Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Témaindító: Csukló, idő: Aug 5, 2010
Témakörök:

Lapozás       28/65    
(#31955) Milos Grimasz hozzászólása Válasz Ápr 12, 2014
Sziasztok!

Készül a Bolhacirkusz!

Weitzer pogyászkocsi.
Építési méret H0e. Ebből következik, hogy kicsi, viszont nem nagy. A kocsiszekrény hossza: 61mm.

xDSCF3486.jpg

xyDSCF3486.jpg
 
(#32097) GABA TT válasza 424 247 hozzászólására (#31867) Válasz Ápr 14, 2014
Mint Etwg már írta, ezeknek a modelleknek élethűsége messze menőkig el marad, ettől független még jól nézhetnek ki.
Először el kell döntened, hogy vitrin modell legyen e ebben az esetben kellenek a pontos méretek és el is készíthető élethűen.
Amennyiben működő képest akarsz építeni, bizonyos elvárásoknak kell megfelelnie, pl milyen sugarú íven kell közlekednie! Itt már csak a magasság és a hossz méretek tarthatók a szélességi méretekkel csalni kell minél kisebb a bejárható ív sugár, annál több csalást és mechanikai megoldást kell bele építeni, illetve befolyásolják még a beépítendő alkatrészek is pl kerék átmérő. Mivel pont 1660mm-nek megfelelő nincs, picit nagyobb vagy kisebb van.

HO méretben már láttam élethű modellt! Ezen a fórumonhttp://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9130964
Mávaglofabrik kb két három évvel ezelőtt építette. Ívben persze ez is korlátozva van és némi szélességi csalások is vannak rajta szerintem.
Keress rá!
(#32107) csíkosháTTú válasza GABA TT hozzászólására (#32097) Válasz Ápr 15, 2014
Csak nem erre gondolsz?

424kesz14.jpg
 
(#32108) DZolTTán válasza Milos Grimasz hozzászólására (#31955) Válasz Ápr 15, 2014
Jól néz ki! Maratva vannak az elemek?
Majd a kész modellről is tehetnél fel képeket.
(#32124) Milos Grimasz válasza DZolTTán hozzászólására (#32108) Válasz Ápr 15, 2014
Köszi! Igen, maratva vannak.
(#32139) GABA TT válasza csíkosháTTú hozzászólására (#32107) Válasz Ápr 15, 2014
Így van, ez lenne az! Ez a kategória az élethű modellek közé tartozik.
(#32158) Milos Grimasz válasza Milos Grimasz hozzászólására (#31955) Válasz Ápr 16, 2014
Némi haladás:


xDSCF3495.jpg

xDSCF3499.jpg
 
(#32160) csíkosháTTú válasza GABA TT hozzászólására (#32139) Válasz Ápr 16, 2014
Így van nevezett 424-es legkisebb bejárható ívsugara kb. 600mm.
Jelenleg a kolléga N-es 109-eseket készít.
(#32161) DZolTTán válasza Milos Grimasz hozzászólására (#32158) Válasz Ápr 16, 2014
Az alváz elem hogy lett megcsinálva? Gondolom, maratva van a felülete, viszont az anyag vastagság (szemre legalábbis) úgy tűnik, hogy vastagabb, mint aminek a kontúrját is maratni lehetne.
(#32166) Milos Grimasz válasza DZolTTán hozzászólására (#32161) Válasz Ápr 16, 2014
1mm plexi az alap ami lézerrel lett kivágva. Arra kerültek a maratott elemek.
(#32304) GABA TT válasza csíkosháTTú hozzászólására (#32160) Válasz Ápr 18, 2014
Tudok róla, láttam már őket. Szépek lettek azok is.
Gondolatok már születtek rá TT-ben is, meg vannak már a főbb alkatrészek, lehet rajta agyalni, hogy mozdony hajtású legyen.
(#32317) DZolTTán válasza Milos Grimasz hozzászólására (#32166) Válasz Ápr 18, 2014
Tényleg, most hogy mondod, már látom is!
A kasztninál ugyan ez a tennika? A toló ajtónak viszont mitha az élei és rézből lennének...
(#32326) Milos Grimasz válasza DZolTTán hozzászólására (#32317) Válasz Ápr 19, 2014
Igen, a kocsiszekrénynél is ugyan ez a technológia. Az ajtónál célszerűbb volt rézből készíteni az egészet, meg így pont meg volt a vastagsága.
(#32630) HOTotya hozzászólása Válasz Ápr 26, 2014
Elkészült a régi adósságom.....HOe

20140426_180...jpg

20140426_180...jpg

20140426_180...jpg
 
(#32631) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#32630) Válasz Ápr 26, 2014
Egy kis arány......hogy mekkora is valójában

20140426_180...jpg
 
(#32634) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#32630) Válasz Ápr 26, 2014
C50 -es hajtása?
(#32635) HOTotya válasza róbertke hozzászólására (#32634) Válasz Ápr 26, 2014
az bizony....
(#32637) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#32635) Válasz Ápr 26, 2014
Nagyon ott van a szeren FŐNÖK!
(#32645) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#32630) Válasz Ápr 26, 2014
Termékeny voltál! A motor a Mashima?
(#32647) HOTotya válasza zsolesz74 hozzászólására (#32645) Válasz Ápr 26, 2014
Igen az amit adtál...
(#32650) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#32647) Válasz Ápr 26, 2014
Csak, hogy a mérettel képben legyek!
(#32922) HOTotya válasza zsolesz74 hozzászólására (#32650) Válasz Máj 3, 2014
Végre sikerült ezt is befejezni.....hú de picike...... ja és még működik is..

20140503_204...jpg

20140503_204...jpg

20140503_204...jpg
 
(#32923) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#32922) Válasz Máj 3, 2014
Szép lett!

Mintha csak megéreztem volna, mert éppen most léptem be szétnézni! És mi fogadott!

Ehhez kellettek az N-es kerekek?
(#32924) HOTotya válasza zsolesz74 hozzászólására (#32923) Válasz Máj 3, 2014
Igen ez a végleges C50-s hajtás (nézd meg a postád)
(#32929) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#32924) Válasz Máj 3, 2014
Csak ámulok!

Nagyon szép lett a 103-as hajtása is!
(#32930) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#32922) Válasz Máj 3, 2014
Nagyon király! Gyakorold, mert nekem is ez a méret kell majd!

Jó a tesztvágányod is!
(#32931) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#32930) Válasz Máj 3, 2014
Igen volt egy rendes modellező srác aki olyan ügyes és olyat alkotott ami szenzációs.... Azért tulzásba nem akarom vinni ezt a mértet...
(#32932) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#32931) Válasz Máj 3, 2014
Idézet:
„Azért túlzásba nem akarom vinni ezt a méretet...

Nem én szeretnélek elszomorítani! Pedig jó lenne, ha kiterjesztenéd alkotási területed!
(#32933) Fordítókorongos válasza HOTotya hozzászólására (#32922) Válasz Máj 3, 2014
Szia Totya!

Komoly lett a C50-es hajtásod!
Kaszni is van hozzá?
Mutasd meg azzal is.
A hangdekódernek is hagytál helyet benne?
(#32941) Milos Grimasz válasza HOTotya hozzászólására (#32931) Válasz Máj 4, 2014
Idézet:
„"Igen volt egy rendes modellező srác aki olyan ügyes és olyat alkotott ami szenzációs...."”

Bástya elvtárs szavaival élve: "Szerénység elvtársak, szerénység! Amit szeretek magamban az a szerénység."
(#32944) HOTotya válasza Milos Grimasz hozzászólására (#32941) Válasz Máj 4, 2014
Bocsánat,de ÉN a Váltógyártóra gondoltam az idézettel,mert készített(meglepetésből)nekem egy háromsínes teszt pályát!!!!
(#32945) HOTotya válasza Fordítókorongos hozzászólására (#32933) Válasz Máj 4, 2014
Sajnos a hangszórót nem tudtam bepréselni......
(#32948) Milos Grimasz válasza HOTotya hozzászólására (#32944) Válasz Máj 4, 2014
Hupsz! Ezt félreértettem.
(#32953) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#32944) Válasz Máj 4, 2014
Marklinhoz?
(#32956) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#32944) Válasz Máj 4, 2014
(#32958) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#32953) Válasz Máj 4, 2014
Jaj..... Nem! Három sínt csak a Marklinhez tudod elképzelni???
Ilyet még nem láttál.... Laci ilyen csodát készített nekem...

BIG_00120924...jpg
 
(#32962) Fordítókorongos válasza HOTotya hozzászólására (#32958) Válasz Máj 4, 2014
Gondolom 9,12,16,5mm.Jó kis tesztvágány!
A C50-es hajtásodnak van kasznija?
(#32963) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#32944) Válasz Máj 4, 2014
Én úgy látom, hogy négy sín van rajta! Ha nem, akkor valamit elcsesztem! Nyomtávból van rajta három!
(#32964) róbertke válasza Váltógyártó hozzászólására (#32963) Válasz Máj 4, 2014
Fizu előtt mindig kevesebbet lát az ember .....
(#32966) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#32963) Válasz Máj 4, 2014
Jó van má.... FriTTznek meg úgyis mind1
(#32967) HOTotya válasza Fordítókorongos hozzászólására (#32962) Válasz Máj 4, 2014
Nagyon szépen elkészített próba pálya!!! Majd felteszem egy összehajtható alapra!! A C50-s meg "bér" meló...
(#32974) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#32967) Válasz Máj 4, 2014
Milyen motort építettél be a tavalyi Piko BR 01/03/41 szerkocsi átalakításba? CsíkosháTTú PWM szabályzója alapon - nullán - van, mégis szép lassan egyenletesen elindul a mozdony .......
(#32980) zsolesz74 válasza róbertke hozzászólására (#32974) Válasz Máj 4, 2014
Előbb-utóbb bejelentkezik nála Széles Gábor, a perpetuum mobile után ez is egy kisebb fajta csoda!
(#32982) HOTotya válasza róbertke hozzászólására (#32974) Válasz Máj 4, 2014
Nem hogy örülnél neki... Bühler nagy motort!! Eddig semmi gond nem volt velük!! Dobd ki a PWM-t..
(#32983) HOTotya hozzászólása Válasz Máj 4, 2014
I(TT) egy BR 103-s variáció....!!

20140504_194...jpg

20140504_194...jpg

20140504_194...jpg
 
(#32996) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#32982) Válasz Máj 4, 2014
Nagyon is örülök neki, átszámítva kb.: 140 Km/h -val száguld az expressz vonat .....
(#32998) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#32983) Válasz Máj 4, 2014
Na te is jó vagy! Pont a ritkább sárgával kísérletezel ....
(#33009) zsolesz74 válasza róbertke hozzászólására (#32998) Válasz Máj 5, 2014
Így legalább megérdemelten újra életre kel és működhet a helyén! A terepasztalon!
(#33013) FriTTz válasza Váltógyártó hozzászólására (#32963) Válasz Máj 5, 2014
4 sínből, hogy jön ki a 3 nyomtáv?
(#33017) BR95 válasza FriTTz hozzászólására (#33013) Válasz Máj 5, 2014
Három? Hat! Bár 3mm-es, meg 4,5mm-es nem tudom mire jó...
Lapozás       28/65    
Frissek
  2024. Nov, 28. Csü
13:36:39
  Jelenleg 21 fő olvassa az oldalt
Hirdetés