Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Témaindító: Csukló, idő: Aug 5, 2010
Témakörök:

Lapozás       50/65    
(#49505) etwg válasza diginewl hozzászólására (#49504) Válasz Jan 30, 2016


A jobboldali képen egy hiba van!

(#49508) diginewl válasza etwg hozzászólására (#49505) Válasz Jan 30, 2016
Mi a hiba?
Az egyik felépítmény hiányzik? (az lesz a kamerás kocsi)
(#49509) etwg válasza diginewl hozzászólására (#49508) Válasz Jan 30, 2016
Valami más......, valoszinüleg nem te csináltad...

(#49510) DZolTTán válasza etwg hozzászólására (#49509) Válasz Jan 30, 2016
Az ütközők sima/domborúságára gondolsz?
(#49512) etwg válasza DZolTTán hozzászólására (#49510) Válasz Jan 30, 2016
Meleg....
(#49516) diginewl válasza etwg hozzászólására (#49509) Válasz Jan 30, 2016
Hát én biztos nem csináltam. Csak a két összekapcsoló kinematikát szerettem volna lefotózni, más nem követtem el ezeken a kocsikon.
Elárulod?
(#49517) etwg válasza diginewl hozzászólására (#49516) Válasz Jan 30, 2016
Nézd meg jol a Zoli már majdnem eltalálta.....
(#49518) DZolTTán válasza etwg hozzászólására (#49517) Válasz Jan 30, 2016
Nem tudom, mire gondolsz, de szerintem önmagában az sem stimmel, amit írtam, hogy a sima ütközőnek sima a párja, a domborúnak meg domború. Bár nem vagyok vasutas
(#49520) etwg válasza DZolTTán hozzászólására (#49518) Válasz Jan 30, 2016
Pedig pontosan az a hiba. A sima ütközö mindig a domboruhoz ütközik....
(#49524) DZolTTán válasza etwg hozzászólására (#49520) Válasz Jan 30, 2016
Hát erre gondoltam már elsőre, kérem szépen!
Csak nem részleteztem, mert gondoltam, mindenki érti.
(#49525) etwg válasza DZolTTán hozzászólására (#49524) Válasz Jan 30, 2016
Akkor már csak a pont hiányzik az i-röl. Melyik vagonon van rosszul felszerelve az ütközö?
(#49526) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#49525) Válasz Jan 30, 2016
A szélsőn...
(#49527) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#49526) Válasz Jan 30, 2016
De milyen vicces hangulatban van kend ma....

(#49528) diginewl válasza diginewl hozzászólására (#49504) Válasz Jan 30, 2016
No, utánanéztem.
A roco univerzálkuplung egy kicsit távolabb áll be mint az echte Roco/Fleischmann kurcz. Ez van valamit valamiért.
Idézet:
„Der Kuppelabstand ist ein klein wenig größer als bei anderen Kurzkupplungen.”
Kuplungok
(#49530) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#49528) Válasz Jan 30, 2016
Ne hagyd magad mindig ugrasztani!! Ha szembe állnál egy kocsival vagy netán egy mozdonnyal, akkor ÍGY KÉNE kinéznie az ütközőknek.
(#49533) angyal.marci hozzászólása Válasz Jan 30, 2016
Ha már Szergejekről volt szó. Nekem is van egy kasztnim, DinoTT -tól, de nem gurult. Szerkesztettem alá valamit, így még 3 mm hiányzik a tényleges magasságból. Az a baj, hogy a HoTTó féle keréklistában nem találtam ennél nagyobb kerekeket, úgyhogy a forgócsapnál kell ügyeskedni. Amíg nem lesz hajtása, addig így marad. Persze folyamatosan kap ütközőket, ablakokat, stb. Egyszer majd még a kupplungot is kivezetem a szoknya alatt.

20160130_210...jpg

20160130_214...jpg
 
(#49536) róbertke válasza angyal.marci hozzászólására (#49533) Válasz Jan 31, 2016
Próbálj meg légyszíves egy olyan harmadik képet is készíteni, amin az egész gépet egyben lehetne látni, netán sínszálra rakva.
(#49537) angyal.marci válasza róbertke hozzászólására (#49536) Válasz Jan 31, 2016
Kívánságod számomra parancs. Szerény lehetőségeimhez mérten itt a kép - telefonos.

20160131_072...jpg
 
(#49539) VoTi válasza angyal.marci hozzászólására (#49537) Válasz Jan 31, 2016
Ilyet láttam a valóságban! Nem találom a képet, pedig letöltöttem anno.
(#49542) angyal.marci válasza VoTi hozzászólására (#49539) Válasz Jan 31, 2016
Persze, ilyen forgóvázra szokás rátenni a levesbe menő Ivánokat.
(#49546) VoTi válasza angyal.marci hozzászólására (#49542) Válasz Jan 31, 2016
Azt a gépet csak javították. Szerencsére
(#49548) angyal.marci válasza VoTi hozzászólására (#49546) Válasz Jan 31, 2016
Azt hittem pedig, hogy ilyen fváz csak egy esetben megy a gép alá. Tévedtem szerencsére.
(#49551) róbertke válasza angyal.marci hozzászólására (#49537) Válasz Jan 31, 2016
(#49598) ModELiTT válasza angyal.marci hozzászólására (#49533) Válasz Feb 4, 2016
Lehet vendég zsámolyon,nagy javításon !

M62 nagy jav...jpg
 
(#49619) diginewl válasza diginewl hozzászólására (#49302) Válasz Feb 6, 2016
Megérkeztek a perselyek!
Hála a vasuttmodell boltnak, már itt is vannak!
Köszönet érte Heizler Úrnak, hogy este még képes volt írni nekem e-mailt ez ügyben!

Egy vagonba már be is építettem őket, sőt mindjárt forrasztottam rá egy vezetéket is, így súrlódásmentes áramszedés is van. Következő napokban készítem a többit!

Annyi észrevétel van vele, hogy ha már kikopott a műanyag ház, akkor nem szabad az eredeti leírás szerint alulról (felülről) fúrni Itt a leírás, mert az még elviszi a fészket a fenéklemez felé, hanem két oldalról kell fúrogatni. Így pillanatok alatt kész a fészek. Bele egy pötty ragasztó, és már mehet is a helyére a kerék.
Naccerű találmány

Ez sem jött volna létre ezen fórum nélkül!
Köszönet!
(#49725) nixon61 válasza diginewl hozzászólására (#49619) Válasz Feb 14, 2016
Jó dolog a fészek, régen használom, de ha egy kicsit szorosabbra sikerül a tengely, akkor a forrasztópáka hegyével melegítve, óvatosan lehet korrigálni. Csak a tapasztalat mondatta velem, a meleggel vigyázni!
(#49731) diginewl válasza nixon61 hozzászólására (#49725) Válasz Feb 15, 2016
Látod! Ez nagyon jó ötlet!
Köszönöm! Nehéz azt a pici pluszt még kiszedni belőle, hogy éppen ne lötyögjön.
(#49864) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#49731) Válasz Feb 22, 2016
Nem találom, biztos vaksi lettem, de mi van a FLM BR55 -el??
(#49865) diginewl válasza róbertke hozzászólására (#49864) Válasz Feb 22, 2016
Jelentem:
A vitrinvonat elsőbbséget élvez. Volt üzemzavar, ki kellett cserélnem az állítóművet. Ma 00:35-re készültem el vele.
Közben sikerült egy még egyszerűbb univerzálkupplungra applikált áramátadó csatlakozót fabrikálnom. Nemsokára bemutatom a Newl2.1 stromfürende kupplungot. Előnye, hogy olyan közel kapcsol mint a roco kurczkupplung, de kompatibilis a sima univerzálkupplunggal is. Na?
Ha ez mind kész, akkor jön a FL BR55. Az alkatrészek itt vannak.
(#49919) angyal.marci hozzászólása Válasz Feb 26, 2016
Másnak ujjgyakorlat, nekem az első beavatkozásom. Zeuke Y-ból Bd kocsi lesz. Két rötyiablakot kell betömni, amiket már megcsináltam, most az oldalfalakat fogok építeni. Hála Enigmának az anyagért!

20160225_164...jpg

20160225_180...jpg
 
(#49929) ponTT hozzászólása Válasz Feb 26, 2016
Ilyen volt, ilyen lett. Megköszönve - innen is - Hubert Feri barátomnak!

AA M62_260.jpg

DSCF1176.JPG
 
(#49930) ponTT válasza angyal.marci hozzászólására (#49919) Válasz Feb 26, 2016
Csak biztatásképp!

DSCF1057.JPG

DSCF1058.JPG
 
(#49931) angyal.marci válasza ponTT hozzászólására (#49930) Válasz Feb 27, 2016
Köszönöm a bíztatást! Nagyon szépek.
(#49946) enigma válasza angyal.marci hozzászólására (#49919) Válasz Feb 28, 2016
Szívesen! Ha jön még küldök. Te vegyésznek készülsz. kiderítetted, hogy mi a rák ez az anyag?
(#49964) angyal.marci válasza enigma hozzászólására (#49946) Válasz Feb 28, 2016
Öhm ez nem olyan egyszerű. Azért a vegyész sem (pláne egy vegyésztanonc) varázsó, hogy egyből, ránézésre megmondja hogy ez ez, az amaz... Bonyolult kísérletsorozatokból meg lehet valamit határozni, de egy ekkora batárnagy poli-molekulákból álló műanyag összetételét szinte lehetetlen megmondani. De ha tévedek, Diginewl majd kijavít.
Amúgy meg tudom micsoda . Egy, számomra jó, alapanyagként használható műanyag lap.
(#49992) Csukló hozzászólása Válasz Feb 29, 2016
Emelőhátfal projekt

2016-02-02 0...jpg

2016-02-02 1...jpg

2016-02-29 0...jpg
 
(#49993) Csukló válasza Csukló hozzászólására (#49992) Válasz Feb 29, 2016
És még pár kép

2016-02-02 1...jpg

2016-02-02 1...jpg
 
(#49997) róbertke válasza Csukló hozzászólására (#49993) Válasz Feb 29, 2016
Érdekes ez a fehér tűzoltó hátsó emelőfallal....
(#49999) Csukló válasza róbertke hozzászólására (#49997) Válasz Feb 29, 2016
Igazándiból ez egy kísérleti kocsim...
Minden fejlesztést ezen szoktam tesztelni
(#50003) róbertke válasza Csukló hozzászólására (#49999) Válasz Márc 1, 2016
Minden esetre érdekes...
(#50006) Frankye válasza róbertke hozzászólására (#49997) Válasz Márc 1, 2016
Főként az első széria utolsó képén a kissé módosult tudatállapotú emberkével a fa tövében.
(#50015) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#50006) Válasz Márc 1, 2016
Az az Íróasztali modulomon készült és ott van egy pityókás figura
Bővebben: Link
(#50021) nixon61 hozzászólása Válasz Márc 1, 2016
Szeretnék tanácsokat, ötleteket kérni a készülő mozdonyomhoz.
Előre is köszönöm.
(#50023) nixon61 hozzászólása Válasz Márc 1, 2016
Lemaradt kép.

20160228_164...jpg
 
(#50025) angyal.marci válasza nixon61 hozzászólására (#50023) Válasz Márc 1, 2016
Hogy sikerült a Szergejt a nála hosszabb Nohab-alvázra operálni?
Javítom magam: látom, ez két Iván. Az ablakok számával nem lesz gond?
(#50026) nixon61 hozzászólása Válasz Márc 1, 2016
Még kép

20160228_164...jpg
 
(#50027) nixon61 válasza angyal.marci hozzászólására (#50025) Válasz Márc 1, 2016
Pont ezen meditálok, mit kezdjek vele, kellene ötlet, ha összenyitom akkor nem lesz arányos, a fenébe.
(#50028) nixon61 hozzászólása Válasz Márc 1, 2016
3. kép, nem sikerült, túl nagy.
(#50029) angyal.marci válasza nixon61 hozzászólására (#50027) Válasz Márc 1, 2016
Szergej utánzatnak jó. De ha Szergejt akarsz, ezt dobd el. Azaz nem teljesen, a hajtást átdolgozva, és rendes (nem startos) kasztnit szerezve tudsz jó gépet csinálni. ModelliTT csinált sok ilyet, fentebb találhatsz róluk képet. Így max valami Szergejre hasonlító mozdonyod lesz. Az eleje se stimmel, a kasztni eredeti pontatlansága miatt.
(#50214) diginewl válasza diginewl hozzászólására (#49619) Válasz Márc 14, 2016
Mai nap haladtam a perselyezéssel, és áramátadással a kocsik között.
A perselyek magukért beszélnek! Külön jó náluk, hogy egy az egyben áramszedőnek is használhatók, így a saját kreálmányú rézlemez, és egyebek eltűnnek a vagonokról. Könnyű futásuk lesz.

Elkészült a Diginewl 2.1 valós közelkapcsolós áramáradó kuplung, roco univerzál feltétre.
A 2.0 itt látható

Annyiban változott, hogy itt az univerzálkupplung közelebb kapcsol (2 db SMD alkatrész, és némi minimális reszelés eredményeképpen ), mint a gyári univerzálkuplung. Így pont az a táv jön ki, amit a roco fecskefarokkal lehet elérni mm-re pontosan! Egészen könnyen egymásba csusszannak a csatlakozók. Úgy lett kialakítva, hogy egy sima univerzálkupplung is tudjon bármelyik áramátadóshoz kapcsolódni.
További előny, hogy nem az áramátadó csatlakozón ébred a tolóerő, hanem a kuplung gyári felszínén. A csatlakozók valamennyire el tudnak ide/oda mozogni, ezért nem teljesen fix a kapcsolat!

Hátrányok: az oldáshoz kell az aláNYÚLás, és picit segíteni kell az oldásnál, hiszen a csatlakozók is fogják egymást. Azaz autómatikus szétkapcsoláshoz nem használható. Csak egy irányban sorolhatók a vagonok.

(Róbertke! Most fog következni a BR55 hajtás átalakítás! Hónapok kérdése és készen lesz )

WP_20160314_...jpg

WP_20160314_...jpg

WP_20160314_...jpg
 
Lapozás       50/65    
Frissek
  2024. Dec, 26. Csü
4:16:36
  Jelenleg 4 fő olvassa az oldalt
Hirdetés