|
Modell bemutató - Kinek, milyen van?
|
Témaindító: SzerNoh, idő: Júl 4, 2010
Témakörök:
|
|
(#1179) Frankye válasza balatonperes hozzászólására (#1140)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Hehe, aranyos! (Azt tudod, mi az IFA rövidítés feloldása a rosszindulatú magyarok szerint? Ideiglenes Forgalmi Akadály... ) |
(#1180) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#1139)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Bocs, én voltam az "elkövető, nem Macsek barátom, de nem tudom, mi a gondod a djvu-val. A könyvek, folyóiratok esetében teljesen bevett rendszer. Az IrfaView-nak van hozzávaló kiegészítője, azzal kényelmesen olvasható, de a Macsek által linkelt browser is jó. |
(#1181) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#1156)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Jópofa, és ügyes a keresztezés kivitele. |
(#1182) balatonperes válasza Csukló hozzászólására (#1139)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
|
(#1184) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Vasúti kocsik számozása, jelei és feliratai.pdf ben. De az 5Mb os korlát miatt ez se túl jó minőség. |
|
(#1194) kisKirály hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Ma jött:
|
|
(#1195) cs.csaby válasza kisKirály hozzászólására (#1194)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Nagyon szép Mesélsz róla kicsit? |
(#1201) kisKirály válasza cs.csaby hozzászólására (#1195)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Még nem igen tudok mit mondani róla. Félixbahn gyártmány. Futni még nem futott nálam, különösen, hogy nem tud hol
Viszont rákényszerít, hogy pár járművemet ki kelljen árusítani. |
(#1213) Frankye válasza kisKirály hozzászólására (#1194)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Hú, ez egy kis gyönyörűség. Gratulálok hozzá, sok örömöt hozzá! |
(#1218) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#1213)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Tényleg jól néz ki De azért a futópróbára is kíváncsi leszek. |
(#1233) herla hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Sziasztok bemutatnám nektek, a Roco Taurus gyűjteményemet.
A pálya számok az alábbiak:
MÁV 1047 001-1
GYSEV 1047 501-0
GYSEV 1047 504-4
GYSEV 1116 061-1
ÖBB 1116 021-5
Üdv:herla |
|
(#1235) herla válasza herla hozzászólására (#1233)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Még van néhány kép róluk. |
|
(#1237) herla válasza herla hozzászólására (#1235)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Már csak három kép van hátra. |
|
(#1238) Abs válasza cs.csaby hozzászólására (#1167)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Szia!
Lehet, hogy későn szólok, de nagyvasúti vágánykeresztezés (látom, a másik kisvasút, nem az a lényeg) sohasem lehet merőleges, hogy a vasúti kerékpár vezetése folyamatosan biztosított lehessen.
Abs |
(#1245) cs.csaby válasza Abs hozzászólására (#1238)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
És a Hungárián a villamoskereszteződések? (mondjuk ott sebességkorlátozás is van...) De ez sem 180km/h megengedettre épül |
(#1248) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#1245)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
ja ja 10/10km/h |
(#1251) balatonperes válasza herla hozzászólására (#1237)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Ez már közösség elleni izgatás, amit elkövettél!! |
(#1252) Csukló válasza balatonperes hozzászólására (#1251)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
te mondod?
Ha te fel teszed csak azoikat amiket kiállításra viszel mindenki sárgulni fog! |
(#1253) Abs válasza cs.csaby hozzászólására (#1245)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Villamosnál lehet. A közúti vasúti járművekre, és a pályára is más előírások vonatkoznak, mint a normál nyomközű közforgalmű vasútvonalakra, és járművekre.
Abs |
(#1255) balatonperes válasza Csukló hozzászólására (#1252)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
" Tán nem kéne a száját jártatnia, kolléga Úr, fölöslegesen", mert nem lesz jó vége! |
(#1256) Csukló válasza balatonperes hozzászólására (#1255)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Maximum Bécsi Csokis vége lehet! |
(#1264) cs.csaby válasza Abs hozzászólására (#1253)
|
Válasz •
|
Júl 31, 2010 |
|
Az 50-es villamosnál a kereszteződést is elég gyorsan veszik a vonatok az üllői úton a sorompónál |
(#1269) Abs válasza cs.csaby hozzászólására (#1264)
|
Válasz •
|
Júl 31, 2010 |
|
Az Üllői úti átjárónál 40 km/h-s sebességkorlátozás van kítűzve. Persze, az "elég gyorsan" relatív. Viszont az nem derékszög! (És egyébként a Lehel út - Róbert Károly körút kereszteződésében sem 90°-os egyik vágánykeresztezés sem!)
(Topi, miért nem lehet olyan széles képet beszúrni, hogy normálisan látszódjon? Mint a cikkeknél, pl? )
Abs |
|
(#1271) Csukló válasza Abs hozzászólására (#1269)
|
Válasz •
|
Júl 31, 2010 |
|
Az Üllői úti kereszt fel van hegesztve így itt a vonatkozó szabályok szerint a pályára engedélyezett sebesség korlátozás van érvényben!
A Lehel kerszt meg 15/15 ha jól emlékszem!
Ez a témakör NEM ide való! |
(#1272) Abs válasza Csukló hozzászólására (#1271)
|
Válasz •
|
Júl 31, 2010 |
|
Igen. a villamos részére. Én a vasúti lassújelről beszéltem.
Az is igaz, hogy nem itt a helye, de itt merült fel, itt válaszoltam.
Abs |
(#1280) balatonperes hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
Remélem, ezek ide valók!
(ha már 'modell bemutató')
|
|
(#1284) SzerNoh válasza balatonperes hozzászólására (#1280)
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
Mesélsz róluk, mit szabad róluk tudni? (gyártó...) |
(#1287) balatonperes válasza SzerNoh hozzászólására (#1284)
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
Tillig + Maerklin DHLes, az ÖMV-k pedig PIKO gyártótól valók.
Természetesen a pályaszámok eltérőek,és megítélésem szerint igényesen kidolgozott modellek. |
(#1289) SzerNoh válasza balatonperes hozzászólására (#1287)
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
és a két DHL-es kocsi közt sok különbség van? |
(#1290) balatonperes válasza SzerNoh hozzászólására (#1289)
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
Festékszín biztosan eltér, szemmel látható.
Betűméret eltérés is van(GATX feliratnál),tetőrámpa is eltér, de,hogy az igazin hogy néz ki, nem tudom, és,hogy melyik modell hasonlít jobban, azt sem.
És természetesen, MAERKLIN kuplung. |
(#1291) herla hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
Sziasztok bemutatnám nektek a 265-ös Szergejemet, EVM alakította át, egy 902 GXSEV váltó áramú Roco Szergejből.
Meg a MÁV-os Gosák is az enyémek.
Üdv:herla
|
|
(#1293) kisKirály hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
Tördemicen jártam,
Roco-s dobozt láttam.
Kiakart dobódni,
szabad-e bótolni?
|
|
(#1294) kisKirály válasza kisKirály hozzászólására (#1293)
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
...és ezek is hasonlóak:
|
|
(#1297) SzerNoh válasza herla hozzászólására (#1291)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Szép szerelvény, gratulálok hozzá!
Milyen volt maga a kiállítás? |
(#1303) cs.csaby válasza Abs hozzászólására (#1269)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Igazad van, Te győztél
(és bocsi mindenkitől az offolásért) |
(#1307) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Egyik ismerősöm segített nekem élethűbbé tenni a V43 mozdonyom,
pár kép.. |
|
(#1314) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1307)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Nagyon szép masina
(Kár azért a kapaszkodóért.) |
(#1315) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#1314)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
az első képen az van hogy milyen lett, a másodikon meg hogy milyen volt. a harmadikon pedig a minta |
(#1316) kisKirály hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Egy kis ismerkedési est az új szerzeményekkel:
|
|
(#1317) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1315)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Így már értem Valóban nem koszos a tető a 2. képen, csak átsiklottam felette. |
(#1318) cs.csaby válasza kisKirály hozzászólására (#1316)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Ezt mind mennyiért és honnan szerezted? |
(#1319) kisKirály válasza cs.csaby hozzászólására (#1318)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
A mondóka segít egy kicsit a helymeghatározásban. Az extulaja megszünteti a DB-s flottáját, és hosszú, körömrágós éjszakák után sikerült összekapargatni a rávalót.
Nem volt olcsó, ezért az áron vehettem volna 5 db akciós Nohabot....az olcsóbbik helyen! |
(#1320) cs.csaby válasza kisKirály hozzászólására (#1319)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Hajjaj... Akkor valóban nem 2 fillér lehetett... Viszont szerintem jó vásár volt ennyi kocsi
|
(#1321) kisKirály válasza cs.csaby hozzászólására (#1320)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Egyszer már volt egy hasonló vásárlásom, csak akkor mind azonos psz. kocsikat vettem. Akkor is kiárusítás volt. Azok még nincsenek dokumentálva képekben. Talán egyszer. (azt hiszem 51 kocsit vettem akkor két részletben) |
(#1322) Topi válasza kisKirály hozzászólására (#1321)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Szabad tudni ezeknek az áráról valamit? Mert nagyon jó alkalmi olcsó vételnek tűnik a mennyiség alapján. |
(#1323) kisKirály válasza Topi hozzászólására (#1322)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Mármint melyik vétel tűnik olcsónak? |
(#1324) Topi válasza kisKirály hozzászólására (#1323)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
|
(#1325) kisKirály válasza Topi hozzászólására (#1324)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Nem túl hosszas egyezkedés után 100.000.- HUF. Ez 21 db kocsi, amik között van Shis, Shimmns, Shimms, Taes, Taems. |
(#1326) Topi válasza kisKirály hozzászólására (#1325)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Az jó vételnek számít szerintem. |
(#1327) kisKirály válasza Topi hozzászólására (#1326)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Kivételesen! Jártam már meg, mint egy devizahiteles, csak okulásként:
Szép magyar hazánkban akadt még a Brawa Talentből, de nekem az USA-ból kellett, mert az a fránya dollár 160 forintot sem ért, mikor elindult a szervezkedés. De mire hazatalált a gazdihoz, addigra a sze..t spekulatív bukik 220 HUF-ra minősítették le a jó magyar Forintot! Így 65 helyett 90 lett az ára a Csőgörénynek, ezresekkel szorozva. |
|
|
2024. Nov, 23. Szo 23:10:25 |
|
Jelenleg 6 fő olvassa az oldalt |
|
|