 2014 |
|
Elkészült a H0 fonódás: |
|
(#29620) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#29619)
|
Válasz •
|
Feb 11, 2014 |
|
|
|
(#29627) Frankye válasza Váltógyártó hozzászólására (#29620)
|
Válasz •
|
Feb 11, 2014 |
|
"Csak" a szokásos (csúcs-)minőség! Elismerésem! |
(#29643) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 11, 2014 |
|
Ilyet még nem csináltam!
A közepét még ki kell találnom! |
|
(#29646) Fordítókorongos válasza Váltógyártó hozzászólására (#29643)
|
Válasz •
|
Feb 11, 2014 |
|
Szia Váltógyártó!
Azok leszorító elemek?
Hogy rögzítetted a talpfára?
A sínek csak bele lesznek fűzve?
(Egy-két gondolatot az építésről légyszi)
Így első látásra nem túl bizalomgerjesztő,de nagyon ütősen néz ki.
Nekem a nyákra forrasztás stabilabbnak tűnik.
Jó Váltógyártást! |
(#29647) Váltógyártó válasza Fordítókorongos hozzászólására (#29646)
|
Válasz •
|
Feb 11, 2014 |
|
Stabilabb is, gyorsabb is, könnyebb is, de ha így kérték...
Ezek PECO sínkötések egyszerűen egy teli talpfarácsra ragasztgatva jóféle pillanatragasztóval, és utána bele kell fűzni a síneket. Iszonyat türelemjáték! |
(#29650) sunocske válasza Váltógyártó hozzászólására (#29647)
|
Válasz •
|
Feb 12, 2014 |
|
Kár, hogy nálunk ezt a fajta Pandrol sínleerősítést nem használták, mert nagyon jól néz ki kicsiben! |
(#29656) Váltógyártó válasza sunocske hozzászólására (#29650)
|
Válasz •
|
Feb 12, 2014 |
|
Szűkös volt a választék, mert ez volt 7 ft/db áron, vagy a Tillig 25 ft/db. Ez az árkülönbség megkönnyítette a választást. Amúgy, ha nem hajolsz egész közel, úgyis csak annyit látsz, hogy van ott valami lefogatás, oszt annyi...: yes: |
(#29680) Frankye válasza Váltógyártó hozzászólására (#29643)
|
Válasz •
|
Feb 12, 2014 |
|
Aztaleborultszivarvégitnekije! Hogy ne mondjam: Azannyakrausz! Ez ám a nem semmi! Van türelmed... |
|
|
2024. Nov, 26. Kedd 23:23:05 |
|
Jelenleg 2 fő olvassa az oldalt |
|
|