Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Amerikai vasútmodellek
Amerikai vasútmodellek
Témaindító: etwg, idő: Nov 3, 2012
Témakörök:

Lapozás       7/30    
(#29618) csíkosháTTú válasza vanhensing hozzászólására (#29608) Válasz Feb 11, 2014
Ez az "MM-3" ez mi ez?
(#29631) vanhensing válasza csíkosháTTú hozzászólására (#29618) Válasz Feb 11, 2014
A Multi Maus-nak a beceneve!
(#29632) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#29618) Válasz Feb 11, 2014
Lassan a sirba visz a kolléga, digitraxrol regél aztán a Roco MM-t tesz be.
Hogy mi a fene köze van az MM-nek a digitrax hangjához azt nem tudni.

(#29633) vanhensing válasza etwg hozzászólására (#29632) Válasz Feb 11, 2014
A dekóder egy digitrax SDN 144Ps A feltöltött hang halk!!
(Erősebb a szerelvény alapzaja menet közben) A kérdés
Tud segíteni valaki hangot tölteni erre a dekóderre!?
Zimo hangszóróval se mondanám hogy érezhető a hangerő
növekedés! Multi Maus kevés az íráshoz!(Mivel csak ez van)
Így már érthetőbb!
(#29634) etwg válasza vanhensing hozzászólására (#29633) Válasz Feb 11, 2014
Negyedszerre sikerült elmondani a problémát.

Ha a hang gyenge arrol a Multimaus nem tehet.
Privátban már megirtam mit tehetsz.
Nem tudjuk ki milyen hangot töltött a dekodérba azt kellene elöbb eldönteni, és ahhoz raktam be itt a linket. A digitrax oldalon van egy sereg hang, azok biztosan jok. Egyet be kellene töltened és kideriteni, hogy az jobban szol-e mint a jelenlegi. Ezzel kell kezdeni, s nem a multimaussal.
Ha az a hang jobb, akkor a te hang fájlod rossz, azt is leirtam, hogy mit lehet vele kezdeni.
(#29636) vanhensing válasza etwg hozzászólására (#29634) Válasz Feb 11, 2014
Mint írtam Zimo hangszóróval se számot tevő a hangerő!
A Multi Maus-al NEM tudom megváltoztatni (Újra írni a hangot!) Egy T679 hang van rajta! Hátha van valakinek
interface -e digitrax hoz.
(#29639) etwg válasza vanhensing hozzászólására (#29636) Válasz Feb 11, 2014
Azt tudod, hogy milyen impedanciára van beállitva a dekoder ( 8 vagy 32). Ha ez nem stimmel akkor szintén rossz lesz a hangerö.
(#29640) etwg válasza vanhensing hozzászólására (#29636) Válasz Feb 11, 2014
Az szintén nyilvánvalo, hogy a multimaussal nem lehet a hangot megvaltoztatni, mett ahhoz a PR3 hanprogramozo kell meg a SoundLoader.
(#29648) vanhensing válasza etwg hozzászólására (#29639) Válasz Feb 12, 2014
8 Ohm
(#29651) róbertke válasza vanhensing hozzászólására (#29648) Válasz Feb 12, 2014
Van itt egy fórumoldal ahová hasonló kérdéseidet nyugodtan felteheted: DCC profiktól (nem csak) profiknak
(#29652) etwg válasza róbertke hozzászólására (#29651) Válasz Feb 12, 2014
Meg van hangdekoderes topik is, csak valoszinü, hogy nem sok PR3 van az országban. Igy lehet, hogy a rossz hangot is valaki csak ugy bekokányolta, azért nem szol.
(#29666) róbertke válasza etwg hozzászólására (#29652) Válasz Feb 12, 2014
Főmühelybe kell küldeni ..... majd hamarosan jelentkezik úgy is a "művezető" ....
(#29672) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#29666) Válasz Feb 12, 2014
Nem jelentkezik... Most állítottam be egy rendes hangdekódert, hogy az F3 gombot lenyomva a modell magától "megnyomja" hátra a szerelvényt, majd bekapcsolja a digi kupplungot (Krois MK2), előre megy pár centit, így leakad a szerelvényről, és lekapcsolja a digi kupplungot. Mindezt anélkül, hogy a menetszabályzót tekergeni kellene, és menetirányt váltani. Na speciel ezt a DigiTrax nem tudja (meg sok minden mást sem, sajnos). Nem tudok segíteni ebben a kérdésben.
(#29848) róbertke hozzászólása Válasz Feb 15, 2014
Nem láttam még ilyen fotót, ahol a mozdonyok közé tartálykocsit soroztak be.
(#29850) etwg válasza róbertke hozzászólására (#29848) Válasz Feb 15, 2014
Valoszinü, hogy hosszabb utra mentek. Anno Argentinaban mi 4 tartálykocsit huztunk 2 gözmozdonyhoz, 3-ban viz volt a negyedikben meg pakura.....

(#29854) róbertke válasza etwg hozzászólására (#29850) Válasz Feb 16, 2014
Köszönöm, mert a hozzászólásaikból amit kivettem inkább az első BN mozdony csíkozása lenne a téma ...
(#29857) etwg válasza róbertke hozzászólására (#29854) Válasz Feb 16, 2014
Nem tudom, nem igen követem a dieselek szinezését, mert az innen és számomra követhetettlen ( abban sem vagyok biztos, hogy az ottani hardcore-sok erre valoban képesek). Manapság megint a nagy változások korát érjük, és szinte negyedévente születnek vagy uj szünnek meg vasuti társaságok, és még a nagyok sem tudják sokszor eldönteni milyen szinterv legyen az optimális a jármüveik számára.
(#30364) etwg hozzászólása Válasz Feb 24, 2014
Amerika mindig más.

Itt egy filmecske a BigBoy elviteléröl Pomonából. A mozdonyt sok éves állás után több mint 1000 km-re fogják cipelni (Cheyennebe) igy. Nincs kikötve és hidegen. Hogy mi marad a dugattyukból azt nem fogjuk megtudni....

BigBoy 4014
(#30366) TTomi válasza etwg hozzászólására (#30364) Válasz Feb 25, 2014
Azok a piros csövek, nem lehet hogy olajozzák a dugattyúkat?
(#30367) etwg válasza TTomi hozzászólására (#30366) Válasz Feb 25, 2014
Valoszinü, sok mindent kell olajozni a hideg mozdonyon, a célállomás nem az utcasarkon van....
(#30368) róbertke válasza etwg hozzászólására (#30364) Válasz Feb 25, 2014
Az összes védőkocsit/fékezőkocsit az út végén vihették kerékesztergára, mert annyira megcsúsztatták őket útközben .....
(#30384) etwg hozzászólása Válasz Feb 25, 2014
Az USA legujabb gözöse. Csak 10 évig dolgozott rajta Kloke ur és csapata. A jövö évben egy különleges alkalomra készülnek.

Leviathian 63

Link javítva. Frankye
(#30391) róbertke válasza etwg hozzászólására (#30384) Válasz Feb 26, 2014
Végignéztem jó pár dátumot, de nem ugrik be semmi ami 2015 alapján majd aktuális lenne ....a Polgárháború lezárásának 150. évfordulóját kivéve ...
(#30392) etwg válasza róbertke hozzászólására (#30391) Válasz Feb 26, 2014
Na mi lehet ez?


image.jpg
 
(#30393) róbertke válasza etwg hozzászólására (#30392) Válasz Feb 26, 2014
Közben mint látod nekem is beugrott, s amíg módosítottam, te megadtad a jó választ ...
(#30394) róbertke válasza etwg hozzászólására (#30392) Válasz Feb 26, 2014
Végigjárják az egykori "Gyászvonat" útvonalát?? Abraham Lincoln Funeral Train Kép: Warther's Carving Museum
(#30409) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Feb 26, 2014
1:160-ban "usázók" figyelmébe ajánlanék egy apró hírdetést:
ezt itt.
(#30414) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#30409) Válasz Feb 26, 2014
Hamarosan megveheted a "Z" testvérét .....
(#30524) etwg hozzászólása Válasz Márc 2, 2014
Amerikai disco:

Átjárok


(#30529) Váltógyártó válasza etwg hozzászólására (#30524) Válasz Márc 2, 2014
BakkeR, nem gyengén idegesítő az a kolompolás!

Viszont a sorompók elég hatékonyan működnek, nem úgy, mint mondjuk a gödöllői HÉV vonalán!
(#30532) etwg válasza Váltógyártó hozzászólására (#30529) Válasz Márc 2, 2014
És az éjjel nappal, ha peched van és egy város valamennyi utcáját keresztezik, akkor ott gyakorlatilag folyton kolompolnak.
(#30585) róbertke válasza etwg hozzászólására (#30532) Válasz Márc 4, 2014
Nemrég néztem egy japán videót, Osaka egyik elővárosában az ötvágányú pályán 20-25 percen keresztül folyamatosan ment a kolompolás, mert mindig jött valahonnan egy vonat ....
(#30590) etwg válasza róbertke hozzászólására (#30585) Válasz Márc 4, 2014
Más ház, más szokás!

Pesten a rendör-, tüzoltoauto vagy mentö még a garázsban is szirénázik, Ausztriában meg majdnem tilos. ( a szabály szerint csak vészhelyzetbeb használhato a vészhelyzet fennálltáig).
Amerikában meg Ázsia egyes részein a városi pályákon ill. olyan helyen ahol megközelithetö gyalog is a pálya minden vonat harangozik meg kolompol, vagy sipol/dudál ha nincs rajta harang.
A sorompok is mifelénk harangoznak, kürtölnek, Németországban decentül dudolnak. Az ÖBB-nél az ujak meg teljesen hangtalanok, csak a régi mechanikus sorompok kolompolnak a leengedés elött.
(#30591) etwg válasza róbertke hozzászólására (#30585) Válasz Márc 4, 2014
Emlékszem még hajdanán a kereszturi sorompora, azon ott logott a tábla, hogy 30 percen tul is zárva tarthato ( biztos ilyenkor ment a bakter sörre )
(#30596) reszelozsir válasza Váltógyártó hozzászólására (#30529) Válasz Márc 4, 2014
Mi van, mi van, mi van?
(#30619) róbertke hozzászólása Válasz Márc 5, 2014
(#30632) etwg válasza róbertke hozzászólására (#30619) Válasz Márc 5, 2014
Tornádot modellben még nem, elég jo, még a házak is kibirták ( a valoságban ritkán).
A NASCAR-t már valahol láttam modellben is, talán valamivel gyorsabban mentek....
(#30688) etwg hozzászólása Válasz Márc 7, 2014
Egy kis:

Vadnyugat

(#30689) sunocske válasza etwg hozzászólására (#30688) Válasz Márc 7, 2014
Nagyon jó!
(#30690) Frankye válasza sunocske hozzászólására (#30689) Válasz Márc 7, 2014
Én is ezt mondtam.
(#31049) róbertke válasza etwg hozzászólására (#30688) Válasz Márc 18, 2014
Na én ilyent sem láttam még ....
(#31050) etwg válasza róbertke hozzászólására (#31049) Válasz Márc 18, 2014
Ettöl voltak vadabb dolgok is ( amire már kevesen emlékszünk). Mifelénk is a fagyis a hentes, stb télen jeget rakatott a szénával kitömött verembe, hogy nyáron hideg legyen a fagyigépben meg a hütöben.
Chicagoban még meg van (1984) a jegelö. Ez 2 magas platform ( peron?) volt a teher pu. egy részén -ami nem más mint egy hid a teherkocsik tetejének a magasságában mindkét oldalon, ahonnan az autoval odavitt jégtéglákat rakták a hütökocsikba.
Az amcsik sokkal több jeget használnak, mint mifelénk szokás ( pl. bajban vagy ha hütetlen üditöt vagy sört szeretnél inni), a személykocsik is gyakran tulhütve vannak ( nekünk gyakran nagyon kényelmetlen - nyáron kint +30-35 fokban a kocsikban stabil 18 fok szokott lenni, amiben megfagysz!). A klima hiányában valamennyi ablak minden kocsin nyitva van ( amit csak esö esetén engednek becsukni - már nem egyszer jöttem valamilyen nyavajával haza egy egy ilyen utrol - megtetözve egy 12-13 orás repülöuttal, amit állva voltam kénytelen megtenni, mert ott sem tudtak/akartak 19 foknál melegebbet csinálni). Azota kerülöm az amerikai társaságokat a transzkontinentális utakra.
(#31051) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#31050) Válasz Márc 18, 2014
Szerintem a hibernálást gyakorolják!
(#31054) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#31051) Válasz Márc 18, 2014
Én is ezt mondtam nekik, amire vérig sértödtek.
Jo a személyzet a repülön julius végén is pufajkával volt ellátva, nem ugy mint a szerencsétlen utas, aki még fizet is az élvezetekért, neki csak egy büdös pléd jutott (az sem mindenkinek)
(#31091) etwg hozzászólása Válasz Márc 20, 2014
Olvasom az SP 9010-s sztoriját. ( Aki nem tudja az SP 9010 C ´ C ´ tengelyelerendezésü dieselhidraulikus Krauss mozdony 1961-64-böl).
A mozdonytipus egy nagy bukás volt, aminek az egyik jelentös tényezöje a hamis propaganda volt. A mozdonyokat 1969-ben selejtezték , egyik másikból "kamera mozdonyt" csináltak - azaz kiépitették a motort, söt az alvázakat is, és mint vezérlökocsit használták, majd innen is a roncstelepre kerültek. Az alvázakat - 10 darabot - a Plasser & Theuerernek adták el, akik sinverögépbe épitették be, amiböl 1 Franciaországba került, ahol 2012-ben selejtezték.
Nemrégen önkéntesek nekifogtak az SP 9010-s felujitásának.
Mit ad Isten, sikerült megszerezni az eredeti alvázakat, amik hosszu huzavona után Anglián keresztül az alvázak megérkeztek Oaklandba.( Még a kaliforniai agrár felügyelet is fontosnak érezte megvizsgálni a visszahozott alvázak moha plantázsait - mert hát az is rakodott rá az évek során - hogy nem egy, az USA-ra veszélyes moháról van szo).
Azaz 46 év után a német technika ujra amerikai sineken van van. Az SP 9010-s megmentöinek most már csak egy Maybach-MD 870-s diesel motort kell szerezniük.
(#31108) róbertke hozzászólása Válasz Márc 20, 2014
Befutott: Bachmann 19140
(#31110) HOTotya válasza róbertke hozzászólására (#31108) Válasz Márc 20, 2014
eistand!!!!!!!!!!!
(#31114) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#31110) Válasz Márc 20, 2014
Ez alá tényleg csak Váltógyártó váltója jó .....
(#31116) etwg válasza róbertke hozzászólására (#31108) Válasz Márc 20, 2014
Jo nagy.
(#31128) Frankye válasza róbertke hozzászólására (#31108) Válasz Márc 21, 2014
Gyönyörű! Így sárgulok az irigységtől:
Lapozás       7/30    
Frissek
  2024. Nov, 25. Hé
19:33:40
  Jelenleg 13 fő olvassa az oldalt
Hirdetés