Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Mit láttam ma!
Mit láttam ma!
Témaindító: Csukló, idő: Ápr 11, 2011
Témakörök:

Lapozás       16/21    
(#49503) enamessias válasza hkrisz79 hozzászólására (#49497) Válasz Jan 29, 2016
Üdv!

Többnyire semmit. A múzeum része, kiállítási darabok. Persze pája fenntartási munkáknál munkába fogják, de többnyire csak állnak. Nincs a vonal mentén se erdészet, se nagy gazdaság. Útközben láttam rakodó rámpát egy mellékvágányon, az ott álló vagonok szemmel láthatóan jópáréve nem mozdultak már.

P7250383.JPG

P7250507.JPG

P7250538.JPG
 
(#49550) enamessias válasza hkrisz79 hozzászólására (#49497) Válasz Jan 31, 2016
Még pár kép: Bővebben: Link
(#49921) etwg hozzászólása Válasz Feb 26, 2016
Mit láttam 33 éve ( vajon hol ?).




image.jpeg
 
(#49924) róbertke válasza etwg hozzászólására (#49921) Válasz Feb 26, 2016
Kubában jártál??
(#49925) sunocske válasza etwg hozzászólására (#49921) Válasz Feb 26, 2016
Kónya? Ott egészen sokáig működött a lórévasút a nagyvasúti megálló-rakodóhely (később már csak megállóhely) és az uradalom között.
(#49926) róbertke válasza sunocske hozzászólására (#49925) Válasz Feb 26, 2016
1983.02.26.-án hol volt Magyarországon ilyen idilli táj virágos mezővel??
(#49928) etwg válasza róbertke hozzászólására (#49926) Válasz Feb 26, 2016
Sünöcske eltalálta. Konyán jártam, igaz egy kicsit késöbb ( augusztusban). A dologban az volt az apropo, hogy a mozdonyvezetönek is uj volt a lovasut, igy egy nagyott füttyentett, amitöl a lo megijedt és mindenkit otthagyva elment vagy 200 m a vasuttol. ( ez van a képen - hajtok meg elbeszélgettek a mozdonyvezetövel.)



Valoszinü az egyik utolso kép az utolso müködö lovasutrol mifelénk.
(#50736) kovjan hozzászólása Válasz Ápr 17, 2016
Tegnap volt egy kis vonatos program.

DSCN0803.JPG

DSCN0896.JPG

DSCN1023.JPG
 
(#50737) kovjan hozzászólása Válasz Ápr 17, 2016
"""""

DSCN0947.JPG

DSCN0978.JPG

DSCN0993.JPG
 
(#50738) kovjan hozzászólása Válasz Ápr 17, 2016
"""""

DSCN0798.JPG

DSCN0871.JPG

DSCN0876.JPG
 
(#50825) STTaradder válasza kovjan hozzászólására (#50738) Válasz Ápr 21, 2016
Úgy látom a lépcsőnek nagy hasznát tudják venni
(#50828) etwg hozzászólása Válasz Ápr 22, 2016
Képek a hétvégéröl:


image.jpg

image.jpg
 
(#50851) kovjan válasza STTaradder hozzászólására (#50825) Válasz Ápr 22, 2016
Ja , már látom mire gondolsz Ez így olyan mint a "vakablak " !
(#50994) angyal.marci hozzászólása Válasz Máj 7, 2016
Tegnap Marcival találkoztam Kelenföldön, Hegyesről jött egy sebessel.
(#50998) róbertke válasza angyal.marci hozzászólására (#50994) Válasz Máj 8, 2016
Magadat minek becézed az egy dolog, na de Szent Mártont....
(#50999) angyal.marci válasza róbertke hozzászólására (#50998) Válasz Máj 8, 2016
Nem én találtam ki a Traxx "Marci"-nak való becézését.
(#51183) etwg hozzászólása Válasz Máj 25, 2016
Helyes vágányon a talenttel.

Ma Vöckleburgnál - a 2 vágány a Westbahn része - igy ott ma nem sok vonat mocorgott. (A talent üres volt igy szerencsére személyi sérülés nincs.)

image.jpeg
 
(#51184) etwg válasza etwg hozzászólására (#51183) Válasz Máj 26, 2016
Sikerült a városka nevét is elirnom.

Helyesen Vöcklabruck.

(#51185) Frankye válasza etwg hozzászólására (#51183) Válasz Máj 26, 2016
Tegnap olvastam a belsős hírekben, hogy volt egy siklás a sógoréknél, de többet nem sikerült megtudni. Vajon mi történhetett?
(#51186) etwg válasza Frankye hozzászólására (#51185) Válasz Máj 26, 2016
Szerintem alávátolttak, és tették egész napra járhatatlanná a Westbahnt. ( tegnap rossz nap volt, az M1-sen sok kilométeres dugo a kb 10 nm-nyi aszfaltozásért a szemben meg a fejreállt kamionért.
Bécstöl este majdnem Hegyeshalomig állt a bál - ehhez jött a talent sikere.)

Itt látszik, hogy mekkora zür egy ilyen konstrukciot ujra a sinekre rakni. Emelgetni igen kürülményes - az egész vonatot meg a helyhiány miatt nem lehet egyszerre megemelni. Ahogy látom a képeket megprobálják tengelyenként valahogy a sinre rakni - daru nélkül.
Este 7 körül sikerült a vonatot behuzni az állomásra, az egyik vágányt reggelre járhatová tették, a másikra még egy nap kell, mert a válto is tönkrement és azt ujra kell gyártatni.
(#51187) Frankye válasza etwg hozzászólására (#51186) Válasz Máj 26, 2016
Aha, erre saccoltam én is, már hogy aláváltás, vagy megnyílt váltó lehetett.
A modern technikának is vannak hátulütői, az ilyen, több egységes motorszerelvények egyik erős hátránya ez. De azért - szerencsére - viszonylag ritkán fordul elő ilyen eset.
(#51188) róbertke hozzászólása Válasz Máj 26, 2016
Hát nem semmik amik tegnap történtek! Már csak olyan uszály konvojnak kellett volna keresztbe állnia a Dunán, mint amit tegnap délben láttam Pesten! Talán emlékeztek rá, hogy pár éve volt a TGV -nek egy hasonló balesete. Ott pont ennek a motorvonat konstrukciónak köszönhetően nem volt komolyabb sérülés és kár, pedig a vonat 200 Km/h feletti sebességnél siklott. Állva maradt a szerelvény, még csak fel sem borult. De valami hasonló baleset volt a Virgin motorvonattal is.
(#51190) etwg válasza róbertke hozzászólására (#51188) Válasz Máj 26, 2016
Szerencse a talent nem száguldott nagy sebességgel, a TGV is a nyilegyenes pályán ment a kövesbe, különben, mint nemrég, bizony a kukoricásban kötött ki.
Én meg sajnos szenvedö alanya voltam az egyik ( mint késöbb kiderült a kisebbik) M1-s balhénak.
(#51193) róbertke válasza etwg hozzászólására (#51190) Válasz Máj 26, 2016
Kedden reggel a munkatársnőm az M0 -ás dugóban szaunázott több mint egy órán át ..... úgyis fogyózni akar....
(#51223) somitomi válasza etwg hozzászólására (#51186) Válasz Máj 26, 2016
A rengeteg régi oktatófilm között akad egy, ami a baleseti mentésről szól.
(#51225) etwg válasza somitomi hozzászólására (#51223) Válasz Máj 26, 2016
Kösz nekem is van egy néhány ( titkos is, mert a csapat nem kivánta nyilvánosságra hozni, hogy hogyan rakták vissza a mozdonyt vagy a kocsit a sinekre.).
Ez mindig érdekes dolog, de sajnos manapság ritkán lehet kivizsgálás nélkül meguszni.
Amerikában volt egy idö, amikor a mozdonyokat felszerelték emelö technikával, hogy egy siklást, akárcsak az auton egy defektet, a személyzet helyben és gyorsan intézzen el
(#51227) etwg hozzászólása Válasz Máj 26, 2016
Még mindig nincs vége.
Ma Pozsonyban is állt a bál. Szerencsére itt is csak anyagi kár keletkezett meg némi késés.

image.jpeg
 
(#51231) Frankye válasza etwg hozzászólására (#51227) Válasz Máj 27, 2016
Na itt vajon a tartalék döntötte meg a kocsit? (Kevésbé valószínű, hogy a kocsit "húzták rá" a gépre...)
(#51232) etwg válasza Frankye hozzászólására (#51231) Válasz Máj 27, 2016
Mind a ketten tologattak....
(#51426) etwg hozzászólása Válasz Jún 5, 2016
Az Isten utjai kiszámithatatlanok, az emberi hülyeség meg végtelen.
Az egyik kedvenc muzeumvasutam már 1,5 éve áll, mert a hatoság naprol napra nagyobb baromságokat talál ki.
Eddig minden vasuti utkeresztesztezödésre jo volt a 100 éve megszokott András kereszt. Nem igy Ausztriában, itt valamilyen tintanyalo kitalálta, hogy a muzeumvasuti keresztezödés nem keresztezödés, hanem veszély az autosok számára igy leszereltette mind a kb 30 keresztet és a mellékelt táblát helyeztette ki. ( hogy melyik KRESZben van ilyen tábla azt még muzeologusok kutatják).
De ez még nem minden, a lenti táblához ugyanis kizárolag üzemnapokon egy STOP táblát is fel kell szerelni, amiket üzemszünetben vagy le kell szerelni vagy el kell forditani, hogy ne zavarja azt a mintegy 50 autost aki hetente megfordul azon elhagyatott vidéken.
Nyilván, hogy mindezt a kisvasutat üzemeltetö egylet számlájára - akik mellesleg évente fizetik a nem kis bérleti dijat a pályáért és tartják üzemben a matuzsálemi jármüveket, csak éppenséggel 2014 ota egyetlen cent bevételük sincs a mindentudo hatoság miatt.
Hogy ilyenkor hol vannak az érdekvédö szervezetek meg az egységes europai KRESZ védöi azt talán csak a vakondok tudják.

image.jpeg
 
(#51427) róbertke válasza etwg hozzászólására (#51426) Válasz Jún 5, 2016
Nyálazzátok át az osztrák Kreszt, ha tényleg nincs benne ilyen tábla, akkor csapjatok egy hatalmas balhét amire kihívjátok a sajtót és a TV -t.
(#51429) etwg válasza róbertke hozzászólására (#51427) Válasz Jún 5, 2016
Vannak ettöl még nagyobb marhaságok is, de az nem vasutas téma:
pl. 30km/h sebességkorlátozás Poysdorfban egy zöld (!!!!) kiegésztö táblával, hogy csak iskolanapokon érvényes ( természetesen csakis németül kiirva egy olyan nemzetközi uton, ahol az osztrák autok száma még a 60%-t sem éri el. (A többi CZ,PL,LV,SK,LT,FIN és EST). A hab a tortán, hogy az iskolanapokat Ausztriában megyeszinten határozzák meg és az isten sem tudja, hogy melyik megyében mikor, s ráadásul nem kötelezö minden sulira.......
(#51430) somitomi válasza róbertke hozzászólására (#51427) Válasz Jún 5, 2016
Amennyire tudom, a felkiáltójeles "Egyéb veszély" tábla afféle jolly joker, arra való, amire semelyik másik tábla sem. A kiegészítő táblára meg emiatt igazából bármit ráírhatnak (értelemszerűen a veszély forrásával kapcsolaban, Érd közelében az autópályán például egy kutya rajza van kirakva).
Az már más kérdés, hogy egy múzeumvasúton lévő átjáró miért nem ugyanaz a kategória, mint bármelyik másik (mozdonyos vagy kerítéses táblával jelzett) szintbeli keresztezés. Autós szempontból nem nagyon érdekes a vasúti forgalom jellege. Egy ritkán használt vágánynál fennáll a veszély, hogy az autós "úgysemjönvonat" elven közlekedik, de ez nem kifejezetten múzeumvasút specifikus jelenség (meg erre amúgy sem nagyon megoldás a táblás dolog).
(#51905) róbertke hozzászólása Válasz Júl 3, 2016
Úgy látom sehol senkinek nem tűnt fel a Combino 2001 -es új szélvédő matricája, amely szerint 10 éves....
(#51920) sunocske válasza róbertke hozzászólására (#51905) Válasz Júl 4, 2016
... hát ha egyszer nem járok a körúton...
(#51921) róbertke válasza sunocske hozzászólására (#51920) Válasz Júl 4, 2016
Merem remélni, hogy holnap még matricásan közlekedik ....
(#51923) maTTato hozzászólása Válasz Júl 5, 2016
Hétvégén kicsit szomszédoltam.

_MG_4382.JPG

_MG_4387.JPG

_MG_4391.JPG
 
(#51925) Lazsi válasza róbertke hozzászólására (#51921) Válasz Júl 5, 2016
Sziasztok!
Én ma láttam a matricát!
(#51929) róbertke válasza Lazsi hozzászólására (#51925) Válasz Júl 5, 2016
Én meg 40 perc ücsörgélés után nem vártam tovább a Nyugatinál ...
(#51945) etwg hozzászólása Válasz Júl 6, 2016
A kertünkben:

image.jpeg
 
(#51953) etwg hozzászólása Válasz Júl 6, 2016
Egy kis Francia video Francois barátom jovoltábol. A pálya nem valami érdekes de a kis mozdonyok igen jo pofák.
(#51956) Frankye válasza etwg hozzászólására (#51953) Válasz Júl 7, 2016
Az elején az a fordítókorong nem semmi!
(#51964) knimail hozzászólása Válasz Júl 7, 2016
Hello! Egy kis érdekesség rajongóknak.. ott voltam, szép lett!

Bővebben: Link

Légy szíves, és használd az "URL+Név" gombot link beszúráshoz!
Köszönöm.
(#51968) csíkosháTTú válasza knimail hozzászólására (#51964) Válasz Júl 7, 2016
Te jó ég!
Ebbe mekkora dekóder kell???!!!
(#51969) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#51968) Válasz Júl 7, 2016
Jó nagy kéne Mester! Ámbár szeretném megjegyezni, hogy a mifelénk beszélt tájszólásban ezt kazánnak nevezik,,,
(#52022) csTT hozzászólása Válasz Júl 12, 2016
A neten böngészve találtam eme öszvért !
(#52031) róbertke válasza csTT hozzászólására (#52022) Válasz Júl 12, 2016
Inselbahn 1000 mm nyomtávú vonalára készült, a Brekina kiadta H0m méretben pár éve.

Sylt_Inselba...jpg
 
(#52039) somitomi válasza róbertke hozzászólására (#52031) Válasz Júl 13, 2016
Ezt a végállomáson megfordították, vagy visszafele "tükörből" tolatott?
(#52043) etwg válasza somitomi hozzászólására (#52039) Válasz Júl 13, 2016
Mindenhol volt triangel (delta).
Ezek a járgányok még tolatni sem tudtak.
(#52044) somitomi válasza etwg hozzászólására (#52043) Válasz Júl 13, 2016
Ha nem tud tolatni, akkor hogy fordult meg a deltában?
Lapozás       16/21    
Frissek
  2024. Nov, 20. Sze
10:28:29
  Jelenleg 10 fő olvassa az oldalt
Hirdetés