Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       96/437    
(#18459) M298 válasza FriTTz hozzászólására (#18447) Válasz Jún 23, 2013
Igen, Rédei kollégám a teljes programot fotózta, miután megkapom küldeni fogok közvetlenül. Egyben köszönöm a segítséget, Mi és Ottó modelljei képviselték a BTTB klubot.
(#18460) FriTTz válasza UWH hozzászólására (#18458) Válasz Jún 23, 2013
Igen, a spanyol nyelvet nem tolerálja sem az oldal sem a tagok!
(#18461) FriTTz válasza M298 hozzászólására (#18459) Válasz Jún 23, 2013

Ha nem is országos siker volt a tegnapi, de azért pár embernek tetszett a terepasztal!
(nem csak a gyerekeknek , unokaöcsimnek igaza volt kell rá tábla, hogy hozzá nyúlni tilos )
(#18470) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Jún 24, 2013
Érdekes dolgokat olvashat az ember fia, amíg vár a fotólakk száradására...

Idézet:
„Digitalisierung
...
Für den Betreib von Fahrzeugen der Spurweiten TT, H0, H0e und H0m wird eine Digitalspannung von max. 14Volt empfohlen. Höhere Spannungen führen zu einem höheren Verschleiß der Motoren. Decoderdefekte (durch Überlast), dei durch Ursache entstehen, fallen nich unter die Gewährleistung.”

Hogy hol olvasható? Én ezt a Tillig München-Nürnberg Express kocsiszett használati utasításában olvastam.

(És a mások topicon anno még én voltam rendszeresen lehülyézve, amikor a feleslegesen nagy, és stabilizálatlan sínfeszültségekről siránkoztam.)
(#18473) Gashpy válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18470) Válasz Jún 24, 2013
Csak azért, hogy mások ne csak olvassák, hanem értsék is

Idézet:
„Digitalizálás
...
A TT, H0, H0e és H0m nyomtávolságú járművek üzemeléséhez max. 14 V digitális feszültség ajánlott. Magasabb feszültségek a motorok erősebb kopását okozzák. Dekódermeghibásodások (túlterhelés), amelyek ilyen okból keletkeznek, nem képezik garancia tárgyát”
(#18479) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18470) Válasz Jún 24, 2013
Írd meg a Roconak is hátha elolvassák a nyelv talál nem lesz gond nekik és nem fognak 18-22V-s tápokat készíteni
(#18480) csíkosháTTú válasza Gashpy hozzászólására (#18473) Válasz Jún 24, 2013
Dánkesőn!
Mondták a partizánok!
(#18481) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#18479) Válasz Jún 24, 2013
Ott a MOROP NEM 630 -as szabvány ajánlásának 2.1 szakasza 1. táblázata, olvassák el a ROCO -nál rendesen.
(#18483) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#18479) Válasz Jún 24, 2013
Spurweite G mm 6,5---6,5 < G < 32---≥ 32
Spannung Volt ---8 -----------12-----------16
(#18492) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18470) Válasz Jún 24, 2013
Idézet:
„... A másik topiko ....”


Ott csak a halodo gondolodás menö meg a modi, többek között már a szerencsétlen szenes vagon is müholdon keresztül közli, hogy kiolvadt a csapágya, meg nem müködik a fék, s valoszinü, hogy napelem szolgáltatja ehhez az energiát. Akik ilyesmiben hisznek, azoknak egy 8 voltos különbség nem oszt vagy szoroz.....

(#18493) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#18492) Válasz Jún 24, 2013
Minél többet olvasok a régi vasútról annál inkább visszasírom!
Egy autós ismerősöm mondta, hogy 1990 után gyártott autókban már nincs anyag, nem szabad olyat venni!
Már a diesel motor sem az igazi, több elektronika van benne mint egy benzinesben!
(#18504) wolfchild hozzászólása Válasz Jún 25, 2013
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy esetleg valakinek nincs elfekvő készleten egy dilikörre való Tillig I profilos modellsínje, ha lehet nem az ágyazatos fajta. Tesztelni szeretném a digitális dolgaimat, meg összehasonlítani a már meglévő U profilos tesztpályával.
(#18531) GABA TT hozzászólása Válasz Jún 25, 2013
Sziasztok!

A terep asztal felújításával ahol a vágány mező cserélve lett . Új felsővezeték is épül a régi elégé kezdetleges volt, illetve az óvatlan gyerek kezek kissé deformálták már, na persze én is néha olyan vagyok mint elefánt a porcelán boltban.

DSC07277.JPG

DSC07292.JPG
 
(#18533) FriTTz válasza GABA TT hozzászólására (#18531) Válasz Jún 25, 2013
Pont ilyesmire gondoltam a minap!
Irigységem a csillagos egekben!
(#18540) hoTTo hozzászólása Válasz Jún 26, 2013
(#18541) reszelozsir hozzászólása Válasz Jún 26, 2013
Sziasztok!

Zeuke BR23-as futókerekei milyen csavarral vannak rögzítve az alsó takaróhoz? Átmenő csavar + anyával?
(#18542) Frankye moderátori hozzászólása Válasz Jún 26, 2013
Az "időzített tönkremenetellel" kapcsolatos beszélgetés hozzászólásait átpakoltam az OFF topic témába.
(#18543) reszelozsir válasza reszelozsir hozzászólására (#18541) Válasz Jún 26, 2013
Azt hiszem megoldódott.
(#18544) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Jún 26, 2013
Üdv az Uraknak!
Kis újdonságok a műhelyből:
Az első képen a Schirmer személykocsikba való világítás, integrált DCC funkció dekóderrel. Azért sárga a fénye, mert ez a kocsi ugye régi, ebben egy kicsit illúzió romboló, még a "sunny white" LED is.

A másdik képen a Tillig új, München-Nürnberg Express szettjének egy kocsija. Ehhez a szetthez is van DCC világítás, a vezérlőkocsiba az új FD2013 funkció dekóder, szokásos homlok világításon felül reflektor, és a belső világítás is ezzel kapcsolható. A Bmpz kocsikba való világítás panelek önálló funkció dekóderrel készülnek. Vagyis a DCC szet összesen négy panelből áll: 1db funkció dekóder és 1db belső világítás a vezérlőbe, 2db dekóderes világítás a személykocsikba.

Megyek tovább dolgozni...

Persze fordítva vannak a képek Szóval az első kép a München-Nürnberg Express, a második a Schirmer mellékvonali kocsija... Bocsss!

IMG_1074.jpg

IMG_1075.jpg
 
(#18551) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása Válasz Jún 26, 2013
Segítség Uraim!

Lehet hogy nem pont ide való, de hát benneteket ismerlek!

Egy cimborám Japánba vetődött, és a fene a jódolgát, felmerészkedett egy Nozomi 700-asra.
Szeretne belőle egy vitrinmodellt, de H0 méretben.

Esetleg van valakinek infója, hogy létezik-e ilyesmi valahol, s meg is vásárolható-e?

Üdv: Feri
(#18552) róbertke válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#18551) Válasz Jún 26, 2013
(#18553) G.F. Rákoskeresztúr válasza róbertke hozzászólására (#18552) Válasz Jún 26, 2013
Ejj, nálam az van oda írva ha megnyitom, hogy SCALE N
Na akor most mivan....
(#18554) róbertke válasza róbertke hozzászólására (#18552) Válasz Jún 26, 2013
KTM = Katsumi (modellgyártó neve)
(#18556) masTTertape válasza reszelozsir hozzászólására (#18541) Válasz Jún 26, 2013
A sztenderd TT-s metrikussal, ami átmenő. Ha jól rémlik, a menet metszve van a takaróban.
(#18557) G.F. Rákoskeresztúr válasza róbertke hozzászólására (#18554) Válasz Jún 26, 2013
Te, ezért tényleg ennyit kérnek???

Mert akkor ANYÁÁÁM!!!!
(#18559) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18544) Válasz Jún 26, 2013
Pedig már épp csodálkozni akartam, hogy hehh, ez a Schirmer hogy megemberelte magát, hogy ilyen hosszú kocsikat gyárt, míg a Tillig legújabb szettje ennyire összement nálad.
(#18561) masTTertape válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#18557) Válasz Jún 26, 2013
Tényleg durva.
Megnéztem az eredeti oldalt, ott a kocsik egyesével 80 ezer jen körüliek, ezt úgy 2,2-vel érdemes szorozni.
Mivel japánul van írva, a google lefordította.
Ez a rész nagyon tetszett:

1/87 16,5 mm méretű PVC sorozat N700 Nozomi
state-of-the-art autó Tokaido és Sanyo Shinkansen az a "sorozat N700" Nozomi "".
Van egy modell minden autó modell 16 formátum 700 rendszer is.
Az elején a mély áramvonalas forma képviseli az elveszett viasz acél test készül maratással sajtó.
Egyedi tető 1,16 autó a rekeszizom.
Ahogy akkor egyenként, hogy fokozza a szervezet, akkor külön, ami könnyen vásárolni.


Mondjuk state-of-the-art kategória és egyes részei hand-made. Szóval akár még indokolt is lehet ez az ár.
(#18562) reszelozsir válasza masTTertape hozzászólására (#18556) Válasz Jún 26, 2013
Igen, közben feltaláltam magam, és jól belevilágítottam a lyukba és megláttam a menetet .
(#18563) G.F. Rákoskeresztúr válasza masTTertape hozzászólására (#18561) Válasz Jún 26, 2013
Ez így estére kegyetlen

ez tetszik a legjobban: PVC sorozat N700 Nozomi

(#18564) reszelozsir hozzászólása Válasz Jún 26, 2013
Urak, ha valakinek esetleg lenne elfekvőbe ezek közül valamelyik, és megválna tőle, kérem keressen meg
#1
#2
Fő alkatrészellátónknál nincs jelenleg, Őt kérdeztem elsőnek
(#18565) róbertke válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#18557) Válasz Jún 26, 2013

Most akkor kinek kell, neked vagy a barátodnak?
Mert ha csak neki, akkor egy mosoly kíséretével küld át neki: -Megbízatás teljesítve!
(#18567) G.F. Rákoskeresztúr válasza róbertke hozzászólására (#18565) Válasz Jún 27, 2013
Már átment neki! Remélem most levegő után kapkod
Neked köszönöm a segítséget ez ügyben!
(#18568) Frankye válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#18563) Válasz Jún 27, 2013
Azért ez sem semmi (Pestiesen szólva) :
Idézet:
„Egyedi tető 1,16 autó a rekeszizom.”
1,16 autó rekeszizom az már igazán "kocka has" a javából!
(#18578) wolfchild hozzászólása Válasz Jún 27, 2013
Urak!

A minap kísérletezgettem Start / LVT ügyből kifolyólag, íme az eredmény:

www.fűtőház.hu
(#18587) lakasi hozzászólása Válasz Jún 28, 2013
Dobrán Gyuri modellező társunk nagyszerű terepasztalt épített Velencén. Családi házuk mellé külön kis házikót épített kedvenceinek, a TT gyűjteménynek. Sok munkával, fia segítségével az elmúlt években elkészült a hatalmas terepasztal is, a család, a TT-s barátok nagy örömére. Gyuri szerénysége nem csinált nagy publicitást a dolognak, én viszont a látottak alapján azt gondolom méltán ajánlhatom a figyelmetekbe.
Az alábbi linken elérhető fotókat Gyuri jóváhagyásával teszem közzé.


Bővebben: Link
(#18589) FriTTz válasza lakasi hozzászólására (#18587) Válasz Jún 28, 2013
(mert még mindig nincsen "tetszik" gomb)
(#18590) masTTertape válasza lakasi hozzászólására (#18587) Válasz Jún 28, 2013
Nagyon hangulatos asztal és látszik, hogy rengeteg idő és munka van benne. Üdvözlöm Gyurit és üzenem neki, hogy ne szerénykedjen. Egy ilyen munkásságot emelt fővel lehet vállalni.
Köszönöm, hogy megosztottad a fotókat!
(#18591) masTTertape válasza wolfchild hozzászólására (#18578) Válasz Jún 28, 2013
Klassz írás. A csecsemő és a vicc örökérvényű kölcsönhatása jut róla eszembe, de végre született egy fotókkal is megtámogatott összefoglaló a startosokban rejlő lehetőségekről.
A ledes világításhoz csak annyit, hogy kötelező bele a puffer kondi, mert a két tengelynyi áramfelvétel sajnos erősen korlátozza a lehetőségeket.
(#18593) Frankye moderátori válasza FriTTz hozzászólására (#18589) Válasz Jún 28, 2013
Idézet:
„(mert még mindig nincsen "tetszik" gomb)”
...és nem is lesz. Az a f...búk sajátja, nem "vesszük el" tőlük.
(#18594) FriTTz válasza Frankye hozzászólására (#18593) Válasz Jún 28, 2013
Akkor legyen ováció a neve!
(#18595) zsolesz74 válasza Frankye hozzászólására (#18593) Válasz Jún 28, 2013
Azért a hobbielektronika fórum értékelés része sokkal jobb, mert lehet negatívat is adni, amit a f@búk nem tud!


Szóval az akár jöhetne ide is!
(#18603) terkoz válasza wolfchild hozzászólására (#18578) Válasz Jún 29, 2013
Szia!
Variáció a témára.
Nekem nagyon tetszik ez a gép.
A PIKO H0-ban és a ROCO N-ben megépítette.
TT-ben csak ez a kis torzszülött lett.
Gondoltam kettő kaszni és egy BR130 alj felhasználásával összehozható valami hasonló.

beolvasás014...jpg

img0002.JPG
 
(#18607) DinoTT hozzászólása Válasz Jún 29, 2013
Sziasztok!

Felraktam az Apró rovatba néhány eladó mozdonyt (BR 211, Ym-32, Br 103, V36).

Üdv:

Dénes
(#18613) Gashpy válasza Gashpy hozzászólására (#17094) Válasz Jún 30, 2013
Nagyjából elkészültem a korábban már mutatott Rmms kocsi feljavításával.

A már májusban elkészült kapcsolócsere után (ld #17092 hozzászólás) a kocsi kapott még kb 10 g súlyt. Ehhez az alján lévő fékszerelvény-utánzatokat ledaráltam (annyira nem látszanak egyébként sem... ). Viszont így megvan a NEM-ből számított ajánlott tömeg.
Ezen kívül kapott még két fellépőt és két fékkereket (Digitalzentrale) a jobb kinézet végett.
Ez utóbbiaknál egy kis kompromisszumot kellett kötnöm a feliratozás miatt: a valóságtól eltérően, oldalról nézve mindig a bal oldalon van a kerék. De ez inkább alulról nézve tűnik csak fel...

A kocsi futásával meg vagyok elégedve, a többletsúlynak köszönhetően nem dől ki a kanyarkombinációkban sem.

aIMGP4943.JPG

aIMGP4944.JPG
 
(#18624) róbertke válasza Gashpy hozzászólására (#18613) Válasz Jún 30, 2013
Gratulálok, ütős leTT !
(#18636) kaTTonai hozzászólása Válasz Jún 30, 2013
Már csak egy BMP vagy egy T55 hiányzik róla!!
(#18645) Gashpy válasza kaTTonai hozzászólására (#18636) Válasz Júl 1, 2013
Vagy egy úthenger, vagy egy kombájn

peace/mir veletek!
(#18649) kaTTonai hozzászólása Válasz Júl 1, 2013
Képzett Kollégák!

Van aki esetleg tudja,hogy a DDR hadseregében a T34-sek meddig voltak rendszerben?

Üdv:Miki
(#18650) tomi044 hozzászólása Válasz Júl 1, 2013
Sziasztok!

Most kezdekbele a terepasztal készítésbe és azt szeretném megkérdezni, hogy tudnátok-e ajánlani egy olcsó digitális kezdőkészletet?

Előre is köszi a segítséget!

Üdv,
Tomi
(#18652) Gashpy válasza kaTTonai hozzászólására (#18649) Válasz Júl 1, 2013
Aszongya a vikipédia, hogy a T34/76-ot 1964-ben selejtezték, az utolsó 35 db-ot pedig 1988-ig tartalékban tartották, vagy célpontnak használták az NDK néphadseregében (NVA).
Lapozás       96/437    
Frissek
  2024. Dec, 26. Csü
17:40:23
  Jelenleg 19 fő olvassa az oldalt
Hirdetés