|
Modell bemutató - Kinek, milyen van?
|
Témaindító: SzerNoh, idő: Júl 4, 2010
Témakörök:
|
|
(#8118) nohab 74 válasza Frankye hozzászólására (#8114)
|
Válasz •
|
Márc 8, 2012 |
|
Kedves vasútmodellező társaim!
Nagy hírt közlök veletek! A MEDIKER-ből a 3 eladósrác (Gábor, Csabi és Balázs) kilépett, és egy új vasútmodell boltot nyitnak! Olyat, ami csak és csakis a vasútmodellekről szól és nem LEGO-ról! Végre lesz egy bolt a kis hazánkban ahol értenek is hozzá.
Olyan lesz ahol a vásárlókért, értünk mindent megtesznek és szívesen járunk vissza hozzájuk. A bolt 130 négyzetméteres lesz.
Nyitás májusban, szombati napon a megszokott Láng vasútmodell-börze után, 14:00 óra kezdettel egy hatalmas nyitóbulival!
További infó kb. 1 hét múlva. Egy másik vasútmodell fórumon olvastam, állítólag a MEDIKER-ből elment eladók csinálják majd.
Egy kicsit kipofoztam a hozzászólást.
Frankye |
(#8130) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 11, 2012 |
|
Friss szerzemények:
|
|
(#8137) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#8130)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2012 |
|
Ez a tábla nagyon tuti! |
(#8159) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#8137)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2012 |
|
Igen tudom!
Kb 2 éve filóztam rajta mert 9€ ba kerül....... |
(#8162) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#8159)
|
Válasz •
|
Márc 12, 2012 |
|
Ez az egy kis táblácska 9 €?!
Na, ezért nem kezdek bele (ismét) a modellezésbe... ) |
(#8259) lokomotiva hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 19, 2012 |
|
hallo .....
én a modell ho kézzel euromodell az én elrendezésben
342 sz osztályban
Nagyon gyakori eletric univerzális mozdony úgynevezett'''' moped motor a hasonló osztályú 362-8 alkalmazottak részére az új festésű piros .... ..
én menyhal honlapja sok más modell és a vonat
Bővebben: Link
my hompage ling with many others models and train
Bővebben: Link |
(#8264) lokomotiva hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 20, 2012 |
|
szombat 18-03-2012 jött a vasútállomás és az illír Bistrica-Szlovénia-az elektromos mozdonyok 361 sorozat ismert, mint a Breda, és lesz egy múzeum ekponat díszítette a park közelében.
JZ 361 sorozat egy egyirányú tengely villamos mozdonyok, ami néha állt a járművek Vasúti Hatóság TSG Zágráb és Ljubljana elődjét, az a szlovén vasút és a horvát vasutak. Mozdonyokon ez a széria az első elektromos mozdony a volt Jugoszlávia területén. Az egyik az olasz gyárak termelni, azaz a gyári gyáros Ernesto Breda, kaptak vzdevekbreda.
Said sorozat használható minden szlovén villamosított vonalakon. Ez azt jelentette, csak húzza mindenféle vonatok, és a közelmúltban a működése egyszerű feladata, hiszen még hatályba hasznosítását villamosított vonalakon, nagyon szeretné látni brzovlakih. Nagyon gyakran előfordult, hogy például az utolsó megálló brzovlak villamosított vonalak vezető mozdony ezt a sorozatot, és onnan kezdve, a nem villamosított vonalakon, gőzmozdony. Ez természetesen vonatkozik arra az időszakra, amikor a villamosítás zajlik, és nem minden rétege teljesen villamosított.
Természetesen, ez az első sorozat villamos mozdonyok a korábbi közös állam. Ezzel együtt sorozat fekszik a fő oka annak, hogy van egy ilyen rendszer Szlovéniában villamosítás, azt örökölte olaszok (foglalkozás-ig Postojna). Nem sok hiányzik, hogy befejezze a korábbi állami elment ez a rendszer a villamosítás.
17 mozdony után ez a sorozat a második világháború tartozott az akkori JZ őket. Mozdonyok sorozat 361, izolált közötti forgalom 1977 és 1978. Tartósított csak két mozdony a sorozat Szlovéniában, az első a CD Moste, a másik jelenleg a vasúti múzeum és a végleges helyére fog Ilirska Bistrica.
Tartalom adatok mozdony leírása / adatok értékét
A jármű típusa vonatok
Feszültségfajta 3000 V DC
Típus - menetrend Bo'BoBo tengely "
E626 sorozatú mozdony, E61 (1957), 361. (1962)
A mozdonyok száma 077, 014, 106
A kapcsolat a fogaskerekek 29/68, módosított 24/73 (1957)
Oznanka tulajdonosi JZ
Code előzetes tulajdonosi FS
Nyomtáv 1435 mm
Épült 1931-ben
Sorszám 125
Mozdony Builder Savigliano Torinóban
Időpontjai 1931/11/20
Egy órás teljesítménye 2100 kW mozdony
Tartós teljesítmény 1890 kW mozdonyok
Száma villanymotorok 6
Maximális sebessége 95 km / h
A minimális görbületi sugara 150 m
Mozdony súlya 95 t
Tapadás mozdony tömege 95 t
Tengely nyomás 16 tonna
Ütközők fölötti hossz 14,950 m
Hossz szélső értékei közötti tengelyei 11,550 m
Magasság mozdony (felfüggesztett ODJ. Flow) 4,3 m
Beam mozdonyok 2,93 m
A kerék átmérője 1250 mm
Futott 1931-1978 3838645 km. :
Képek az én rekedt MODEL 361 sorozat JZ Breda
Saját linkek
Bővebben: Link
Udv mindenkinek Lokomotiva
|
|
(#8265) diesel693 válasza lokomotiva hozzászólására (#8264)
|
Válasz •
|
Márc 20, 2012 |
|
Gondoljuk, hogy jót akarsz, de ez a fordítógépes megoldás tökéletlen. A jövőben szorítkozz az adatok és képek közlésére.
Üdv. |
(#8266) lokomotiva hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 21, 2012 |
|
|
|
(#8270) HomA hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 21, 2012 |
|
Sikerült lecsapnom egy N-es készletre , némi sínanyag is tartozik hozzá.
A dízelek Trixek, a nagyobb gőzös FLM, a kisebbik Arnold.
A doboz nélküli vagonok Lima gyártmányúak. |
|
(#8271) Frankye válasza HomA hozzászólására (#8270)
|
Válasz •
|
Márc 21, 2012 |
|
Irigylésre méltó készlet! |
(#8275) lokomotiva hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 24, 2012 |
|
|
(#8276) lokomotiva válasza lokomotiva hozzászólására (#8275)
|
Válasz •
|
Márc 24, 2012 |
|
|
(#8277) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 25, 2012 |
|
Szentesről kapót kölcsön gép egyenlőre teherrel.Kürtöket majd a Májusi Miskolci börzén szerzembe |
|
(#8284) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 30, 2012 |
|
|
|
(#8285) diesel693 hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 30, 2012 |
|
Üzemen kívül, pihenőben. |
|
(#8286) Csukló válasza diesel693 hozzászólására (#8285)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2012 |
|
Nekem is a szekrény egyik "polca" a kis terepasztalom
|
|
(#8287) nohab 74 válasza diesel693 hozzászólására (#8285)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2012 |
|
|
(#8288) nohab 74 válasza nohab 74 hozzászólására (#8277)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2012 |
|
|
(#8289) diesel693 válasza Csukló hozzászólására (#8286)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2012 |
|
Ez a kis próbapálya nagyon alkalmas az újonnan beszerzett és a már használt, karbantartott mozdonyok ellenőrzésére.
Én különben kizárólag gőz- és dízelmozdonyokkal modellezek, egyrészt ezeket a régebbi korszakokat kedvelem, másrészt a több mint 25 méter hosszat kitevő pályám felsővezetékezése egy vagyonba kerülne. |
|
(#8291) diesel693 válasza diesel693 hozzászólására (#8289)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2012 |
|
A három szintes modellasztal vázszerkezete.
A rajz felső részén a látható, alsó részén az alagutakban eltűnő és nem látható pályaszakaszok vannak ábrázolva. A látható szakaszokon a lehetőség szerinti legnagyobb ívek vannak alkalmazva, valamint a felépítés kizárja a "dilikör" jelleget, ill. eléggé hosszú menetidőt biztosít. |
|
(#8293) Csukló válasza diesel693 hozzászólására (#8289)
|
Válasz •
|
Márc 30, 2012 |
|
Tudom, hogy milyen "teher" a felső vezeték, hiszen én egy villamos- metrós modult építgetek. Bővebben: Link
Nekem a kis asztalom igazi "dili" kör de tesztelésre és kiesebb kiállításokra is igen alkalmas.
H0-ás méretarányban 50*100cm es alapterületen csak ezt a kis villamosos pályát tudtuk építeni |
(#8296) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 31, 2012 |
|
Most már meg volt a terhelési próba |
|
(#8297) nohab 74 válasza nohab 74 hozzászólására (#8277)
|
Válasz •
|
Márc 31, 2012 |
|
Néha be segít a személy forgalomba |
|
(#8504) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 5, 2012 |
|
Nagyon leült ez a fórum....
|
(#8505) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 5, 2012 |
|
Trix-Express Silberlinge vezérlőkocsi, belső világítással és homlokvilágítással. Eredeti tulajdonosa már kétsínesre átépítve kapta az NSZK -s rokonától 1967 -ben. |
|
(#8506) róbertke válasza diesel693 hozzászólására (#8265)
|
Válasz •
|
Jún 5, 2012 |
|
Láttad a H0 -ás modellgyűjteményét?
Szarajevói Olimpiára készített Ganz-motorvonat modellje is van közte, én még nem láttam ilyent senkinél! Motorvonatok |
(#8507) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 5, 2012 |
|
|
(#8509) Frankye válasza róbertke hozzászólására (#8505)
|
Válasz •
|
Jún 5, 2012 |
|
Szép ez a vezérlőkocsi! |
(#8513) róbertke válasza Frankye hozzászólására (#8509)
|
Válasz •
|
Jún 5, 2012 |
|
|
(#8516) Frankye válasza róbertke hozzászólására (#8513)
|
Válasz •
|
Jún 7, 2012 |
|
Hát(-tal nem kezdünk mondatot!) igen, ez sajnos minden modell-jármű esetében így van, hogy erősen hossz-torzítottak. Ez van, sajnos nem sokat tehetünk ellene. A modellezés = megalkuvás, kisebb-nagyobb mértékben. |
(#8607) buczimaci hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 25, 2012 |
|
Sziasztok!
"ROKAL" TT- s "sorstársat/sorstársakat" keresek, tapasztalatcsere ürügyén, meg úgy általában mindenről ami ROKAL! Jó lenne találkozni, megbeszélni dolgokat.
Üdvözlet:
buczimaci /Debreczeni Csaba/
(A felesleges sortöréseket eltávolítottam. Picit nagyobb figyelmet légy szíves a helyesírásra! Köszönöm.) |
(#8612) buczimaci válasza buczimaci hozzászólására (#8607)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2012 |
|
Bocsánat. Oda szoktam figyelni a helyesírásra.Lehet, hogy elkerülte a figyelmemet valami!!! Még egyszer bocsánat:
buczimaci/Debreczeni Csaba/ |
(#8669) kisKirály hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 14, 2012 |
|
Egy újabb szerzemény a Viessmann gyár jóvoltából. Természetesen nem elfelejtve a Flexmodell és P.P. jóindulatú hozzáállását!
Köszönet érte! |
|
(#8670) Csukló válasza kisKirály hozzászólására (#8669)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2012 |
|
Akciós volt? |
(#8671) balatonperes válasza kisKirály hozzászólására (#8669)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2012 |
|
'Hogy nálad milyen jóindulatú modellezőtársak vannak........' |
(#8675) balatonperes hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 16, 2012 |
|
Ala,KIBRI. Alig kellett ragasztani...... |
|
(#8676) kisKirály válasza Csukló hozzászólására (#8670)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2012 |
|
Inkább ritkaság! Most pár darabot kiadtak (újra), kérdés lesz-e még belőle.
Nekem kellett, mert a fűtőházas modulon jól fog mutatni (gondolom). |
(#8677) Frankye válasza balatonperes hozzászólására (#8675)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2012 |
|
Szép darab! És persze a ragasztás (amiből ugye nem volt sok) is szép lett! |
(#8681) Frankye hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 18, 2012 |
|
Na, kinek van ilyen? |
|
(#8682) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#8681)
|
Válasz •
|
Júl 18, 2012 |
|
Nem tudom, de kéne alkotni egyet magamnak!
|
(#8683) nohab 74 válasza Frankye hozzászólására (#8681)
|
Válasz •
|
Júl 18, 2012 |
|
|
(#8689) cs.csaby válasza nohab 74 hozzászólására (#8683)
|
Válasz •
|
Júl 18, 2012 |
|
Kicsit rágós lett volna nem? |
(#8690) Frankye válasza nohab 74 hozzászólására (#8683)
|
Válasz •
|
Júl 19, 2012 |
|
Pedig a forgózsámoly a legfinomabb benne! |
(#8693) balatonperes válasza Frankye hozzászólására (#8681)
|
Válasz •
|
Júl 19, 2012 |
|
"............már csak egy MilkaBika hiányzik....." |
(#8694) nohab 74 válasza balatonperes hozzászólására (#8693)
|
Válasz •
|
Júl 19, 2012 |
|
Szia! Létezik MILkABIKA .Kép a netröl van. |
|
(#8695) nohab 74 válasza cs.csaby hozzászólására (#8689)
|
Válasz •
|
Júl 19, 2012 |
|
Szia! Igaz kicsit tovább tartót minta az eredeti.Reggel igaz a WC-be kicsit hangosabb volt mint szokót . |
(#8696) kisKirály válasza nohab 74 hozzászólására (#8694)
|
Válasz •
|
Júl 20, 2012 |
|
Tudja Őkelme, azért írta!
Lassan lesz barbie-s is! |
(#8697) nohab 74 válasza kisKirály hozzászólására (#8696)
|
Válasz •
|
Júl 20, 2012 |
|
Szia! A feleségem biztos rábeszélne .Pedig idáig a GYESV -es cuccok ért volt oda |
|
|
2024. Nov, 28. Csü 4:40:17 |
|
Jelenleg 2 fő olvassa az oldalt |
|
|