|
Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
|
Témaindító: Csukló, idő: Aug 5, 2010
Témakörök:
|
|
(#48788) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#48784)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Ha én vagyok a múltba látó indián (Emlék Szem), akkor a szóban forgó járgány egy régi, dobmotoros Fleischmann BR55. A tapadógyűrű nélküliség sík pályán, kevés kocsival nem oszt, nem szoroz jelen esetben. A ROCO szerkocsival nem lehet házasítani egyszerűen, nem beszélve arról, hogy a ROCO porosz szerkocsija nem az áramszedés nagy osztrák bajnoka...
Nem a kerekek cseréje (van amúgy hozzá való) a nagy feladat. Az áramszedés kialakítása (az egyik pólus az a fém váz, az a tengelyen keresztül kapja) már nem egyszerű baleset, mert emlékeim szerint a másik pólust nem szedi a tender, szigetelve kell szerelni egy tök új tartót hozzá. |
(#48789) csíkosháTTú válasza diginewl hozzászólására (#48787)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Valahogy össze kellene vadászni a mozdony cikkszámát, amit belinkeltem az a porosz G8. |
(#48791) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#48789)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Annyi segítséget tudok adni, hogy a FLM 4147 szerkocsijának a középső tengelye olyan mint amilyenre diginewl vágyik, tapadógyűrű nélküli. |
(#48792) diginewl válasza csíkosháTTú hozzászólására (#48789)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Össze fogom szedni! Ma éjjel!
Erről a mozdonyról van szó Bővebben: Link
Köszönöm a segítséget!
Az áramszedés megoldható, mert a műanyag kasztniról tudok indítani rézlemezt! |
(#48793) etwg válasza diginewl hozzászólására (#48792)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Ha hinni lehet az adatlapnak a BR55-s szerkocsija is hasonlo felépitésü mint a G8, igy itt is csereszabatos a két meghajtott tengely.
BR 55 adatlap |
(#48794) róbertke válasza etwg hozzászólására (#48793)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Nem ugyanezt írtam kettő hozzászólással lejjebb???? |
(#48795) etwg válasza róbertke hozzászólására (#48794)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Neki nem a középsö tengely kell (azon nincs fogaskerék) hanem a szélsö amin nincs gumi.
Már Steve képén is világos volt, csak ezért kerestem elö, hogy megnézzük, hogy egyforma szerkocsik tologatják ezen mozdonyokat.
S amint látható a szerkocsik egyformák, de szerkezeti szempontból mégis különböznek. A G8-s szerkocsijában a tengelyek kerekekkel cokostul pokostul egy szám alatt fordulnak elö, itt meg külön kell a kereket (3 fajta van), tengelyt meg fogaskereket rendelni.....
|
(#48796) róbertke válasza etwg hozzászólására (#48795)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Az én mozdonyomnál mind a három tengely meghajtott, ebből indultam ki. Amúgy a kedves Fórumtárs ha a katalógus számát nem is tudja, legalább a mozdony számát is megadhatná, hogy legyen valami ami alapján be tudjuk azonosítani.
""A G8-s szerkocsijában a tengelyek kerekekkel cokostul pokostul egy szám alatt fordulnak elö, itt meg külön kell a kereket (3 fajta van), tengelyt meg fogaskereket rendelni..... ""
Azt hogy a csudába lenne így, amikor lentebb írtam már, hogy a középső tengelyen nincs tapadógyűrű, ráadásképp FLM KPEV G8 -as 4537 "Hannover" p.sz.u. mozdonyom van. |
(#48797) Hory94 hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Sziasztok!
Hozzám került egy Marklin kocsi, a kerekeket kicseréltem szigeteltre, de a csúszka, illetve a forgóváz kiszedésével nem sokra jutottam, hogyan kéne kiszedni?
Köszi |
(#48798) etwg válasza róbertke hozzászólására (#48796)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Nézd meg a berakott rajz alját. Ott van a szerkocsi a hajtással ( a középsö tengely nem hajtott). A hajtott tengelyeken két fajta kerék van 51 4320 és 51. 4321 (mind a 2 fajtára kell gyürü 51 4007) a középsö tengely kerekeinek a száma 514319, és mindegyikhez kell még a tengely is 51 4006. Ettöl bonyolultabban valoszinüleg csak egy Schaffhauseni zsebora alkatrésze rendelhetö. Nem is csoda ha ilyen logikával csödbe mennek. |
(#48799) róbertke válasza etwg hozzászólására (#48798)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Nem lehet normálisan "remotorizálni" - sb modellbau pedig pedig a maga 70 Eurós dobmotorjával nekünk megfizethetetlen! |
(#48800) etwg válasza róbertke hozzászólására (#48799)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Elvben kicserélhetné valamennyi kereket 51 4319-sre (középsö tengely kereke), csak az áramszedést kell extra megoldani. |
(#48801) róbertke válasza etwg hozzászólására (#48800)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Szerintem meg hagyjuk már az egészet, térjünk át a lepkegyűjtésre.... |
(#48806) diginewl válasza diginewl hozzászólására (#48792)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
No, megvannak.
Ez a két mozdony van. Ha már nekiesek akkor érdemes mind a kettőnek a kerekeit lecserélni.
BR 55 4145 Leírása itt
BR 24 4140 4140
Ezek vannak, úgy nézem egy kaptafa. Az áramszedést megoldom.
Ha ezekhez beszerezhetők sima kerekek akkor CsíkosMestert boldogítom egy megrendeléssel. |
(#48807) etwg válasza diginewl hozzászólására (#48806)
|
Válasz •
|
Dec 15, 2015 |
|
Nicsak a 3. Szerkocsi verzio.
|
(#48811) róbertke válasza etwg hozzászólására (#48807)
|
Válasz •
|
Dec 16, 2015 |
|
Nem ezt ugattam egész éjjel, a három tengely hajtott 1976-os konstrukciójú szerkocsit? Pista-Mester egy új gyártású mozdony képét rakta be, de az nem az ő hibája volt.
Na ennyit a FLM fejlesztés politikájáról.... hozzátesznek a hajtáslánchoz négy fogaskereket és három fémtengelyt...... megdrágítják a gyártást......a modellező meg füstölögjön, hogy ßar a modell....mert csak kettő tengely hajtott..... |
(#48812) etwg válasza róbertke hozzászólására (#48811)
|
Válasz •
|
Dec 16, 2015 |
|
Miután nem tudtuk diginewl kolléga modellje milyen, igy csak találgatni tudtunk, mert valamennyi szerkocsi gyakorlatilag ugyanaz, de modellben több változatban is elöfordult.
A kérdésen azonban ez nem sokat változtat, legfeljebb annyit, hogy másfajta kereket kell rendelnie - immár kiderült, hogy legalább 6 fajta kerék van a szerkocsik alatt: ( ha jol nézem - és ami nem derül ki az adatlapokból molyen rajtuk a nyomkarima, mert valamikor az FLM-nek is voltak nagyobb nyomkarimáju kerekei - s lehet, hogy a régebbi adatlapok a nagyobb nyomkarimáju kereket vezetik).
Sima szigetelt
Sima nem szigetelt
Tapadogyürüs szigetelt
Tapadogyürüs nem szigetelt
Sima fogaskerékkel egybeöntött. (Ilyet eddig nem találtam az adatlapokban)
Tapadogyürüs fogaskerékkel egybeöntött
Szép! |
(#48820) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#48807)
|
Válasz •
|
Dec 16, 2015 |
|
És még ezen belül is volt kettő, attól függően, hogy milyen a motor kefetartó pajzsa...
Más:
Most szentségelek erősen, egy Minitrix (N) E44-es hangosítása közben. Úgy szikrázik a motorja, mint a "hajder ménkű", belehallatszik a dekóder erősítőjébe... |
(#48822) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#48820)
|
Válasz •
|
Dec 16, 2015 |
|
Nna, készen van... Szedhetem szét újra, mert a nagy rohanásban nem vettem észre, hogy a gyárban jutott olaj az N-es E44 motorjába is... Biztos, ami biztos, kapott zavarvédő kondit még egyet. Ehhez képest a szintén N-es KATO NoHAB hangosítása gyerekjáték... |
(#48833) diginewl válasza etwg hozzászólására (#48812)
|
Válasz •
|
Dec 16, 2015 |
|
Kérném a segítséget!
Ma volt egy pici szabadidőm. Nem fogadtam szót. Lecsiszoltam a kerekeket. Sikerült, gyorsan megvolt. Egy bibi lett: a belső oldalon levő fogaskerék a sínkorona szintje alá került így. Azaz felül a váltószíven, stb.
Olyan FL kerék nincs, ami tapadógyűrű mentes, és fogaskerekes egyben - nagyjából ez jött ki a leírásokból.
Ami a tökéletes megoldás lenne, az a következő:
Sikerült, viszonylag egyszerűen, roncsolás mentesen levágnom a fogaskereket a kerékről - lásd kép.
Olyan Fleischmann szerkocsi kerék kellene, ami szintén ilyen izolált, azaz műanyag közepű, és tapadógyűrű mentes. Ehhez hozzá tudnám ragasztani a levágott fogaskereket, bele a tengelybe és KÉSZ!
Be lehet szerezni ilyen kereket?
Köszönettel: Newl |
|
(#48834) HOTotya válasza diginewl hozzászólására (#48833)
|
Válasz •
|
Dec 16, 2015 |
|
|
(#48835) etwg válasza diginewl hozzászólására (#48833)
|
Válasz •
|
Dec 16, 2015 |
|
Na már látjuk a problémát meg talán a megoldást is.
A te kerekeid immár sárgák ( sárgaréz) azaz lekopott a nikkel. A sárgaréznek meg a fö tulajdonsága, hogy koszolodik ( ráragad a kosz) igy teljesen alkalmatlan a modellvasutra. ( nekeim is van néhány értékes vitrintöltelékem).
Ezzel nem lehet semmit kezdeni.
Viszont uj nikkelezett kerekeket elvben lehet szerezni, csikos barátunk biztos utánnanéz, és megmondja a tuttit. Az uj kerekeken a fogaskerék külön van igy akár ujat is rendelhetsz vagy igy szépen levághatod és visszaragaszthatod az uj kerekekre.
A minap berakott adatlapon keresd ki a kerekek számát ( ha jol emlékszem 51 4319 volt a szigetelt futokerék ) rendelj belöle 6 darabot, és rakd össze. |
(#48837) diginewl válasza HOTotya hozzászólására (#48834)
|
Válasz •
|
Dec 16, 2015 |
|
Nincs ezzel gond!
Amíg nem csiszoltam le, addig nem mertem lehúzni a kereket a tengelyről - így jött meg a bátorságom.
Most írok Csíkosnak kerék ügyben.
Az áramszedést oldom éppen meg.
Végre újra tudok egy picit modellvasutazni! Tudod ez milyen jó? |
(#48844) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#48837)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Biztos hogy ez a jól járható út???? Holtbiztos az, hogy Csíkos be tud neked szerezni vadonatúj fémkereket .....és mi van ha nem?? Nekem van négy darab tengelyükről leszedett piros színű küllős kerekem, amit Piko szerkocsik alól szedtem ki, de ezek műanyagok. Ennyit tudok felajánlani segítségül. |
(#48846) csíkosháTTú válasza diginewl hozzászólására (#48833)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Na ezzel sikeresen hazavágtad a szerkocsit...
1: Mondtam, hogyha leszeded a tapadógyűrűt, és a futófelület külső részén található peremet is lecsiszolod, akkor lecsökkented a kerék futófelületén mért átmérőt. Magyarul, lesz egy kisebb kereked, meg egy ehhez képest hatalmas nyomkarimád, az eredetihez képest.
2: Nem véletlen, hogy abban a modellben mind a három tengely meg van hajtva. A tapadógyűrűket elvetjük, az még OK, de egy meghajtást is ezzel együtt, az már nem.
Szolgálati közlemény: e-mailre válaszoltam. Rákérdezek Fleischmann-éknál, van-e még nekik ilyenjük. |
(#48848) etwg válasza diginewl hozzászólására (#48837)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Ha le tudod vágni valamennyi fogaskereket, akkor jobb helyzetbe leszel mert elvben bármilyen márkáju kereket vehetsz (FLM, ROCO, PIKO, WEINERT stb). Ilyen méretü kerekekkel majdnem Dunát lehet rekeszteni.
|
(#48849) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#48846)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Mindenki mondta, de tudod hogy, hogy van ez ...... a saját kárán tanul...
|
(#48851) kvic80 hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Sziasztok!
Adott a pályaszakasz: kb. 1 méteren 20cm-es emelkedő, R360 kanyarral
Adott 3 mozdony (tengely/hajtott/tapadógyűrűs): Roco DB650 motorvonat (4/2/2), PIKO Expert BR146.2 (4/4/4), Roco startszettes BR218 (4/4/2).
Az van, hogy motorvonat felmegy, akármilyen sebességgel, a PIKO felmegy 3 IC kocsival vagy 7 tehervagonnal, viszont a BR218 elkapar már 2 IC kocsival ill. 3-nál több tehervagonnal is. Próbáltam máshová rakni a tapadógyűrűs kerekeket, de a legtovább úgy jutott, hogyha a 2 hátsó tengelyen volt. Lefelé megcsúszik 2 IC kocsival is
Szerintetek mit lehetne még kipróbálni, leszámítva a pályaátalakítást, mert az nem játszik? Az hogy startszettes, befolyásolhatja a tapadást? (Máshol gyönyörűen, röccmentesen fut, csak itt kevésnek érzem). Vagy lehet hogy a PIKOnak pl. a nagyobb kerekei segíthetnek, azért megy fel "könnyedén"? |
(#48852) etwg válasza kvic80 hozzászólására (#48851)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Valoszinüleg a Rigi fogaskereküt modellezted, mert ama 20 cm/1m még azt a komoly fogaskereküt is lekörözi.
Alapjában nem sokat tudsz tenni, azonkivül, hogy az asztal megfelelö lábai alá legalább 2 téglát tenni igy csökkented az emelkedöt. A másik megoldás minden mozdonyra egy cérnát kötni, és ugy felhuzni a dombra a vonatot a harmadik megoldás szerinted nem járható, márpedig az a megoldás, szétszedni és ujra épiteni.......
Sajnos nem értem, hogy miért nem tájékozodik valaki, mielött nekifog ilyen pályát épiteni. Utolag igen nehéz valamit változtatni a tényeken...
|
(#48853) angyal.marci válasza kvic80 hozzászólására (#48851)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Hát igen, ezen sokat nem lehet segíteni. Még egy gyűrűvel nem lesz áramod. Az egyetlen logikus megoldás a duplagépes vonat lehet. |
(#48854) kvic80 válasza angyal.marci hozzászólására (#48853)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
OK, elismerem, hogy a pálya durva, DE a másik kettő miért megy fel gond nélkül? Próbáltam még két tapadógyűrűvel, de azt csak ráhúztam a kerekekre (ennél a mozdonynál külön helye van a gyűrűknek, vájat a kerékben), nem segített...
Duplamozdony helyett egy 6 tengelyes esetleg jó lehet? |
(#48855) etwg válasza kvic80 hozzászólására (#48854)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Azon teljesen felesleges spekulálnod, hogy miért megy fel az egyik meg miért nem a másik. Meddö idötöltés - az sem biztos, hogy ha ma felmegy holnap is fel fog menni. Te is gyerekkorodban fel tudtál mászni a keritésre késöbb még a járdaszél is leküzdhetetlen lehet.
A szabványok nem véletlenül irják, hogy 1 méteren 3-5 cm emelkedhet a pálya ( és egy ilyenen felmegy minden mozdony), a tiedén 4x ennyi az emelkedö, azaz sima statisztikai modon a mozdonyok 1/4 fog csak felmenni ( ha szerencséd van).
|
(#48856) Von Smallhausen válasza kvic80 hozzászólására (#48854)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Esetleg pakold tele súllyal, ha van még benne hely. |
(#48857) diginewl válasza csíkosháTTú hozzászólására (#48846)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Idézet: „Na ezzel sikeresen hazavágtad a szerkocsit..”
Nem, csak elkezdtem átalakítani - volt már ilyen, amikor a régi E11-kasztni alá tettem roco meghajtást, és abba kellett kereket cserélni. Így talán még költséghatékonyak maradunk
Ahogy ETWQ is írta, ha nincs FL kerék, akkor HoTotya mesterhez fordulok segítségért, hogy Roco, vagy piko kerékből nyomkarima mentes küllős műanyagból ~12,5mm átmérőjű keréknek mi a cikkszáma. Olyant fogunk rendelni.
Valami oknál fogva a régi piko BR55, FL BR55, és a legújabb Roco Br57-es szerkocsi tengelyek, és kerekek egymással teljesen csereszabatosak - ennek már utánanéztem.
|
(#48858) angyal.marci válasza kvic80 hozzászólására (#48854)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Idézet: „egy 6 tengelyes esetleg jó lehet?”
Egyáltalán nem ilyen egyszerű. Ez a mozdony is hattengelyes de harmatgyenge. Keress egy igazán erős mozdonyt és nyúzd azt. Bár ezt nagyon sokáig nem fogja egyik sem bírni... |
(#48859) etwg válasza diginewl hozzászólására (#48857)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Mindenekelött számold meg hány fogu az a fogaskerék, mert a futofelületnek attol nagyobb átméröjünek kell lennie, különben ott leszel, ahol most vagy. |
(#48860) diginewl válasza etwg hozzászólására (#48859)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Az eredeti FL kerék 12,5mm átmérőjű tapadógyűrűvel.
Valami ehhez közeli méretű küllős kerék kell - ha nincs FL-ben. Ennek Csíkos utánanéz januárban.
Beszámolok, majd hogy milyen lett az átalakítmányom.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
|
(#48861) etwg válasza diginewl hozzászólására (#48860)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
Nem közeli, hanem azonos vagy nagyobb!!!
Elvben minden ilyen szerkocsinak azonos méretü kereke volt, kérdés az, hogy hogyan fogott a modell tervezök ceruzája... |
(#48862) etwg válasza diginewl hozzászólására (#48860)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2015 |
|
A fogaskerék külsö átméröje 12 mm ezért kell a kerék futofelületének legalább 12,5 mm-nek lennie.
|
(#48918) Frankye moderátori
válasza HOTotya hozzászólására (#48917)
|
Válasz •
|
Dec 23, 2015 |
|
|
(#48939) diginewl hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 25, 2015 |
|
Tiszteletem!
Egy kis ÖBB átalakítás. 1044 H0 kleinbahn. Jézuska hozta
Így, messziről egész roco mozdonyos kinézete lett Kapott fékcsöveket, akasztóhorgot, meg ablaktörlőt (előre csak, hátul nincs). Valamint kapott egy NEM kompatibilis vonóhorgot, így fecskefarkas vagonokat is tud húzni - nem kinematikás, csak szabványos csatlakozás.
Aki látott ilyent belülről, annak a haja az égnek áll... ennek ellenére szépen digizhető. Digitools 2.x dekóder a tetejében a súly felett elfér. Szép lassúmenet, mindez tökéletes hangahatással - így még hangosítani sem kell LED-es világítással - előre fehér. (a vezetőállás úgy be van ragasztva, hogy esélytelen roncsolás nélkül oda embert betenni - így marad üresen).
Mindenkinek Áldott, békés Ünnepet kívánok! |
|
(#48944) diginewl hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 26, 2015 |
|
Tiszteletem!
Még egy elrettentő kérdésem van:
A Fleischmann Br24-be milyen füstgenerátort lehet beletenni?
A mozdony csöve vékony.
Nézegettem videókat és sok helyen simán a fémes külsős seuthe 20,21,24-es dugják a kasztniba bele. Nem hiszem el, hogy az új Maerklin mozdonyok is mind fémházból lennének. Ha meg műanyagból vannak, hogy nem olvad el a kémény....
Jó lenne valami ilyen egyszerű megoldás, mert aláfaragni egy 27-est... hát elég széles. |
(#48945) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#48944)
|
Válasz •
|
Dec 26, 2015 |
|
Sikerült megcsinálnod a szerkocsiját?? Amúgy mi a FLM BR24 katalógus száma, mert mintha múltkor sem közölted volna. |
(#48946) etwg válasza diginewl hozzászólására (#48944)
|
Válasz •
|
Dec 26, 2015 |
|
Az uj Märklin mozdonyok kasznija is fémböl van. Ez náluk tradicio! |
(#48947) diginewl válasza etwg hozzászólására (#48946)
|
Válasz •
|
Dec 26, 2015 |
|
AZTAMINDENIT! Köszönöm a választ!
Pedig annyira műanyagosan néznek már ki. Így érthető, hogy csak beledugja a steckgenetártort, és már füstöl is... |
(#48948) diginewl válasza róbertke hozzászólására (#48945)
|
Válasz •
|
Dec 26, 2015 |
|
Itt már leírtam, hogy mibe kell. ITT dec. 15-én
Róbertke! Nem értem a kérdésed!
Te hol élsz? Ezt most jóindulattal kérdezem:
Ha a Fleischmann gyár mellett, akkor rendben van, a kérdésed, de ha itt valahol Magyarhonban, akkor nem értem kérdésed.
Csíkos is azt írta - privátban, hogy januárban térjünk vissza rá. Én annyit tettem, hogy egy két - amúgy is rendelendő alkatrésszel együtt megrendeltem az egyik vasútmodell bolton keresztül a kerekeket (több félét is, háta valamelyik jó lesz).
Ha jók a számításaim, kb. január közepe/vége felé megérkeznek a kerekek - addig semmi.
|
(#48950) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#48948)
|
Válasz •
|
Dec 26, 2015 |
|
Köszönöm kedves kérdésed, de nem a Fleischmann gyár mellett élek. Én is írtam anno', hogy nekem egy olyan FLM G8 gépem van, amelyiknek a szerkocsijában az egyik hajtott tengelyén nincs tapadógyűrű. Mire feltettem volna azt a kérdést, hogy netán cseréljünk-e, te már sajnos a figyelmeztetések ellenére is szétkaptad a kerekeket. Ennyi... |
|
(#48953) diginewl válasza róbertke hozzászólására (#48950)
|
Válasz •
|
Dec 26, 2015 |
|
Mint jeleztem, be fogok számolni, ha haladtam valamit az átalakítással.
Egyenlőre alkatrészre várok.
Olvastam, hogy Neked mid van, sőt utána is néztem, hogy az milyen jó lenne, de ehhez a gőzöshöz már nem gyártanak ilyen alkatrészt
Van egy elvem: más modelljét az én hülyeségem miatt nem veszélyeztetem. Ami a tulajdonomban van, azzal kísérletezem, de másokéval NEM. Bocsánat, de - emiatt - bennem fel sem merült, hogy a Te mozdonyodból bármit cseréljek!
A hajtást úgy szeretném átalakítani - ahogy már korábban jeleztem is - hogy az összes kereke sima legyen, és mindezt két szerkocsiban (br55, br24).
Mindenesetre teljesen leköteleztél, hogy egy ilyen outsider vasútmodell őrültnek tétovázás nélkül felajánlasz alkatrészt!!! |
(#48954) diginewl válasza róbertke hozzászólására (#48950)
|
Válasz •
|
Dec 26, 2015 |
|
Még egy - bocsánat
Arra megkérhetlek, hogy a pontos számát FL 4*** számát megnéznéd, és megírnád a mozdonyodnak?
Köszönettel: Newl |
(#48955) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#48954)
|
Válasz •
|
Dec 26, 2015 |
|
Második tulajdonosa vagyok az 1974-1985 között gyártott Fleischmann 4147 KPEV G8.1 4537 Hannover |
|
|
2024. Dec, 26. Csü 5:00:33 |
|
Jelenleg 5 fő olvassa az oldalt |
|
|