|
Modell bemutató - Kinek, milyen van?
|
Témaindító: SzerNoh, idő: Júl 4, 2010
Témakörök:
|
|
(#5629) kisKirály válasza balatonperes hozzászólására (#5628)
|
Válasz •
|
Ápr 13, 2011 |
|
Igen, kellene.
Esetleg elviszem kiállításra, kakukktojásnak... |
(#5630) balatonperes válasza kisKirály hozzászólására (#5629)
|
Válasz •
|
Ápr 13, 2011 |
|
Ahogy gondolod! Nem emlékszel B.gyarmatra! Az Elnök-Vezérigazgató Úr asztalán történt próbákra?
A 'szakemberek' mit írtak 'az öregnek'???!!!!! |
(#5631) kisKirály válasza balatonperes hozzászólására (#5630)
|
Válasz •
|
Ápr 13, 2011 |
|
A tényeknél maradva....nem emlékszem semmire!
Tudod korral jár |
(#5636) balatonperes válasza kisKirály hozzászólására (#5631)
|
Válasz •
|
Ápr 13, 2011 |
|
....nem csodálom....De a pihenőben folytassuk! |
(#5686) kisKirály hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 22, 2011 |
|
Nagyon drága dolog ez a modellezés! De megérkezett a második előjelző is a modulra!
|
|
(#5687) Frankye válasza kisKirály hozzászólására (#5686)
|
Válasz •
|
Ápr 23, 2011 |
|
Szép darab! Kár, hogy olyan iszonyat drága valóban minden... |
(#5695) kisKirály válasza Frankye hozzászólására (#5687)
|
Válasz •
|
Ápr 23, 2011 |
|
Maga a jelző 18.000.- HUF volt, plusz 4500 egyéb költséggel került hozzám.
De már nem gyártják. A múltkor 100 euro felett vitték el. Már csak egy 4514 sz. jelzőre vadászok a fűtőházhoz. |
(#5698) Csukló válasza kisKirály hozzászólására (#5695)
|
Válasz •
|
Ápr 24, 2011 |
|
Ilyenkor örülök, hogy én nem használok jelzőket! |
(#5699) SzerNoh válasza kisKirály hozzászólására (#5695)
|
Válasz •
|
Ápr 24, 2011 |
|
És milyen a pályaterved? |
(#5703) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#5699)
|
Válasz •
|
Ápr 24, 2011 |
|
Röviden: Drága. Bővebben: Baromi drága...
Én meg ilyenkor örülök, hogy nincs (most) asztalom, és ha lesz is, csak s.k. fényjelzőkkel. |
(#5724) kisKirály válasza SzerNoh hozzászólására (#5699)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2011 |
|
Mátravidéki Erőmű-Lőrinci-Selyp- - Jobbágyi. Plusz 10-10 méter nyílt vonal egy illetve két vágánnyal, két hurok fordító tárolóval egybeépítve. 5 db 90° elem és egy 130x110 fordítókorong+körfűtőház elem.
Lesz.
Majd!
Nincs több helyem tárolni.... |
(#5729) Antal Miklós hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Ime a legfrissebb kedvencem: Voith Maxima 40CC.
Aprólékos kidolgozás, és kitűnő futási tulajdonságok.
Ötletes a meghajtás: Motor> fogasszij> elosztó hajtómű> kardántengely> kerékhajtómű (csigahajtás)> kerekek. 612gr. 64 tengelyt kényelmesen elhúz. Még a lépcsőkön lévő rács is külön felhelyezhető.
|
|
(#5730) Frankye válasza kisKirály hozzászólására (#5724)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Nem akarod feltenni a pályatervedet? Kíváncsivá tettél! |
(#5731) Frankye válasza Antal Miklós hozzászólására (#5729)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Hűazannyakrausz! Ez nem semmi! Tényleg szép, aprólékos kidolgozású, és a meghajtási mód nagyon ötletes.
Mennyibe kerül ez a szépség? |
(#5734) Antal Miklós válasza Frankye hozzászólására (#5731)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
269,-Euro Bécsben a MeMoba boltban.
A Sächsichewagonfabrik Stollberg gyártotta. A 2. vezérlőállásnál lévő nagy hütő elötti hűtőrács is maratott rács, átlátható. A forgóvázon a tárcsafékek belső oldala kidolgozzva, valamint a kocsiszekrény is rugózottan van felfüggesztve, oldalanként és forgóvázanként 2-2 spirálrugón nyugszik, a forgóvázak egyenesbe állását stabilizátor rudazat segíti elő. A homokoló csövek tényleg a futófelületnél végződnek. A sok-sok kiegészítő felvitele, ragasztása 2x 7 óra volt. |
|
(#5736) kisKirály válasza Frankye hozzászólására (#5730)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Nincs konkrét pályaterv. Azaz van, a netről letöltött állomásrajzok. A "koporsók" lassan készülgetnek hozzá, de egyenlőre felállítva sorakoznak egymás mellett. |
(#5739) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Sziasztok!
Miklós!
Gratulálok az izom mozdonyhoz
Mai beszerzéseim 2 hozzászólásban:
Tillig vagonok: 1, 1/2 osztály
|
|
(#5740) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
A másik pedig egy Kibri készlet, és amit tartalmaz.
Kicsit csalódtam, hogy semmi matrica nincs hozzá, ellenben az alkatrészes kép bal oldalán látható, hogy variálni lehet hogy milyen színű tető, adagoló meg rudazat legyen hozzá..
A nagy kérdés ki hogyan rakná össze?
Üdv
SzerNoh |
|
(#5741) Frankye válasza Antal Miklós hozzászólására (#5734)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Na, erre mondják "pestiesen", hogy "Nem semmi!" |
(#5742) Frankye válasza kisKirály hozzászólására (#5736)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Értem. Akkor várok türelemmel, míg megtelnek. |
(#5743) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#5739)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Fél osztály?! Gergő! Az nem 1/2 hanem 1+2 osztály!
Amúgy ezek is szép példányok, használja mindenki egészséggel a magáét! |
(#5755) kisKirály hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
És Csukló Úrnak mit hozott a tojásos nyuszika? |
(#5756) Abs válasza SzerNoh hozzászólására (#5740)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Ismered a viccet?!
... valahogy mindig tank lett belőle.
Abs |
(#5757) SzerNoh válasza Abs hozzászólására (#5756)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Az off-ban fejtsd ki nem hallottam még
Neked mit hozott a nufi? |
(#5758) Csukló válasza kisKirály hozzászólására (#5755)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Még nem volt időm le fotózni a tojásaidat......... |
(#5762) Abs válasza SzerNoh hozzászólására (#5757)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2011 |
|
Nekem két beadandó féléves házit, pár ZH-t, meg egy ki nem fizetett munkát hozott... zajlik az élet, na.
Abs |
(#5763) Antal Miklós válasza SzerNoh hozzászólására (#5740)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2011 |
|
Szia SzerNoh, gratulálok a MÁV-Star-os kocsikhoz, nagyon szépek.
Csak a kép alapján összerakni elég nehéz lesz. Én a Kibri honlapján felvenném a kapcsolatot a gyártóval, hogy kimaradt az összeállitási rajz. Én is ezt tettem, mert a Maximának kimaradt a használati utasítása. 24órán belül x.pdf file-ban elküldték és még elnézést is kértek.
Ha kell segítek a megfogalmazásban:
"Leider in dem Packung die Gebrauchtanweisung nicht drin gewesen, so von den vielen Teilen zusammenbauen, die vielen Ersaztteilen ausrüsten wird schwierig für mich.
Können Sie vielleicht ein x.pdf Dokument schicken, dass ich dann den Ausrüsten ordentlich durchführen könnte?"
|
(#5764) SzerNoh válasza Antal Miklós hozzászólására (#5763)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2011 |
|
Szia Miklós!
Az összerakási rajz megvan, meg a doboz tartalmát tartalmazó lista... azt nem fényképeztem le, csak furcsállottam, hogy nincs hozzá semmi ragasztani való. |
(#5766) kisKirály válasza SzerNoh hozzászólására (#5764)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2011 |
|
Olyan ikeás lehet. Sokáig tart összerakni, de egy pillanat műve, amíg széthullik |
(#5767) Antal Miklós válasza SzerNoh hozzászólására (#5764)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2011 |
|
Szia SzerNoh, ha jól értelmezem, akkor matrica nincs hozzá?
ragasztóként én a benzolt használom egy kicsit feloldok benne müanyag maradékot, de ha fém-müanyag a kötés, akkor Loctite. Persze a müanyagtól is függ. Mindig a müanyag fajtája és az oldószer határozza meg.
Ha a matricát hiányolod? azon nem tudok segíteni. Sajnos Letraset betük már nincsnek, amit át lehetett nyomni a felületre, most próbálkozom> münyomó papirra laserrel nyomtatok (persze tükörben) és fém előlapra rávasalni, laminálni.
Ehhez átalakitottam egy laminálót ahol a felső nyomóhenger 1,5 mm-t is el tud mozdulni, és az elektronika méri és szabályozza a nyomóhengerek hőmérsékletét. Gyakorlatilag ezt az átalakitott laminálót használom nyomtatott áramkörök gyártásához is.
|
(#5769) SzerNoh válasza Antal Miklós hozzászólására (#5767)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2011 |
|
Szia Miklós!
Igen a matricát hiánylom.. eddig minden készlethez kaptam, így sok rendszámom van meg THV felirat... de ami aszfaltos lenne...
A gépezet jól hangzik. |
(#5778) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 28, 2011 |
|
Végre volt kis időm és le tudtam fotózni a királyi tojásokat........
1000 hála és köszönet a kis Királynak!
|
|
(#5782) kisKirály válasza Csukló hozzászólására (#5778)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2011 |
|
No végre! Azt hittem már szégyenlős vagy, Te kis huncfut... |
(#5790) balatonperes válasza Csukló hozzászólására (#5778)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2011 |
|
...jaj,jaaaaj,jaaajjjaaajjjjjj....aj!
Neeeeeeeeeeee!
Elbízza magát,és nem bírunk vele! |
(#5791) Csukló válasza balatonperes hozzászólására (#5790)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2011 |
|
Hát lehet benne valami!
És már a lófarkát sem tudjuk meghúzni, hogy féken tartsuk! |
(#5792) kisKirály válasza Csukló hozzászólására (#5791)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2011 |
|
Még nem tudják, legalább is tőlem nem |
(#5793) Csukló válasza kisKirály hozzászólására (#5792)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2011 |
|
Pedig így is szép vagy! |
(#5794) kisKirály válasza Csukló hozzászólására (#5793)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2011 |
|
Jaj.....ne már...olyan vagy...cuki fiú! |
(#5812) Frankye válasza kisKirály hozzászólására (#5794)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2011 |
|
Hmmm, Ez több információ volt, mint amit szerettünk volna tudni! |
(#5824) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 2, 2011 |
|
Sziasztok!
Összeraktam a Kibri készletet, de még koszolok rajta idővel. |
|
(#5828) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#5824)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2011 |
|
Koszolni az idővel lehet igazán! Én már csak tudom: Utálok takarítani. |
(#5841) lidi válasza Antal Miklós hozzászólására (#5734)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2011 |
|
Gondolom nem mostanában fogod szétszedni, de a hajtásról is lőj már légyszi pár képet majd. Én is szíjasra építek át épp egy régi Gützold BR118 ast. (eredeti motor nagyon kávédaráló, meg gyors is volt nagyon) |
|
(#5866) szgy válasza Csukló hozzászólására (#5778)
|
Válasz •
|
Máj 7, 2011 |
|
szia
Ezt a készletet honnan szerezted? |
(#5867) Csukló válasza szgy hozzászólására (#5866)
|
Válasz •
|
Máj 7, 2011 |
|
Királyi "adomány" |
(#5868) kisKirály válasza Csukló hozzászólására (#5867)
|
Válasz •
|
Máj 7, 2011 |
|
Inkább "kegy" |
(#5869) szgy válasza Csukló hozzászólására (#5867)
|
Válasz •
|
Máj 8, 2011 |
|
Én is szeretnék egy ilyen készletet: |
(#5870) kisKirály válasza szgy hozzászólására (#5869)
|
Válasz •
|
Máj 8, 2011 |
|
Mi a termelőtől szereztük be közvetlenül. Igaz, vártunk rá annyit, mint a régi átkosban a telefonvonalra |
(#5937) mapi65 válasza Csukló hozzászólására (#5778)
|
Válasz •
|
Máj 12, 2011 |
|
Üdv Csukló mester, gratula a szerelvényhez. Nekünk is van ilyen, nagyon jól néz ki összeállítva. |
(#5957) Antal Miklós válasza mapi65 hozzászólására (#5937)
|
Válasz •
|
Máj 13, 2011 |
|
Szeretném bemutatni Nektek a sintisztítási megoldást, amit végre sikerült megépiteni, megvásárolni.
A régi szerelvényem mechanikus és vegyszeres tisztítást végzett, lásd a sintisztitas1 kép. A sárga kocsi mechanikus tisztiotást végzett a fém szivacs segítségével, a zöld belsejében egy tartályban tisztító folyadék segitségével (Kontakt 61) az oxid réteget kémiailag tisztitotta és egy kicsit kennte is a sint. A WD40 sajnos túl olajos emulziót hagyott hátra és ez késöbb csak problémát okozott.
Az új szerelvény két kocsija a képen. A baloldali mechanikus tisztitást végezz a forgó filc segítségével, a jobb oldali a porszívó. Az apró szemetet, port szépen összeszedi.
Áramellátás a sinről, rövid árammentes szakaszokon,valamint a kontakthibás helyeken a belső akku miatt a rendszer müködik.
Egy V200 húzza vagy tolja a szerelvényt. |
|
|
|
2024. Nov, 27. Sze 15:25:49 |
|
Jelenleg 10 fő olvassa az oldalt |
|
|