|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#18459) M298 válasza FriTTz hozzászólására (#18447)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2013 |
|
Igen, Rédei kollégám a teljes programot fotózta, miután megkapom küldeni fogok közvetlenül. Egyben köszönöm a segítséget, Mi és Ottó modelljei képviselték a BTTB klubot. |
(#18460) FriTTz válasza UWH hozzászólására (#18458)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2013 |
|
Igen, a spanyol nyelvet nem tolerálja sem az oldal sem a tagok! |
(#18461) FriTTz válasza M298 hozzászólására (#18459)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2013 |
|
Ha nem is országos siker volt a tegnapi, de azért pár embernek tetszett a terepasztal!
(nem csak a gyerekeknek , unokaöcsimnek igaza volt kell rá tábla, hogy hozzá nyúlni tilos ) |
(#18470) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 24, 2013 |
|
Érdekes dolgokat olvashat az ember fia, amíg vár a fotólakk száradására...
Idézet: „Digitalisierung
...
Für den Betreib von Fahrzeugen der Spurweiten TT, H0, H0e und H0m wird eine Digitalspannung von max. 14Volt empfohlen. Höhere Spannungen führen zu einem höheren Verschleiß der Motoren. Decoderdefekte (durch Überlast), dei durch Ursache entstehen, fallen nich unter die Gewährleistung.”
Hogy hol olvasható? Én ezt a Tillig München-Nürnberg Express kocsiszett használati utasításában olvastam.
(És a mások topicon anno még én voltam rendszeresen lehülyézve, amikor a feleslegesen nagy, és stabilizálatlan sínfeszültségekről siránkoztam.) |
(#18473) Gashpy válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18470)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2013 |
|
Csak azért, hogy mások ne csak olvassák, hanem értsék is
Idézet: „Digitalizálás
...
A TT, H0, H0e és H0m nyomtávolságú járművek üzemeléséhez max. 14 V digitális feszültség ajánlott. Magasabb feszültségek a motorok erősebb kopását okozzák. Dekódermeghibásodások (túlterhelés), amelyek ilyen okból keletkeznek, nem képezik garancia tárgyát” |
(#18480) csíkosháTTú válasza Gashpy hozzászólására (#18473)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2013 |
|
Dánkesőn!
Mondták a partizánok!
|
(#18481) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#18479)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2013 |
|
Ott a MOROP NEM 630 -as szabvány ajánlásának 2.1 szakasza 1. táblázata, olvassák el a ROCO -nál rendesen. |
(#18483) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#18479)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2013 |
|
Spurweite G mm 6,5---6,5 < G < 32---≥ 32
Spannung Volt ---8 -----------12-----------16 |
(#18492) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18470)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2013 |
|
Idézet: „... A másik topiko ....”
Ott csak a halodo gondolodás menö meg a modi, többek között már a szerencsétlen szenes vagon is müholdon keresztül közli, hogy kiolvadt a csapágya, meg nem müködik a fék, s valoszinü, hogy napelem szolgáltatja ehhez az energiát. Akik ilyesmiben hisznek, azoknak egy 8 voltos különbség nem oszt vagy szoroz.....
|
(#18493) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#18492)
|
Válasz •
|
Jún 24, 2013 |
|
Minél többet olvasok a régi vasútról annál inkább visszasírom!
Egy autós ismerősöm mondta, hogy 1990 után gyártott autókban már nincs anyag, nem szabad olyat venni!
Már a diesel motor sem az igazi, több elektronika van benne mint egy benzinesben! |
(#18504) wolfchild hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 25, 2013 |
|
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy esetleg valakinek nincs elfekvő készleten egy dilikörre való Tillig I profilos modellsínje, ha lehet nem az ágyazatos fajta. Tesztelni szeretném a digitális dolgaimat, meg összehasonlítani a már meglévő U profilos tesztpályával. |
(#18531) GABA TT hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 25, 2013 |
|
Sziasztok!
A terep asztal felújításával ahol a vágány mező cserélve lett . Új felsővezeték is épül a régi elégé kezdetleges volt, illetve az óvatlan gyerek kezek kissé deformálták már, na persze én is néha olyan vagyok mint elefánt a porcelán boltban. |
|
(#18533) FriTTz válasza GABA TT hozzászólására (#18531)
|
Válasz •
|
Jún 25, 2013 |
|
Pont ilyesmire gondoltam a minap!
Irigységem a csillagos egekben! |
(#18540) hoTTo hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
|
(#18541) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Sziasztok!
Zeuke BR23-as futókerekei milyen csavarral vannak rögzítve az alsó takaróhoz? Átmenő csavar + anyával? |
(#18542) Frankye moderátori
hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Az "időzített tönkremenetellel" kapcsolatos beszélgetés hozzászólásait átpakoltam az OFF topic témába. |
(#18543) reszelozsir válasza reszelozsir hozzászólására (#18541)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Azt hiszem megoldódott. |
(#18544) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Üdv az Uraknak!
Kis újdonságok a műhelyből:
Az első képen a Schirmer személykocsikba való világítás, integrált DCC funkció dekóderrel. Azért sárga a fénye, mert ez a kocsi ugye régi, ebben egy kicsit illúzió romboló, még a "sunny white" LED is.
A másdik képen a Tillig új, München-Nürnberg Express szettjének egy kocsija. Ehhez a szetthez is van DCC világítás, a vezérlőkocsiba az új FD2013 funkció dekóder, szokásos homlok világításon felül reflektor, és a belső világítás is ezzel kapcsolható. A Bmpz kocsikba való világítás panelek önálló funkció dekóderrel készülnek. Vagyis a DCC szet összesen négy panelből áll: 1db funkció dekóder és 1db belső világítás a vezérlőbe, 2db dekóderes világítás a személykocsikba.
Megyek tovább dolgozni...
Persze fordítva vannak a képek Szóval az első kép a München-Nürnberg Express, a második a Schirmer mellékvonali kocsija... Bocsss! |
|
(#18551) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Segítség Uraim!
Lehet hogy nem pont ide való, de hát benneteket ismerlek!
Egy cimborám Japánba vetődött, és a fene a jódolgát, felmerészkedett egy Nozomi 700-asra.
Szeretne belőle egy vitrinmodellt, de H0 méretben.
Esetleg van valakinek infója, hogy létezik-e ilyesmi valahol, s meg is vásárolható-e?
Üdv: Feri |
(#18552) róbertke válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#18551)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
|
(#18553) G.F. Rákoskeresztúr válasza róbertke hozzászólására (#18552)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Ejj, nálam az van oda írva ha megnyitom, hogy SCALE N
Na akor most mivan.... |
(#18554) róbertke válasza róbertke hozzászólására (#18552)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
KTM = Katsumi (modellgyártó neve) |
(#18556) masTTertape válasza reszelozsir hozzászólására (#18541)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
A sztenderd TT-s metrikussal, ami átmenő. Ha jól rémlik, a menet metszve van a takaróban. |
(#18557) G.F. Rákoskeresztúr válasza róbertke hozzászólására (#18554)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Te, ezért tényleg ennyit kérnek???
Mert akkor ANYÁÁÁM!!!! |
(#18559) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18544)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Pedig már épp csodálkozni akartam, hogy hehh, ez a Schirmer hogy megemberelte magát, hogy ilyen hosszú kocsikat gyárt, míg a Tillig legújabb szettje ennyire összement nálad.
|
(#18561) masTTertape válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#18557)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Tényleg durva.
Megnéztem az eredeti oldalt, ott a kocsik egyesével 80 ezer jen körüliek, ezt úgy 2,2-vel érdemes szorozni.
Mivel japánul van írva, a google lefordította.
Ez a rész nagyon tetszett:
1/87 16,5 mm méretű PVC sorozat N700 Nozomi
state-of-the-art autó Tokaido és Sanyo Shinkansen az a "sorozat N700" Nozomi "".
Van egy modell minden autó modell 16 formátum 700 rendszer is.
Az elején a mély áramvonalas forma képviseli az elveszett viasz acél test készül maratással sajtó.
Egyedi tető 1,16 autó a rekeszizom.
Ahogy akkor egyenként, hogy fokozza a szervezet, akkor külön, ami könnyen vásárolni.
Mondjuk state-of-the-art kategória és egyes részei hand-made. Szóval akár még indokolt is lehet ez az ár.
|
(#18562) reszelozsir válasza masTTertape hozzászólására (#18556)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Igen, közben feltaláltam magam, és jól belevilágítottam a lyukba és megláttam a menetet . |
(#18563) G.F. Rákoskeresztúr válasza masTTertape hozzászólására (#18561)
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Ez így estére kegyetlen
ez tetszik a legjobban: PVC sorozat N700 Nozomi
|
(#18564) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 26, 2013 |
|
Urak, ha valakinek esetleg lenne elfekvőbe ezek közül valamelyik, és megválna tőle, kérem keressen meg
#1
#2
Fő alkatrészellátónknál nincs jelenleg, Őt kérdeztem elsőnek |
(#18567) G.F. Rákoskeresztúr válasza róbertke hozzászólására (#18565)
|
Válasz •
|
Jún 27, 2013 |
|
Már átment neki! Remélem most levegő után kapkod
Neked köszönöm a segítséget ez ügyben! |
(#18568) Frankye válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#18563)
|
Válasz •
|
Jún 27, 2013 |
|
Azért ez sem semmi (Pestiesen szólva) :
Idézet: „Egyedi tető 1,16 autó a rekeszizom.”
1,16 autó rekeszizom az már igazán "kocka has" a javából! |
(#18578) wolfchild hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 27, 2013 |
|
Urak!
A minap kísérletezgettem Start / LVT ügyből kifolyólag, íme az eredmény:
www.fűtőház.hu |
(#18587) lakasi hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 28, 2013 |
|
Dobrán Gyuri modellező társunk nagyszerű terepasztalt épített Velencén. Családi házuk mellé külön kis házikót épített kedvenceinek, a TT gyűjteménynek. Sok munkával, fia segítségével az elmúlt években elkészült a hatalmas terepasztal is, a család, a TT-s barátok nagy örömére. Gyuri szerénysége nem csinált nagy publicitást a dolognak, én viszont a látottak alapján azt gondolom méltán ajánlhatom a figyelmetekbe.
Az alábbi linken elérhető fotókat Gyuri jóváhagyásával teszem közzé.
Bővebben: Link |
(#18589) FriTTz válasza lakasi hozzászólására (#18587)
|
Válasz •
|
Jún 28, 2013 |
|
(mert még mindig nincsen "tetszik" gomb) |
(#18590) masTTertape válasza lakasi hozzászólására (#18587)
|
Válasz •
|
Jún 28, 2013 |
|
Nagyon hangulatos asztal és látszik, hogy rengeteg idő és munka van benne. Üdvözlöm Gyurit és üzenem neki, hogy ne szerénykedjen. Egy ilyen munkásságot emelt fővel lehet vállalni.
Köszönöm, hogy megosztottad a fotókat! |
(#18591) masTTertape válasza wolfchild hozzászólására (#18578)
|
Válasz •
|
Jún 28, 2013 |
|
Klassz írás. A csecsemő és a vicc örökérvényű kölcsönhatása jut róla eszembe, de végre született egy fotókkal is megtámogatott összefoglaló a startosokban rejlő lehetőségekről.
A ledes világításhoz csak annyit, hogy kötelező bele a puffer kondi, mert a két tengelynyi áramfelvétel sajnos erősen korlátozza a lehetőségeket. |
(#18593) Frankye moderátori
válasza FriTTz hozzászólására (#18589)
|
Válasz •
|
Jún 28, 2013 |
|
Idézet: „(mert még mindig nincsen "tetszik" gomb)”
...és nem is lesz. Az a f...búk sajátja, nem "vesszük el" tőlük. |
(#18594) FriTTz válasza Frankye hozzászólására (#18593)
|
Válasz •
|
Jún 28, 2013 |
|
Akkor legyen ováció a neve! |
(#18595) zsolesz74 válasza Frankye hozzászólására (#18593)
|
Válasz •
|
Jún 28, 2013 |
|
Azért a hobbielektronika fórum értékelés része sokkal jobb, mert lehet negatívat is adni, amit a f@búk nem tud!
Szóval az akár jöhetne ide is! |
(#18603) terkoz válasza wolfchild hozzászólására (#18578)
|
Válasz •
|
Jún 29, 2013 |
|
Szia!
Variáció a témára.
Nekem nagyon tetszik ez a gép.
A PIKO H0-ban és a ROCO N-ben megépítette.
TT-ben csak ez a kis torzszülött lett.
Gondoltam kettő kaszni és egy BR130 alj felhasználásával összehozható valami hasonló. |
|
(#18607) DinoTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 29, 2013 |
|
Sziasztok!
Felraktam az Apró rovatba néhány eladó mozdonyt (BR 211, Ym-32, Br 103, V36).
Üdv:
Dénes |
(#18613) Gashpy válasza Gashpy hozzászólására (#17094)
|
Válasz •
|
Jún 30, 2013 |
|
Nagyjából elkészültem a korábban már mutatott Rmms kocsi feljavításával.
A már májusban elkészült kapcsolócsere után (ld #17092 hozzászólás) a kocsi kapott még kb 10 g súlyt. Ehhez az alján lévő fékszerelvény-utánzatokat ledaráltam (annyira nem látszanak egyébként sem... ). Viszont így megvan a NEM-ből számított ajánlott tömeg.
Ezen kívül kapott még két fellépőt és két fékkereket (Digitalzentrale) a jobb kinézet végett.
Ez utóbbiaknál egy kis kompromisszumot kellett kötnöm a feliratozás miatt: a valóságtól eltérően, oldalról nézve mindig a bal oldalon van a kerék. De ez inkább alulról nézve tűnik csak fel...
A kocsi futásával meg vagyok elégedve, a többletsúlynak köszönhetően nem dől ki a kanyarkombinációkban sem.
|
|
(#18636) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 30, 2013 |
|
Már csak egy BMP vagy egy T55 hiányzik róla!! |
(#18645) Gashpy válasza kaTTonai hozzászólására (#18636)
|
Válasz •
|
Júl 1, 2013 |
|
Vagy egy úthenger, vagy egy kombájn
peace/mir veletek! |
(#18649) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 1, 2013 |
|
Képzett Kollégák!
Van aki esetleg tudja,hogy a DDR hadseregében a T34-sek meddig voltak rendszerben?
Üdv:Miki |
(#18650) tomi044 hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 1, 2013 |
|
Sziasztok!
Most kezdekbele a terepasztal készítésbe és azt szeretném megkérdezni, hogy tudnátok-e ajánlani egy olcsó digitális kezdőkészletet?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv,
Tomi |
(#18652) Gashpy válasza kaTTonai hozzászólására (#18649)
|
Válasz •
|
Júl 1, 2013 |
|
Aszongya a vikipédia, hogy a T34/76-ot 1964-ben selejtezték, az utolsó 35 db-ot pedig 1988-ig tartalékban tartották, vagy célpontnak használták az NDK néphadseregében (NVA). |
|
|
2024. Nov, 23. Szo 0:12:56 |
|
Jelenleg 14 fő olvassa az oldalt |
|
|