Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Témaindító: Csukló, idő: Aug 5, 2010
Témakörök:

Lapozás       37/65    
(#37913) masTTertape válasza zsolesz74 hozzászólására (#37910) Válasz Szept 28, 2014
Akkor meg pláne tudsz válogatni.
A Tilliget javaslom és akár szabadonfutó is szóba jöhet, ez most Ottóéknál 1000,- / db.
Bár egy kicsit fázom a gyárilag tengelyre sajtolt kerekek lefejtése, majd újra tengelyre húzásától.
(#37940) zsolesz74 válasza masTTertape hozzászólására (#37913) Válasz Szept 29, 2014
Attól én is, szerencsére Gyurinak meg van hozzá az eszközparkja!

Ha végre elkészülünk az átépítésekkel mindenképpen tartok egy bemutatót, mert a kuka érett gépeket helyre lehet vele állítani! (ha nem törött a kaszni.)
(#37941) masTTertape válasza zsolesz74 hozzászólására (#37940) Válasz Szept 29, 2014
Kíváncsian várom.
(#38050) diginewl hozzászólása Válasz Okt 2, 2014
Régi PikoBR55 H0-ás (sncf -fekete) mozdonyról a feliratokat, mivel érdemes leszedni? Mi oldja a sárgás, és fehér festéket, ami az alatta levő feketét nem?
(#38051) csíkosháTTú válasza diginewl hozzászólására (#38050) Válasz Okt 2, 2014
70%-os alkoholba mártott fülpucolóval próbáld meg. (Anno a BTTB tampont ez kiválóan lehozta, szerintem ilyesmivel dekorálhattak PIKO-ék is akkoriban.) Valami azt súgja, hogy lesz kéznél ilyen oldószer...
(#38054) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#38050) Válasz Okt 2, 2014
MÁV 410-es készül?
(#38055) diginewl válasza róbertke hozzászólására (#38054) Válasz Okt 2, 2014
Most erre mit válaszoljak?

Nem, mert úgy nem tudom megcsinálni, hogy máv 410-es legyen. Kéményt, világítást, konyha feletti tetőátalakítást, stb. kellene legalább végezni.
Viszont zavar ez az SNCF felirat rajta. Ha sikerül leszednem... hát lehet hogy kerül rá egy tábla, de szerintem marad feketén, így is nagyon elegánsak ezek a régi mozdonyok.
(#38081) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Okt 3, 2014
Urak!
Segítségre szorulok!
Az SNCF TGV Duplex vonatának mozdonyfején a lámpák hogyan világítanak? Konkrétan a két alsó lámpatestben dupla optika van egymás mellett, a zárfény a belső, vagy a külső?

Közben megtaláltam:
TGV
(#38091) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#38081) Válasz Okt 3, 2014
Az összes Francia/SNCF gépnek - amin persze van - úgy van megoldva a világítása, hogy a külső a fehér, a belső a vörös színű világítás.
(#38112) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#38091) Válasz Okt 4, 2014
Kösssz!
(#38123) HOTotya hozzászólása Válasz Okt 4, 2014
Lendkerekezés.................

20141004_161...jpg
 
(#38132) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#38123) Válasz Okt 5, 2014
Tuti nem ez megy a C50 -es kaszniba ....
(#38165) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#38123) Válasz Okt 6, 2014
A két ledítősúly között mi az a nagy darab sza.... izé, bocsánat, ipari hulladék???
(#38183) Luciferike válasza csíkosháTTú hozzászólására (#38081) Válasz Okt 6, 2014
Milyen méretbe van nálad TGV?
(#38184) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#38123) Válasz Okt 6, 2014
Ne is foglalkozz ezzel a sok irigykedővel Gyuri!
Ha már ilyen alacsonyan van a színvonal, legalább te is könnyen át tudod lépni!
(#38185) csíkosháTTú válasza Luciferike hozzászólására (#38183) Válasz Okt 6, 2014
H0. Volt, mert készen lett és el is vitték. Mehano volt. Két másik Juef még itt van, de ebben nem lehet megcsinálni a világítást.
(#38186) Luciferike válasza csíkosháTTú hozzászólására (#38185) Válasz Okt 6, 2014
Azt hittem TT-s.

Off
A emeletes cuccok alakulnak?
On
(#38187) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#38165) Válasz Okt 6, 2014
Meg fogsz lepődni......egy motor ...kici pici kínai,de működik és jó a fordulata is!!! Így kicsit turbózva meg egy Rocoval is felveszi a "fordulatot".... Akár H0-n akár TT-n fel lehet használni...........Kicsit kisebb,mint a Bühler és pont elfér számos mozdonyba....Ja és 5 pólusú...Ja és nem Matrox(vagy hogy is hívják..
(#38189) Luciferike válasza HOTotya hozzászólására (#38187) Válasz Okt 6, 2014
Nekem is volt sok olyan motorom. Régebben repülő modellekhez volt azt hiszem. Legokba is be lehetett építeni mert be fért a kockák közé pont.
Most már csak egy ócskám van amiből hiányzik a szénkefe része.
(#38192) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#38187) Válasz Okt 7, 2014
OK, csak ránézésre pont olyan, mint az általam sokat szidott Mabuchi klón, amiket a PIKO szerel be az Expert modellekbe is ( ).
(#38195) csíkosháTTú válasza Luciferike hozzászólására (#38186) Válasz Okt 7, 2014
Igen, megjött a 0,2mm-es NYÁK lemez hozzájuk, egy pici türelmet kérek szépen még.
Kössz!
(#38198) masTTertape válasza HOTotya hozzászólására (#38187) Válasz Okt 7, 2014
Motrax az és gyanúm, hogy kb. ugyanabban a gyárban készül, mint az összes Mabuchi és klónjai.
Ettől függetlenül lehet jó is, csak kérdés, hogy találsz-e még ugyanilyet egy maréknyi közt...
(#38200) Luciferike válasza csíkosháTTú hozzászólására (#38195) Válasz Okt 7, 2014
Én rá érek, nem kell kapkodni.
(#38201) róbertke válasza Luciferike hozzászólására (#38200) Válasz Okt 7, 2014
Ekkora felelőtlen kijelentést soha ne tégy ....
(#38203) Luciferike válasza róbertke hozzászólására (#38201) Válasz Okt 7, 2014
Csíkos mester idáig elkészítette a dolgaim akkorra amikorra kellett. Pedig volt, hogy sürgős megrendelés volt tőle részem felől.
Így megbízok benne, hogy készen lesz mikorra kell.
(#38205) róbertke válasza Luciferike hozzászólására (#38203) Válasz Okt 7, 2014
Szerinted Ő miért nem reagált rá??
Mert ott a mondat végén a smile...
(#38213) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#38205) Válasz Okt 8, 2014
OFF line voltam...
(#38319) Luciferike hozzászólása Válasz Okt 14, 2014
Sziasztok!

Van egy Rokal E10 200-as kasznim, azt össze lehet hozni valami modernebb alvázzal?
(#38353) csíkosháTTú válasza Luciferike hozzászólására (#38319) Válasz Okt 15, 2014
1:100-as, nem 1:120-as. Keresd meg bucimaci kollégát, ő ROKAL gyűjtő, hátha tudja használni.
(#38357) Luciferike válasza csíkosháTTú hozzászólására (#38353) Válasz Okt 15, 2014
Akkor azért tünt nekem olyan bumfordinak
(#38474) Fordítókorongos válasza Milos Grimasz hozzászólására (#34393) Válasz Okt 18, 2014
Szia Milos Grimasz!

Idézet:
„Tegnap esti termés.
MÁV D 611-os idegen eredetű kocsi. Méret: H0e
És egy kis apróság HOTotya jóvoltából. Ha minden jól megy a "gúnyáját" hamarosan megkapja.”
Írtad néhány hónapja....

Ha jól gondolom az a hajtás,egy C50-esé volt.
Lett belőle valami??
Végül megkapta a gúnyáját???

Az a MÁV D611-es kaszni is gyönyörű munka volt.
Kíváncsi lennék rájuk.

Üdv.:korongos

xDSCF3559.jpg
 
(#39350) etwg hozzászólása Válasz Nov 13, 2014
Egy kedves barátom modellje került hozzám motorizálás miatt. Motort már találtam, de még nem döntöttem el, hogy hogyan tovább. ( az egész TT-ben készült és minden házimunka).


Hajdanán én dolgoztam ki a mechanikai részleteket, és ez már talán a 20. mozdonytipus ilyen elveken felépitve. (Egész más elveken alapszik, mint a nagyszériás és kisszériás modellek többsége).

image.jpg

image.jpg
 
(#39353) Milos Grimasz válasza Fordítókorongos hozzászólására (#38474) Válasz Nov 13, 2014
A C50-es még mindig nudizik, sajnos idő hiány miatt egyenlőre jegelem.
A Dk611-es kocsit kissé újra gondoltam. Bár még ez is csak kísérleti példány.


xDSCF3902.jpg

xDSCF3904.jpg
 
(#39361) sunocske válasza etwg hozzászólására (#39350) Válasz Nov 13, 2014
Jé, egy Karkulka!
(#39459) GABA TT hozzászólása Válasz Nov 16, 2014
Sziasztok!

Készülő félben van Ilonka újabb két változata. Az egyik az első gyártáskori változatoknak megfelelően. Egy kis gondban vagyok a festést illetően!
A rövid füstszekrényesnek az ezüstkönyvben van róla kép, a színe ami biztos hogy nem fekete. A felső része valószínűleg zöld, viszont az alvázról lövésem sincs, pirosra tippelek.
Ha van valakinek valami infója, a tipp is érdekel! Kérem ossza meg

DSC07562.JPG

DSC07563.JPG

DSC07566.JPG
 
(#39463) etwg válasza GABA TT hozzászólására (#39459) Válasz Nov 16, 2014
Mifelénk nem igen volt divat a piros futomü, nem tudom, de gondolom, hogy az inkább fekete.
(#39475) Milos Grimasz válasza GABA TT hozzászólására (#39459) Válasz Nov 17, 2014
Egyre jobbakat készítesz! Egyszer majd élőben is megskubiznám.
(#39492) GABA TT válasza etwg hozzászólására (#39463) Válasz Nov 17, 2014
Találtam egy fotót amin piros.
A könyvben a fekete fehér fotón a rugó kötegek és a tengely ágyak feketék, de az alváz és a kerekek világosabb színűek legalább is nekem úgy tűnik. Viszon fekete biztosan volt!

Köszi! )

6224257_71f2...jpg
 
(#39493) etwg válasza GABA TT hozzászólására (#39492) Válasz Nov 17, 2014
Nem tudom, hogy ez mennyire eredeti vagy inkább az önképzö népmüvészeti pingálás ujabb remekmüve.
Szépnek szép, s nem hiszem, hogy valaki valaha megszolna, ha ilyenre fested a modelledet - föleg ha még fotod is van.
(#39496) róbertke válasza GABA TT hozzászólására (#39492) Válasz Nov 18, 2014
Igaza van etwg -nek, ez a gép alul-felül fekete volt munkáséveiben.
(#39503) csíkosháTTú válasza GABA TT hozzászólására (#39492) Válasz Nov 18, 2014
Az ilyen kiállított szobormozdonyokkal vigyázz! Távolról sem az eredeti színekben pompáznak! Lásd a Gützold lyukra futását a MÁV520-szal, ott a Füstiben található példányt fotózták körbe, holott... Vagy a Szolnokon kiállított, és szépen kidekorált 424 230 sem volt így festve fénykorában, ahogy most ott áll. (Kétségtelenül mutatós, csak így nem volt üzemben soha.)
(#39509) róbertke válasza GABA TT hozzászólására (#39459) Válasz Nov 18, 2014
ElfelejteTTem valamit: -Nagyon szép lett mind a kettő modelled, és így ahogy festeTTlenül vannak, bármelyiket szívesen látnám - OFF H0 gyűjtő létemre is - a gyűjteményemben. Gratulálok!!!
(#39532) etwg hozzászólása Válasz Nov 19, 2014
Segitséget keresek. Ki ismeri ki magát jol a 375-s mozdony részeiben. Eléggé kacifántos a vezérmüve.+
Ki tudja mire van az a két bekeretezett elem a szerkezetben?

Kösz

375ST.jpg
 
(#39538) BR95 válasza etwg hozzászólására (#39532) Válasz Nov 19, 2014
Esetleg a harmadik kép melletti szöveg segít?
ErőJ
(#39539) etwg válasza BR95 hozzászólására (#39538) Válasz Nov 19, 2014
Kösz ezt ismerem, de ö is inkább azt irja, hogy nem tudja miért ilyen....
(#39542) hkrisz79 hozzászólása Válasz Nov 20, 2014
Üdvözlet!

Tudna valaki segíteni Fuggerth Szili belvilágával kapcsolatban? Sikerült megcsípnem egy kasztnit jó árban és kezdeném összeépíteni ill. a még hiányzó alkatrészeket beszerezni. Az lenne a kérdés, hogy a hajtás az csereszabatos a csörgőével? Az az egyetlen dolog amit pillanarnyilag nem látom honnan szerzek be. Valami más hajtás amit bele lehet operálni viszonylag könnyen? Neten láttam, hogy valaki roco Br 215-jét rakta bele a Csörgőbe.

Előre is köszi!
Üdv.
Krisztián
(#39543) BR95 válasza etwg hozzászólására (#39539) Válasz Nov 20, 2014
Csak tippelek, de nem lehet hogy a kisnyomású baloldali henger eltérő töltését szabályozza?
(#39545) csíkosháTTú válasza hkrisz79 hozzászólására (#39542) Válasz Nov 20, 2014
Tudomásom szerint a kerékátmérőben van különbség. A ROCO-s átépítést Lantos Gyula barátom követte el, de ez kényszermegoldás volt, ugyanis akkoriban olyanok voltak a Fuggerth forgóvázak, mint a Dacia 1310TLX kocsik... Hosszútávon sajnos nem igazán bevált megoldás, a keszthelyi így átépített M41-k pl. azóta ismét Fuggerth hajtásokkal mennek.
(#39548) etwg válasza BR95 hozzászólására (#39543) Válasz Nov 20, 2014
A baj az, hogy mind a két oldalon ilyen van, és ha megnézed János egyik képén, a két rud teljesen el van fordulva, mintha ilyen kacifántosan emelték volna a kulisszakövet (ami nincs kizárva).
(#39550) csíkosháTTú válasza hkrisz79 hozzászólására (#39549) Válasz Nov 20, 2014
Az biztos, de az egy forgóvázon hajtott, ősöreg M41-t leszámítva is van a középmotorosból is vagy 3 féle kivitel, amit természetesen nem csereszabatosak egymással.
Lapozás       37/65    
Frissek
  2024. Nov, 29. Pé
11:34:31
  Jelenleg 13 fő olvassa az oldalt
Hirdetés